Meld hier alle forum-bugs!

23-02-2009 11:31 3102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haai allemaal,

Komen jullie rare forumdingen tegen? Werken functies niet (meer) zoals ze zouden moeten? Meld ze hier! Om de probleemoplossing aan de kant van techniek te versnellen is het altijd handig om te vermelden welke browser (incl versienummer) en welk besturingssysteem je gebruikt.

grtjs, Naomi
@Ka32, even voor mijn beeld: dat is de beruchte 'bewerking afgebroken'-fout, of krijg je een andere melding?
Ik had gehoopt dat na de forumwerkzaamheden dat probleem met 'bewerking afgebroken' eindelijk eens opgelost zou zijn. Maar helaas..
quote:Helianthusje schreef op 10 juni 2009 @ 13:01:

Ik had gehoopt dat na de forumwerkzaamheden dat probleem met 'bewerking afgebroken' eindelijk eens opgelost zou zijn. Maar helaas..Als je goed had gelezen waren de forumwerkzaamheden ivm de traagheid van het forum. Het "bewerking-afgebroken-probleem" is van heel andere orde en wordt dus ook niet opgelost als men aan de snelheid werkt.
Nou het was allemaal vrij snel maar dat is alweer verleden tijd hier.

Heb nu weer de hele tijd wachten op www.viva.nl en wachten op atemda.com en wachten op ilsemedia is ook al vaak genoeg voorbij gekomen
gisteren vlak nadat het forum eruit lag, was ie even heel snel, een leuke doorkijk van wat we allemaal missen, want de lol duurde nog geen uur. Het is nu alweer trage stront, ik geef het op
Langzamer dan ooit hier!!

Ik ben er klaar mee.
Ik weet niet of het al gemeld is maar ik zie in het overzicht de laatste post om 21.17 uur maar in het topic zelf zie ik de post niet. Daar zie ik die van 21.14uur bijv.
Ja bewerking afgebroken!

Op mijn laptop kan ik niets installeren, dat is een laptop van mijn werk = beveiligd.

Op mijn pc thuis waar ik vanmiddag op zat, kreeg ik ook steeds bewerking afgebroken en nog erger, daarna sloeg hij op hol... hij opende automatisch internet pagina's met die bewerking afgebroken link van het forum. Wel 40 keer en dan stopt mijn pc automatisch omdat ie internet explorer eruit gooit. Dit is een keer of drie gebeurd. Uiteindelijk ben ik op mijn thuis pc gestopt, ik werd er gek van.

Dus ik moet op mijn thuis pc internet explorer eruit gooien en dan moeten problemen opgelost zijn?

Ik haat het ...

al heb ik vanavond weinig problemen...
DTEEZ!
Lieve Djoels, je hoeft IE er niet af te gooien, je kunt gewoon een andere internetbrowser erbij installeren. Komt gewoon op je bureaublad erbij, kun je onafhankelijk aanklikken. Sterker nog. Je kunt op de ene browser forummen (op viva) en op de andere gewoon alle andere dingen doen die je gewent bent. Tegelijkertijd zelfs. Zie het als dit: je hebt Powerpoint, Exel en Word op je pc/ lappie. Die kunnen ook tegelijktijd actief staan en werken. Exact hetzelfde met IE of Firefox, Safari of welk ander browserprogramma dan ook. Ze bijten elkaar niet, enige wat je jezelf even moet aanwennen is dat je viva niet meer opent met IE. Meer is het echt niet (oke je moet het browserprogramma even installeren maar dat is echt het enige)
Mocht je hulp nodig hebben Djoels dan wil ik je wel helpen. Kan je mijn telefoonnummer wel geven (via hyves of iets dergelijks) Dan ben je vanavond als het meezit al van de shit af.

Ik ben het wel zo zat he....
Hmmm mooi zwart is niet lelijk Kippie. Jij hebt het zwarte gat gevonden.
toch wel knap dat het ze niet lukt om de problemen op te lossen, maar de problemen nu ook in firefox en Chrome te veroorzaken.

Nog steeds een hele rambam aan reclamemelding waar op gewacht moet worden, geen niveau meer, maar genoeg andere. Verder om de paar topics loopt computer vast. Ik zeg deze monteurs ontslaan en neem een paar whizzkids aan die wel willen werken voor hun centen.
Welterusten!
Ja het is bij mij ook nog niet echt stabiel te noemen Gizz. En ik forum al tijden met Firefox. Ene keer is het snel en andere keer duurt het toch weer even en moet ik meerdere keren klikken om een stap verder te komen.
Ik krijg nu de foutmelding niet meer bij elk topic. Ik heb er alleen vrij weinig aan: er is namelijk geen reet aan op het forum, het is zoooo rustig.

Als viva zo doorgaat, wordt het probleem vanzelf opgelost. Want geen forummers = geen foutmelding.
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Dacht waag ff een poging...

En zowaar... razendsnel forum en nog geen enkele foutmelding (ook niet bij de nieuwe topics).

Naomi, wie moet ik ten huwelijk vragen?
Er zojuist weer afgemieterd!

Kan 't huwelijk nog afgezegd worden?
Hoe kan het nou dat ik echt nog nooit(!!) een foutmelding heb gehad hier op het forum? En ook de snelheid is gewoon prima. Niet sneller of langzamer dan andere sites in ieder geval.

Ik heb IE (nu 8 maar daarvoor 6 geloof ik) en Vista. Heeft het daar iets mee te maken?

Of heeft het te maken met de reclames? Die zie ik namelijk ook niet (door een standaardinstelling ofzo..)
Het heeft zeker te maken met reclames, want hij laadt zich het lazerus op die dingen!

Het heeft ook niets te maken met drukte op het forum, want het is hier de laatste tijd erg rustig (goh) en op dit tijdstip zie ik ook de ene advertentie na de andere laden linksonder.

Ik heb net 2 postings gedaan, de eerste deed er bijna een HALVE MINUUT over om door te komen!

Dus nog maar een keer voor de dames/heren techneuten: HET ZIJN DE RECLAMES!!!!

Hij bleef overigens ook nog even hangen op de viva-lastminutes.

Ik heb die griet in dr komozak met dr zwarte behangetje nu echt meer dan genoeg gezien, ik zou graag willen dat ze wat minder opviel omdat er een FORUM overheen stond!
en wat is "host ontbinden"? Dat staat ook regelmatig tussen het laden door linksonder.

De grote klappers nu zijn Ilsemedia, en doubleclick.net, data.boomerang (flikker op met die weekup!!!), googleadds en googleanalytics.
mag ik nog een nieuwe klacht deponeren. In IE gaat het zowaar best goed op het moment, dacht ik. Maar het rare is. Als ik Forum vandaag de nieuwe topics bekijk kan ik zonder moeite vrij snel doorklikken. Ga ik echter via de pijlers naar een topic dan is het weer allerjezus traag. Overigens (nog) geen foutmelding, maar ik durf nergens op te hopen
Blijkbaar kun je die reclames dus zelf uitzetten. Ik heb geen extra programma's geinstalleerd ofzo dus er moet een standaard vinkje zijn om ze niet te laten verschijnen.

Buiten het feit dat het prettig is dat je dan weer normaal kunt forummen is het ook héél fijn om te forummen zonder die reclames (al was er niks opgewassen tegen de happy times en weekup..)
quote:misschicken schreef op 11 juni 2009 @ 05:47:

en wat is "host ontbinden"? Dat staat ook regelmatig tussen het laden door linksonder.

De grote klappers nu zijn Ilsemedia, en doubleclick.net, data.boomerang (flikker op met die weekup!!!), googleadds en googleanalytics.

Vergeet stats.ilsemedia niet

Die host ontbinden heb ik ook, geen idee eigenlijk wat het is. Ik heb echter nog steeds een snel forum, dus ik stoor me er niet aan

MissKip, anders kom je hier forummen!
quote:Lunax schreef op 11 juni 2009 @ 09:27:

Blijkbaar kun je die reclames dus zelf uitzetten. Ik heb geen extra programma's geinstalleerd ofzo dus er moet een standaard vinkje zijn om ze niet te laten verschijnen.

Buiten het feit dat het prettig is dat je dan weer normaal kunt forummen is het ook héél fijn om te forummen zonder die reclames (al was er niks opgewassen tegen de happy times en weekup..)Bij firefox kan dat geloof ik. Of je moet een add-blocker downloaden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven