Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

trusten btw.

Naatie, ik heb nog iets bij 'vakantierooster' gezet, wellicht iets? Of te sneu?
Ik kreeg in mezelf ook de slappe lach hoor, ik dacht, moet je mij nou toch zien gaan met (op ) die Duitser...
Hoi hoi

Gefeli met je grote zoon, Cin! Jee, wat gaat dat hard. Lekker cliche maar wel waar.

Hebben opa en oma geen zin in de zindelijkheidstraining dit keer? Doet het kdv ook dapper mee?

Jinny, kom je niet aan markten toe? Of zijn ze niet leuk? Jammerrrr. Heb je je EHBO nu binnen of moet je nog meer mannen beademen haha?!

Ze is dus herstellende Star, mooi. Duim dat ze gauw weer zichzelf is en lekker kan genieten van de zomer!

Markt is idd weinig kosten, klopt. Ik heb ook gewoon genoeg spullen ofzo. Behalve als het echt erg leuk is natuurlijk.

Haha, Hel die paarden. En dan een week in Slagharen!

Ik zie het voor me, jij nachtmerries van paarden met grote gele tanden! Gelukkig heb je je angst niet overgedragen dus.

Ik dacht aan vriendin uitnodigen op vakantie voor een dag! Dat breekt het 't-moet-leuk-zijn-want-vakantie-sfeertje een beetje.

Knorr Vie nou wel of nie?
O ja, dat zijn de leukere trainingen Jin! Morgen ook nog dus?

Aaaaah NY. Ik ook helemaal niet jaloers hoor... Gaaf! Tips, mmm, is alweer even geleden. Ik vond het Guggenheim leuk, maar dat zal wel niets voor jou zijn dan.

Ik moet nog steeds grinneken om dat "Ik hou ook van mij" trouwens, haha..

Het zit wel diep he, die pony frustratie Star? Las trouwens vandaag dat er in het dolfinarium een klein zeeleeuwtje geboren is, zo lief!
Compu, ik heb er dus echt van gedroomd he, die eerste nacht daar. Vriend was in slaap gevallen met z'n hand op de mijn arm, en die trok ik midden in de nacht ineens schreeuwend weg omdat ik dacht dat het een paard was dat in mijn arm hapte. Ieuw. Goede, dat van die vriendin uitnodigen. Voor jou dus wel herkenbaar? Mijn moeder kwam een dagje langs, en dat heeft inderdaad een heel goed effect gehad op de sfeer.
Goedemorgen!!
Goedemorgen!

Terug van vakantie, was machine stuk. Ook altijd handig. En ze komen vrijdag pas repareren
Stressed is just desserts spelled backwards
Mogge,

Mal, das heel erg naar zeg... Kan je wassen bij Juud misschien? Ook nog gezellig . Vrijdag duurt nog lahaaaaang....

Cin, nog van harte met Cas! Je baby ook alweer 2. Men, de tijd gaat echt als een speer....

Zo, ik moet douchen, aankleden want straks op scholen bezoek. Benieuwd of een keuze maken een beetje makkelijk is.....
O, en ik heb nog een nieuwtje, we krijgen eind juni de uitslag van het chromosomen onderzoek. Spannend hoor. Ik hoop echt dat dat het is.

We werden in Frankrijk gebeld dat we gisteren de slaapeeg moesten doen en die man aan de telefoon deed een beetje raar zo van; als je niet kan kom je weer opnieuw op de wachtlijst. Maar dat hebben we toch maar gedaan. Vond het een beetje sneu voor Jonathan om meteen de eerste dag na de vakantie het zkhs weer in te moeten.
Goedemorgen,

Leuk, die uitspraken van de peuters

Star, roggen aaien? Stoer hoor!

Cin, leuk dat je 2-jarige zo blij is met de kaart.

Jin, goed nieuws van je werkcontract. Had je het wel verwacht?

Hel, met mij gaat het wel. Met mijn ouders niet zo (rechtzaak), maak me wel een beetje zorgen om hun huwelijk.

Mal, balen van de wasmachine.

Hoe ging de EEG? En nu wachten op de uitslag, ik ga duimen!
Ojee, heeft het zo;n weerslag op hen dat de relatie nu minder is Kokos, of staat dat los daarvan?

AARRRGGHHH, gisteren 3 (!!!) uur aan dat Lego ridderkasteel gewerkt. Laat Laurens het vallen vanmorgen... grrr, echt bijna alles kapot. Hij's fijn.

Met wie gaan we ook alweer donderdag? 10 uur voor de deur?

Mamax

Hel

Amalia

Compu

Bridges

Vergeet ik nog iemand?

Mamax en Bridges, jullie nemen toch ook beide kinderen mee toch?

Vind het echt leuk om een paar pukkies weer te zien! Laurens heeft er ook zo'n zin in!

Ik ben bezig met de cd te kopieren, maar het lukt voor geen meter

Als dat lukt hebben jullie een gezellig muziekje in de auto terug, ha ha. En dat heb je 's nachts nóg in je hoofd, vreselijk
Doe voor mij geen moeite Amaal, ik heb zowel cd 1 als 2. Ik zal even wat op de groep zetten over donderdag.
zow hij doet het weer. Hij is wel een stuk rapper.

Hopelijk zijn de errors ook verleden tijd
He, daar zijn we weer!

hoe gaat het eigenlijk gezondheidsgewijs met jou Bam?
ach we sukkelen langzaam voort ;)

Gezicht is wel weer oke. en keel kabbelt nog steeds voort.

Verder voel ik me TOPPIE ;)
Nee hoor Bam, ik had net weer zo'n error.

Mal, spannend eind juni de uitslag. Weet je al wanneer?

Ga even naar de boerderij, kaas halen.
Ga jij nou donderdag nog onder zeil, Bam?
Ah, we zijn weer in de lucht. Mooi.

Mijn wasmachine draait nog steeds overurenvan de vakantie, dus ik kan me helemaal voorstellen wat een strop dat is Mal. Balen. Bij Juud wassen vind ik wel een goed idee, haha! Ook nogal bot, weer onderaan de wachtlijst. Maar meteen na terugkomst weer het ziekenhuis in is ook niks nee.

Drie uur aan een legokasteel werken Amalia? Met Laurens? Knap hoor! Zo lang ziek ik Mare zich nog niet concentreren. Of heb je je gisteravond toen hij naar bed was helemaal uitgeleefd? Leuk leuk leuk, de sprookjesboscd, ik wil um wel (kan geen K3 meer horen)! Misschien dat Suus en ik om 11.00 komen, zie groep.
Suus, hoe was het op de scholen, keus al gemaakt?
Hi Hel, ik had gelukkig op het parkje nog gewassen voor we weggingen, dus ik zing het nog wel even uit tot vrijdag. En de zeiknatte was van gisteren mocht ik bij de buurvrouw wassen.

Mamax, er werd nog geen datum gegeven, alleen dat het eind juni kwam en als we 1 juli niks hadden gehoord dat we zelf moeten bellen.

Compu, hoe gaat het met de huizenjacht?
Okee Mamax, dan laat ik jou zitten wb cd
Ceetje: Ik ben drie jaar en jij bent vier jaar mama.

Star: Nee joh, ik ben toch geen vier jaar?

Ceetje: (Diepe zicht) Mamaaaaa, ik doe alsooohooooof

Ik snap er kennelijk helemaal niks van
Eind juni, wow spannend Mal, komt dichtbij!
Hel, frustratie zit heel diep ja

Vind paarden nog steeds erg leuk, dus zodra kind ook maar een kik geeft dat ze op paardrijden wil, mag je van mij

Ben ook aan het rondkijken voor kleuterballet trouwens, lijkt me zo leuk voor kleine meiske.
Haha, die Ceetje is ook aardig bijdehand

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven