Hannah!
vrijdag 12 juni 2009 om 15:29
vrijdag 12 juni 2009 om 15:37
Ik vind het een prachtige naam! Wanneer ik ooit een dochter mag krijgen, wil ik haar ook zo noemen:
1. t is internationaal te gebruiken (ook zo handig, mijn naam is niet uit te spreken, heel irritant)
2. visueel gezien is t een mooi geheel (vind t leuk dat je de naam kan omdraaien.
3. mijn associaties bij de naam zijn ook heel positief (bv onafhankelijk)
succes!
1. t is internationaal te gebruiken (ook zo handig, mijn naam is niet uit te spreken, heel irritant)
2. visueel gezien is t een mooi geheel (vind t leuk dat je de naam kan omdraaien.
3. mijn associaties bij de naam zijn ook heel positief (bv onafhankelijk)
succes!
vrijdag 12 juni 2009 om 15:38
Tussen 2007 en nu zijn er in mijn omgeving 6 Hannah's geboren.
Allemaal wonen ze in Oud-Zuid...
Zoals Sem en Sam de populaire A'dam Oud-Zuid jongenskaknamen waren een tijd lang, is Hannah de afgelopen jaren de meest gegeven meisjesnaam in die buurt (naast Feline of Phillipine).
Eigenlijk vind ik het wel een leuke naam.
Maar wat heb je eraan.
Kies gewoon de naam die jij mooi vindt. Er zijn altijd mensen die het een afschuwelijke naam vinden en hun kind een naam geven waar jij van gaat gruwelen.
Allemaal wonen ze in Oud-Zuid...
Zoals Sem en Sam de populaire A'dam Oud-Zuid jongenskaknamen waren een tijd lang, is Hannah de afgelopen jaren de meest gegeven meisjesnaam in die buurt (naast Feline of Phillipine).
Eigenlijk vind ik het wel een leuke naam.
Maar wat heb je eraan.
Kies gewoon de naam die jij mooi vindt. Er zijn altijd mensen die het een afschuwelijke naam vinden en hun kind een naam geven waar jij van gaat gruwelen.