Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

Vind het zo naar, dat ik niet mee kan. Wat een k*tdag is het zo. Al 2 keer een aanval bij Jonathan & tand door de lip, en kat naar de dierenarts zonder dat ik erbij kan zijn....
Stressed is just desserts spelled backwards
Oja..... jullie zijn naar Sprookjeswonderland. Leuk gehad?

Gisteravond heb ik 2 uur theatersport gedaan, ik twijfelde een beetje of het wel mijn ding is. Maar het was erg leuk en na de zomervakantie word ik lid. Lekker om er weer uit te zijn en andere mensen te leren kennen.

Heb even snel gelezen:

Bam, ik weet niet hoe lang je onder het mes moest. Ik hoop dat je niet al te veel pijn hebt en snel opknapt.

Mamax, fijn dat alles in orde is.

Jin, gezellig ochtendje achter de rug!

Mal, arme Jonathan.
Mal, da's inderdaad kut.
Zo. Wij hebben leuk ochtendje binnenspeeltuin gehad. Ik hoop dat de anderen het ook leuk hebben gehad!

Mal: hier was het rustig, dus fijn! Is die bij jullie leuk? (Met het oog op vacance...)

Kokos: moeilijk hoor allemaal! Ik denk dat ik wel snap wat mamax bedoelt, en feitelijk komt dat volgens mij op hetzelfde neer. Sterkte ermee!
Ah wat sneu voor de kat! ja logisch dat je het klote vindt dat je niet mee kunt... Maar hij is vast in goede handen... Kun je niet op fiets daar komen met Jonathan? Of is het te ver? Maar je kunt daar waarschijnlijk ook niets doen. paar uurtjes dan kun je hem vast weer knuffelen!
Jonathan ligt nu te slapen en de kat zou 14 uur opgehaald worden die moet er 14:15 zijn... hij is fijn, ik heb nog niemand gezien.
quote:bridges6 schreef op 11 juni 2009 @ 14:03:

Zo. Wij hebben leuk ochtendje binnenspeeltuin gehad. Ik hoop dat de anderen het ook leuk hebben gehad!

Mal: hier was het rustig, dus fijn! Is die bij jullie leuk? (Met het oog op vacance...)

Nou ja, het is best druk behalve tijdens het peuteruurtje, daar ga ik meestal naar toe. Als er geen schoolvakantie is dan he.
Oh ja, schoolvakanties... Jammerdebammer.... Nou ja, we zien wel.
Oh ja heeft iemand nog 2 Hema zegeltjes over? Hema geeft ze niet meer uit omdat die beestjes bijna op zijn, maar ik heb nog maar 2 zegeltjes nodig... (Grrr gisteren min of meer expres maar weer wat gekocht bij de hema, voor 2 zegeltjes, doen ze het niet meer...)
Hey, ik ben er weer. Was erg gezellig en mijn oudste mannetje is helemaal in luv... Hij was niet bij Mare uit de buurt te krijgen, zo schattig. Prachtig weer gehad, zelfs het zonnetje nog gezien, maar ook hier druk met schoolreisjes.

Kokos, ik hoop niet dat ik je met die opmerking gekwetst heb, dat was niet de bedoeling. Ik ken je ouders verder niet, maar uit wat jij schrijft maak ik op dat je moeder zich altijd schikt naar je vader, ook al betekent dat dat ze zichzelf daardoor wegcijfert. Dat is iets wat alleen zijzelf op kan lossen, als ze dat wil. Misschien kan ze zelf normaal gesproken daar beter mee overweg, maar hakt die hele rechtzaak er bij haar heel erg in waardoor zij anders op de dingen reageert. Een dikke nog voor jou!

Mal, dat is minder een tand door z'n lip en een aanval. En de kat ook nog niet lekker, het zit je niet mee vandaag.

Bridge, hier geen losse zegeltjes. Ik heb dinsdagochtend nog een hele berg bij de Hema gehaald en ik kreeg ze nog gewoon. Jammer dat je niet mee was, was lastig beslissen met al die regen. Uiteindelijk is het gelukkig droog gebleven.

Iemand al wat van Bam gehoord?
Nou, de DA belde net en kat is onder een roesje. Ze zag niks in zijn keel maar voelde wel een harde plek in de maag, waarschijnlijk een dikke haarbal, dus we krijgen pasta mee. Ze gaat hem nu verder nog even nakijken op zijn hartje en longen enzo (hij is ook al 14 ofzo) en dan kan M hem weel ophalen vanavond.
ik heb nog zegels Bridges, zal ze zo op de post doen.

Pfff, ben terug en bekaf

Reed om 9 uur de file in en 10 over half 10 er weer uit, toen kon ik doorrijden dus rond kwart voor 11 was ik er (inclusief omleiding). Erg leuk daar! Gezellig om Mamax en Hel weer te zien en heel leuk (en ook gezellig natuurlijk) om Compu en Cg te zien.

Berend was erg moe dus om kwart voor 2 weer weggegaan. Ik was de schoolreisjes ook wel zat toen, pfff

Berend sliep natuurlijk niet in de auto, dus die heb ik toen ik thuis was 10 voor 3 er in gelegd en niet meer gehoord. Lekker handige slaaptijd, haha.

Mamax, zag je dat ik echt meteen fout reed, kneus die ik ben., Hoorde de TomTom niet omdat de cd 'ze noemen hem Pinokkioooooooo' te hard stond

Ben nu moe van het in de auto zitten en heb kind achter de pit gezet. Lekker makkelijk.

Aaaah Mal, wat zielig voor de kat! Sterkte. Hoe is het met het rijbewijs?

Kokos, goed dat je afstand kan nemen.

Bridges, leuk dus in de speeltuin? Volgende keer mee gaan hoor!
ha nu regent het weer. We hebben goed gegokt! Zelfs de zonnebrillen bijna nog nodig gehad
Hoe zou het met Bam gaan?

Leuk dat de date gezellig en droog was
Wij ook weer hoog en droog thuis. Mare zit met haar oor in de cdspeler (7 kleine geitjes 7 kleine geitjes... hap slik weg - echt een super actie Amalia! ).

Was super gezellig, kindjes waren reuze lief samen (Max en Mare hand in hand, zooo schattig). En idd goed weer gehad. Precies goed gegokt, 5 minuten op de terugweg begon het weer te spetteren en nu giet het hier weer.

Ha ha, wat een chaos vanochtend...

Compu, jullie ook weer goed thuis? Meiske nog lekker geslapen? Was erg leuk jullie nou eens in het echt te zien.

He Mal, dat is dan in elk geval een meevaller vandaag, dat poes niks ernstigs lijkt te hebben. Wat naar van die aanval en tand door de lip. Komt die drukte heel erg bij hem binnen? Nou, ik zou zeggen, de rest van de dag lekker fluffen!

Bridges, ik heb ook nog een paar zegeltjes over maar zie dat je voorzien bent? Laat maar horen.

Kokos, ik herken veel in wat je schrijft over dat hart luchten. Het siert je dat je het voor je moeder hebt opgenomen (ook al lost het de problemen niet op, dat kan denk ik ook niet). Ze boft met zo'n dochter als jij.

Leuk nieuws van vriend, zet het wel even op de groep.
O, zet net cd 2 op en snap wat je bedoelt Amalia, pinokkioooo...
Ik hoorde net met Pinokkio kleine kabouter echoën vanaf de achterbank oh oh. Erg grappig.

Heeft trouwens nu koorts volgens mij.... kleine wegloper Iemand nog een tuigje in de aanbieding? was altijd erg tegen die dingen maar begin het nu wel heel handig te vinden...
Het paardenliedje op cd 2 is erg leuk Hel! Heb het voor mezelf zelfs nog een keer afgespeeld ha ha
Ik zag het Amalia. Dacht dat jouw TomTom dat aangaf, anders had ik wel even getoeterd. Sam was wel zo vertrokken, maar werd wakker toen we thuis waren. Zal zo kerel eens bellen hoe laat ik hem mag halen. Kijken of ik ze daarvoor nog badder, of erna.
Ik zag op vakantie een kindje die een rugzak om had, maar dat was stiekem ook een tuigje, het leek er alleen helemaal niet op. Zag er veel vriendelijker uit.
Wat doe je daar wat doe je daar kleinduimpje... Ha ha, ze zijn eigenlijk allemaal wel geinig.

He koorts, niet goed. Van vermoeidheid, prikkels, spanning (hij maakte geen gespannen induk, haha, lekker ventje), of heeft hij echt iets denk je?

Dat was een hazenslaapje dus Mamax. Hopelijk plakt hij het aan de nacht!
Ik vind het wel lekker hoor Hel. Hij hangt er een beetje tussen. Als hij 's middags slaapt is hij 's avonds niet in slaap te krijgen. Meestal hou ik hem dus wakker. Nu kan hij er vanavond op tijd in. Lief hè, Max en Mare samen. Ik vroeg net wat hij het leukste vond aan Sprookjeswonderland. Dat was toch nog de grote glijbaan. Maar hij zei er wel meteen achteraan dat Mare die ook heel leuk vond.

Ik moet alleen wel bekennen dat hij niet heel erg geemancipeerd is. We gingen vanmorgen man wegbrengen zegt hij: 'Vorige keer ging er ook een mevrouw naar binnen bij papa's werk. Gek hè, mevrouwen werken toch niet?' En vanmiddag vond hij het ook maar raar dat mevrouwen broeken aan hadden, ze moesten jurken aan.
nouja, jij hebt toch ook een (lees de) broek aan?

Mal kind...

Oh laurens vond Berend Blokschaaf het leukst, ha ha. vraag me af of hij die nog kan aanwijzen. Hij vindt het liedje gewoon grappg.
Wat een paniekerige bedoening hier vanmorgen, prachtig

Bam is alive and kicking, alles is goed gegaan
Mal, hoe is het met kind en poes?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven