Misschien zwanger?

08-06-2009 19:57 247 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goededag,

Ik weet niet of dit topic hier goed staat? Ik moest dit even delen of kwijt. Volgens mij ben ik namelijk zwanger. Ik ging gisteren toch maar eens in mijn agenda kijken, onbewust hield ik het wel al wat in de gaten, wanneer ik voor het laatst ongesteld was.

Dit is op K'dag geweest, 30 april dus en ben regelmatig ongesteld. Nou zit het zo dat ik op K'dag wel ongesteld was geworden, maar vrij kort eigenlijk, duurde iets van 2 á 3 dagen. En ik had die 1e dag wel érg moeie benen, maar dat kan ook zijn gekomen door het vele lopen op K'dag wat ik had gedaan, want voor de rest vielen mijn klachten namelijk mee. Nu kom ik ook nog gisteren iets tegen over innestelingsbloeding, zodrekt is dit het geweest.

Ik heb 2 x heel kort onveilig gevreeën, maar diegene was niet in mij klaargekomen en ben dus niet aan de pil. Het stomme is dat ik verleden week nog naar de dokter ben geweest omdat ik mezelf zorgen maakte over mijn buik en last heb/had van (erge) misselijkheid. Aan de telefoon zei de assistente nog: 'je bent toch niet zwanger?' Ik heel resoluut: 'NEE!' Dokter nog mijn maag wat onderzocht en mij gerustgesteld want ik dacht aan andere enge dingen, gezien verhalen et cetera.

Alleen ben ik dus iets van 1 week (of langer zelfs al) overtijd. Mijn laatste 'menstruatie' of waarvan ik dacht dat dat het was, was ook iets eerder dan ik zou moeten worden. Ik ben overigens wel rond de 30 jaar en dit zijn dus tot dusverre mijn 'vage' klachten:

- mijn al kleine borsten leken/lijken opeens iets groter/voller

- vooral de laatste week ben ik erg goed aan het eten

- sinds een week (viel mezelf ineens op!) opeens pukkeltjes in mijn nek, en bij mijn oor een stuk of 3 bijelkaar . heb ik niet eerder gehad.

- raar gevoel (eerder) in buik en in keel (misselijkheid), laatst erg veel achter elkaar gedronken en ik werd in ene zo misselijk, alles eruitgegooid en een dag lang misselijk op de bank gelegen, alsof mijn lichaam zei 'eruit met die troep!', daarom ben ik ook naar de dokter gegaan omdat ik dus dacht dat ik misschien wel iets engs had in mijn buik ofzo

- dromerig, heel lang op een bus gaan zitten wachten, waarvan als ik beter had gekeken, had nagedacht, kunnen weten dat die niet meer kwam, want weekend.

- sowieso een raar gevoel, alsof ik niet meer alleen ben ofzo , ook een wat sterker gevoel, alsof ik meer voor mezelf nu moet en vooral mag opkomen

- moederlijk, van de week noemde ik iemand 'poeperd ' en dat soort dingen, ook lijk ik wel soort van confrontaties op te zoeken, en ik ben daarbij niet uit het veld te slaan

Goed, dat was het een beetje. Ik wou het toch even delen. Aangezien ik er soms de zenuwen van krijg, en ook nog even wil wachten met een test doen. Die wil ik deze week wel gaan halen en wie weet is er wel niks aan de hand, zowel dan open ik een topic: 'ongepland zwanger, wat nu?'. Is niet eens een grapje.

En maw, het zal toch niet??
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 08 juni 2009 @ 21:48:

[...]

Ohhh... ik dacht al... waar zijn al die condooms toch gebleven? Nu snap ik ineens die buikpijn

*vraagt zich af of ze nu telefonisch 45 euro moet overboeken op 0900-VIVAGLAZENBOL*Nee hoor, dit was een rondje van de zaak.
Huh? wat is er hier gebeurd???

Ik hoopte dat TO inmiddels een test was gaan halen, maar dat zal wel niet dus...
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Ik zie de topic nu pas maar ik word zo moedeloos van dit soort onderwerpen.

Wel neuken maar niet zorgen dat je uberhaupt beschermt bent tegen het 1 of ander.

30 jaar dan denk ik persoonlijk waar ben je nou mee bezig. Je zou beter moeten weten.

Hier hou ik het maar bij. (zucht)
Zijn alle zwangere vrouwen zo vermoeiend: 8 pag's... pfff.

Zich vol laten spuiten pompen en dan geen idee hebben hoe of wat...
Zoete, ze heeft zich niet vol laten spuiten zegt ze...haar vriend (of neuker...weet ik veel) is niet in haar klaargekomen.

Maar neem me niet kwalijk... iedereen die een beetje op de hoogte is weet dat er in voorvocht ook zaadcellen zitten en er dus een zwangerschap kan ontstaan.

Na het lezen van dit topic ben ik er niet helemaal van overtuigd dat TO 30 is (gezien haar reacties en schrijfstijl)...of ze is gewoon niet zo bijster intelligent...kan ook nog.
Grin, retecool nog bezig?
Gaan we nu vandaag hier als hongerige hyena's de uitslag afwachten?

Begin ik alvast met de poll: ik zeg 'zwanger'.
Ik zeg: Ongesteld
Ik zeg dat ze niet meer weer komt met de uitslag.
*Kijkt op klok: drogist is inmiddels open. Doet popcorn in magnetron, schenk glaasje prik in en zet klapstoeltje vast neer.*
Ik zeg: Ongesteld

Kan niet.

Ze zei 'poeperd' tegen iemand en voelde zich niet meer alleen.

Iedereen met kinderen weet toch: dat kan niet missen!!
Oh ja, stom van mij. Maar ja, ik heb dan ook geen kinderen (ook geen Soa overigens).
Heb je al een test gehaald Blanche?
The time is now
*Komt klapstoeltje ook weer opzetten...*

Kom maar door met die uitslag!
Nog niks? Zeker bang dat ze van testen zwanger raakt?!
Misschien is ze eerst alle drogisten langs om de prijzen van testen te vergelijken.
Peas on earth!
Sms 'zwangerschapstest aan' naar 5656.
Peas on earth!
quote:isa26 schreef op 09 juni 2009 @ 16:16:

Sms 'zwangerschapstest aan' naar 5656.en dan over je telefoon pissen
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 09 juni 2009 @ 12:38:

Misschien is ze eerst alle drogisten langs om de prijzen van testen te vergelijken.
www.degoedkoopstezwangerschapstestvindjehier.nl
quote:Goldielocks schreef op 09 juni 2009 @ 17:02:

www.degoedkoopstezwangerschapstestvindjehier.nlEn ik klik er nog op ook...
Peas on earth!

http://www.vergelijk.nl/q/zwangerschapstest/
quote:Ring1981 schreef op 09 juni 2009 @ 17:07:

http://www.vergelijk.nl/q/zwangerschapstest/Ik dacht nu 'ja dáág', maar deze link bestaat dan weer écht
Peas on earth!
quote:Ring1981 schreef op 09 juni 2009 @ 17:07:

http://www.vergelijk.nl/q/zwangerschapstest/Iets zegt me dat TO niet voor die ene van 26 euro gaat

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven