Eerste kindje in 2010?? Ik wil wel!
dinsdag 9 juni 2009 om 21:31
Ik wil wel meedoen, aangezien ik 'nieuw' ben op dit forum.
Ben inmiddels wel al 9 maanden bezig. Heb net een topic gestart (eerst positief dan negatief), daar zou je ook nog kunnen aanhaken. Daar leg ik nl mijn verhaal uit. En om het nu hier weer op te schrijven is ook weer zo iets...
Ben je wel al ' begonnen'?
Ben inmiddels wel al 9 maanden bezig. Heb net een topic gestart (eerst positief dan negatief), daar zou je ook nog kunnen aanhaken. Daar leg ik nl mijn verhaal uit. En om het nu hier weer op te schrijven is ook weer zo iets...
Ben je wel al ' begonnen'?

dinsdag 9 juni 2009 om 21:33
Ik schrijf mee op het topic '30+ en voor het t eerste kindje gaan' daar kun je je ook altijd nog bij aansluiten als je wilt. We zijn nog maar met zijn drietjes en er zijn pas 2 pagina's.
Kan me wel voorstellen dat je je niet bij een topic wilt aansluiten met bijvoorbeeld al 30 pagina's.
Succes ermee!
Kan me wel voorstellen dat je je niet bij een topic wilt aansluiten met bijvoorbeeld al 30 pagina's.
Succes ermee!
dinsdag 9 juni 2009 om 21:40
Veel gebeurd er niet hoor in het topicje Je kan er snel weer bij als je wilt, ik mis je wel wat Succes met de rest! En anders mail je maar even op stefanieviva@hotmail.com als je wat verder wilt praten