Singles unite, vierde editie 2021 deel 9

31-05-2021 22:18 3776 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan voor deel 9...🥰

Daten of niet daten...dat is de vraag...
Swipe links of rechts...

We houden het vaag 😎

Schrijf gezellig mee ⌨️
julia_20 wijzigde dit bericht op 20-06-2021 12:14
0.00% gewijzigd
Tikatukka schreef:
24-01-2022 23:04
Miischien omdat sommigen zich vervelen en dan maar anderen gaan vervelen op datingsites? Maar daar prik je toch zo door heen voor dat je afspreekt?
Maar dat afspreken is juist ook het probleem hè
En ik ga ook echt niet op een wandeldate. Ik date ook omdat ik een leuke avond wil hebben.
Tikatukka schreef:
24-01-2022 23:04
Miischien omdat sommigen zich vervelen en dan maar anderen gaan vervelen op datingsites? Maar daar prik je toch zo door heen voor dat je afspreekt?
Ja, we prikken overal doorheen en laten ons ook nooit kwetsen want wij zijn robots. :bonk:
wij slapen nooit.
Maar toegegeven: als je niet zo gevoelsmatig bent als persoon zal het daten je misschien makkelijker afgaan, al is het maar omdat je je emoties en gevoelens minder diep verwerkt, je minder bezig bent met het analyseren van je gedrag en dat van anderen en daarmee op emotioneel vlak minder nodig hebt om een match te vinden.

Maar dat neemt niet weg dat ook die mensen teleurstellingen meemaken die toch wat met je doen. Laten we dat aub niet ondermijnen door te doen alsof alles weg te poetsen valt met een humorvolle of nuchtere instelling. Om het online vol te houden heb je überhaupt al veel relativeringsvermogen nodig.
wij slapen nooit.
fladder schreef:
24-01-2022 23:18
Maar dat afspreken is juist ook het probleem hè
En ik ga ook echt niet op een wandeldate. Ik date ook omdat ik een leuke avond wil hebben.
Waarom ga je niet op wandeldate? Ik vind wandeldates juist wel prettig het is meer ontspannend, minder geforceerd dan tegenover elkaar aan een tafeltje zitten en als het gesprek even stil valt kun je altijd weer een opmerking maken over een verkleurde stoeptegel of over een hou oud die boom is.
alongwiththesunshine schreef:
25-01-2022 12:51
Maar toegegeven: als je niet zo gevoelsmatig bent als persoon zal het daten je misschien makkelijker afgaan, al is het maar omdat je je emoties en gevoelens minder diep verwerkt, je minder bezig bent met het analyseren van je gedrag en dat van anderen en daarmee op emotioneel vlak minder nodig hebt om een match te vinden.

Maar dat neemt niet weg dat ook die mensen teleurstellingen meemaken die toch wat met je doen. Laten we dat aub niet ondermijnen door te doen alsof alles weg te poetsen valt met een humorvolle of nuchtere instelling. Om het online vol te houden heb je überhaupt al veel relativeringsvermogen nodig.
Mooi gezegd! Ik hoor best vaak; ‘ach je moet er gewoon wat losser instaan joh, niet teveel verwachten en nuchter bekijken’. Maar ik denk, wat online daten betreft, het niemand echt in de koude kleren gaat zitten na de zoveelste teleurstelling. En die teleurstelling mag er ook gewoon zijn, uiteindelijk zit je niet alleen voor je lol op zo’n app.. Maar goed, het zijn dan ook vaak mijn vriendinnen/familie die al lang en breed in relatie zitten dat zeggen 😅
Dolendedertiger schreef:
25-01-2022 21:52
Waarom ga je niet op wandeldate? Ik vind wandeldates juist wel prettig het is meer ontspannend, minder geforceerd dan tegenover elkaar aan een tafeltje zitten en als het gesprek even stil valt kun je altijd weer een opmerking maken over een verkleurde stoeptegel of over een hou oud die boom is.
:HA:
Dolendedertiger schreef:
25-01-2022 21:52
Ik vind het vreselijk, voel me net een bejaarde. Ik hou van een beetje flirten en dat doe ik nou eenmaal beter in een café, liefst bij kaarslicht zoals iemand hier eerder al schreef.
Lastig wandelen en tegelijk elkaar in de ogen kijken.

Wandelen doe ik met vrienden, familie
Of lekker alleen met een muziekje op.
fladder schreef:
25-01-2022 22:23

Wandelen doe ik met vrienden, familie
Of lekker alleen met een muziekje op.
Met deze https://youtu.be/dQw4w9WgXcQ?
Die zou ik opzetten als ik zou gaan wandelen.
wij slapen nooit.
Haha

Ik luister vooral zoiets:

https://youtu.be/Xq3Iw86wdBo?l
fladder schreef:
25-01-2022 23:09
Haha

Ik luister vooral zoiets:

https://youtu.be/Xq3Iw86wdBo?l

Djeez.. O_o Een tikkende klok is nog interessanter.

Dan wordt ik nog liever gerick-rolled hoor :D
We are no strangers to looOove
wij slapen nooit.
:) You know the rules and so do I !
Vivi3338 schreef:
25-01-2022 22:18
Mooi gezegd! Ik hoor best vaak; ‘ach je moet er gewoon wat losser instaan joh, niet teveel verwachten en nuchter bekijken’. Maar ik denk, wat online daten betreft, het niemand echt in de koude kleren gaat zitten na de zoveelste teleurstelling. En die teleurstelling mag er ook gewoon zijn, uiteindelijk zit je niet alleen voor je lol op zo’n app.. Maar goed, het zijn dan ook vaak mijn vriendinnen/familie die al lang en breed in relatie zitten dat zeggen 😅
Ik sta er los in, weinig verwachtingen,...... maar dat was jaren geleden heel anders. Toen kon ik al bijna verliefd worden voor dat er zelfs een date geweest was. Maar door de ervaring weet ik hoe moeilijk het is en hoe klein de kans dat er iets langdurig uitkomt dus ben ik veel relaxter.

Wandeldates vind ik prima, voor mij hoeft er helemaal niet geflirt worden op een eerste date laat staan dat een afspraak met iemand die ik totaal niet ken romantisch moet zijn. En ik moet er ook niet op mijn paasbest uitzien met hoge hakken en rode lipstick. Gewoon zoals ik ben. Samen door de modder ploeteren kan minstens even leuk zijn als op een stoel tegenover elkaar zitten.
Jaren geleden deed ik dat wel hoor, die hakken en zo... nu is dat vaak pas voor een enkele dates later.
Attraverso schreef:
26-01-2022 09:25
Ik sta er los in, weinig verwachtingen,...... maar dat was jaren geleden heel anders. Toen kon ik al bijna verliefd worden voor dat er zelfs een date geweest was. Maar door de ervaring weet ik hoe moeilijk het is en hoe klein de kans dat er iets langdurig uitkomt dus ben ik veel relaxter.

Wandeldates vind ik prima, voor mij hoeft er helemaal niet geflirt worden op een eerste date laat staan dat een afspraak met iemand die ik totaal niet ken romantisch moet zijn. En ik moet er ook niet op mijn paasbest uitzien met hoge hakken en rode lipstick. Gewoon zoals ik ben. Samen door de modder ploeteren kan minstens even leuk zijn als op een stoel tegenover elkaar zitten.
Jaren geleden deed ik dat wel hoor, die hakken en zo... nu is dat vaak pas voor een enkele dates later.
Precies, zo sta ik er ook in. Dat flirten op een eerste date hoeft van mij ook niet. Ook omdat niet iedereen er op zit te wachten of nog niet goed weet welke kant het op gaat.
Niet flirten is voor mij een enorme afknapper. Flirten kun je ook subtiel doen, en iemand versieren is een kunst. Dat spel hoort voor mij echt wel bij daten.

Anders kan ik net zo goed met mijn broer op wandeldate gaan.
Larazest schreef:
26-01-2022 11:46
Niet flirten is voor mij een enorme afknapper. Flirten kun je ook subtiel doen, en iemand versieren is een kunst. Dat spel hoort voor mij echt wel bij daten.

Anders kan ik net zo goed met mijn broer op wandeldate gaan.
Ik vind het een afknapper als iemand me meteen wil versieren zonder me te kennen. Tenzij het een seks afspraak is.
Ligt er voor mij beetje aan hoe het contact voor de daadwerkelijke date loopt. Soms is er maar kort contact geweest voordat er een date wordt gepland, dan is het inderdaad praktisch een vreemde waarmee je afspreekt en zal er nog niet veel geflirt worden. Anderzijds komt het ook wel eens voor dat je al wat langer met iemand contact hebt, wellicht keer gebeld etc en als de ontmoeting dan ook gelijk goed voelt dan is beetje flirten wel leuk uiteraard. Dat maakt dan ook wel het onderscheid tussen gewoon ‘gezellig’ en écht leuk plus aantrekking. Als ik iemand aantrekkelijk en interessant vind dat flirt ik wel hoor haha
Attraverso schreef:
26-01-2022 14:11
Ik vind het een afknapper als iemand me meteen wil versieren zonder me te kennen. Tenzij het een seks afspraak is.

Nee okay, niet versieren, maar je wil jezelf wel op je best/leukst/knapst/grappigst laten zien aan iemand, en als ik meer bezig ben om niet in de hondepoep te gaan staan of chagrijnig ben door de regen en kou kom ik ook niet echt in de stemming, en ben ik waarschijnlijk ook helemaal niet leuk. Ik wil zelf ook positieve associaties bij iemand hebben en als je half aangeschoten de hele avond/nacht samen ontzettend gelachen en gedanst hebt, dan doet dat meer dan een uur door de modder lopen. Tenminste bij mij.
Ik ben voor eerste keer koffie date of stukje lopen. Ligt idd aan het app contact van te voren hoe of wat. Ik vind het wel leuk om een beetje mijn best te doen. Het is de eerste indruk en als de chemie er is zoenen. Dat zegt zoveel over iemand en dan naar huis en een tweede date afspreken.
Als je qua 'league' een beetje gewaagd bent aan je date, dan moet je (zeker als man) wel je best doen. Jezelf presenteren 'zoals je bent' klinkt misschien heel eerlijk maar meestal is je concurrentie je dan te snel af :D

Je moet sowieso, ook in een relatie, elkaar door een roze bril blijven zien, d.w.z. leuker dan je partner uiteindelijk is. Je vuile was hou je liever verborgen denk ik, en ik heb eigenlijk ook een hele trits aan slechte eigenschappen :D .
Antoon69 schreef:
26-01-2022 18:00
Nee okay, niet versieren, maar je wil jezelf wel op je best/leukst/knapst/grappigst laten zien aan iemand, en als ik meer bezig ben om niet in de hondepoep te gaan staan of chagrijnig ben door de regen en kou kom ik ook niet echt in de stemming, en ben ik waarschijnlijk ook helemaal niet leuk. Ik wil zelf ook positieve associaties bij iemand hebben en als je half aangeschoten de hele avond/nacht samen ontzettend gelachen en gedanst hebt, dan doet dat meer dan een uur door de modder lopen. Tenminste bij mij.
Die laatste 3 woorden zijn erg belangrijk, ik vind iemand die te veel drinkt/aangeschoten is trouwens erg onaantrekkelijk en word niet chagrijnig door regen en kou, vind samen wandelen in de regen en ploeteren door de modder, mits aangepaste kleding, zelfs iets hebben en ik kan je verzekeren dat daar heel wat afgelachen wordt.
Maar zo ben ik, helemaal anders dus.
Goed dat we allemaal zo verschillend zijn.
Attraverso schreef:
26-01-2022 18:27
Die laatste 3 woorden zijn erg belangrijk, ik vind iemand die te veel drinkt/aangeschoten is trouwens erg onaantrekkelijk en word niet chagrijnig door regen en kou, vind samen wandelen in de regen en ploeteren door de modder, mits aangepaste kleding, zelfs iets hebben en ik kan je verzekeren dat daar heel wat afgelachen wordt.
Maar zo ben ik, helemaal anders dus.
Goed dat we allemaal zo verschillend zijn.
Dat heb ik dus ook. :)
Het ligt er ook maar aan wat in je ‘gewone’ leven je hobbies zijn. Ik ben van de actieve en wandel vakanties, maak hele tochten. Dat wil ik toch wel gemeen hebben met een mogelijke partner. Heb er ook een vriendschap aan overgehouden waar ik nog regelmatig mee wandel.
Iemand die nog veel de stad in duikt en veel drinkt zou voor mij ook geen match zijn. Daten in een druk café of kroeg vind ik echt niets. :)
Iemand nog een leuk muziekje?
wij slapen nooit.
Voor wat inspiratie tijdens een lange wandeling in de winter. Door echte muzikanten.

https://www.youtube.com/watch?v=V26w5TyRXmg

https://www.youtube.com/watch?v=3n03euRw7XU

En als je veel tijd hebt:

https://www.youtube.com/watch?v=8z2v_Mj-OZQ
alongwiththesunshine schreef:
26-01-2022 20:41
Iemand nog een leuk muziekje?

Ik vind die van The Weeknd/Swedish House Mafia een heel lekker nummer: like a moth to a flame.
wij slapen nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven