Inventarisatietopic fotografie challenges Viva forum
zaterdag 18 december 2021 om 11:08
THEMA 14 Van 1 oktober t/m 15 okt: Patronen
Winnende foto thema 13 vakantiegevoel: Vuurenvlam

Spelregels: 10 dagen lang hebben we een thema en in die 10 dagen moet je ook deze foto hebben gemaakt. Het mag dus geen oude foto zijn uit je archief! Doel is de creativiteit uit te dagen in deze ongezellige tijden. De foto mag ook met je mobiel gemaakt worden! Iedereen mag meedoen. De winnaar van de challenge bedenkt het nieuwe thema.
Hall of Fame
Winnaar thema 1 Feestdagen: Polarvide
Winnaar thema 2 Water: Vuurenvlam
Winnaar thema 3 Kleur: Koreveen
Winnaar thema 4 Reflectie: Maleficent
Winnaar thema 5 Dier in de natuur: Amby
Winnaar thema 6 Architectuur: Belgali
Winnaar thema 7 Onderweg: Vuurenvlam
Winnaar thema 8 Voorjaar met detail: Maleficent
Winnaar thema 9 Oorlog/Vrede: Amby
Winnaar thema 10 Geluksmoment: Vuurenvlam
Winnaar thema 11 Passie: Koreveen
Winnaar thema 12 zomer: Koreveen
Winnaar thema 13 vakantiegevoel: Vuurenvlam
Winnende foto thema 13 vakantiegevoel: Vuurenvlam

Spelregels: 10 dagen lang hebben we een thema en in die 10 dagen moet je ook deze foto hebben gemaakt. Het mag dus geen oude foto zijn uit je archief! Doel is de creativiteit uit te dagen in deze ongezellige tijden. De foto mag ook met je mobiel gemaakt worden! Iedereen mag meedoen. De winnaar van de challenge bedenkt het nieuwe thema.

Winnaar thema 1 Feestdagen: Polarvide
Winnaar thema 2 Water: Vuurenvlam
Winnaar thema 3 Kleur: Koreveen
Winnaar thema 4 Reflectie: Maleficent
Winnaar thema 5 Dier in de natuur: Amby
Winnaar thema 6 Architectuur: Belgali
Winnaar thema 7 Onderweg: Vuurenvlam
Winnaar thema 8 Voorjaar met detail: Maleficent
Winnaar thema 9 Oorlog/Vrede: Amby
Winnaar thema 10 Geluksmoment: Vuurenvlam
Winnaar thema 11 Passie: Koreveen
Winnaar thema 12 zomer: Koreveen
Winnaar thema 13 vakantiegevoel: Vuurenvlam
maleficent wijzigde dit bericht op 04-10-2022 21:55
84.09% gewijzigd
Stressed is just desserts spelled backwards
donderdag 27 januari 2022 om 10:43
Misschien ook teerzielig dat jij hier zo op aanslaat dan… Je had in dat andere topic op 100 andere manieren een voorbeeld kunnen geven van werk wat je niet/minder creatief vindt, maar je besluit een sneer te geven naar dit topic. Ja, dat vind ik best lullig. Wij zijn hier gewoon wat leuks aan het doen, en nu haken er mensen af vanwege jouw commentaar. Ik baal daarvan.Eurus schreef: ↑27-01-2022 09:53Ik haalde het daar aan als voorbeeld, ik 'ging helemaal niet in een ander topic vertellen'.
En als je het niet had willen lezen, dan moet je diegene die wat ik DAAR schreef en het nodig vond om dat vervolgens hier te komen vertellen, erop aanspreken.
En iets lulligs zeggen (Amby)? Wat een teerzielig gedoe zeg. Niet creatief wil niet perse zeggen niet mooi he?!
Die foto van Soleil bijvoorbeeld: gaaf!
Ik kap nu ook verder met deze discussie, want anders heb ik ook geen zin meer om mee te doen. Hoop dat de rest ook gewoon wil blijven inzenden, want uiteindelijk is iedere inzending gewoon top.

donderdag 27 januari 2022 om 10:47
donderdag 27 januari 2022 om 12:16
vrijdag 28 januari 2022 om 11:38
Ik ook maar het is dan wel makkelijk om een foto uit je archief te halen. En nu moet je er wel over na gaan denken, dat is toch leuk? Lekker erop uit met een plan of jezelf laten verrassen (zoals ik met die rode mosjes)
Leuke foto’s zijn er ingezonden!
vrijdag 28 januari 2022 om 17:22
ik ben wederom Sjaak Afhaak want mijn hele gezin is nu positief getest behalve ik.Vuurenvlam62 schreef: ↑28-01-2022 15:54Wie maakt een poll zodat we weer verder kunnen met het volgende thema![]()
Stressed is just desserts spelled backwards
vrijdag 28 januari 2022 om 17:48
Ik denk dat het is gelukt!
https://nl.surveymonkey.com/r/BDW78WJ
Tot wanneer stemmen we? Tot 1 februari?
vrijdag 28 januari 2022 om 20:07
Vorige keren was het toch telkens een dag om te stemmen?Polarvide schreef: ↑28-01-2022 17:48Ik denk dat het is gelukt!
zaterdag 29 januari 2022 om 08:42
En een apart topic met de enquête, alle foto's en dan een link naar die van IBI?Maleficent schreef: ↑28-01-2022 19:32ik kan het niet doen omdat ik de foto van IBI niet kan plakken, die komt van Facebook
Ik heb nu helaas geen tijd om dat in elkaar te zetten, maar misschien dat iemand anders zich verveelt?

zaterdag 29 januari 2022 om 09:05
Ik denk dat ik gestemd heb..
Maar ik kreeg geen melding of tussenstand ofzo.
Ik heb gestemd op Firedraakje.
Maar ik vond die van Koreveen en Hagelslagjes ook erg mooi.
Ik vind het knap wat jullie steeds verzinnen. En leuk dat jullie dat hier willen plaatsen.
Maar ik kreeg geen melding of tussenstand ofzo.
Ik heb gestemd op Firedraakje.
Maar ik vond die van Koreveen en Hagelslagjes ook erg mooi.
Ik vind het knap wat jullie steeds verzinnen. En leuk dat jullie dat hier willen plaatsen.
anoniem_6649a968afa5e wijzigde dit bericht op 29-01-2022 09:09
2.30% gewijzigd

zaterdag 29 januari 2022 om 10:40
zaterdag 29 januari 2022 om 11:03
Oh shit.. ik loop tegen een probleem aan zie ik nu. DE gratis versie van surveymonkey heeft een respons limiet van 10 stemmen, alles daarboven kan ik niet inzien blijkbaar. Lijkt me niet handig voor dit stemtopic dus
Ik moet straks weg, dus heb geen tijd om een nieuwe link ergens anders te maken. Kan iemand dat doen?
En iedereen die al had gestemd moet dan ook opnieuw stemmen natuurlijk

Ik moet straks weg, dus heb geen tijd om een nieuwe link ergens anders te maken. Kan iemand dat doen?
En iedereen die al had gestemd moet dan ook opnieuw stemmen natuurlijk

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in