Meld hier alle forum-bugs!

23-02-2009 11:31 3102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haai allemaal,

Komen jullie rare forumdingen tegen? Werken functies niet (meer) zoals ze zouden moeten? Meld ze hier! Om de probleemoplossing aan de kant van techniek te versnellen is het altijd handig om te vermelden welke browser (incl versienummer) en welk besturingssysteem je gebruikt.

grtjs, Naomi
Het is weer zovér: trááááág!

Zucht....ik geef het op....
Voor het eerst sinds vanochtend op het forum en moet toegeven,het is tot nu toe sneller dan eerst...hoop dat het zo blijft.
Bij mij is het weer zo traag als dikke !!@#$$#!
Nou de snelheid begint bij mij ook al weer af te nemen. Zeker als je wilt wisselen van pijler. Ik had het nog zo afgeklopt...
quote:MichielR schreef op 09 juni 2009 @ 17:23:

De snelheid kan op het moment nog wat tegenvallen. Bij de migratie van flaironline (die op hetzelfde platform draait) is iets misgegaan en alle data moet opnieuw in het systeem worden geplaatst. Dat is een flinke klus voor de servers, en dus is het nog altijd wat traag.

Hopelijk is het morgen allemaal weer leuk Dit is de reden van de traagheid. Ik zeg; weg met Flaironline
En daar maken ze hier nog reclame voor ook

Amateurs!
hier heel erg traag tot regelmatig vastlopen. Onderin staan steeds de meldingen wacht op niveau wacht op reclame zus wacht op reclame zo. De oplossing lijkt mij simpel. Alle reclamezooi er af en kijken hoe het dan loopt.
kennie Gizz...poen he...het draait om poen!
Geen last hier met FF en een leeg cache, wel last van dat het zo rustig is.
Hmm, @Gizz, de Nivea Happy Time-toepassing staat niet meer in de rechterkolom, dus ik vind 't gek dat je die melding krijgt. Zie jij 'm nog steeds? Wil je dan je cache opschonen en als dat niet helpt: mij laten weten waar je 'm ziet?

@Allemaal, ik ben erg benieuwd of het vanochtend wel sneller gaat...

grtjs, Naomi
Ik vind het forum er vooral trager op geworden, dus die update heeft niet veel geholpen.
Nou ik heb al weer heel wat zwarte schermen gezien hoor vandaag....wacht op dit, wacht op dat.......ik wacht wat af!
@Elninjoo en Misschicken (en Gizz natuurlijk) dank voor de feedback, ik neem contact op met techniek.

grtjs, Naomi
Hier is het nog steeds snel hoor. (Chrome)
*heeft nu zelf ook last van een woest loeiende computer*

Ik heb zojuist via een blog aangekondigd dat het forum om ca 11 uur voor ongeveer een kwartier uit de lucht gaat i.v.m. werkzaamheden (die hopelijk nu echt een betere snelheid tot gevolg hebben)

grtjs, Naomi
Het is hier ook zo traag als wat (IE 6.0 op XP... en ja, normaal gaat 'ie wél snel, ondanks antieke bak )
Oh en wat nieuw is, is dat ik nu helemaal geen keuzemenu meer boven mijn tekstvenster heb en dat als ik quote, ik onder mijn bericht het volledig uitgeklapte smileys-menu krijg. Ik weet eigenlijk niet of ik dan wel dat keuzemenu er boven krijg, dat kan ik nog wel even controleren... En ook dan geen keuzemenu.
Had het nu sneller moeten zijn?

(...)
Moet eerlijk zeggen hij is wel een stuk sneller hier (GC)
Ik krijg echt de ene na de andere foutmelding als ik een topic aanklik.

' viva forum is niet .. huppeldepup' en dan gooit ie me eruit. Was gisteravond al de hele tijd en nu weer...

Ik haat dat. Van de tien keer dat ik een topic aanklik gooit ie me er 9 keer uit.

Meer mensen last van?
DTEEZ!
Ik moet zeggen...het is snel nu hier. Maar heb nog geen juichneigingen.
Word er sinds gistermiddag steeds uitgegooid. Gebeurde dat voorheen af en toe, nu iedere keer, en na 10 x terugklikken maar weer opnieuw inloggen. Is niet meer te doen. Ik vind het ook niet sneller geworden (met IE).
Hier geen last van traagheid en merk ook niet dat het sinds vanochtend sneller is geworden. Waar ik wel vandaag weer heel veel last van heb is dat ik uit topics wordt gegooid. Eerder was het af en toe en dan meestal als ik de laatste bladzijde wilde openen. Nu is het bij de laatste bladzijde, bij andere bladzijdes en ook als ik de eerste bladzijde wil openen (en dus op de titel klik). Wordt er niet goed van!
Ok, dus sommige mensen merken geen verschil, bij anderen gaat het (afkloppen) sneller, en er zijn mensen die sinds de werkzaamheden van gisteren telkens van 't forum gegooid worden. Wat dat laatste probleem betreft: Djoels, gebruik jij ook I.E.? Zo ja: begrijp ik goed dat dit een ander probleem is dan de beruchte 'bewerking afgebroken'? Poohbear, krijg jij 'bewerking afgebroken' of een andere foutmelding? Tijdelijk Firefox, Google Chrome of Safari gebruiken kan een tussenoplossing zijn en veel irritaties voorkomen (ik noem 't nog maar even). Ik geef jullie bevindingen weer door aan techniek.

grtjs, Naomi
@Ka32, even voor mijn beeld: dat is de beruchte 'bewerking afgebroken'-fout, of krijg je een andere melding?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven