Meld hier alle forum-bugs!

23-02-2009 11:31 3102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haai allemaal,

Komen jullie rare forumdingen tegen? Werken functies niet (meer) zoals ze zouden moeten? Meld ze hier! Om de probleemoplossing aan de kant van techniek te versnellen is het altijd handig om te vermelden welke browser (incl versienummer) en welk besturingssysteem je gebruikt.

grtjs, Naomi
quote:Feesie schreef op 11 juni 2009 @ 15:09:

[...]

Helpt niet, ik heb nu al de hele dag dit vreemde beeld. Het is echt niet te doen zo, hoop dat dit snel weer verdwijnt.

Maar het lijkt erop dat ik de enige ben?Ik heb het ook wel eens, het forum laadt dan verkeerd in op de 1 of andere manier. Meestal helpt bij mij F5 wel, en anders dus browser opnieuw starten.
Nog steeds net zo kut al een hele tijd. Excuse le mot.
Ik voel me echt heel dom, maar die werkbalk waar de opties "beeld" of "extra" zouden moeten staan, die heb ik helemaal niet.

Nijntje, misschien moet je even op F11 drukken.

Als je het dan wel ziet (die menu-items) dan had je je scherm op Volledig beeld staan. Om het later weer terug te krijgen, kan je weer op F11 drukken.
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Jezusmina, ik lees al een paar dagen mee zonder ingelogd te zijn gaat goed, en eindelijk wil ik weer eens reageren.

Dus inloggen, patsboem foutmelding.

Wat een waardeloze zaak is dat toch, wat een kneuzen die bij viva het forum moeten laten draaien.

Ontslaan die hap en een paar bekwame lui erop zetten.

Weg met de kneusjes.

En ja hoor, ik vind dat ik dat mag zeggen, ik heb geen respect voor die niksnutten zolang de mensen bij Viva geen respect hebben voor hun forumgebruikers.
Forum is vanaf weer zo traag als dikke stront door een heel dun trechtertje. Bericht posten duurt zo 3 minuten.
Met f11 ben ik mijn halve scherm kwijt en nog een keer f11 heb ik m weer terug.

Schiet lekker op.

Maar evengoed bedankt, Courage.
ik durf het bijna niet te zeggen, afkloppen op blank hout, het werkt hier als een zonnetje. IE, snel, geen foutmeldingen. Het is bijna griezelig.
Hoera, vanochtend maar weer F5 geprobeerd en ik heb weer normaal beeld. Verder geen problemen hier, forum ook niet supertraag.
mahna mahna tuduuuudududu
en nog steeds no problemo's in IE. In chrome is het nu wel weer supertraag, maar aangezien ik normaal IE gebruik is dat voor mij geen probleem
misschien ben ik een beetje dom, maar mijn avatar-plaatje is steeds niet te zien, terwijl die wel staat ingesteld. Ik heb al iets geprobeerd in de instellingen van IE, maar dat heeft niet geholpen, wat nu?
quote:teepje schreef op 12 juni 2009 @ 11:28:

misschien ben ik een beetje dom, maar mijn avatar-plaatje is steeds niet te zien, terwijl die wel staat ingesteld. Ik heb al iets geprobeerd in de instellingen van IE, maar dat heeft niet geholpen, wat nu?

Heeft niks met je IE instellingen te maken, je heb wellicht wat anders fout gedaan. Is je plaatje 80x60, en is het een jpg. ?

Try this again:

MIJN VIVA>>PROFIEL WIJZIGEN>>PORTRET TOEVOEGEN>>BLADEREN>>PLAATJE OPZOEKEN OP JE COMPUTER>>OPENEN>>WIJZIGEN.

Uitloggen, je cache legen, en weer opnieuw inloggen.

hóe vaak moet ik dit verhaaltje nog opratelen?
Nou, even testen dan! Ik heb het veranderd, hopelijk werkt het!
YESS! bedankt!
Beste allemaal,

We zijn erg benieuwd of er mensen zijn die op dit moment/vanaf nu nog last hebben van de beruchte foutmelding of van extreme traagheid! Laten jullie dat weten? De javascripts in de omlijsting van het forum (rechterbalk, boven en helemaal beneden) zijn nu namelijk vrij van fouten...

groetjes, Naomi
Met IE heb ik de foutmelding gewoon nog.

In Chrome is de traagheid heel verschillend. Nu even geen traagheid, maar of dat over twee minuten nog steeds zo is, is altijd maar afwachten..
@Hemera, zou je voor de zekerheid de cache van je browser kunnen legen en je browser opnieuw willen opstarten zodat we zeker weten dat je de meest recente versie van de site geladen hebt? (dat geldt voor iedereen die nu toch nog die foutmelding krijgt) Hoop dat het lukt, alvast heel erg bedankt!

Naomi
Caches geleegd, browser opnieuw opgestart en nog steeds de foutmelding. Sorry.
quote:Xander68 schreef op 12 juni 2009 @ 13:33:

[...]

hóe vaak moet ik dit verhaaltje nog opratelen?

MOET niet hoor

Enneuh zolang er nog nieuwe forummers blijven komen, mag je het riedeltje afdraaien
Gelijk een foutmelding in IE, cache geleegd, opnieuw geprobeerd en weer gelijk een foutmelding!

Nog niet opgelost dus.
zoals hierboven al gezegd, sinds gisteravond hier geen foutmelding meer in IE en ook geen traagheid.Ik weet niet of het er mee te maken heeft, maar heb sinds gister ook IE nieuwste versie er op staan.

*gaat meteen naar de houthandel om een blok hout te halen om af te kloppen*
Ik denk dat dat dan toeval is Gizz, maar wel fijn dat het sneller gaat!

@ iedereen die de foutmelding nog krijgt (ik kreeg hem zelf net ook weer) merken jullie wel verschil in snelheid sinds vanochtend?
Ja dat wel, heb nog geen "ff wachten" gezien.
En nog een vraagje: zijn er ook mensen die na het inloggen eruit geknikkerd worden in de zin van opeens niet meer ingelogd zijn?
Ben nu weer van Chrome naar IE overgestapt. Tot nu toe kan ik lezen en posten zonder foutmelding of erafgegooid te worden. Nu nog de traagheid weg en ik ben helemaal happy.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven