Singles unite, vierde editie 2021 deel 9

31-05-2021 22:18 3776 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan voor deel 9...🥰

Daten of niet daten...dat is de vraag...
Swipe links of rechts...

We houden het vaag 😎

Schrijf gezellig mee ⌨️
julia_20 wijzigde dit bericht op 20-06-2021 12:14
0.00% gewijzigd
Hmm ik denk dat je die vraag niet zo serieus moet nemen. Ik stel ook wel is die vraag maar ik verwacht dan natuurlijk niet dat ze gaan zeggen ik ben met een Kayak een waterval afgegaan. Het is meer op een leuke manier een vraag stellen wat je gedaan hebt. En ik heb de vraag ook wel is gehad van dames.
Dolendedertiger schreef:
22-01-2022 09:52
Hmm ik denk dat je die vraag niet zo serieus moet nemen. Ik stel ook wel is die vraag maar ik verwacht dan natuurlijk niet dat ze gaan zeggen ik ben met een Kayak een waterval afgegaan. Het is meer op een leuke manier een vraag stellen wat je gedaan hebt. En ik heb de vraag ook wel is gehad van dames.

Het is vaak een opstapje om het gesprek richting seks te draaien. Als je dat zelf ook wil, geen punt, uiteraard. Wil je dat niet, geeft het een ongemakkelijk gevoel. Wáárom zou je het woord spannend erin moeten gooien, omdat het anders een saaie vraag is?
wij slapen nooit.
Idd icetea, dat woord ‘spannend’ wringen ze daar toch niet voor niets tussen? Daarop reageren dat je straks nog een rondje met de hond gaat lopen is stom want niet spannend. Wat antwoord je daar dan wel op?
Ik vind het een vervelende vraag.
Ik vraag ook wel eens naar de wilde plannen van vrienden/collega's. En meestal hebben we het vervolgens over alle 'saaie' activiteiten die we gaan doen. 🤣 Beetje net doen of we nog hip en happening zijn met ons huishouden en wandelingen. 🙈

Dus als een match dat vraagt, zou ik het ook zo in steken. 🤷‍♀️ Als ze het dan over seks gaan hebben, kan ik altijd nog afhaken.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Dubbel
dianaf wijzigde dit bericht op 22-01-2022 11:28
98.02% gewijzigd
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Dat vind ik wel anders dianaf. Dat is een andere vertrouwde setting. Doe ik inderdaad ook wel eens bij vrienden.
Juist, dat zo live vragen aan mensen die je kent is toch heel anders dan via een app aan een wildvreemde.
Ja, dat is zo. Omdat je over het algemeen op een relatie-app zit voor ia een relatie. Maar ik zou het wel op de zelfde manier aanvliegen. Laat ze maar uitleggen dat ze iets anders bedoelen. 🤷‍♀️😁
Attraverso schreef:
22-01-2022 09:36
Een van de vervelendste vragen vind ik: ga je nog iets spannends doen vandaag?
Hoezo spannends? Ze vragen dat dan soms op het eind van een werkdag.
Ik kaats de vraag dan terug: ‘Doe jij alle dagen spannende dingen? Heel benieuwd wat dat dan juist is, geef eens een paar voorbeelden?’
Dat lijkt een standaard vraag te zijn want ik krijg die vaker. Heb echter nog nooit van een man dan te horen gekregen welke spannende dingen hij dagdagelijks doet. Dan reageren ze zo met ‘niets, vroeg het mij gewoon van jou af’.
Dus ze verwachten wel van mij iets ‘spannend’ te horen te krijgen. Wat dan? Dat ik nog van plan was straks uit een vliegtuig te springen of zo? Of dat ik me net klaar aan het maken was om naar een seksdate te vertrekken?
Ik heb geen idee hoor. Ben nog steeds erg nieuwsgierig wat ze dan verwachten te horen. Of welke spannende dingen andere mensen dagelijks doen.
Het mag intussen wel duidelijk zijn dat ik die vraag ook een enorme afknapper vind en het gesprek wat mij betreft afgelopen is.
Haha heel goed voorbeeld. Je weet als vragensteller dat je de vraag terug kan verwachten. Dan zul je voor jezelf ook over een antwoord nagedacht hebben.
Ik was op een gegeven moment zo beu van iemand die alleen maar kort antwoord gaf en dan vroeg: en jij?
Er was gewoon niet echt een gesprek in te krijgen. Ik heb vaak op Marktplaats leukeren gesprekken over iets wat ik verkoop ;)
dianaf schreef:
22-01-2022 10:40
Ik vraag ook wel eens naar de wilde plannen van vrienden/collega's. En meestal hebben we het vervolgens over alle 'saaie' activiteiten die we gaan doen. 🤣 Beetje net doen of we nog hip en happening zijn met ons huishouden en wandelingen. 🙈

Dus als een match dat vraagt, zou ik het ook zo in steken. 🤷‍♀️ Als ze het dan over seks gaan hebben, kan ik altijd nog afhaken.
Hier ook. Dan vragen collega's ook of ik wilde plannen heb. Dan vertel ik m'n plan en vraag of dat wild genoeg is... met als aanvulling: Of ga zit jij weer het hele weekend samen met je vriend als een lauw maïzena papje op de bank? :P
Binnusje schreef:
22-01-2022 12:15
Ik heb vaak op Marktplaats leukeren gesprekken over iets wat ik verkoop ;)
:-D

En daar heb je in 1 zin de huidige toestand van het online daten mooi samengevat! :P
Binnusje schreef:
22-01-2022 12:17
Of ga zit jij weer het hele weekend samen met je vriend als een lauw maïzena papje op de bank? :P
Dit vind ik ook een mooie :-D
Ik zoek niks achter een vraag of ik nog iets spannends ga doen. Reageer meestal in de trant van dat ik niet zo snel iets spannend vind. Met de vraag: Jij wel? De reactie daarop zegt vaak genoeg
Mensch durf te leven
Ik herken het date leed niet. Tuurlijk af en toe een teleurstelling maar als je er luchtig en met humor inzit, is daten 9 van de 10 keer leuk
Mensch durf te leven
Tikatukka schreef:
22-01-2022 20:27
Ik zoek niks achter een vraag of ik nog iets spannends ga doen. Reageer meestal in de trant van dat ik niet zo snel iets spannend vind. Met de vraag: Jij wel? De reactie daarop zegt vaak genoeg

Sterk.
Tikatukka schreef:
22-01-2022 20:35
Ik herken het date leed niet. Tuurlijk af en toe een teleurstelling maar als je er luchtig en met humor inzit, is daten 9 van de 10 keer leuk

Al weer bijna 20 jaar geleden maar ik had eerlijk gezegd ook de tijd van mijn leven. Alle dates heb ik heel goede herinneringen aan. Maar ja, ik was begin 30 en toen nog hot.. (vond ik zelf althans)
Ik vond het in het begin, nu 3 jaar geleden ook heel leuk. Maar eigenlijk sinds Corona is het niets meer aan.
Ik werd net terechtgewezen omdat ik iets vroeg dat in de profieltekst stond…
Eh, ja die lees ik wel maar leer hem niet uit mijn hoofd
fladder schreef:
22-01-2022 22:17
Ik werd net terechtgewezen omdat ik iets vroeg dat in de profieltekst stond…
Eh, ja die lees ik wel maar leer hem niet uit mijn hoofd
Serieus nou ja zeg..
Ik denk dat gelijk hebt dat corona er niet veel goed aan doet, veel mensen zitten toch anders in hun vel, lontjes zijn korter en dan is de energie er ook minder denk om iets serieus aan te gaan..
Het leven is gewoon veel minder leuk nu..
Ik hoop dat de horeca woensdag weer open gaat. Wat heb ik een pleurt hekel aan wandeldates gekregen zeg.
Larazest schreef:
24-01-2022 17:33
Ik hoop dat de horeca woensdag weer open gaat. Wat heb ik een pleurt hekel aan wandeldates gekregen zeg.
Ben wel benieuwd waarom je dat vind.
Wandeldates lijken mij nou ook niet het meest romantische.. Vooral nu niet met dat gure weer.

Dik ingepakt, koude neusjes, traanogen.. En snel weer in de auto :hihi:
Binnusje schreef:
24-01-2022 20:16
Ben wel benieuwd waarom je dat vind.
Vooral omdat ik het prettig vind om tegenover mijn date te zitten en diegene recht in de ogen te kunnen kijken wanneer we praten.

En Nederlands winters weer leent zich niet echt voor wandel dates naar mijn mening - 's zomers ben ik best te verleiden met een mooie boswandeling. Maar in januari is gewoon 3x niks. Dan heb je je helemaal mooi opgemaakt, je haar gestyled, en dan valt de stortregen weer uit de lucht. Die asgrauwe lucht is ook niet erg vergevingsgezind. Ik zie er mooier uit bij kaarslicht :shame:
Larazest schreef:
24-01-2022 21:03
Vooral omdat ik het prettig vind om tegenover mijn date te zitten en diegene recht in de ogen te kunnen kijken wanneer we praten.

En Nederlands winters weer leent zich niet echt voor wandel dates naar mijn mening - 's zomers ben ik best te verleiden met een mooie boswandeling. Maar in januari is gewoon 3x niks. Dan heb je je helemaal mooi opgemaakt, je haar gestyled, en dan valt de stortregen weer uit de lucht. Die asgrauwe lucht is ook niet erg vergevingsgezind. Ik zie er mooier uit bij kaarslicht :shame:
Haha, dat vind ik heel mooi van je omschreven. Goed argument van je haar!
fladder schreef:
22-01-2022 22:16
Ik vond het in het begin, nu 3 jaar geleden ook heel leuk. Maar eigenlijk sinds Corona is het niets meer aan.
Miischien omdat sommigen zich vervelen en dan maar anderen gaan vervelen op datingsites? Maar daar prik je toch zo door heen voor dat je afspreekt?
Mensch durf te leven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven