December 2006 - deel 2

18-03-2009 16:22 3729 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou, ben naar de gyn geweest en ik moet/ga onder het mes.

Voor details, zie HM

Nu ff teruglezen... stelletje bepmiepen.

xx
Hahaha!

Nou een hoop geklets, weinig inhoud

Heb het rellen op BB ook gemist... misschien zo ff gaan kijken om wat te lezen, mn huis is aan kant en de kids slapen dus t mag

Oef:

Heel veel succes vandaag! Klinkt erg heftig!

Klets:

Morgen weet ik hoelang en zwaar onze kids zijn.

Tinus:

Lekkerrrrrrrr op vakantie zaterdag!! Heerlijk hoor.

Hoelang blijven jullie weg?

Ja, en dat was t reageren alweer op al wat er geschreven is!

Kuss!
Rustig hier, druk op HM
Waar issssssssssssssssss iedereen?!
Tijd voor wat luchtigers! Wie heeft een leuk verhaal? Of een grappige peuteruitspraak?

M keek gister naar Barbapapa en zei halverwege op een concluderend toontje: leuk.

Kwam er heel grappig uit (maar nu zwart op wit is het effect weg, merk ik). Alsof hij het moest beoordelen.
Ik was lekker in de stad :-)

P is goed geslaagd in de sale van esprit, ook truitje voor Floortje gescoord en bij de Hennes en de WE voor Timo. Mooie broeken bij de WE van bleu ridge, leuk !! En zelf 2 mooie hipsters en 2 hemdjes bij de sting en ehhhh oja ook een truitje in de sale bij edc.

De sale is nog maar net van start maar als we langer wachten zijn one maten er vaak uit. Alhoewel ze nu maar van weinig mijn maat hebben . Heb een korte broek bij de hennes gescoord (voor 5 euri !!) had ik echt maat 44 nodig boehoe. Ik tracteer mezelf ook niet op een bikini dit jaar......

Nou, nog meer (slap) te lullen ehhhhhhhhhhh

ja het is alleen niet slap. Met die tip over de bv loopt het nu een stuk beter en prettiger !!!! Gister 21.30 uur gehad en vanacht pas om 4 uur weer !! En dat dus op bv. Hij krijgt nu helemaal geen fles meer. Hij drinkt nu wel vaker dus korter op elkaar. Maar goed, mijn borsten zijn niet meer zo gespannen waardoor Pepijn rustiger en meer drinkt en tevredener is dusssss.

Zo en een dikke vette roddel in de straat. Die van 3 huizen verderop heeft een ander. Beide begin 30 en 3 kleine kindjes. Maar t is nogal een bitch met een grote slabek dus het lijkt wel een volksbuurt. Iedereen die haar maar een beetje kent komt als ramptoerist hier langs. Maar ik vind het voor hem en de kids zo sneu. T is echt een bordeliner. Als ze iemand niet meer nodig heeft kan ie opzouten. Nu hij dus. Al verkering sinds de puberjaren. Nu kan hij het huis uit, ze wil niet dat hij de kids opvoed en hij kan wel in het apartement van haar nieuwe vriend trekken !!!!!! Maar ze heeft het gelijk dezelfde dag aan de kids verteld (ze wil immers niet liegen duh ?!) onder het mom; papa zoekt ook wel een nieuwe mama, dan heb je 2 mama's en 2 papa's ?!?!?!? Dom wijf........

Nou ja, kan wel uuuuuuuren doorlullen en lekker oordelen over een ander............
Oja, en Floortje is gister van de trap gevallen. Haar ene crocs stond halverwege dus was een hele smak. Maar die slimkees had haar riempjes niet achter haar hiel gedaan.....

Ik schrok natuurlijk wel maar was echt niet verbaasd, moest er een keer van komen. Gelukkig zag ik het niet (lijkt me namelijk heel erg om te zien) en was ik zo bij om haar zelf op te laten staan. Ze had alleen een bult op haar hoofd. Gelukkig. Hoop wel dat ze nu wat beter/vaker naar me luisterd als ze niet met haar sokken oid de trap op mag......

Heb ik nog meer luchtig nieuws :-) ????

Ja, heb een heel lelijk pakje voor Pepijn gekregen van kraambezoek gister. Alweer. Ze presteerde het bij Timo en Floortje ook :-) Das wel concequent in elk geval.
Iets luchtigs?

Eehh, nee niet echt....

Iets dramatisch is het eigenlijk een beetje

Onze kalkoenhaan heeft een kip doodgeneukt/gereden trok ondertussen de veren uit dr kop.

Heb em een schop onder zn hol verkocht.

Weet trouwens wel hoe je het bedoeld van jullie M.

Enne, Flodder, ken het mens niet maar ze komt ook lijp over op mij.

Poeh, gelukkig is het goed uitgepakt met jullie Floortje!

Fijn dat je zo goed geslaagd bent met shoppen en ook ik word niet gespot in een bikini dit jaar hoor.

(heb een tankini)

Knap ja van dat kraamcadeau... wat voor iets is het dan?

Kussssss!
anoniem_6181 wijzigde dit bericht op 10-06-2009 16:30
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Hahahaha (sorry kip)

Oja, en ik ga vanavond een paar miljoen winnen (om toch maar even iets luchtigs tussendoor te gooien)

Het is een pakje met pijpjes met drukkertjes tussen de benen.

Ik ga de kids halen. Doei !!
sorry Nurse, maar daar moet ik stiekem wel om lachen, wat zielug voor die kip. Nou ja, die kan dan bij je stier in de vriezer.

Hihi, lekkere roddel Flodder!
Ja, tis wel een mooie dood

Enne, Flodder, een paar miljoen?! wat ging je dan liggen tobben met die verweerde sleurtent van ons!?
pffffffff, niet eens een tientje.......stom spel
Jeetje wat wordt er hier en op HM gezellig en slap geouwehoerd de laatste dagen!!! Kan merken dat het weer minder weer is!

Mainecoon, hoe was het bij het uitzendbureau?

Oef, jeumig heb je het overleefd vandaag??

Sannie, goed man 10-10-12, wou vanavond eigenlijk gaan, maar het is me nu iets te nat misschien wat later op de avond en anders vrijdag maar...

Tinus, je hebt vakantie!!! Lekker hoor, wou dat het al zo ver was....

Floddertje, lekker dat de bv weer de goede kant op gaat!

Lekker geregeld zeg bij die buren...

Gelukkig is het goed afgelopen, kan je verzekeren dat je je inderdaad rot schrikt als je het ziet gebeuren.

Nurse, nee dat meen je niet, wat heb jij voor een vage beesten daar

Ga H maar even gezelschap houden zo!

Houden jullie het beschaafd vanavond

Ben er trouwens achter dat ik firefox niet goed gebruikte nu werkt het dus wel
Nieuws:

Meike slaapt sinds 2 nachten al vanaf 19:00-200 uur door tot 07:00-07:30 uur door zonder avondvoeding!!!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Voor Meike!
Marloes nou ging wel goed, bleek trouwens een intermediar te zijn opv uitzendburo maar ja hihi. Ze hadden 2 interessante banen dus hij ging daar mijn cv heen sturen en dan is het maar even afwachten.

Dames ik hou het allemaal niet zo bij op het moment hoor, lig meer in bed hihi. Was gister bij de huisarts omdat ik al een week of 2/3 nogal last heb van mijn buik. Ze hoorde links niet echt darm activiteit en mijn maagslijmvlies is geirriteerd omdat de maag zich niet snel genoeg leeg maakt. Maar zodra ik me weer wat beter voel spring ik er weer in hoor.
YES, we hebben eindelijk een plekje op het kdv voor de vierde dag! Per 1 september kan M terecht, na 10 maanden wachten.. (eindelijk is er weer een kind 4 jaar geworden, denk ik). Hij gaat nu di., wo. en vrij., dan ook de ma. Donderdag is papadag.

Over een jaar ofzo kan ik waarschijnlijk weer terug naar vier dagen werken, maar dan gaat hij ook alweer bijna naar school, dus ik laat die plek lekker tot zijn vierde vaststaan. Ik kan hem altijd een middagje halen als ik zin heb.

Ben blij, want dan kan mijn moeder weer incidenteel oppassen, 's avonds en zo, vind ik veel prettiger dan zo'n vaste dag.

Nog 2,5 maand dus..
en Mainecoon, beterschap meid.. jammer dat het niks is geworden met die soll. Nou ja, niet niks, je bent ten slotte wel uitgenodigd!
zo nou ik leef nog hoor. Was wel een ervaring moet ik zeggen.

Onder narcose gebracht en 2,5 uur later zat ik als een kwijlende demente in mn rolstoel klaar om opgehaald te worden.

De verpleger zei dat hij me extra lang had laten slapen omdat ik thuis 3 kinderen heb, leek hem hell hahahaha.

Er is wel veel minder gedaan dan gepland maar blijkbaar heeft de tandarts veel moeite gehad met het weghalen van een verstandskies. Ben blij dat ik er niet bij was.

Gisteren overdag mn roes uitgeslapen en gisteravond trok ik goed bij.

Nu nog een dikke wang natuurlijk maar verder valt het mee.

13 juli de volgende afspraak.

ik heb opeens wat tijd voor mezelf! Rosanne slaapt heerlijk, David ligt ook nog te pitten terwijl hij om half 11 een fles had mogen hebben van mij dus die zal zo wel wakker worden. Brian is met oma boodschappen doen. Wat een rust opeens.

David slaapt nu van 8 tot 7 of zoiets en Rosanne heeft gisteravond ook een poging tot doorslapen gedaan. Van 9 tot half 6 ook niet gek hoor.

Brian is nog steeds een beetje ziekjes blijft maar aan de diaree das wel sneu. Verder voelt hij zich niet heel slecht volgens mij.

Knor wat lekker dat Meike zo goed geslapen heeft!

Oe Tinus bijna vakantie! lekker joh. Ik vind dat veel mensen zo vroeg op vakantie gaan. Of gaan jullie altijd rond deze tijd.

Flodder goed dat de bv nu beter loopt! gelukkig maar.

Wat een verhaal zeg van die van 3 huizen verderop. Wel heel sneu voor man en kindjes.

En floortje van de trap gevallen? gElukkig niets ernstigs aan overgehouden dan.

Oh wat kan je vreselijke pakjes krijgen he van kraambezoek. Wij hebben ook zoiets vreselijks gekregen voor David. Van mn schoonmoeder nog wel. Een mintgroene gebreide trui met een mintgroene gebreide grote onderbroek om over zn luier te doen. Als er 1 kleur is die ik erg vind is het wel mint groen. Maar goed het is met liefde uitgezocht en gegeven denk ik dan maar.

oh David begint te smakken ik ga posten en dan kom ik vanavond wel weer langs!

x
Zo ik zit nog te klapperen van het bijlezen op HM. Volgens mij hebben jullie gisteravond zo'n 600 onzinberichten getypt met z'n allen, haha! Maar het was wel erg grappig en ik heb hard gelachen.

Oef: Zo dan dat klinkt als een serieuze operatie. Moet je nou nog een keer terug omdat ze nog niet alles hebben gedaan? Oh ja, ik lees dat je een vervolgafspraak hebt. En ziet het er mooi uit of heb je nog niet goed kunnen kijken vanwege de zwelling in je mond?

Fijn dat je even tijd hebt voor jezelf, kan je even lekker bijkomen. Heb je pijnstillers gekregen? Zeker van die Brufen bruis, dat is echt gooor spul maar werkt wel.

Ja wij gaan altijd zo vroeg op vakantie. Scheelt heel veel drukte en ook wel flink wat centen. We betalen nu voor een huisje in Fr maar 400 euro. Een paar weken later is dat al 600/700 euro per week. Hoop het nog even zo vol te houden tot Manu leerplichtig is.

Floddertje: Wat erg zeg van die buren van je. Ook dat er zo wordt geluld over hen. Die vrouw wil daar dus blijven wonen met haar kindertjes en die man moet oprotten? Vreselijk wat een haaibaai.

En zielig van Floortjes val!! Gelukkig heeft ze niks ernstigs.

Manu was vanmorgen aan het 'helpen' met ons bed opmaken (lees: springen en gek doen op het bed) en die viel keihard met zijn voorhoofd tegen de houten rand. En de blauwe plek van de vorige keer dat ie daar tegen aan viel was net weg...

Falcon: Gefeliciteerd met het extra dagje op het kdv!! Fijn zeg dat het eindelijk is gelukt. Stond ie daarvoor op de wachtlijst vanaf zijn geboorte?

Mainecoon: Beterschap weer, meissie! En spannend van die nieuwe banenkansen. Hopelijk mag je op gesprek komen.

Ben vanmorgen even een vaderdagcadeautje wezen kopen: een leren portemonnee. Wel een mooi ding. Nou proberen niet vergeten om vaderdag te vieren als we op vakantie zijn. Volgende week zondag toch??

Verder nog wat vakantiedingen gehaald: Manuels eerste boxershorts haha! Ik vond ze zo schattig bij de Hema, maat 86/92! En nog 2 extra rompers en een lading spannende boeken voor mama.

Nu ga ik weer naar mijn berg was, strijk en ik wil nog de wc en badkamer schoonmaken. Straks komt de buuf met haar 2 jochies voor een koppie thee. Kan ik meteen ff uitleggen hoe onze katten werken die zij gaat verzorgen als we weg zijn.

Morgen ga ik met JP de allerlaatste dingen doen: naar de kapper, boodschappen, spullen inpakken en nog even winkelen.

Druk druk druk!

Nu snel posten want batterij is bijna leeg.
Hoi Tinus,

heerlijk je bent vrij!

Wij gingen altijd een week in mei en een week in september, de laatste jaren niet zoveel en wat onregelmatiger op vakantie. Dit jaar hebben we van 1-14 sept gereserveerd, maar nog niks geboekt.

En nee, hij stond sinds oktober op de wachtlijst, voor het geval ik deze baan zou krijgen (en die ik nu ook heb).

Wij hebben ook boxertjes voor M, maar we doen nog niet aan training zonder luier, ze zijn gewoon voor de lol. Schetig hè, die kleine broekjes.

Ik heb ook wat voor vaderdag, maar kan niet typen hier omdat H meeleest. Het is de 21e idd.

Hmmm, ik neem de vrijheid om een mailtje van hem hier te kopiëren. Komt 'ie:

"net naar de winkel geweest en toen we weer terug waar deed m zijn jas uit en gooide die op de grond.

Toen ik vroeg waar die heen moest zei hij, hier, en gaf een klap op het kastje.

Toen ik zei dat hij zijn jas daar maar moest leggen vond hij dat ik dat moest doen.

Hij wilde het absoluut niet toen. En toen zei ik: ik tel tot 3: 1... (hij keek een beetje van wat gebeurd er nou) 2... en hij pakte zijn jas en gooide hem snel triomfantelijk op de tafel! Dikke knuffel gekregen natuurlijk"

Wat een boef hè..
o hihi, ik las: een lading spannende bRoeken voor mama.
Ben naar het CB geweest, de stand van zaken hier zijn nu:

R

15,9 kilo en 97 cm

Y

11,5 kilo en 85,5 cm

A

6120 gram en 61,5 cm

Hoofdje 40 cm

En natuurlijk zn prikken gehad... Leuk is anders maar de borst bood veel troost

Zo. Laat het hier even bij, ben nog moe van gisteren

xx
anoniem_6181 wijzigde dit bericht op 11-06-2009 13:13
Reden: namen stonden voluit
% gewijzigd
quote:Falcon schreef op 11 juni 2009 @ 13:09:

o hihi, ik las: een lading spannende bRoeken voor mama.

Hahaha! tis besmettelijk!
ik dacht dat ze het ironisch bedoelde, je weet wel, van die speciale onderbroeken die naast Manu's afdeling liggen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven