Inventarisatietopic fotografie challenges Viva forum
zaterdag 18 december 2021 om 11:08
THEMA 14 Van 1 oktober t/m 15 okt: Patronen
Winnende foto thema 13 vakantiegevoel: Vuurenvlam

Spelregels: 10 dagen lang hebben we een thema en in die 10 dagen moet je ook deze foto hebben gemaakt. Het mag dus geen oude foto zijn uit je archief! Doel is de creativiteit uit te dagen in deze ongezellige tijden. De foto mag ook met je mobiel gemaakt worden! Iedereen mag meedoen. De winnaar van de challenge bedenkt het nieuwe thema.
Hall of Fame
Winnaar thema 1 Feestdagen: Polarvide
Winnaar thema 2 Water: Vuurenvlam
Winnaar thema 3 Kleur: Koreveen
Winnaar thema 4 Reflectie: Maleficent
Winnaar thema 5 Dier in de natuur: Amby
Winnaar thema 6 Architectuur: Belgali
Winnaar thema 7 Onderweg: Vuurenvlam
Winnaar thema 8 Voorjaar met detail: Maleficent
Winnaar thema 9 Oorlog/Vrede: Amby
Winnaar thema 10 Geluksmoment: Vuurenvlam
Winnaar thema 11 Passie: Koreveen
Winnaar thema 12 zomer: Koreveen
Winnaar thema 13 vakantiegevoel: Vuurenvlam
Winnende foto thema 13 vakantiegevoel: Vuurenvlam

Spelregels: 10 dagen lang hebben we een thema en in die 10 dagen moet je ook deze foto hebben gemaakt. Het mag dus geen oude foto zijn uit je archief! Doel is de creativiteit uit te dagen in deze ongezellige tijden. De foto mag ook met je mobiel gemaakt worden! Iedereen mag meedoen. De winnaar van de challenge bedenkt het nieuwe thema.

Winnaar thema 1 Feestdagen: Polarvide
Winnaar thema 2 Water: Vuurenvlam
Winnaar thema 3 Kleur: Koreveen
Winnaar thema 4 Reflectie: Maleficent
Winnaar thema 5 Dier in de natuur: Amby
Winnaar thema 6 Architectuur: Belgali
Winnaar thema 7 Onderweg: Vuurenvlam
Winnaar thema 8 Voorjaar met detail: Maleficent
Winnaar thema 9 Oorlog/Vrede: Amby
Winnaar thema 10 Geluksmoment: Vuurenvlam
Winnaar thema 11 Passie: Koreveen
Winnaar thema 12 zomer: Koreveen
Winnaar thema 13 vakantiegevoel: Vuurenvlam
maleficent wijzigde dit bericht op 04-10-2022 21:55
84.09% gewijzigd
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 1 maart 2022 om 11:24

The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
dinsdag 1 maart 2022 om 18:47
Nee joh! Ik geloof niet dat zo'n mensen bestaan :p
Wat een mooie foto's al! Een dezer dagen ook maar eens op pad. Had eerst ook een Konikspaard of een of ander soort rund die hier langs de rivier kuieren in gedachten, maar die zijn al geschoten zie ik. Nou ja, geeft ook niet, wellicht wordt het een heel ander soort foto

dinsdag 1 maart 2022 om 19:10
Ah ja, dat is mijn foto, maar je iig hoeft echt geen andere foto gaan omwille van mij hoor! Ze zijn nou eenmaal frequent aanwezig in de natuur en fotogeniek.

dinsdag 1 maart 2022 om 19:13
Als ik niks anders voor elkaar krijg, dan zal ik hem wel posten. Ik weet nog niet eens of ze goed zijn, ik had de peuter mee en dat maakt fotograferen nooit makkelijker

dinsdag 1 maart 2022 om 19:22
dinsdag 1 maart 2022 om 20:14
Haha, ik kon hem moeilijk thuislaten

Maar vandaar dat ik niet verder kwam dan een koe, die staan hier zowat om de hoek. Maar fotograferen en tegelijk zorgen dat peuter de koe niet gaat aaien (of dat de koe hem niet omver butst) was inderdaad een challenge!
woensdag 2 maart 2022 om 21:56
Leuke foto's zeg! Ik was vandaag speciaal op pad gegaan naar een plekje waar vaak koeien staan, maar die waren onvindbaar
.
Ik ga nu even de keuze maken tussen een vogel en twee eendjes.. maar als ik de inzendingen zo zie maakt het helemaal niks uit welke ik kies, want het zijn geen winnende foto's zie ik al
Plaatjes plakken kon vanaf 200 posts toch? Daar zit ik nu wel aan inmiddels, kan ik dan gewoon plakken of moet ik daar nog iets speciaals voor doen?

Ik ga nu even de keuze maken tussen een vogel en twee eendjes.. maar als ik de inzendingen zo zie maakt het helemaal niks uit welke ik kies, want het zijn geen winnende foto's zie ik al

Plaatjes plakken kon vanaf 200 posts toch? Daar zit ik nu wel aan inmiddels, kan ik dan gewoon plakken of moet ik daar nog iets speciaals voor doen?
woensdag 2 maart 2022 om 22:14
Ja het was echt een leuk, onverwacht moment. Ik liep lekker en opeens zag ik deze vogel boven me hangen, op zoek naar een lekker snackje vermoed ik. Hij heeft ook een paar duiken gemaakt, maar niets gevangen.
Hoewel ik best dichtbij stond en de vogel redelijk stil hing vind ik mijn fotos helaas best onduidelijk.. Iemand tips hoe ik zoiets een volgende keer beter in beeld kan krijgen? Ik heb een canon systeemcamera, met aardig wat opties en ook prima zoom functie (dat laatste heb ik ook gebruikt).
Hoewel ik best dichtbij stond en de vogel redelijk stil hing vind ik mijn fotos helaas best onduidelijk.. Iemand tips hoe ik zoiets een volgende keer beter in beeld kan krijgen? Ik heb een canon systeemcamera, met aardig wat opties en ook prima zoom functie (dat laatste heb ik ook gebruikt).
woensdag 2 maart 2022 om 22:17
woensdag 2 maart 2022 om 23:24
Een statief gebruiken. (Die tip kreeg ik eerder in dit topic zelf!)Polarvide schreef: ↑02-03-2022 22:14Ja het was echt een leuk, onverwacht moment. Ik liep lekker en opeens zag ik deze vogel boven me hangen, op zoek naar een lekker snackje vermoed ik. Hij heeft ook een paar duiken gemaakt, maar niets gevangen.
donderdag 3 maart 2022 om 20:24
Denk je niet dat ie te groot is voor een torenvalk?
Edit: de staart lijkt wel erg op een Torenvalk inderdaad…
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
donderdag 3 maart 2022 om 20:38
Mooi !!!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 3 maart 2022 om 20:40

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in