Inventarisatietopic fotografie challenges Viva forum

18-12-2021 11:08 900 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
THEMA 14 Van 1 oktober t/m 15 okt: Patronen

Winnende foto thema 13 vakantiegevoel: Vuurenvlam

Afbeelding

Spelregels: 10 dagen lang hebben we een thema en in die 10 dagen moet je ook deze foto hebben gemaakt. Het mag dus geen oude foto zijn uit je archief! Doel is de creativiteit uit te dagen in deze ongezellige tijden. De foto mag ook met je mobiel gemaakt worden! Iedereen mag meedoen. De winnaar van de challenge bedenkt het nieuwe thema.

:photo: Hall of Fame :photo:

Winnaar thema 1 Feestdagen: Polarvide
Winnaar thema 2 Water: Vuurenvlam
Winnaar thema 3 Kleur: Koreveen
Winnaar thema 4 Reflectie: Maleficent
Winnaar thema 5 Dier in de natuur: Amby
Winnaar thema 6 Architectuur: Belgali
Winnaar thema 7 Onderweg: Vuurenvlam
Winnaar thema 8 Voorjaar met detail: Maleficent
Winnaar thema 9 Oorlog/Vrede: Amby
Winnaar thema 10 Geluksmoment: Vuurenvlam
Winnaar thema 11 Passie: Koreveen
Winnaar thema 12 zomer: Koreveen
Winnaar thema 13 vakantiegevoel: Vuurenvlam

Zou je hier aan mee willen doen?

Totaal aantal stemmen: 121

Ja, leuke tijdvulling (39%)
Nee, ik haat challenges (7%)
Ik wil wel mee stemmen voor de gezelligheid (54%)
maleficent wijzigde dit bericht op 04-10-2022 21:55
84.09% gewijzigd
Stressed is just desserts spelled backwards
Eurus schreef:
27-01-2022 09:53
Ik haalde het daar aan als voorbeeld, ik 'ging helemaal niet in een ander topic vertellen'.
En als je het niet had willen lezen, dan moet je diegene die wat ik DAAR schreef en het nodig vond om dat vervolgens hier te komen vertellen, erop aanspreken.

En iets lulligs zeggen (Amby)? Wat een teerzielig gedoe zeg. Niet creatief wil niet perse zeggen niet mooi he?!

Die foto van Soleil bijvoorbeeld: gaaf!
Misschien ook teerzielig dat jij hier zo op aanslaat dan… Je had in dat andere topic op 100 andere manieren een voorbeeld kunnen geven van werk wat je niet/minder creatief vindt, maar je besluit een sneer te geven naar dit topic. Ja, dat vind ik best lullig. Wij zijn hier gewoon wat leuks aan het doen, en nu haken er mensen af vanwege jouw commentaar. Ik baal daarvan.

Ik kap nu ook verder met deze discussie, want anders heb ik ook geen zin meer om mee te doen. Hoop dat de rest ook gewoon wil blijven inzenden, want uiteindelijk is iedere inzending gewoon top. :heart:
belgali schreef:
27-01-2022 09:43
Kan dit niet via SurveyMonkey ? Ik heb helaas geen tijd vandaag om het uit te testen.

Ik denk het wel

https://nl.surveymonkey.com/mp/online-polls/
Blijft wel het probleem dat je officieel geen links naar enquêtes mag delen hier... dus toch maar eens voorleggen aan de mods of we hiervoor een uitzondering kunnen krijgen ?
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
Is een poll een enquête?
Maar vragen is een optie ja.
Ik vraag het wel even
Ja hoor, maak maar aan. Heel vervelend dat de opties beperkt zijn.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva.
ik was dit topic alweer helemaal kwijt! Gelukkig nu teruggevonden en bij het volgende thema ga ik proberen mee te doen...
Ik heb best toffe foto's met kleur, maar die zijn van reizen en trips die ik afgelopen zomer of eerder gemaakt heb, dat mocht niet :photo:
Fred schreef:
27-01-2022 16:05
Ik heb best toffe foto's met kleur, maar die zijn van reizen en trips die ik afgelopen zomer of eerder gemaakt heb, dat mocht niet :photo:
Ik ook maar het is dan wel makkelijk om een foto uit je archief te halen. En nu moet je er wel over na gaan denken, dat is toch leuk? Lekker erop uit met een plan of jezelf laten verrassen (zoals ik met die rode mosjes)

Leuke foto’s zijn er ingezonden!
Wie maakt een poll zodat we weer verder kunnen met het volgende thema :D
Vuurenvlam62 schreef:
28-01-2022 15:54
Wie maakt een poll zodat we weer verder kunnen met het volgende thema :D
ik ben wederom Sjaak Afhaak want mijn hele gezin is nu positief getest behalve ik.
Oh vervelend Maleficent! Hopelijk voelt iedereen zich niet al te ziek..

Ik wil wel iets proberen met een stem enquete, zal straks ofwel een link posten, ofwel melden dat het niet lukt :P
Ik denk dat het is gelukt!

https://nl.surveymonkey.com/r/BDW78WJ

Tot wanneer stemmen we? Tot 1 februari?
Maak je dan wel een apart topic met alle foto's onder elkaar?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik ging er eigenlijk vanuit dat iedereen gewoon hier even terugscrollt naar de fotos. Ik kan zelf ook geen plaatjes plakken, dus ik kan zo'n topic niet maken.
Ik heb op Koreveen gestemd. Omdat ze haar best heeft gedaan iets van kleur te vinden in de natuur die nog een beetje slaapt :D
Nouschi schreef:
28-01-2022 17:53
Maak je dan wel een apart topic met alle foto's onder elkaar?
ik kan het niet doen omdat ik de foto van IBI niet kan plakken, die komt van Facebook
Polarvide schreef:
28-01-2022 17:48
Ik denk dat het is gelukt!

https://nl.surveymonkey.com/r/BDW78WJ

Tot wanneer stemmen we? Tot 1 februari?
Vorige keren was het toch telkens een dag om te stemmen?
Maleficent schreef:
28-01-2022 19:32
ik kan het niet doen omdat ik de foto van IBI niet kan plakken, die komt van Facebook
En een apart topic met de enquête, alle foto's en dan een link naar die van IBI?

Ik heb nu helaas geen tijd om dat in elkaar te zetten, maar misschien dat iemand anders zich verveelt? :proud:
Ik denk dat ik gestemd heb..
Maar ik kreeg geen melding of tussenstand ofzo.

Ik heb gestemd op Firedraakje.
Maar ik vond die van Koreveen en Hagelslagjes ook erg mooi.

Ik vind het knap wat jullie steeds verzinnen. En leuk dat jullie dat hier willen plaatsen.
anoniem_6649a968afa5e wijzigde dit bericht op 29-01-2022 09:09
2.30% gewijzigd
Ik klik net nog een keer op de link en krijg nu een melding dat ik al heb deelgenomen aan de enquête. Dus mijn stem is verwerkt.
Ik heb gestemd op Firedraakje omdat deze foto me heel lang liet kijken, wat het is. En ik weet het nog niet en daarom intrigeert deze foto mij. En ik vind de kleuren erg mooi. En hij is haarscherp (wat ik zelf een pluspunt vind).
Oh shit.. ik loop tegen een probleem aan zie ik nu. DE gratis versie van surveymonkey heeft een respons limiet van 10 stemmen, alles daarboven kan ik niet inzien blijkbaar. Lijkt me niet handig voor dit stemtopic dus :cry: :cry:

Ik moet straks weg, dus heb geen tijd om een nieuwe link ergens anders te maken. Kan iemand dat doen?

En iedereen die al had gestemd moet dan ook opnieuw stemmen natuurlijk :(
Sorry ik heb echt geen flauw benul hoe ik mijn foto anders moet delen. Via myalbum lukt het in ieder geval niet op mijn mobiel
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Ik heb mijn instellingen verandert, dus ik kan anders wel 2 topics maken en dat we het maar doen zoals de vorige keer?

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven