Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

Wel toch ? Weet jij wat waar we binnen kunnen? We hadden hier een binnenspeeltuin, maar die is weg. Ballorig Amsterdam een optie?
Bam, heeeeeel veel succes morgen!

Huh? Gaan jullie misschien wat anders doen? Indoor spelen in/rond Amsterdam? Ik zet de pc morgen nog wel even aan...

Hel, voorstel op de groep!

Trusten meissies, Bam, probeer je wel een beetje te slapen meis?

X
Aargh... regen? Oké, dat is niet fijn. Is voor mij vanaf hier nog een uur rijden dus we moeten wel op tijd afspreken. Hier in de buurt zijn ook binnenspeeltuinen hoor. Twee zelfs... ik kijk wel even op de groep...
Ik duik er ook in. Ik kom morgenochtend nog wel even kijken wat we doen. Misschien valt het erg mee qua regen.

Trusten!
Ik weet het Bridge, dacht dat het voor de rest misschien centraler zou zijn in de buurt van A'dam. Jouw buurtje vind ik ook goed hoor, voor mij dichterbij en minder file.
Ja file is voor ons lastiger die kant op denk ik... Maar goed, ik kijk morgenochtend wel even wat er wordt besloten. Heb er iets over op de groep gezet net nog...
Lieve meisjes en kindjes, ik wens jullie heel veel plezier, wat jullie ook gaan doen.

Ik ga nu kind naar Kita brengen (het komt met bakken uit de hemel) en dan met jongste en mezelf en een mamma van de Kita een bakkie doen en een ontbijtje bij de bakker op de hoek, is vast ook leuk, hoe graag ik jullie ook zou willen vergezellen.
Heel veel plezier!

Het giet hier ook aardig, hoop dat jullie wat leuks verzinnen of droog weer hebben.
Stressed is just desserts spelled backwards
Dank Jin... Hier ook regen... Jij ook veel plezier vandaag!

Bam: succes!!!!!
regen regen regen. Wat doen we? Ik sta nu met broodjes in m'n hand om te smeren, moet ik het doen of maar laten?
Dames, op buienradar.nl zie ik dat heel NL een enorme regenbui heeft maar over anderhalf uur is het over. Nemen we de gok?

Na, ik ga gewoon, kan mij het schelen. Desnoods sla ik af richting het huis van Mamax, gaan de kindjes lekker bij haar spelen en wij aan de koffie
Ik heb geen zin de helft in de regen de drassigheid te lopen eigenlijk...
10 over 10 regent het daar nog trouwens...
Dat is ook weer zo. Maar ik heb ook weer geen zin om een uur te rijden naar Ballorig oid waar ik toch alleen maar achter de kinderen aan moet rennen.

Toch...?
Tsja dat doe je daar toch ook? Ik haak af voor plan A... Ik ga voor plan B.

(of koffie hier, dat mag ook hoor...)
maar 10.15 is het droog.

en lekker rustig....
Mijn buienradar geeft nog geen kwart over 10...
Okee, laurens is zwaar teleurgesteld dat hij zijn regenjas niet aan mag nu ( ). Ik haak ook af. Wij gaan gewoon naar muziekles goed?

Als het droog is daar stik het idd van de plassen. Ook niet fijn.

Bridges, wil jij Compu even verwittigen? Sms ik Hel en Mamax.
Oké maar ik wil evengoed iets doen want heb ties speeltuin beloofd dus zeg maar dat ik in Ballorig in H ben.
Boehoe, gaan we niet? Ik wil het er wel op wagen hoor. Regenlaarsjes aan... Maar goed, ik hoef er "maar" 3 kwartier voor te rijden natuurlijk.
Stelletje Watjes.... ;)
Klinkt als Zeer Doortastend dames .

Bam, sterkte!!!!
Geldt niet voor jouw hoor hel
Tsss...

Voor mij ruim uur. Compu komt ook naar Ballorig...
Dank iedereen voor de sterktes.

Hoef er pas om 13:00 te zijn, ben nu nog druk aan het werk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven