Cheers!!!

18-03-2009 16:32 3114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai dames

Te grote topics waren per direct gesloten. Omdat het ineens stormde bij de Angels, zijn ze gelukkig weer even geopend.

Hier is de link naar het oude topic

Even plaatje uit kroeg hiernaast gejat.. misschien dat de eigenaresse van die kroeg meekomt
Later is nu
Hebben we een foto van Twigster?
Haifz, Kjong, Haifz...

Zwemmen met vriendinnetjes.

In een klein lokaal zwembadje of groter stads zwembad?

Met andere ouders, of jongelui onder elkaar?

Moeilijk, moeilijk.. Hoe goed kan hij zwemmen en hoe goed ken jij de vriend(inne)tjes?
Wat wilde ik nou toch typen?
Het is met klasgenoten, in lokaal prutzwembad, dus das wel ok, maar hij kon geen antwoord geven op de vraag of er volwassenen mee gaan.

Net even met mijn meneer overlegd, die nooit hartebreker wil zijn, maar zelfs hij heeft zijn bedenkingen. Ik moest maar zeggen dat het niet doorgaat als er geen ouders mij gebeld hebben dat ze mee gaan. Niet omdat we Kjongen niet vertrouwen,maar omdat we het zwembad niet vertrouwen.

Heerlijk zulk overleg.

Okee, toe haaivzzz it is.
Ik zou bellen met andere ouders en vragen wie er mee gaat naar het zwembad. Denk niet dat ik de Bloesjes op die leeftijd alleen zou laten gaan (maar ik ben de plattelandsmuts hier )
Too thick to put in here.....

Bedankt he!? Mims.....
Huh? Moest je van Mims anaal en heb je nu pijn?

Enneh... Bentetje dat kruisje van jou.. zo makkelijk kom je daar natuurlijk niet mee weg he?? VERTEL!

Bam, hoestie?? Beetje bekomen van ons weekend? En Kjong?

Enneh.. Ely: jaloers is best, dan ben je er tenminste snel weer bij!!
Ja Bent. Je bent morgen toch de hele dag vrij, dan kun je tot in intiemstedetailgevoelsbeschrijving hier even een weergave doen.

Ik denk dat ze d'r kont heeft verbrand onder de zonnebank.
Is dat ook al een kruisje???
Zeker!

Ik vraag me trouwens af of je kruisjes haalt per kéér dat je iets doet of alleen als je iets nieuws doet?
Wie heeft de spelregels van het Kruisjes-behalen????
Heeeeeeeeee's too big to fit in here, too big to fit in here, too big to fit in here... uh uh uuuuh...

Ik ken het probleem, Bloes. Kreng hangt nog steeds in mijn hoofd.

Kruisjes. Eigenlijk iedere keer als je iets nieuws doet, maar als je op herhaling gaat mag je dat van mij hier best komen melden hoor,
Wat wilde ik nou toch typen?
En ook élke herhalingskeer?

Pfffoei; .. nou... kijk hè.. gísteren.. of was het éérgisteren.. of was het nou zóndag.. oh.. da's eergistteren.. toch? Toen eh... of was dat nou geen kruisje.. of had ik die al gemeld? Ohja.. herhaling.. ehm.. ... .. Nee, geen kruisjes recentelijk, sorry

Kjongen is net zo oud als LE en LE mag nog niet alleen naar zwembad. LD wél, sinds kort. Zij is 1,5 jaar ouder. Ik weet van LE's vriendjes dat die ook niet mogen.

Zou dat in Kjongstad zoveel anders zijn??

Whopper, tips mogen altijd.. ik ga kijken! (vriendje was vandaag wat te laat thuis uit school, dus LD belde voor niets.. morgen herkansing.. )

Ik kwam erachter dat ik ondanks "Ik doe het rustig aan" best druk ben met de weekenden. Heb me aangemeld voor vrijwilligerswerk 1x per maand een middag in het weekend. Kan ik zo 1,5 maand niet Wat natuurlijk ook niet helpt is dat LD tegenwoordig op zondag moet trainen, dus dan heb ik geen auto ter beschikking. Maar ik schrok hier wel van... hoezo rustig an. Tsk. Nouja.. voor de komende maand ging het ook nog om vakantie.. dat is een legitieme reden, natuurlijk

Vanavond dus (late) vergadering van 't werk. Leuke club toch, maar na de zomer ga ik naar andere club, dichterbij. Zit ik ook niet met autogeneuzel.

Voor Noah geen andere tips dan zorgen dat ie blijft liggen, totdat hij op mag staan. Wel met plassen, trouwens, want ik kan dus écht niet meer slapen, als ik niet even mag plassen. Maar dan plat, ogen dicht en aan leuke dingen denken. That's it. Eventueel verhaaltjes in zichzelf verzinnen, zoiets.

maar geen idee of zoiets helpt.
Later is nu
Goeoeoeoedemorgen

*koffie en thee* dan maar

Vandaag niet vrij maar cursus photoshop. Heb ik zin in en ik vind het jammer... in elk geval een pokkeeind fietsen!
Later is nu
~geeft de fiets van Driem een zetje~

Veel plezier dan mop! Lekker fietsen, de wind door je haren, kom je fris aan.
Goeoeoeoedemorgen terug, Dream! En de rest ook, vooruit.

Veel plezier met fotosjoppen.

Thanks voor de tips, Noah had er weer de balen in vanmorgen maar goed, heb ook maar gezegd dat gewoon in je bed blijven liggen nog steeds uitrusten is (deed hij ook) maar hij moet dan aan zoveel dingen denken, zegt-ie dan. Gewoon toe aan vakantie, dat is het vast.

Oooh Bent, ik ben zo benieuwd naar je kruisje! Was het leuk?

Ghe, Mims, thanks voor het filmpje.

Too thick to put in here.....it's oozy and it's green!.. IEUW!
Klein tikkie frustratie.

Aso en Breiblad hebben een folder over goede voeding en het belang van bewegen bij kinderen van 9 tot 12 in de koffer van Oudste gedaan. Leuk joh, om advies te krijgen van het Pedagogisch Stiefwonder. Sneu voor Oudste dat ze zo focussen op haar figuur..... Mijn mooie moppie....

Gisteren vertelde Oudste ook dat Breiblad grapjes had gemaakt over de lippen en de neus van MM. Daar was ze behoorlijk van onder de indruk maar ze had niets durven zeggen omdat ze bang was dat ze boos zouden worden. Wij hebben haar uitgelegd dat wij het helemaal niet erg vinden als mensen grapjes maken over MM; hij is toch de allerliefste MM van de wereld.

Het geeft wel aan hoe oppervlakkig en sneu die twee leven zeg.....

Overigens was ik net in het Kasteel aan het vertellen hoe gelukkig ik ben.
Arm joch... Hoop dat hij er weer snel aan went en dan ook wat langer kan slapen. En een (strip)boek lezen, helpt dat ook niet?
Triest inderdaad, Bloes. 'Grapjes' maken over uiterlijk van MM geeft ook wel weer aan hoeveel ze met jullie bezig zijn.. hoe leeg moet je leven zijn dan? En dat Oudste te zwaar zou zijn.. schei toch snel uit, zeg. Bah.

Noah kan nog niet zo goed lezen, die doet een kwartier over 1 tekstballonnetje.. Hij heeft hele stapels stripboeken en kan alleen nog plaatjes kijken (wat hem dan ook weer frustreert want hij wil lezen waar het over gaat en dan volgt er weer een boze bui.) Het leven is soms zo makkelijk nog niet als je 8 bent, ghe!

Vanmiddag naar de manege met mijn paardenmeisje, zo leuk om te zien hoe thuis ze zich daar voelt, helemaal in haar element.
Ja, Dochter is ook opeens een paardemeisje geworden

Dot vanochtend om kwart voor bloody 6, onderaan de trap naar onze slaapkamer, op brulboeisterkte: "JOE! JOE-HOE!!!! IK BEN DUS WAKKER! DUS!!!" Bozig terug naar bed gebonjourd, waar ik haar even later heel hard hoorde roepen. Genegeerd. Geluid van gerommel. Genegeerd. Geluid van harde bonk, en van heel hard huilen. Er naartoe. Dot weer onderaan de trap, pyamabroekje rond haar enkels, woest rukkend aan de luier. "Ik riep jou, maar je kwam niet, en nou heb ik in mijn luier geplahahast!" Groot, groot verdriet. Het is allemaal nog niet makkelijk, dat hele opgroeien.

En wanneer ga je eigenlijk zo als ouder weer eens een beetje fatsoenlijk slapen, weet iemand dat? Mijn kindjes zijn (meestal) niet eens zo dramatisch in de nacht, maar er is toch vaak wel wát, en zelfs als ze allemaal braaf zijn, is er altijd wel iemand zo achterlijk vroeg wakker. En ik heb een soort ongevraagd alarm geinstalleerd gekregen ooit bij die 1e bevalling, dat ik meteen ALERT word bij geluid op de vroege morgen. Alsof er nog eens mijn borsten nodig heeft of zo. Heel irritant.

Goed, afijn. Gisteravond heeft de vriend na vele omzwervingen toch mijn huis gevonden, en was het leuk en werd het laat. En nou ben ik brak, maar 's avonds een wijf, 's ochtends ook een wijf natuurlijk.

Ik wil ook meer nieuws over het kruis van Bentetje.
Als Bent niets komt vertelken is het zeker dit kruisje?

http://www.kadopaleis.nl/ ... agse/medaillekampioen.gif

Vertelken is vertellen welke. Dat snapt iedereen toch?
Ai Lil, niet fijn zo'n verdrietige Dot in de morgen.... Kan er persoonlijk ook slecht tegen als dit soort dingen voor 8 uur in de morgen gebeuren en heb geen idee wanneer jij je TietenParaatheidsAlertStand kwijt bent.

Bam, da's inderdaad sneu voor Noah. Hmm, voorleesboek op een koptelefoon dan?

Oudste is inderdaad niet te dik en ze eet goed, beweegt elke dag en snoept weinig. Ongevraagd advies van iemand die geobsedeerd is door de buitenkant van mijn kinderen kan ik niet zo goed hebben, merk ik. Kennelijk vind ze de buitenkant van mijn man ook erg belangrijk. Bizar inderdaad...
Dat het gedrag van Ex en BB onnozel is hoef ik je niet meer te vertellen he Bloes. Ik vind het echt bizar soms allemaal wat ik van je hoor. tssssssssss.

Moest wel een beetje lachen om de "Dus" van Dot. Maar verder is het niet echt een handig iets natuurlijk, zo op de vroege ochtend.

Ik heb mijn tweede Pil genomen. En enorm goed geslapen vannacht. Zal ik er eentje voor je bewaren Lil?

Mag ik dan nog even mijn laatst gevonden smiley met jullie delen nu we het toch over parate tieten hebben?

afbeelding
Bloes, op de foto te zien is er toch helemaal niets mis met MM? Of met zijn neus of met zijn lippen?
Jawel hoor, er is iets vréselijks mis met die man. Hij houdt namelijk van mij!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven