Mutsen

18-03-2009 16:34 5023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helemaal schoon en vers...
.
anoniem_45097 wijzigde dit bericht op 10-06-2009 19:58
Reden: hij is al gevallen
% gewijzigd
Ha die Sokje! Ik ga duimen voor heel mooi weer morgen!

Zo, hier drukke dag gehad. Eerst werken (en weer om 5 uur klaarwakker....grrrrr), hartstikke druk op werk, daarna naar huis, op de fiets weer naar oppas om Ot en Sien op te halen, op de fiets weer naar huis, eten klaarmaken, kinderen voederen, kinderen op bed leggen. Ondertussen was A-man bezig met buurvrouw pogingen doen om ketel weer aan de praat te krijgen (die was dus kaput), hetgeen niet lukte. Dus maar monteur gebeld, want al 2 dagen zonder warm water is niet echt handig. Ik sporten, A-man wachten op monteur en nu is A-man sporten en ik zit te wachten totdat de inmiddels gerepareerde ketel weer opgewarmd is zodat ik kan douchen. En nu moet ik eigenlijk de vaatwasser uitruimen en de wasmachine aanzetten.... maar geen zin. Even forummen dus, tot ik wel zin heb.

En morgen is nog feestdag ook hier, dus ik heb de hele dag 3 kinderen thuis. Jippie !
En heb je nog zin gekregen Anky? Klinkt druk en ingewikkeld, je dag.

Gezellige borrel Pammie? ik ga zo even je hyves bekijken.

Was naar opfriscursus van kinder EHBO, toch wel nuttig om af en toe te doen. Moet er alleen niet te veel bij nadenken dat je het echt een keer nodig kan hebben, rot idee.

Morgen nog een ouderavond van de PSZ en dan hebben we de avondactiviteiten wel weer gehad voorlopig.

Leuk dat je mee mag kijken met wenochtend Remma. Vond hij het na afloop ook nog zo leuk?

Man heeft zich nuttig gemaakt vandaag, we hebben tv boven. Hiephoi.
Hoi Sok, vanaf vakantiebestemming. Ik hoop mooi weer voor jullie, hoe bevalt het daar verder?
Commentaar van Limoen toen ze de tv op onze kamer zag: Papa mag ik ook een tv op mijn kamer? dan kan ik even tv kijken als ik 's nachts wakker word
Blgh. Ik heb zo geen zin om op de fiets te stappen en alweeeeeer nat te regenen. En de auto staat bij de garage, dus dat is ook geen optie. Mag ik van iemand een lift?
Als je 'even' hierheen komt mag je best meerijden vandaag.

Wat een regen zeg. Ot en Sien zitten lekker TV te kijken (dat mag nooit overdag, dus feest). Maby is niet in haar hum en kruipt al gillend door het huis. Ze was ook alweer vroeg wakker vanmorgen. Jammer, want daardoor waren we allemaal voor 7 uur op (op onze vrije dag).

Hmm, ik denk dat ik Maby maar op bed ga mikken. Die is niet echt vrolijk meer (en dan druk ik me zachtjes uit).
Te laat, Anky, ben al aangespoeld.

Lastige keuze blijft da: nat worden van de regen of klam worden in je regenpak. Vandaag was het makkelijk, want het regent harder dan ik zweten kan.

Klinkt niet best met Maby, Ank, om 9 uur alweer in bed.
Het is ook nog wel een beetje vroeg, maar ze is al vanaf 6 uur aan het miepen/zeuren/krijsen. Ik probeer het nu maar even tot 10 uur te rekken. Dadelijk wat fruit erin en dan rust voor mij . Ik zal blij zijn als al haar kiezen door zijn, want vrolijk wordt ze er niet van.

En eigenlijk moet ik vandaag nog iets voor mijn werk doen. Misschien dadelijk als Maby op bed ligt.

Pammie, ben je al gebeld door de orthopedagoge?

En Remma, wanneer moet mini weer wennen.

Ot was trouwens droog vannacht! Jippie.
Overigens ben ik wel een beetje jaloers op je Miffy, dat je op de fiets naar het werk kan. Ik mis dat echt (niet met dit weer hoor). Ik wil ooit nog wel een keer gaan fietsen met mooi weer (35 km enkele reis, dus het moet echt wel mooi weer zijn), maar ik moet nog even een mooie route zoeken. De route die ik met de auto rijd is zo'n racebaan dat ik er niet durf te fietsen.
Oh, Pammie, had jij nou vandaag weer een sollicitatie?

Anky, is meestal ook erg lekker, naar het werk kunnen fietsen. 's Ochtends is het net lang genoeg om wakker te worden, en 's middags kan ik op mijn fietsje mooi het werk van me af zetten. Jouw route is een keer of 5 zo lang, dat wordt toch echt meer een onderneming...
35 kilometer fietsen enkele reis naar mijn werk zou ik niet eens overwegen

Ik ben zoooooooooo moe. Was gister om 1 uur thuis van borrel (verjaardag zus - was gezellig) en toen kon ik niet slapen, toen werd Mini wakker want bang, toen had ik een nachtmerrie, toen werd Mannie wakker (Pamman heengestuurd), Mannie weer wakker (Pamman ook weer wakker gemaakt) en weer een roepende Mannie. Pamman kreeg het niet opgelost dus toen ben ik maar bij Mannie gaan liggen. Vanmorgen zei de kleine meneer vrolijk: 'toen jij bij mij kwam ging ik wél lekker slapen.' En nu ben ik sjaggie. Maar ik kan ook niet meer terug naar bed want ik moet zo naar school voor de broertjes/zusjesfoto.

Ik kreeg gister trouwens een brief van school dat Mannie 22 juli mag komen wennen. Dan is hij echt met zijn nieuwe klas want Mini is dan een dagje naar groep 3. Ik heb even met de juf overlegd want na de vakantie gaat hij ook nog een tijdje wennen en dan wordt het zo'n 'traject'. Maar zij vond het wel leuk als hij kwam en mij komt het stiekem erg goed uit, zo net voor de vakantie.

Orthopedagoog heb ik nog niet gehoord maar we hebben ook geen telefoon. Heel vreemd.
Lekker naggie Pam! Mini in d'r nieuwe rox naar school?
Ze had gister haar nieuwe rokje al aan. Vandaag alleen het shirtje, het is zulk baggerweer dat ik het een beetje zonde vond om rokje weer aan te trekken.

Ik ga wat eten en dan een nuttig rondje huis maken om wakker te blijven.
Ik ben echt niet vooruit te branden vandaag zeg. Pfff. Moet me wel een beetje oppeppen voor gesprek anders vallen ze in slaap van mij.
Hoe laat moet je?
Kwart voor 3.
Ben je al weg? Ik ben ook al zo sloom. Maar ik heb dan ook wel stiekem 1 glaasje prosecco teveel gedronken gister. (Moest natuurlijk wel vieren dan man weer terug was...)
Ik heb juist van prosecco geen last. En nee, ik ben nog niet weg. Ik zit klaar te zijn in mijn little black dress Ik heb even lekker gedouched en gescrubt enzo, nu voel ik me weer een beetje mensch.
Hoeveel is dat Es, 1 teveel?

Zet 'm op Pam!
Ik had na twee kleine glaasjes moeten stoppen. Maar ik nam er nog eentje.

Ik heb een raadsel: "Wat zegt Jozef tegen zijn vrouw als hij vermoedt dat ze een hersenbloeding heeft?"

?????
Tia Maria?
Nog net op het nippertje: Succes Pammie!!
Ach, jij hebt hem meteen door. Ook niet leuk.
ik kreeg zomaar een ingeving, sorry

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven