kamperen bij zwangerschap 9-11 weken?

09-06-2009 08:53 179 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allen,

Aanvankelijk was ons plan om in Zwitserland te gaan kamperen. Nu blijk dat ik zwanger ben zitten we toch te denken om een huisje te huren. Ik heb echter nu nog helemaal geen nare verschijnselen (op moeheid en pijnlijke borsten na).

Wat zouden jullie doen? Ervaringen?

gr., Ilske
Germanwings, ohhhhhhh en nu valt het kwartje.

Sarah, ik kan me je gevoel en frustratie nu wel goed voorstellen. No offence?? :-)
quote:fleurtje schreef op 09 juni 2009 @ 09:08:

Maak je niet zo druk. Hoeveel weken zwanger ben je nu?Ik?
25, het gaat lekker .

Ik ga in een huisje op vakantie want zie dat piesen niet zitten...
Hahahaha, neeeeee Ils!

Maarre, jij lekker over de helft
quote:Suze2 schreef op 09 juni 2009 @ 09:13:

best zinnige vraag zo afgestraft moet worden.

Omdat Ils héél hoog opgeleid is en dit dus zelf ook wel kan bedenken.
quote:fleurtje schreef op 09 juni 2009 @ 09:18:

[...]

Omdat Ils héél hoog opgeleid is en dit dus zelf ook wel kan bedenken.
Erg triest dit, zonde om zo je tijd te verdoen lijkt me. Als je je ergert, reageer dan lekker niet. Topic wordt gesloten. Viva redactie is gemaild.
Ilske, misschien kun je eens kijken op www.zwangerschapspagina.nl Daar hebben ze een forum speciaal voor zwangeren.
The time is now
quote:ilske79 schreef op 09 juni 2009 @ 09:30:

Erg triest dit, zonde om zo je tijd te verdoen lijkt me. Als je je ergert, reageer dan lekker niet. Topic wordt gesloten. Viva redactie is gemaild.

Open dan gewoon één topic waarin je heel je zwangerschap gaat bespreken ipv over van alles een nieuwe te openen.

Worden lange maanden voor je
Frankly my dear, I don"t give a damn
gelukkig is ilske zelf niet triest.
En dat word dan dus moeder.............

Das nou toch jammer voor je dat topics niet worden gesloten omdat de reacties je niet aanstaan. En buiten dat, wellicht zou je je af kunnen vragen wáárom de reacties zo zijn...

Je bent zwanger! Je kunt kamperen tot de dag dat je gaat bevallen. Je gaat niet dood namelijk..je krijgt een kindje
Schijnbaar heeft ze al besloten niet te gaan kamperen want er is ook al een topic geopend waarin ze een huisje in Zwisterland zoekt.

Maar zou je wel helemaal naar Zwitserland gaan? Straks zit je daar en is er iets? Moet je naar zo'n naar zwitsters ziekenhuis...
Oooh..ze wilde sowieso niet camperen en gebruikt haar zwangerschap nu om vriend daar ook van te overtuigen. En had nog even de bevestiging nodig van een heleboel anonieme vrouwen om hem mee om zijn oren te slaan. "Kijk schat..echt...zij vinden ook allemaal dat ik beter niet in een tentje kan".

En Germanwings heeft een punt hoor Ils...die enge ziekenhuizen in verre landen... misschien kun je beter maar gewoon naar Center Parcs gaan
Pas op dat je niet van een berg flikkert terwijl je staat te kotsen. Nou ja, HOOG opgeleid, dus bent wel wat gewend, qua hoogte.

Erg triest dit, zonde om zo je tijd te verdoen lijkt me. Als je je ergert, reageer dan lekker niet. Topic wordt gesloten. Viva redactie is gemaild.Leuk! Ik hoop voor je dat Angel4 een beetje coulant is.
Ach, give the girl some credit.

Ze heeft het tenminste niet over beebs en klussen en schrijft met hoofdletters, komma's en punten.
Jezus wat een kinderachtig gedoe weer. Dat meisje is zwanger en heeft een hoop vragen. Wat is daar nu mis mee? Als je geen zin hebt om te antwoorden dan reageer je toch gewoon niet.

En ja, ik heb op het vergrootglas geklikt en sommige vragen zijn misschien wat wissewasserig. Nou en, het hoeven toch niet altijd Grote Levensvragen te zijn die hier worden aangesneden.

Ils gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik snap best dat je liever een huisje neemt. Ik ben ook heel misselijk geweest rond die periode en dan lig je liever op een bed in een comfortabel huis dan op een luchtbed in een tentje.
mahna mahna tuduuuudududu
Was Ils ook degene die zwanger wilde worden van een alcoholist, of was dat die ander die tegelijkertijd met haar al die topics opende?
Ils, ik zou voor een huisje gaan. Ik ben nu ruim 10 weken zwanger en niet misselijk maar moet wel 4-5 keer per nacht eruit om naar de wc te gaan. Maar iedere zwangerschap/ zwangere is anders. Dat geldt voor de eerste 'signalen' maar ook voor het hele verloop van de zwangerschap. Het kan zijn dan je nergens last van krijgt en dat je heerlijk in je tentje kan liggen. Maar het kan ook zijn dat je al kotsend over de camping moet gaan rennen, of zoals ik om de haverklap naar de wc moet. Hoe dan ook, ik zou voor de zekerheid een huisje nemen, maar je kan ook een emmer meenemen naar de camping natuurlijk
if we all light up, we can scare away the dark...
Ja, dat is dezelfde Ils.

Een blowende alcoholist trouwens
Stay with me, let\'s just breathe.
Ah, toch wel dus.

Tsja....
twee jaar geleden ging ik dezelfde situatie op vakantie.

Kotsmisselijk, hondsmoe, geen lekker wijntje kunen nuttigen,of vreemdsoortige buitenlandse gerechten. Wat ik wel at kwam er omgekeerd snel weer uit. Maar werkelijk geen minuut heb ik mij daar druk om gemaakt... Het kwam niet eens in mij op. Nu weet ik dat iedereen gezegend is met een eigen temperamentje, maar Ik kan zo slecht tegen mensen die problemen maken die er niet zijn. Zonde van je energie. Als je zo pre-problematisch blijft denken ben je in de 4e maand van je zwangerschap rijp voor een rolstoel en smeek je met 28 weken om een keizersnede omdat je het niet meer volhoud. Echt waar, voor je eigen bestwil meissie.. Lighten up!!! Zo snel mogelijk!
quote:fleurtje schreef op 09 juni 2009 @ 10:12:

Was Ils ook degene die zwanger wilde worden van een alcoholist, of was dat die ander die tegelijkertijd met haar al die topics opende?Ja, dat was dezelfde HOOG opgeleide Ils. En Ilske.
Je bent niet gehandicapt, je bent enkel zwanger....dat is tijdelijk en niet heel verschrikkelijk. Je kan dan ook gewoon de meeste dingen nog. Soms wat langzamer of iets beperkter maar je bent gewoon een gezond mens. Nog een tip: je krijgt meer credits en begrip van je omgeving als je je niet gedraagt als "zeikzwangere" die plotseling niks meer kan, eet, doet en wil dat de hele wereld rekening met haar houdt. Niet dat ik zeg dat je een zeikzwangere bent maar met dit soort topics presenteer je jezelf wel als "oei, help ik ben zwanger en kan plotseling niets meer"...

Zie je bezwaar mbt tot kamperen dus niet. Maar als je denkt dat je met een week of 11 onmogelijk in een tent kan liggen dan moet je lekker in een huisje gaan zitten. Vraag me nu wel af hoe een halve wereldbevolking in niet-westerse landen het voor elkaar krijgt de zwangerschap door te komen in hun hutjes, werkend op het land, fabriek etc zonder een omgeving die ze op handen draagt...

*gaat nu haar weekend kampeer trip voorbereiden met dikke 25 weken buik, want dol op kamperen...*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven