Singles unite, vierde editie 2021 deel 9
zaterdag 22 januari 2022 om 09:52
Hmm ik denk dat je die vraag niet zo serieus moet nemen. Ik stel ook wel is die vraag maar ik verwacht dan natuurlijk niet dat ze gaan zeggen ik ben met een Kayak een waterval afgegaan. Het is meer op een leuke manier een vraag stellen wat je gedaan hebt. En ik heb de vraag ook wel is gehad van dames.
zaterdag 22 januari 2022 om 10:01
Dolendedertiger schreef: ↑22-01-2022 09:52Hmm ik denk dat je die vraag niet zo serieus moet nemen. Ik stel ook wel is die vraag maar ik verwacht dan natuurlijk niet dat ze gaan zeggen ik ben met een Kayak een waterval afgegaan. Het is meer op een leuke manier een vraag stellen wat je gedaan hebt. En ik heb de vraag ook wel is gehad van dames.
Het is vaak een opstapje om het gesprek richting seks te draaien. Als je dat zelf ook wil, geen punt, uiteraard. Wil je dat niet, geeft het een ongemakkelijk gevoel. Wáárom zou je het woord spannend erin moeten gooien, omdat het anders een saaie vraag is?
wij slapen nooit.
zaterdag 22 januari 2022 om 10:10
zaterdag 22 januari 2022 om 10:40
Ik vraag ook wel eens naar de wilde plannen van vrienden/collega's. En meestal hebben we het vervolgens over alle 'saaie' activiteiten die we gaan doen.
Beetje net doen of we nog hip en happening zijn met ons huishouden en wandelingen. 
Dus als een match dat vraagt, zou ik het ook zo in steken.
Als ze het dan over seks gaan hebben, kan ik altijd nog afhaken.
Dus als een match dat vraagt, zou ik het ook zo in steken.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
zaterdag 22 januari 2022 om 11:30
zaterdag 22 januari 2022 om 12:15
Haha heel goed voorbeeld. Je weet als vragensteller dat je de vraag terug kan verwachten. Dan zul je voor jezelf ook over een antwoord nagedacht hebben.Attraverso schreef: ↑22-01-2022 09:36Een van de vervelendste vragen vind ik: ga je nog iets spannends doen vandaag?
Hoezo spannends? Ze vragen dat dan soms op het eind van een werkdag.
Ik kaats de vraag dan terug: ‘Doe jij alle dagen spannende dingen? Heel benieuwd wat dat dan juist is, geef eens een paar voorbeelden?’
Dat lijkt een standaard vraag te zijn want ik krijg die vaker. Heb echter nog nooit van een man dan te horen gekregen welke spannende dingen hij dagdagelijks doet. Dan reageren ze zo met ‘niets, vroeg het mij gewoon van jou af’.
Dus ze verwachten wel van mij iets ‘spannend’ te horen te krijgen. Wat dan? Dat ik nog van plan was straks uit een vliegtuig te springen of zo? Of dat ik me net klaar aan het maken was om naar een seksdate te vertrekken?
Ik heb geen idee hoor. Ben nog steeds erg nieuwsgierig wat ze dan verwachten te horen. Of welke spannende dingen andere mensen dagelijks doen.
Het mag intussen wel duidelijk zijn dat ik die vraag ook een enorme afknapper vind en het gesprek wat mij betreft afgelopen is.
Ik was op een gegeven moment zo beu van iemand die alleen maar kort antwoord gaf en dan vroeg: en jij?
Er was gewoon niet echt een gesprek in te krijgen. Ik heb vaak op Marktplaats leukeren gesprekken over iets wat ik verkoop
zaterdag 22 januari 2022 om 12:17
Hier ook. Dan vragen collega's ook of ik wilde plannen heb. Dan vertel ik m'n plan en vraag of dat wild genoeg is... met als aanvulling: Of ga zit jij weer het hele weekend samen met je vriend als een lauw maïzena papje op de bank?dianaf schreef: ↑22-01-2022 10:40Ik vraag ook wel eens naar de wilde plannen van vrienden/collega's. En meestal hebben we het vervolgens over alle 'saaie' activiteiten die we gaan doen.Beetje net doen of we nog hip en happening zijn met ons huishouden en wandelingen.
Dus als een match dat vraagt, zou ik het ook zo in steken.Als ze het dan over seks gaan hebben, kan ik altijd nog afhaken.
zaterdag 22 januari 2022 om 20:57
Al weer bijna 20 jaar geleden maar ik had eerlijk gezegd ook de tijd van mijn leven. Alle dates heb ik heel goede herinneringen aan. Maar ja, ik was begin 30 en toen nog hot.. (vond ik zelf althans)
zondag 23 januari 2022 om 11:38
Serieus nou ja zeg..
Ik denk dat gelijk hebt dat corona er niet veel goed aan doet, veel mensen zitten toch anders in hun vel, lontjes zijn korter en dan is de energie er ook minder denk om iets serieus aan te gaan..
Het leven is gewoon veel minder leuk nu..
maandag 24 januari 2022 om 21:03
Vooral omdat ik het prettig vind om tegenover mijn date te zitten en diegene recht in de ogen te kunnen kijken wanneer we praten.
En Nederlands winters weer leent zich niet echt voor wandel dates naar mijn mening - 's zomers ben ik best te verleiden met een mooie boswandeling. Maar in januari is gewoon 3x niks. Dan heb je je helemaal mooi opgemaakt, je haar gestyled, en dan valt de stortregen weer uit de lucht. Die asgrauwe lucht is ook niet erg vergevingsgezind. Ik zie er mooier uit bij kaarslicht
maandag 24 januari 2022 om 21:46
Haha, dat vind ik heel mooi van je omschreven. Goed argument van je haar!Larazest schreef: ↑24-01-2022 21:03Vooral omdat ik het prettig vind om tegenover mijn date te zitten en diegene recht in de ogen te kunnen kijken wanneer we praten.
En Nederlands winters weer leent zich niet echt voor wandel dates naar mijn mening - 's zomers ben ik best te verleiden met een mooie boswandeling. Maar in januari is gewoon 3x niks. Dan heb je je helemaal mooi opgemaakt, je haar gestyled, en dan valt de stortregen weer uit de lucht. Die asgrauwe lucht is ook niet erg vergevingsgezind. Ik zie er mooier uit bij kaarslicht![]()
maandag 24 januari 2022 om 23:04
Miischien omdat sommigen zich vervelen en dan maar anderen gaan vervelen op datingsites? Maar daar prik je toch zo door heen voor dat je afspreekt?
Mensch durf te leven