December 2006 - deel 2

18-03-2009 16:22 3729 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik beloof mezelf hierbij plechtig géén kinderen meer te nemen (ja nemen ja) tot er ook uitknopjes bijkomen... wat een drama zeg zo'n kind... en dan moet ik nog zo'n 15,5 jaar...:-p

Zelfs met die rotslaapzak komt ze uit dat bed vandaan...

Ik ga morgen echt een stap voor stap 'hoe zet je de deurklink omhoog' handleiding opzoeken op internet want ik vind dit echt niet te harden... hier ben ik niet consequent genoeg voor...
Nou Oef ik ben heel benieuwd naar die voorfoto!!
Ik wil hier niet een hele monoloog gaan voeren hoor... maar wat wist ik toch weinig van kinderen voor de komst van juffrouw Y.

ik dacht echt dat je zo'n kind in bed neerlegde en dat ze dan moe zouden zijn en dat ze dan zouden gaan slapen...
nou die voorfoto mag je best zien hoor maar dan wel op Hm want ik wil niet iedereen verplichten om hier naar mee te kijken haha.

Hee mijn kinderen slapen tegenwoordig ook meteen. Zijn volledig uitgeput. Ook wel sneu

Maarreh als Y 3,5 uur heeft geslapen vanmiddag wees dan lief voor jezelf en haal haar gewoon uit bed. Maak t gezellig. Ze gaat toch voorlopig niet slapen dan.

Of denk je van wel?
oh dat was gister... sorry ik zei al dat ik t niet zo volg vandaag
Ze heeft GISTEREN 3,5 uur geslapen overdag

en dan nog mag ze van mij best haar nest in hoor rond een uur of half negen. Dan leest ze maar een boekje ofzo tot ze wel moe is... doet ze nu ook in mijn bed...

komt mooi uit want ik denk dat de grote slaapkamerruil toch wel handig zou zijn... Mag ik lekker een bed voor mezelf gaan uitzoeken i.p.v. voor Y.
Ha Klets,

nou, hier gaat het tegenwoordig wel zo: M in bed en hij is weg. Of na 5 minuutjes. Allemaal doordat het middagslaapje is geschrapt. Doe jij dat nu wel of niet? (foutje van de gastouder daargelaten).

Hij wordt af en toe 's avonds laat of 's nachts wakker, maar slaapt 9 van de 10 keer verder bij ons in bed.

Ik hoop dat Y en jij snel ook in dat ritme zitten, van gewoon naar bed en slapen...

Bij M in de groep zit trouwens ook een Y, maar dan met een h erachter.

Verder: pffff ik ben zo forumverslaafd, baal d'r van. Steeds even kijken op leuke reltopics, niet goed voor mijn arbeidsproductiviteit. Wel erg gelachen!

Dus ik ga nu weer, H is vannacht weg en ik heb lekker een stil huis dus even doorwerken.

Bye!
jahaaa klets is zei toch al sorry. *grijnssmilie*
Oef, jemig wat een verbouwing!

Sterkte, lijkt me best spannend.
o ja, Klets, altijd als ik de profielfoto van ikbenhet hetisnietanders (geloof ik) voorbij zie komen, denk ik dat jij het bent, ook zwart met witte tekst.
Nou jaaaa Flaconnetje... zwart met wit is meteen KM... ik lees trouwens steeds als jullie KM zeggen... KoeMelk...

en Oef... ik zie ook steeds een avatar van die eekhoorn bij iemand anders voorbij komen en dan denk ik ook steeds dat jij het bent...

Falcon valt er nou al iets te lezen van al jouw schrijfwerk?
ja ik zie die avatar ook langskomen ja. Ik zal eens een andere nemen. Wil ook een andere nick maar ja dat gaat geloof ik niet zo makkelijk en welke dan?

Falcon ja ik vind het onwijs spannend. Heb ook een ietsiepietsie angs voor de tandards vandaar de narcorse. Kost ook een hoop centjes maar goed daar heb ik al een paar jaar voor gespaard gelukkig. En verder gaat er een stukje bedrijfskapitaal in mn mond nu. haha
Oef: wat vind je van de switch naar 'poeh' 0.0

zo zo zo flauw...

Of MamavanBDR

of... Knetterwitgebit

of....
Oef, komt er ook goud in je mond?

Ehm Klets, in de UB (via Picarta) kun je wel werk van mij vinden, en op mijn website bij mijn universiteit staat een lijstje. Ik heb twee toegankelijke artikelen in het Nederlands gepubliceerd over het onderwerp van mijn proefschrift.
gaat meteen ff checken
Nou t meeste goud ga nu weer uit mn mond.. Ik hou 1 gouden kies over. Ik vind t niet meer zo mooi goud. lang geleden vond ik dat wel mooi..
nou ik heb n nieuwe hoor. S kijken of ik deze leuk blijf vinden
een luchtballon?
hahahaha die nicks zijn leuk.
Zoef

daar gaat oef
Poef,

daar knalde oef
hahaha neeej toch maar niet. Hoewel knetterwitgebit wel blijft hangen haha
Nouhou, Falcon, we hebben anders wel mooi de rel op babybrabbel gemist vandaag, Nurse en KM's schuld, die hielden me bezig op HM.
Ja, ik las het ook later, maar verkassen gaat me iets te ver. Ik schrijf nooit mee, maar lach me te pletter. Vooral om het diarree topic vandaag ('geen leuke reactie'). Hahaha
Oef, ik zal eens kijken op google image wat er komt als ik OEF intyp, voor je nieuwe avatar.

*momentje*

mmm, Operation Enduring Freedom - wist jij dat je naam die betekenis had? Ik zal eens op de NLse google zoeken.

*moment weer*

Get, hetzelfde! Mmm, we moeten creatiever zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven