Theehuis!

07-04-2009 22:13 3057 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hahahahhaaha nou ben benieuwd zo of ik over een uurtje iets op telegraaf.nl lees over een door de telefoon getrokken assistente

Ik denk dat Stomme Assistente eieren voor haar geld heeft gekozen, want zowaar kreeg ik nu Aardige Assistente aan de foon, die meteen kon melden dat de huisarts heeft besloten dat er inderdaad een spoedafspraak bij oogarts moet komen. Daarvoor moet Stomme Assistente naar oogarts bellen, maar dat was nog niet gebeurd (maar kan zijn omdatik om 14.01 al aan de foon hing ). Nu gaan ze me straks terugbellen.... In ieder geval ben ik blij dat huisarts 't wel serieus neemt en ik naar oogarts kan op korte termijn (nu alleen nog even hopen dat spoedafspraak betekent dat ik sneller dan aankomende vrijdag naar oogarts mag, want die afpsraak stond er al...). Wat een gezeik zeg....
Peas on earth!
Ik denk dat assistente ook wel blij is dat ze straks van me af is
Peas on earth!
Als spoed later dan vrijdag is, dan lijkt me het woord spoed niet meer aan de orde. Zal wel morgen worden dan.
Mag toch hopen uiterlijk morgen, werd vanochtend wakker van pijn aan/in oog

Vishie, hoest nou?

*zit met triviantkaartjes in de aanslag om vragen te stellen*
Peas on earth!
Morgenochtend afspraak. Dat scheelt in ieder geval een dagje. Assistente deed trouwens poeslief, zei: 'dat scheelt weer een dagje he?'.
Peas on earth!
Fijn, hoe laat?
Ik ben klaar voor de vragen hoor! Alleen nog niet bijgelezen, moet nog 2 sollies doen deze week en kan niks vinden.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Oh je hebt een naar oog, bah Erwt, hoop dat ze snel vinden wat het is

Leuk he die snoet van Jonathan hiernaast!
Open sollies doen dan maar Vish? Bij de Mac ofzo, ben je toch te hoog voor opgeleid
11.20 afspraak. Hoop wel dat het morgen niet ineens over is ofzo

Sollies klinkt een beetje als vieze lollies. Sollies bij de Mac

*is triviantkaartjes weer kwijt, maar komt door half oog *
Peas on earth!
quote:Star schreef op 10 juni 2009 @ 14:34:

Open sollies doen dan maar Vish? Bij de Mac ofzo, ben je toch te hoog voor opgeleid

Ja ik dacht een open bij de gemeente maar ik heb nog geen goeie basis open brief.

Overigens zou ik nooit bij de Mac willen werken.

Wel bij de KFC.
KFC, YAK!

Half oog
1 snollie de deur uit.
Goed zo, Vish

Erwt, naar van oog en fijn van eerdere afspraak.

Hier rustig dagje. Ik heb alles allang af dus doe wat miscellanious lang blijven liggen dingetjes

Ik heb zin in de zomervakantie. Waar gaan jullie eigenlijk allemaal heen/ wat doen? Gaan jij en Nemootje nog weg, Vis?
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Whahaha, triviantkaartjes! Dat bedacht ik me gisteravond in bed nog, dat je je wekker moest zetten en dan vragen van kaartjes beantwoorden. Maar het gaat dus beter nu, Vish?

Star, lanette is echt pokkencreme en echt werken doet het ook niet, vind ik.

Die twee weken waren de weken dat Tony echt moeite had met naar schhol gaan, afscheid nemen en niet wilde. Sindsdien gaat hij met plezier en ook hele dagen, maarrrrr... hij is nog steeds iedere middag bekaf en zoekt thuis behoorlijk de grenzen op. De spanningen en indrukken van de dag uit hij pas 's avonds, zeg maar. Het duurt echt wel een tijdje voor ze écht gewend en gesetteld zijn, maar het belangrijkste is dat hij het nu leuk vindt op school.

Vandaag trouwens studiedag, dus vrij, en we zijn naar het Brunahuis geweest. Was leuk!

Erwt, fijn dat je assistente voldoende geterroriseerd hebt om tot snelle afspraak te komen. Hoop dat het allemaal meevalt verder. Ogendingen vind ik eng!
Loretta is De Mol. Punt.
Wel fijn dat Tony 't leuk vindt. Kan me voorstellen dat het een flinke tijd duurt voordat hij écht gewend is en al die spanning er niet meer thuis uit komt...

Brunahuis klinkt leuk!

Ik vind ogendingen ook eng. Het stomme is dat ik (terwilj ik mezelf best assertief vind) nog ga twijfelen aan mezelf ook, of ik me niet aanstel
Peas on earth!
Dat van het moe zijn hoor ik overal. Ben daarom ook zo blij dat Chica niet ook nog na afloop van al vermoeiende school naar NSO moet. Fijn dat het zo lekker gaat, Kess, Tony went dus erg snel. Stoer mannetje.

Leuk van het Brunahuis

Oogdingen heel naar inderdaad, zo'n gevoelige plek. Niets aanstellen dus.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Mam wat is een seksie madderfakker??

Ja Brunahuis moeten wij toch ook nog eens heen.

Met ogen kun je niet voorzichtig genoeg zijn Erwtelien!!

Wat fijn dat Tony het nu echt leuk heeft Kess, heeft hij ook al echt iets geleerd?

En wat zijn we het weer 1s of ééns, hoewel ik mijne beter vind want korter!
Die van mij kwam als reactie op die van jou, die van jou ís ook beter!

Tony kan rijmen: ik zeg wit, hij zegt paars!

Ik zeg bord, hij zegt lepel.

Seksie madderfakker Wat heb je gezegd?
Loretta is De Mol. Punt.
Een seksie madderfakker is iemand die in zijn hemd danst.

Rijmen is cewl!
Dan is Tony er dagelijks eentje.
Loretta is De Mol. Punt.
Ja sexy kende hij wel, dat is als je in je hemd loopt. De madderfakker is hij hopelijk snel weer vergeten.
Loretta is De Mol. Punt.
We gaan zo pannenkoeken eten! En het mooiste van dat is: Ik hoef ze niet zelf te bakken!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven