Wanneer trek je de stekker er uit? [Geen OP]

13-02-2022 23:12 143 berichten
Alle reacties Link kopieren
:flag:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 14-02-2022 16:26
Reden: op verwijderd, maatregelen zijn genomen.
99.56% gewijzigd
Gezien er kinderen bij betrokken zijn:

Relatie-therapie?

Niet persé om bij elkaar te blijven, wel om dingen eventueel netter af te ronden.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Oef. Jullie halen zo te lezen het slechtste in elkaar naar boven.
Lees je laatste zin eens. En nog eens. En nog eens.
Jezus.....wat een drama.

Stap 1, heb je al eens hulp gezocht?
Je man vertoont bizar gedrag, maar jij natuurlijk ook.
EFT therapie voor allebei apart en samen. Jullie drukken op elkaars knoppen. In Utrecht zit een goede therapeute. Ex-huisarts.

Misschien ook tijdelijk uit elkaar.
ippy wijzigde dit bericht op 14-02-2022 04:02
16.11% gewijzigd
Je wilt de kinderen geen scheiding aandoen. Maar ze vaak getuige laten zijn van verbaal en fysiek geweld tussen hun ouders wel?
Dat noemen ze kindermishandeling. Je moest je kapot schamen!
ik geef mn bek ook maar een douw
Oef heftig dit. Jullie behandelen elkaar beiden niet zoals wenselijk is in een relatie en er zijn jonge kinderen bij betrokken die hier getuige van zijn en zelfs in mee gezogen worden (zoals ik het lees als jij de middelste roept tijdens de ruzie).

Dit is schadelijk voor jullie kinderen en jullie zelf. Met de kinderen op nummer één: deze situatie is niet houdbaar. Relatietherapie lijkt mij een heel goed advies. Niks doen is geen optie als ik deze OP lees, het is voor niemand veilig in huis.
Je slaat de vader van je kinderen. Er is weinig wat slechter is voor kinderzieltjes dan dat.
Schreeuwen bij kleine kinderen. Jij slaat hem, jij wil hem bij jullie kinderen weghouden terwijl je net zo agressief bent, hij wil jou bij jullie kinderen weghouden terwijl hij net zo agressief is.

Aangezien er geweld is, en er kleine kinderen zijn zou ik zeggen:
Ga alsjeblieft uit elkaar, regel de shit en laat elkaar met rust zodat jullie kinderen straks niet jullie riedel herhalen.
Jullie zijn volwassen, dus raap je verstand op tussen die scherven met rode bieten en ga door met jullie leven. Maar dan wel apart van elkaar.

Als jullie het rustig kunnen houden kun je altijd nog therapie gaan volgen om te kijken of er samen nog toekomst in zit, maar laat verdorie die kinderen normaal opgegroeien. En normaal is in dit geval gescheiden, niet samen, want dat kunnen jullie blijkbaar niet.
anoniem_409569 wijzigde dit bericht op 13-02-2022 23:28
26.29% gewijzigd
Je kind erbij roepen terwijl jij een fysieke ruzie bent begonnen?
Echt ga uit elkaar. Arma kinderen
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©
Hou er ook rekening mee dat als jullie de boel zo bij elkaar gillen er straks misschien iemand uit de buurt de politie belt.

Heb je Jeugdzorg ook nog binnen.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Minik schreef:
13-02-2022 23:22

Dit is schadelijk voor jullie kinderen en jullie zelf. Met de kinderen op nummer één: deze situatie is niet houdbaar. Relatietherapie lijkt mij een heel goed advies. Niks doen is geen optie als ik deze OP lees, het is voor niemand veilig in huis.

Dit.
Gelukkig heb je het besef dat dit niet goed is voor de kinderen. Neem dan ook je verantwoordelijkheid en zorg dat het verandert.
Wissewis schreef:
13-02-2022 23:28
Hou er ook rekening mee dat als jullie de boel zo bij elkaar gillen er straks misschien iemand uit de buurt de politie belt.

Dat is in dit geval wel nodig. Super onveilige omgeving voor die kinderen.
Lorrelies schreef:
13-02-2022 23:26
Je kind erbij roepen terwijl jij een fysieke ruzie bent begonnen?
Echt ga uit elkaar. Arma kinderen
Ik wilde hem alleen buiten zetten zodat hij niet nog meer kapot kon maken van onze spullen. Maar dat liet hij niet toe want hij was al boos geworden om een lampje dat ik op een andere plek gezet had. Daar kwam hij stampvoetend en boos van naar beneden. Daarna gooide hij dus met die tas boodschappen en had ik zo iets van ga even naar buiten. Maar toen hij dat niet wilde ging hij mij duwen omdat ik hem naar buiten probeerde te duwen. Toen wilde ik naar boven met de kinderen, als hij niet weg wil dan ga ik wel ff met de kinderen naar boven. Maar dat lukte dus niet hij bleef maar schreeuwen en duwen toen gaf ik hem die klap. Eind stand ik loop nu met een dikke stream in mn nek.
En in de jaren voor de derde geboren is hadden jullie een voorbeeldige relatie... Het kan verkeren...
Verdomme!
Anne89 schreef:
13-02-2022 23:34
Ik wilde hem alleen buiten zetten zodat hij niet nog meer kapot kon maken van onze spullen. Maar dat liet hij niet toe want hij was al boos geworden om een lampje dat ik op een andere plek gezet had. Daar kwam hij stampvoetend en boos van naar beneden. Daarna gooide hij dus met die tas boodschappen en had ik zo iets van ga even naar buiten. Maar toen hij dat niet wilde ging hij mij duwen omdat ik hem naar buiten probeerde te duwen. Toen wilde ik naar boven met de kinderen, als hij niet weg wil dan ga ik wel ff met de kinderen naar boven. Maar dat lukte dus niet hij bleef maar schreeuwen en duwen toen gaf ik hem die klap. Eind stand ik loop nu met een dikke stream in mn nek.
Echt TO, dit is niet oké, er is geen "alleen maar". Jullie gebruiken allebei fysiek en verbaal geweld.
Doe er iets aan of ga uit elkaar. Voor de kinderen.
anoniem_64fd9f1a16274 wijzigde dit bericht op 13-02-2022 23:37
1.60% gewijzigd
En krijg geen kinderen meer...
ippy schreef:
13-02-2022 23:19
EFT therapie voor allebei apart en samen. Jullie drukken op elkaars knoppen. In Utrecht zit een goede therapeute. Ex-huisarts.

Misschien ook tijdelijk uit elkaar.

Het was hier net zo. Dat is nu over. Na bovenstaand recept.
Bedankt voor de tip, ik zal eens kijken op internet.
Attraverso schreef:
13-02-2022 23:36
En krijg geen kinderen meer...
Maak je daar maar geen zorgen om
Waarom ga je zo lopen gillen? Volgens mij kunnen jullie beide wel een agressiebeheersingscursus gebruiken. Naar de huisarts dus, voor je straks je kinderen (terecht) kwijtraakt.
Wissewis schreef:
13-02-2022 23:28

Nou dat zou misschien helpen. Of wellicht kan to zelf jeugdzorg inschakelen voor ondersteuning want dit gaat niet goed
Anne89 schreef:
Zie je wel hoe raar dat is? Iemand naar buiten duwen? Gewoon iemand uit zijn eigen huis duwen?
Ook voor jou geldt blijf van de ander af!
Er is geen excuus en als hij zich verbaal agressief gedraagt en met spullen smijt is dat ook niet okay dat is onacceptabel gedrag en reden genoeg je kinderen niet in zo’n omgeving op te laten groeien.
Jullie kunnen dus blijkbaar niet normaal met elkaar praten
Anne89 schreef:
Eindstand hebben jullie kinderen er een trauma bij.
Waarom hoor ik je daar niet over?

Niets van wat je nu extra uitlegt maakt je gedrag goed.
Rosalind* schreef:
13-02-2022 23:36
Echt TO, dit is niet oké, er is geen "alleen maar". Jullie gebruiken allebei fysiek en verbaal geweld.
Doe er iets aan of ga in uit elkaar. Voor de kinderen.

Precies. Die tweede post voegt niets toe, TO. Eindstand: het blijft dezelfde ellende waarin jullie kennelijk al jaren leven.
KamilleT schreef:
13-02-2022 23:39
Waarom ga je zo lopen gillen? Volgens mij kunnen jullie beide wel een agressiebeheersingscursus gebruiken. Naar de huisarts dus, voor je straks je kinderen (terecht) kwijtraakt.
Waarom ik ga gillen? Omdat ik in al die jaren al zo vaak spullen kapot heb zien gaan. Ik weet niet wat het is maar ik kan er gewoon niet tegen als hij agressief boos wordt, heel vaak zeg niet doen blijf rustig maar als hij dan toch door blijft gaan zijn mijn reserves ook op en kan ik alleen nog maar schreeuwen en huilen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven