BOOS: aantijgingen tvoh

15-01-2022 12:26 3874 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Jeroen Rietbergen, bandleider tvoh en man van Linda de Mol, erkent de beschuldigingen en stapt op (zie twitter Tim Hofman).

Donderdag aflevering van #BOOS hierover op YouTube. Link naar het YouTube-kanaal van #BOOS: https://youtube.com/c/BOOS

Wie volgt?
maloochem wijzigde dit bericht op 20-01-2022 06:57
63.19% gewijzigd
Chienandalou schreef:
25-01-2022 14:39
Maar wie is er überhaupt eigenlijk het land ‘uitgevlucht’? Ali B zat al in Dubai en JR schijnt in een afkickkliniek te zitten.
Ja, dat snap ik ook nog steeds niet.
Chienandalou schreef:
Maar wie is er überhaupt eigenlijk het land ‘uitgevlucht’? Ali B zat al in Dubai en JR schijnt in een afkickkliniek te zitten.
Helemaal niemand, maar een beetje extra drama maken alsof het niet al erg genoeg is, is blijkbaar lekker.
Is al vaker aan bod gekomen in dit topic.
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©
Metallover schreef:
25-01-2022 13:06
Is dat zo??
Dat moet dan wel heel lang geleden zijn, want ik heb die term weleens in een boek gelezen, zeker 30 jaar geleden.
Ik Jan Cremer.
Net als: Met haar houtskoolverschoonde tanden. ;-)
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

JR ging wel vermomd richting schiphol 1 of 2 dagen voor de uitzending van Boos. Vraag mij af of je normaal ook zodra je belt meteen terecht kan naar een kliniek, en hoezo in Atlanta. Komt voor mij toch over als vluchten. En moet ie vooral doen, ik denk dat ze in NL hun hoofden niet meer kunnen laten zien.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
Lorrelies schreef:
25-01-2022 14:54
Helemaal niemand, maar een beetje extra drama maken alsof het niet al erg genoeg is, is blijkbaar lekker.
Is al vaker aan bod gekomen in dit topic.

Thanks.
Maar dat ze het wel prima vinden om even in het buitenland te zitten snap ik wel hoor. Ze kunnen zich moeilijk met opgeheven hoofd bij de AH vertonen op dit moment. Schuldig of onschuldig, bekennend of ontkennend. Dus ik kan ze dat echt niet kwalijk nemen eigenlijk.
VGM1980 schreef:
25-01-2022 15:17
JR ging wel vermomd richting schiphol 1 of 2 dagen voor de uitzending van Boos. Vraag mij af of je normaal ook zodra je belt meteen terecht kan naar een kliniek, en hoezo in Atlanta. Komt voor mij toch over als vluchten. En moet ie vooral doen, ik denk dat ze in NL hun hoofden niet meer kunnen laten zien.
lijkt me wel. Net als prive klinieken voor drugsverslaving in Z Afrika en Schotland.
Het werkt niet als je de beslissing hebt genomen om af te kicken van een probleem dat je dan een jaar op de wachtlijst komt
https://www.castlecraig.nl/aanmelden/wachttijden
Laten we veel compassie hebben voor de arme mannen en dat Ali B in Dubai zit is toeval, dat snappen we best.
deadpoetssociety schreef:
25-01-2022 15:26
Laten we veel compassie hebben voor de arme mannen en dat Ali B in Dubai zit is toeval, dat snappen we best.
Jij gaat er goed op hè
smulrol schreef:
25-01-2022 15:24
lijkt me wel. Net als prive klinieken voor drugsverslaving in Z Afrika en Schotland.
Het werkt niet als je de beslissing hebt genomen om af te kicken van een probleem dat je dan een jaar op de wachtlijst komt
https://www.castlecraig.nl/aanmelden/wachttijden
geen wachttijd tot aanmeldgesprek staat er. En er staat niet een jaar maar bijv, het eerste gesprek kan pas vanaf na 2 weken.
Wachttijd tot intakegesprek: binnen 2 weken plannen we je eerste gesprek.

"Wanneer je de wachttijd te lang vindt, kan je altijd contact opnemen met de zorgaanbieder of je zorgverzekeraar vragen om wachtlijstbemiddeling. Jouw zorgverzekeraar kan je daarbij ondersteunen, zodat je binnen 4 weken vanaf het eerste contact met een zorgaanbieder een intakegesprek krijgt, en dat binnen 7 weken vanaf de intake, de behandeling is gestart. "

toen bij Beau waarbij hij daklozen hielp zat een alcoholist en er zaten nogal wat voeten in de aarde om hem naar een kliniek te krijgen omdat
er een wachtlijst was.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
meisje85 schreef:
25-01-2022 15:20
Maar dat ze het wel prima vinden om even in het buitenland te zitten snap ik wel hoor. Ze kunnen zich moeilijk met opgeheven hoofd bij de AH vertonen op dit moment. Schuldig of onschuldig, bekennend of ontkennend. Dus ik kan ze dat echt niet kwalijk nemen eigenlijk.
Ik ook niet hoor!
Je zou nog niet naar je brievenbus durven lopen zonder te vrezen dat er paparazzi in je bosjes ligt, of een passant je stiekem gaat staan filmen vanuit de heg.. waar dan vervolgens weer heie verhalen uit ontstaan in de media.
Lorrelies schreef:
25-01-2022 16:13
Jij gaat er goed op hè
Doe eens normaal.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
tanteslankie schreef:
25-01-2022 16:53
Doe eens normaal.
Ik vind iemand attenderen op extra drama maken terwijl dat echt niet nodig is, heel normaal
lorrelies wijzigde dit bericht op 25-01-2022 19:22
0.80% gewijzigd
Chienandalou schreef:
JR zit in een verslavingskliniek voor seksverslaafden. In de VS doodnormaal. Zoals iemand mij ooit uitlegde: dan zit je dus als verslaafden samen met je drugs (andere seksverslaafden) opgesloten en het resultaat laat zich raden…
Als je maar genoeg betaalt kun je wel zonder wachtlijst naar een privékliniek in het buitenland hoor. De meeste mensen hebben dat geld gewoon niet.
Tullia schreef:
25-01-2022 18:10
Als je maar genoeg betaalt kun je wel zonder wachtlijst naar een privékliniek in het buitenland hoor. De meeste mensen hebben dat geld gewoon niet.
Maar familie de Mol Jeroen Rietbergen heeft de middelen wel
Yildizlar2 schreef:
25-01-2022 18:41
Maar familie de Mol Jeroen Rietbergen heeft de middelen wel
Dat bedoel ik. Ik denk niet dat hij op de wachtlijst hoefde in Atlanta. Maar ik denk ook dat het wat duurder is dan de gemiddelde kliniek in Nederland.
DS1971 schreef:
25-01-2022 17:01
JR zit in een verslavingskliniek voor seksverslaafden. In de VS doodnormaal. Zoals iemand mij ooit uitlegde: dan zit je dus als verslaafden samen met je drugs (andere seksverslaafden) opgesloten en het resultaat laat zich raden…
Verklaar je nader.
Het is therapie hè, geen speeltuin.
Wanna grow up to be
Be a debaser
DS1971 schreef:
25-01-2022 17:01
Verklaar je nader.
Wanna grow up to be
Be a debaser
Chienandalou schreef:
25-01-2022 19:09
Verklaar je nader.
Het is inderdaad therapie en geen gevangenis. Volgens mij is de relapse rate ook enorm hoog.
DS1971 schreef:
25-01-2022 19:30
Het is inderdaad therapie en geen gevangenis. Volgens mij is de relapse rate ook enorm hoog.
Hij zal er wel niet voor niks heen gaan lijkt mij.
Om nu op voorhand te concluderen dat het toch 'weinig 'nut heeft... geen idee..
Ik denk dat steeds meer sollicitanten de vraag gaan stellen. Is dit een veilige werkomgeving? Hoe worden de vrouwenrechten geborgd?

En is er dan toch grensoverschrijdend gedrag: hoe vrij voelt het slachtoffer zich om dit te melden? Hoe is de bescherming tegen machtige leidinggevenden?

Ook voor onderwijsinstellingen is dat van belang: Is het bedrijf waar ik de stagiaire heen stuur wel in orde?
Wat fout is hindert het hart, maar de waarheid brengt vreugdevolle kalmte -- Rumi
DS1971 schreef:
25-01-2022 19:30
Dat zou best kunnen, de meningen zijn ook verdeeld over of het wel een verslaving is. Het zal best wat helpen, maar een ‘seksverslaving’ is wat anders dan jezelf maar continue ongevraagd opdringen aan jonge vrouwen.
Wanna grow up to be
Be a debaser
Het is al vaker gezegd; maar ik word zoooo treurig van de meeste Facebookreacties. En boos, in wat voor vrouwonvriendelijke wereld leven we in vredesnaam. Ik ben heel blij dat men op dit tipi’s anders reageert
Rispenser schreef:
25-01-2022 19:36
Ik denk dat steeds meer sollicitanten de vraag gaan stellen. Is dit een veilige werkomgeving? Hoe worden de vrouwenrechten geborgd?

En is er dan toch grensoverschrijdend gedrag: hoe vrij voelt het slachtoffer zich om dit te melden? Hoe is de bescherming tegen machtige leidinggevenden?

Ook voor onderwijsinstellingen is dat van belang: Is het bedrijf waar ik de stagiaire heen stuur wel in orde?
Vrouwenrechten?
Wanna grow up to be
Be a debaser

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven