Schuldgevoel

22-12-2021 18:37 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mocht dit verplaatst moeten worden naar seks, dan merk ik het wel. Het gaat om beide, mijn relatie en de seks.

Sinds 4 maanden heb ik een relatie met een lieve man. Super goed karakter, ben blij als ik bij hem ben, kan mezelf zijn. Alleen de seks is matig. Waar het bij mij mee begint, zoenen, tongzoenen, dat wil hij niet, hij houdt niet van zoenen. Voorspel is ook niet zijn ding. Hij blijft heel lang volhouden tijdens de seks, te lang eigenlijk.
Ik vind mezelf te jong om hier genoegen mee te nemen. Maar bespreekbaar maken is ook lastig. Hij is sowieso geen prater.

Voordat ik een relatie met hem kreeg heb ik heel veel gedate en ook veel seks gehad. Met de date voor hem had ik fantastische seks, onwijze aantrekkingskracht. Alleen qua toekomstbeeld en karakter zijn we geen match. Ook wil deze man nog geen relatie. Ik ben best verdrietig geweest want ik was echt gek op hem.

Nu is er iets gebeurd wat ik echt nooit van mezelf had verwacht. Ik ben gisteravond en 3 weken geleden vreemd gegaan. Met die laatste date voor mijn relatie.
We hadden af en toe nog app contact omdat we privé momenteel in een vergelijkbare heftige situatie zitten. We kunnen ook heel goed met elkaar praten. De seks was deze afgelopen 2 keer echt fantastisch en doet mij weer naar meer verlangen. Hij is heel duidelijk, hij vindt de seks en mij als persoon ook fantastisch maar ik ben niet de vrouw met wie hij zichzelf oud ziet worden.

En nu, nu voel ik me schuldig, heel schuldig tegenover mijn vriend. Ik voel me verdrietig, leeg en ik kan er met niemand over praten. Ik durf geen vriendinnen in vertrouwen te nemen.

Ik weet niet goed wat ik hiermee wil verder maar dit van me afschrijven helpt eigenlijk al.
puuc wijzigde dit bericht op 22-12-2021 18:37
Reden: fout
3.21% gewijzigd
Maak het uit. De relatie is net aan 5 maanden bezig. Maak het uit ga verder met je leven.
Binnen 4maanden vreemdgaan lijkt me geen goed teken. En geeft aan dat sex/intimiteit voor jou wel belangrijk is...

Natuurlijk is de manier waarop niet bepaald chique.. En ook voor jezelf is contact houden met de vorige ex scharrel niet zo handiflg, aangezien jij meer ervan verwacht. Meer dan hij kan/wil bieden..

Kortom, alle contracten met deze 2 verbreken, uithuilen en door.
Ik denk dat je het beste kunt stoppen met je huidige vriend , want dat klinkt niet als een match, en daarnaast ook het beste geen contact meer kunt hebben met die ander.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Eens met voorgangers
Maak het uit. Deze man is het niet voor jou.
Popcorn
Gun je vriend een vrouw die hem wel goed genoeg vindt en die hem niet besodemietert.
Ja, de volgorde is niet helemaal correct, maar met deze man wordt het ook niks. En niet dezelfde behoeften op seksgebied, praten wil ‘ie ook al niet. Hij zal vast goed banden kunnen plakken, maar die andere elementen moeten ook kloppen.

Maak het uit, en laat dat vreemdgaan maar achterwege. Niet nodig om nog te melden.

Op naar iemand die wel past. Oh, en neem ook afstand van die andere vent, dat gaat je alleen maar belemmeren.
Uitmaken en niet vertellen wat er is gebeurd.
Eens met iedereen hier.
Uitmaken.
Als je niet met iemand kan praten en ook niet lekker met iemand kan vrijen wat moet je dan samen, dat is toch niets. Maak het uit, neem je voor om de volgende keer de boel wat netter aan te pakken. Schuldgevoel is terecht, was niet netjes, gewoon nooit meer doen en van leren. :hug:
Een relatie is niet verplicht. Je weet zelf ook wel dat dit het allebei niet is, alleen je bent niet eerlijk.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Woll*Stone schreef:
22-12-2021 19:06
Gun je vriend een vrouw die hem wel goed genoeg vindt en die hem niet besodemietert.
Dit x100
Jij zou t ook niet tof vinden als iemand dat bij jou zou doen. Goed voor je dat je je schuldig voelt.
Woll*Stone schreef:
22-12-2021 19:06
Gun hem een leermoment en geef bij t uitmaken aan waarom het niet klikt (communicatie en seks)
Dan doe je zn volgende date ook n plezier.
Been there, done that, got the T-shirt.
Ik denk dat TO beter eens in de spiegel kan kijken voor haar eigen leermoment. To haar vriend is gewoon eerlijk over wat hij wel en niet wil, als to dat niet leuk vindt dat kan zij er mee stoppen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Lorem_Ipsum schreef:
22-12-2021 19:08
Ja, de volgorde is niet helemaal correct, maar met deze man wordt het ook niks. En niet dezelfde behoeften op seksgebied, praten wil ‘ie ook al niet. Hij zal vast goed banden kunnen plakken, maar die andere elementen moeten ook kloppen.

Maak het uit, en laat dat vreemdgaan maar achterwege. Niet nodig om nog te melden.

Op naar iemand die wel past. Oh, en neem ook afstand van die andere vent, dat gaat je alleen maar belemmeren.
Dit. Gewoon laten gaan.
Lorem_Ipsum schreef:
22-12-2021 19:08
Hij zal vast goed banden kunnen plakken, maar die andere elementen moeten ook kloppen.
:HA:
Doreia* schreef:
22-12-2021 19:12
Eens met iedereen hier.
Uitmaken.
Dan pas op 2 januari of zo.
Vind het net voor de kerst best lullig
Frankly my dear, I don"t give a damn
Of juist niet. Misschien had hij het wel veel liever met vrienden of familie gevierd als hij had geweten dat ze het zou gaan uitmaken.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Uitmaken. Het klinkt niet alsof je echt gek bent op je vriend en je bent overduidelijk niet over die vorige jongen heen.
Niet erg dat je niet bij elkaar past, dat gebeurt zo vaak. Wel erg als je dan toch stug volhoudt. Niet eerlijk voor hem, niet eerlijk naar jezelf.
calvijn1 schreef:
22-12-2021 19:29
Dan pas op 2 januari of zo.
Vind het net voor de kerst best lullig
Hoezo? Ik vier kerst persoonlijk liever zonder mijn nieuwe aanhang. Het is nu eenmaal gebruikelijk dat je iemand meeneemt, maar voor mij hoeft dat nooit zo. Beter nu maar gelijk afronden, dan achteraf bedenken dat je iemand voor niets aan kan en alleman hebt voor zitten stellen.
Kap maar af met deze man. Vreemdgaan is niet netjes maar het voegt ook weinig toe om dat nu nog op te biechten.
Die laatste date nog even aanhouden als fbw?
Morgen uitmaken, echt meteen nog. Slaat nergens op om hier in te blijven hangen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven