Theehuis!
vrijdag 12 juni 2009 om 11:21
vrijdag 12 juni 2009 om 13:18
vrijdag 12 juni 2009 om 13:29
Ik vind Jan helemaal niet meer lief. Yolanthe wel. Jammer alleen dat ze dat jurkje aan heeft en zo raar ineengedoken staat. Ik ben op een idee gebracht door gevuldbroodtopic. Das tenminste iets wat ik met m'n halve oog kan doen
*bedenkt ineens dat Xan bakker is geweest en dan vast heel kritisch gaat doen enzo *
*bedenkt ineens dat Xan bakker is geweest en dan vast heel kritisch gaat doen enzo *
Peas on earth!
vrijdag 12 juni 2009 om 15:33
Is Xan bakker geweest? Woow. Bakt ie dan ook nog regelmatig dingen voor je of dat juist niet?
Ja, was nieuwe school en we zijn helemaal overtuigd nu. Ik ga directeur even mailen en dan vanavond inschrijfformulier op de post doen En het ligt echt op twee minuten fiets afstand van ons nieuwe huis, 5 minuten lopen. En dat door een groot park heen. We komen onderweg geen auto tegen
Ik ga ook nog even in NS kijken. Ga een linkje naar de school plaatsen.
Ja, was nieuwe school en we zijn helemaal overtuigd nu. Ik ga directeur even mailen en dan vanavond inschrijfformulier op de post doen En het ligt echt op twee minuten fiets afstand van ons nieuwe huis, 5 minuten lopen. En dat door een groot park heen. We komen onderweg geen auto tegen
Ik ga ook nog even in NS kijken. Ga een linkje naar de school plaatsen.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
vrijdag 12 juni 2009 om 15:37
Klinkt goed Inad, leuk!
Ja, Xan was ooit bakker. En nee, hij bakt eigenlijk niets meer, alleen nog (heel erg lekkere!) appeltaart! Maar ja... de beste stuurlui staan aan wal, dus Xan meent zich altijd wel te kunnen meten met Herman den Blijker enzo
Brood staat/ligt in de oven, maar ik heb er zo m'n twijfels over...
Ja, Xan was ooit bakker. En nee, hij bakt eigenlijk niets meer, alleen nog (heel erg lekkere!) appeltaart! Maar ja... de beste stuurlui staan aan wal, dus Xan meent zich altijd wel te kunnen meten met Herman den Blijker enzo
Brood staat/ligt in de oven, maar ik heb er zo m'n twijfels over...
Peas on earth!