Cheers!!!

18-03-2009 16:32 3114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai dames

Te grote topics waren per direct gesloten. Omdat het ineens stormde bij de Angels, zijn ze gelukkig weer even geopend.

Hier is de link naar het oude topic

Even plaatje uit kroeg hiernaast gejat.. misschien dat de eigenaresse van die kroeg meekomt
Later is nu
teuntje gok ik??
Mogguh.

De oppas is ziek en ik kan niemand vinden ter vervanging, dus dat wordt een thuiswerkdag. Ik moet toch nog een lang artikel schrijven (heb de spullen bij me, had ik gister willen doen, maar kwam rechtzaakgedoe tussen). En ik heb een berg redigeerwerk liggen. Tenminste, nu nog op werk, maar zo in mijn mail. Ik heb alleen mijn baas nog niet gesproken, hoop maar dat hij niet boos wordt en dat het mij lukt om vandaag flink productie te draaien. Even bewijzen dat thuiswerken heus wel kan. Ehm. Tja. Ik kan alleen niet zo goed thuiswerken. Iets met afgeleid en forum en zooi in huis.

Die Dries, scheiden...

Breiblad heeft een steekje laten vallen geloof ik. Wel meer dan één.
meave, aan de bak!!! wie weet geeft het mogelijkheden om vaker thuis te werken?
QQ = Quest Quotient, toch? Of ben ik nu vreselijk dom....

Zag nl. laatst zoiets in de Quest staan, en was het er wel mee eens waarom als IQ vooral en EQ nog een beetje niet allesomvattend en -zeggend zijn...

(Haha, zei zij die eens 73 scoorde op een IQ-test op internet. Grinnik, ik was er een week van slag van. Hoe zou ik in godsnaam een diploma hebben gekregen??? Zat die bij de koffiepunten ofzo?!?!)

Kutdag hier. Niets werkt zoals het moet, en van de meeste dingen weet ik het ook niet op te lossen. Grmblbl. 'k Ga eerst maar eens een stukkie hardlopen. Misschien dat dat werkt.
Hielp het Xop, dat lopen? Sterkte vanmiddag.

En hoe vergaat het Meave vandaag thuis? Dat we haar hier niet zien is een goed teken?
Weet je wát Bona is?

Met je kinderen de rijpe kersen uit je voortuin plukken waarmee zij enthousiast met een stel buurmeisjes aan het Verkopen gaan. De Bloesjes hebben gisteren ieder 1.15 euro verdiend. Helemaal leuk hoe ze dan een prijs bedenken, hun klanten vinden en de taken onderling verdelen ("Jongste, jij blijft bij de kassa! Ik ga naar de Onmisbare Buurvrouw met een gratis Proef-kers." )
Welnee, Meave heeft ruim een half uur aan de foon gehangen met mij.
Haha, nee hoor Toet. Dat is het teken van wel lezen, niet posten.

Heb mijn artikel af op een paar quotes na. En moet nu wachten op de opmerkingen van mijn baas. Die altijd ineens alles helemaal anders wil als het af is. Dus dat wordt herschrijven vanavond of morgen.
Bloes, 1 uur en 8 minuten. Zei mijn foon.
dat betekent dat bloes geen enkele notie heeft van tijd òf meave phoon van slag is. Wat zal ut wezen?

Bah xop, gaat het nu beter??
Bloes heeft natuurlijk geen notie van tijd. *schaam*
Whoehahahahaha. Die Bloes en Meave.

Damn, die kersen van de Bloesjes zijn vast veul goeiekoper dan die ik in de supermarkt of op de markt koop? (Kersen verslaving vervangt tegenwoordig mijn chips verslaving; zowel mijn portemonnee als ik worden slanker)
tis inderdaad een stuk duurder dan chips (stom he, dat gezonde dingen vaak zoveel duurder zijn dan ongezonde?!), maar wel retegezond (en lekker!!). Leuk verhaal van de bloesjes!
De tijd gaat natuurlijk gewoon zo snel voorbij, als je met elkaar aan 't kletsen bent... (of een leuke photoshopcursus doet... )

Oké.. heb cursus gehad. Nu alleen nog programma van ettelijke duizenden euro's kopen en zo'n schrijfpenmuis .. maar leuke vakantiekiekjes dat we dan krijgen!!! Neehoor, heb al PS Elements, maar schrok me kapot toen ik dat opende.. ziet er heel anders uit

Is het nog goed gekomen Xop? Ik heb juist een hele hoge score een keer gehad, bij zo'n IQ test op internet.. 142 ofzo.. gelijk nooit meer ééntje gedaan en deze score aan blijven hangen
Later is nu
Zegguh... ons kleine Chipje is toch 2 geworden vandaag...???

HOERAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!! Lieve kleine (maar toch ook grote) meid!!!

Dream en/ of Meave, zouden jullie mij iets kunnen vertellen over Nima A dan wel B?
Wat wil je weten Pim? Ik heb geen van beide gedaan. Wel Nima A in Vogelvlucht als voorbereiding op Marketingcommunicatie B. Anders ff bellen? Ben vanavond de hort op, maar morgenavond wel thuis.
En als het kleine Chipje jarig is: van harte meisje!!!!!

(En een zoen van Kman, moet ook niet te doen zijn zeg... op die afstand de verjaardag van je dochter meevieren
H O E R A voor Da Chip!

Dikke kus van tante Bambi!

(en hoest met jou, Kjong, arme schat, dat zal wel weer rot zijn zo zonder Kman..)

Ik heb Nima A en Nima B gedaan, Pimp, heb hier de boeken nog liggen trouwens. Moet ik je die anders morgen opsturen? (zie je direkt wat het inhoudt)
ach die kleine chip (en grote kjong en kman...) van harte meisje!!!
Van harte (niet meer zo) kleine Chip!

Ik had een mooie taart gebakken voor La Chip, maar mijn plaatjesplakoptie is verdwenen.

Lieve Chipita, gefeliciteerd met je 2e verjaardag.

En Kjong, meis van harte met je mooie dochter!

Bentetje, wanneer horen we nou iets over je kruisje? ik ben nieuwsgierig hoor.

Hier lekker aan het rommelen. Het leven is goed!
Mijn keizerininspé-snee trekt de hele dag. Dat psychosomatische gepiep moet maar eens afgelopen zijn.

~trekt de geheime deur in de kinderboekenkast open voor de grote mensen~

Roept u maar!
Djiez Ely, dat kruisje: Bent heb legge internet-msn-seksuh met iemand die naar ik begrepen heb niet dievanhaar is.

something stupid (klik)
quote:kjong schreef op 11 juni 2009 @ 21:27:

Djiez Ely, dat kruisje: Bent heb legge internet-msn-seksuh met iemand die naar ik begrepen heb niet dievanhaar is.

something stupid (klik)Ah cool. Dat kruisje had ik al

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven