Singles and the city

24-05-2009 21:23 4532 berichten
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Alle reacties Link kopieren
Oh Vleer: mn familie (moeder, zus zwager) komen niet. Zus moet werken met jetlag, zwager heeft jetlag en mams vind dit toch niet leuk. Maar dat geeft niet, gaan we wel een keer uit eten ofzo!

Veel plezier bij de pups vanmiddag!

Ben trouwens erg lui aan het doen. Wil nog de afwas en wat boodschappen doen, maar heb niet zoveel zin om op te staan. Is dat erg?

Van harte gefeliciteerd, Pop! geniet van je dag!!!

@Vleer: Ik zal mijn best doen..op vrijdag zie ik 'm niet...maandag weer dus!

Veel plezier met puppies kijken!

@Mozz: Amélieachtige toestanden Klinkt wel leuk.

Ik heb even gekeken naar mede-exposant.. Leuke vent! Hij maakt sowieso hele mooie dingen!!!!!!

@MP: Je feestje was dus geslaagd? Nu lekker bijkomen, want het is weekend!

@Reiz: Ga je nog iets leuks doen van het weekend??

@WM: Nog leuke weekendplannen?

Naar de rest zwaai ik even!

Ik ben net thuis van mijn werk en ben blij dat ik weekend heb!

Vanmiddag nog even wat regelen voor de opleiding die ik in november ga volgen. Ik heb er een lerarenbeurs voor aangevraagd en alles wordt vergoed. Erg fijn! Ik heb heel veel zin om er mee te beginnen...

Voor het weekend staan er veel leuke dingen gepland..Vanavond eten bij een vriendin, morgen ook eten bij een vriendin, blijf daar ook slapen. Zondag ga ik naar de dierentuin! Plaatjes schieten! Ik hoop dat het weer mee werkt..
Hiiiiii!!!

POP... HIERPERDPIEP.... HOERAAAAAAAAAA!

En wat een gedoe met dat huis joh! En doe jij een snel een zoen scoren van TM!

Indi: Ik ben het met de rest eens... Haal die glimlach tevoorschijn! En snel een beetje

Ingel: Whoooooo... klinkt nog steeds spannend. Gewoon zoenen... stiekem weet je dan ook gelijk waar je aan toe bent

Vleer: Gaaf kastje... Zoiets zoek ik ook nog. Ook mijn schoenen en laarzen liggen in de gang, kledingkast, gangkast... echt óveral.

En leuk dat je vanavond Puppie gaat kijken!

Xen: Zo te lezen weer vol goede moed! TOP!

Mozz: Wat verschrikkelijk balen van die migraine... Maare waar kan ik die mede-exposant vinden? Ga eerdaags naar een vriendinnetje in Zeeland

Appel en Ery: Wat zijn jullie heerlijk sportief!

MP: Jij ook een leuke verjaardag gehad??

Reiz en Ssea: ZWAAI, bijna weekend!

Ik heb een leuke verjaardag gehad gister! Veeeeeel smsjes en mailtjes en krabbels. Echt leuk! Ook van mensen die ik niet vaak spreek. geeft weer een leuke mogelijkheid weer eens in contact te komen.

Oww... enne... ik gooi Paiq weer ff uit het raam. Via een collega al een hele tijd geleden een leuke gozer leren kennen. Maar door Soulmate heb ik er nooit echt aandacht aan geschonken.

Ondertussen zitten we al de hele week te msnnen. Hij heeft gevraagd of ik een zonnetje bestel, want dan wil hij een wijntje met me drinken hier bij t strand... 't Zal toch niet gebeuren dat eeuwige-single Olive een date heeft!!!
anoniem_85376 wijzigde dit bericht op 12-06-2009 15:42
Reden: enthousiast veel letters op plekken waar ze niet horen
% gewijzigd
Oh, Olive dat klikt goooeeeehoooooeed!

Fijn dat je zo'n leuke verjaardag hebt gehad! Ik heb ook al veel krabbels (oa van Vleer: thnx!) en smsjes enzo gehad! Dan voel je je toch even speciaal!

Ik ga zo even een legging ruilen, is toch iets te groot en dat geeft van die stomme rimpels, en ga meteen even kijken naar een leuk jurkje, want ik WIL en ZAL een leuk jurkje aandoen vandaag!

Dus: Pop gaat aan de shop!

Indi, fijn weekend! Die lerarenbeurs vind ik wel een uitkomst! Ga je de richting van de leerlingenzorg op?
Shop ze Pop!
Ah Olive; wat leuk, een date! Wanneer komtie langs? Hebben jullie elkaar irl al een keer gezien?

Ik heb potdomme net mn stofzuiger gemold! Heel dom de haren in de douchebak mee proberen weg te halen en nu zit er water in de motor....... Volgens de meneer vd winkel kan ik beter een nieuwe kopen, omdat reparatiekosten veel duurder zijn.....
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Ingel: Ik heb em nog nooit irl gezien, alleen op de cam... Datum moeten we nog ff prikken... Vind het stiekem best eng hihihi

RIP stofzuiger van Ingel... Da's mooi balen!
..
Ing: haha sorry moest ff lachen om je stofzuiger verhaal ... je stofzuiger stuk das wel kut daar kan je ook niet zonder. Er is vast een winkel die niet van die dure verkoopt. Heb de mijne bij de gamma weg voor 20 euro.. Super ding.

Pop: Shop ze

Olive: kastje is erg fijn en handig. En past precies mooi onder mijn kapstok. Er was er ook 1 met 3 lades maar die is 110cm en dan hangen mijn jassen half op de kast, staat niet erg mooi denk ik.
@Olive: Super dat je verjaardag zo leuk was!! En wat cool van die date!

@Pop: Ik ga de opleiding leerkracht+ doen..alshet goed is ga ik dan ook meer verdienen Helemaal mooi is dat het op fietsafstand is van mijn huis en dat het 1 keer per 2 weken op woensdagmiddag is..

Shop ze en heeeeeeeeel veel plezier op je feestje vanavond!!

@Ingel: Ai..dat is balen..duur grapje!
Indi : leuk zeg een nieuwe opleiding altijd goed ! En ook super dat het op fietsafstand is.
Indi: Stoer trouwens van die opleiding! Gaat dar veel tijd in zitten? Hoe lang duurt dat?
Ik denk wel dat er aardig wat tijd in gaat zitten..het zijn 15 bijeenkomsten, een klein jaar denk ik..

Ik hoop dat ik nog aan kan sluiten bij de groep die begint in november, anders start er nog een groep in januari..
Da's nog aardig wat ja. Maar het is wel lekker als je meer gaat verdienen. En het scheelt al heel veel dat je er echt zin in hebt! Leuk!
Ja..ik denk dat ik een goed keuze heb gemaakt

Pfff.....ik ben me lui..lig heerlijk op de bank met de laptop. De kinderen waren vreselijk druk! Ze liepen de avondvierdaagse deze week...
Van harte Pop!

Meiden..helaas weinig tijd! M'n haar nog even in de prut gezet. Zo douchen, aankleden en mn motorspullen verzamelen. Heb een motor gehuurd dit weekend! Vanavond een muziekfeest met veel bier is de verwachting en morgenavond weer gezellig met de sisters op stap (lees: Erykah en Sis)! Fijn weekend allemaal!

(nee dat ben ik niet ...heb wel zo'n kontje *kuch* )
Appel ik hoop dat je wel andersom op die motor gaat zitten anders ga je geen meter vooruit
quote:Vleermuis28 schreef op 12 juni 2009 @ 16:54:

Appel ik hoop dat je wel andersom op die motor gaat zitten anders ga je geen meter vooruit
Appel dat tenue kan je best aandoen , reken maar dat er heel wat mannen naar je gaan fluiten dan
quote:Vleermuis28 schreef op 12 juni 2009 @ 16:58:

Appel dat tenue kan je best aandoen , reken maar dat er heel wat mannen naar je gaan fluiten dan..is zo kkkkkoud en krijg je weer stijve tepels van.
...en een blaasontsteking!

nou ga ik echt..toedels!!
Wat moet je doen als je met iemand in contact bent gekomen via RP en eigenlijk dingen hebt eh verzwegen/voorgelogen (over woonplaats, werk, leeftijd en naam)

Maar nu ben ik eerlijk geweest en alles *opgebiecht* en vind hij het geen probleem.. En wil mij graag ontmoeten ... brrrp

Oh en ik ga black& tan hondjes kijken en niet de 3color zoals je gewend bent van jack russels. zoiets dus wat hieronder op de foto staat ..

Appeltje blaasontsteking valt wel mee je schaambeen is wel bedekt
@Appel: Fijn weekend en veel plezier met motorrijden!

@Vleer; Waarom heb je die persoon andere info gegeven???
quote:Indi schreef op 12 juni 2009 @ 17:11:

@Appel: Fijn weekend en veel plezier met motorrijden!

@Vleer; Waarom heb je die persoon andere info gegeven???Ehm begon als grapje maar ja van de ene leugen / grapje val je in de andere leugen/grap. Hij schreef iets waar hij naar zocht (en dat was ook een grapje van hem) en ik haakte daaar heel leuk op in met een of ander lul verhaal maar wel met een kern van waarheid en hij haakte daar weer op in en ik dus ook weer en zo ging dat al een weekje maar ik kon daar niet langer tegen. Dus heb ik eerlijk opgebiecht dat het van mij een lulverhaal/grapje/leugen was maar ook wel met een kern van waarheid. Dat ik niet kan liegen en eerlijkheid wilde en het daarom had opgebiecht. Hij vond dat niet erg en vind dat er ons niets in de weg staat en heus wel kunnen daten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven