BOOS: aantijgingen tvoh
zaterdag 15 januari 2022 om 12:26
Jeroen Rietbergen, bandleider tvoh en man van Linda de Mol, erkent de beschuldigingen en stapt op (zie twitter Tim Hofman).
Donderdag aflevering van #BOOS hierover op YouTube. Link naar het YouTube-kanaal van #BOOS: https://youtube.com/c/BOOS
Wie volgt?
Donderdag aflevering van #BOOS hierover op YouTube. Link naar het YouTube-kanaal van #BOOS: https://youtube.com/c/BOOS
Wie volgt?
maloochem wijzigde dit bericht op 20-01-2022 06:57
63.19% gewijzigd
zaterdag 22 januari 2022 om 09:28
Ik heb gisterenavond geen actualiteiten gekeken, ik kon het er echt even niet meer bij hebben. Maar het klinkt alsof van der Vorst helder en duidelijk zijn mening heeft weergegeven, en een gezonde en gepaste kijk heeft op deze misstanden.
https://nos.nl/l/2414005
https://nos.nl/l/2414005
•
zaterdag 22 januari 2022 om 09:34
Ik ben ook bang voor het verraad in mijn familie...iedereen is al weer bezig met hij is bijna jarig en waar moet hij wonen en niet met hoe kan deze man zo snel mogelijk uit de ouderlijke macht gezet worden zodat zijn eigen kind niet nog een keer een slachtoffer wordt.
Het lijkt heeeeel lang te duren voordat de kwartjes in de omgeving vallen als ze ooit echt op hun plek gaan komen, wat ik wel hoop.
Ik denk dat mensen liever weg kijken van het kwaad omdat het accepteren van het kwaad en maatregelen nemen betekent dat ook hun eigen leven en waar zij al die tijd in geloofden ingrijpend moet veranderen.
Het lijkt heeeeel lang te duren voordat de kwartjes in de omgeving vallen als ze ooit echt op hun plek gaan komen, wat ik wel hoop.
Ik denk dat mensen liever weg kijken van het kwaad omdat het accepteren van het kwaad en maatregelen nemen betekent dat ook hun eigen leven en waar zij al die tijd in geloofden ingrijpend moet veranderen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zaterdag 22 januari 2022 om 09:36
Hij heeft in onze hele relatie van 9 jaar iets van ren half jaar gewerkt. De rest deed ik. Hij wilde in frankrijk wonen. En daar huisjes van engelsen verbouwen. Ze nemen me kwalijk dat IK hem zijn droom heb afgenomen door bij hem weg te gaan. Hij had niets meer. Nou ja de helft van de waarde van het huis waar hij geen dag voor heeft gewerkt. Leek me zat. En 5 jaar alimentatie. Na die 5 jaar ‘kon’ hij ineens wel werken natuurlijk…..viva-amber schreef: ↑22-01-2022 09:30BB jemig wat een verraad van je eigen familie, geen woorden voor![]()
zaterdag 22 januari 2022 om 09:36
Niet mijn moeder. Mijn pa. Maar moe was een timide vrouw en pa nogal overheersend. Joh ze namen hem zelfs twee keer per jaar mee op vakantie……SunShine35 schreef: ↑22-01-2022 09:32Wat verschrikkelijk voor je BuzzieBee omdat mee te maken. Ook nog wat hij er bij zei, alsof het jouw schuld is. En dat je ouders zo reageren. Wat erg….![]()
Toen ik dus onverwachts thuis stond en het zei schreeuwde hij alsof ik een klein kind was. Hij sloeg me in mijn gezicht zelfs uit woede. Ex was een heel stuk ouder en was een maatje van mijn pa geworden….
buzziebee wijzigde dit bericht op 22-01-2022 09:40
30.03% gewijzigd
zaterdag 22 januari 2022 om 09:39
We denken er gewoon verschillend over, dat kan. Je leest in dit topic en in deze periode toch aan alle kanten de voorbeelden van waar het wel misging. Zelfs als de maker van de opmerking het niet verkeerd bedoelt kan zo'n opmerking heel beroerd landen door de achtergrond van de ontvanger.SunShine35 schreef: ↑22-01-2022 09:28Allebei moet kunnen toch? Een leidinggevende mag ook zeggen dat je er leuk uit ziet. Vind ik ook een compliment als het normaal wordt gezegd.
Wat is er dan moeilijk aan om je complimenten te beperken tot het onderwerp waarop ook je relatie met je ontvanger van je compliment ligt?
Dus: wat fijn dat je die bug in het systeem hebt opgelost, dank je wel dat je die muur zo strak hebt geschilderd, knap dat je dat gesprek met die klant zo hebt gedraaid dat je een escalatie hebt voorkomen. Er zijn toch 1000 dingen waar je over kunt blijven complimenteren zonder dat je bang hoeft te zijn dat iemand het verkeerd zal opvatten?
En nee, ik zit zelf ook niet te wachten op een compliment van mijn collega over de manier waarop ik mijn make-up heb aangebracht. Ik kom op mijn werk om mijn werk goed te doen, niet om met mijn uiterlijk mijn collega's te behagen.
zaterdag 22 januari 2022 om 09:43
zaterdag 22 januari 2022 om 09:45
Toen ik die docu zag dacht ik wat moet er in godsnaam gebeuren zodat dit stopt. Moeten we met alle vrouwen in nederland een protestmars lopen? Het zijn er zo gruwelijk en afschuwelijk veel.
Of het nu verkrachting is of een enorm grensoverschrijdende opmerking waarover je niet mag zeuren want het is maar een grapje of enger ‘compliment’.
Ook mijn vriend gaf toe in sen ver verleden in zijn twintiger jaren met zijn eveneens mannelijke collega’s wel eens ‘lollige’ dingen zei tegen vrouwelijke collega’s als; kaal, streepje of plukje? Of je mag er best langs maar eerst mijn schoenzool zoenen. Een collega die niet bij haar naam werd genoemd maar ‘Twin Peaks’ wegens haar boezem. Niet achter haar rug om. Maar rechtstreeks tegen haar. Hij zei ook dat dat nooit had gemogen. Het was stoerdoenerij. Schaamt zich er voor nu
Of het nu verkrachting is of een enorm grensoverschrijdende opmerking waarover je niet mag zeuren want het is maar een grapje of enger ‘compliment’.
Ook mijn vriend gaf toe in sen ver verleden in zijn twintiger jaren met zijn eveneens mannelijke collega’s wel eens ‘lollige’ dingen zei tegen vrouwelijke collega’s als; kaal, streepje of plukje? Of je mag er best langs maar eerst mijn schoenzool zoenen. Een collega die niet bij haar naam werd genoemd maar ‘Twin Peaks’ wegens haar boezem. Niet achter haar rug om. Maar rechtstreeks tegen haar. Hij zei ook dat dat nooit had gemogen. Het was stoerdoenerij. Schaamt zich er voor nu
buzziebee wijzigde dit bericht op 22-01-2022 09:48
42.13% gewijzigd
zaterdag 22 januari 2022 om 09:46
Het geniepige is bij bepaalde opmerkingen of acties (ongewenste aanrakingen) dat het soms moeilijk is om sec uit te leggen waarom het over een grens gaat. Er kan te makkelijk worden gezegd dat het slachtoffer dingen ziet waar ze niet zijn (gaslighting), dat het zich aanstelt, dat het overgevoelig is. Micro-aggressies kortom. En daar schaar ik zo’n lippen compliment ook onder, het kan onschuldig zijn maar ook in de context voorkomen dat het voor iemand een rode vlag is.
Ik vind het trouwens echt onwijs loser gedrag, van die kerels die zeggen “je mag ook niks meer zeggen”, of dat ze geen complimentjes meer mogen maken. Echt
Ik vind het trouwens echt onwijs loser gedrag, van die kerels die zeggen “je mag ook niks meer zeggen”, of dat ze geen complimentjes meer mogen maken. Echt
zaterdag 22 januari 2022 om 09:49
Jij kunt het beter uitleggen dan ik, maar dit bedoel ik inderdaad.Comocomo schreef: ↑22-01-2022 09:46Het geniepige is bij bepaalde opmerkingen of acties (ongewenste aanrakingen) dat het soms moeilijk is om sec uit te leggen waarom het over een grens gaat. Er kan te makkelijk worden gezegd dat het slachtoffer dingen ziet waar ze niet zijn (gaslighting), dat het zich aanstelt, dat het overgevoelig is. Micro-aggressies kortom. En daar schaar ik zo’n lippen compliment ook onder, het kan onschuldig zijn maar ook in de context voorkomen dat het voor iemand een rode vlag is.
Ik vind het trouwens echt onwijs loser gedrag, van die kerels die zeggen “je mag ook niks meer zeggen”, of dat ze geen complimentjes meer mogen maken. Echt![]()
zaterdag 22 januari 2022 om 09:50
Hij kon er niets aan doen he. Hij was dronken. Dussss. Niet zo zwaar aan tillen
zaterdag 22 januari 2022 om 09:57
Die van ons heeft zijn stress op een kind afgereageerd...zit nu bij de psycholoog voor zijn stress want kon er niets aan doen....
Is trouwens ook nog eens een recidive, de therapie heeft de vorige keer ook niet geholpen en meneer heeft zichzelf ook niet op tijd in behandeling gesteld.
Maar goed, ze gaan hem weer beter maken (kots).
Is trouwens ook nog eens een recidive, de therapie heeft de vorige keer ook niet geholpen en meneer heeft zichzelf ook niet op tijd in behandeling gesteld.
Maar goed, ze gaan hem weer beter maken (kots).
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zaterdag 22 januari 2022 om 09:58
zaterdag 22 januari 2022 om 10:24
Die hoop was er wel dat de eerste behandeling had geholpen al stond ik in het begin niet achter een nieuwe relatie, huwelijk en weer een kind. Het is een paar jaar goed gegaan.schaduwdier schreef: ↑22-01-2022 10:13Wat een vreselijke verhalen. Je hele familie verliezen door een ex die zo overduidelijk je mishandeld....
En ik moest dus, voor mijn opleiding, werken in de forensische psychiatrie. Ik zou ergens anders heengaan, maar dat kon op het laatste moment niet en ik durfde niet te weigeren. Dus liep ik een jaar rond tussen criminelen en zedendelinquenten. En moeten lezen en spreken over wat ze gedaan hadden, maar ook tegelijkertijd over heel normale dagelijkse dingen. Toen heb ik het niet zo door gehad, maar achteraf heeft mij dat veel schade opgeleverd. Juist omdat ik dichtbij moest komen bij mensen die ik liever vermeed.
Kans dat het helpt schat ik overigens inmiddels klein in, behandeling daarvoor.....
Ik werk zijdelings in de forensische psychiatrie, maar kreeg deze week te horen dat dat voorlopig stopt, wat misschien maar beter is.
Straf uitgezeten en een nieuwe kans is iets waar ik bij veel soorten misdaad wel in geloof, maar niet bij herhaalde misdaad tegen kinderen. Nooit meer alleen laten met een minderjarige.
zaterdag 22 januari 2022 om 10:32
Prima.SunShine35 schreef: ↑22-01-2022 09:28Allebei moet kunnen toch? Een leidinggevende mag ook zeggen dat je er leuk uit ziet. Vind ik ook een compliment als het normaal wordt gezegd.
Maar is het voor mannen in hoger geplaatse posities nou zó erg om complimentjes over uiterlijk achterwege te laten? Is dat het ergste wat je kan overkomen als man? Je kan dan nog steeds prettig met elkaar omgaan hoor, er is niets verloren gegaan ofzo.
Wat een vreselijk verhaal hierboven trouwens - ik kan even je naam niet zien omdat ik forum op een oude iPad. Wat goed dat je het hier deelt en wát een klootzak is jouw ex. Het lijkt me vreselijk dat je dan niet gesteund wordt door je eigen familie, sterker, dat ze jou de schuld geven.
't Is al met al een heel gedoe
zaterdag 22 januari 2022 om 10:36
Dit filmpje kwam ik tegen op Dumbert. https://www.dumpert.nl/item/100020577_6e140423
Wat is dus niet begrijp. Weet ik hoeveel mensen, pers, media, John de Mol etc. zien dit. Is er dan niemand die dit opvalt of er iets van zegt? Als mijn dochter daar had ik gestaan en pappa Truffel en ik hadden dit gezien waren we vreselijk verhaal gaan halen.
Wat is dus niet begrijp. Weet ik hoeveel mensen, pers, media, John de Mol etc. zien dit. Is er dan niemand die dit opvalt of er iets van zegt? Als mijn dochter daar had ik gestaan en pappa Truffel en ik hadden dit gezien waren we vreselijk verhaal gaan halen.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in