Even bellen?
zaterdag 13 juni 2009 om 01:16
Wie kent dit?
"Schat, het wordt niet laat. De klus is om 22.30 afgelopen dus ik denk wel om 0.00 thuis te zijn. Blijf je nog even wakker tot ik thuis ben?"
Nu is het 01.00, dus ik bel even.
"Ja ik dacht je zal toch wel in bed liggen. Ben nog even een borrel aan het doen bij Harry. Die belde vanmiddag. Gezellig toch?"
Hij had op zijn minst even kunnen bellen.
Of
"ik moet uit mijn werk nog even langs Carl en Petra om een lamp op te hangen. Ik ben dus wat later thuis"
Normaal om 17.00 thuis dus vertel dat ik om 20.00 uiterlijk eten wil omdat ik ook nog weg moet. Om 20.30 nog geen Vriend te bekennen. Dus bel ik even.
"O, zit je op me te wachten? Ja Carl en Petra zaten te eten dus ik heb even gewacht. Ik kom er zo aan!"
Ben ik nou zo'n muts die te snel ongerust is, en die altijd even belt als het perongeluk toch even later als verwacht wordt?
Of is het gewoon mannen eigen dat er geen lampje branden gaat als het later dan verwacht wordt?
Ik had die lekkere neger nog niet naar huis hoeven sturen dus, maar die is iig op de afgesproken tijd weer thuis
"Schat, het wordt niet laat. De klus is om 22.30 afgelopen dus ik denk wel om 0.00 thuis te zijn. Blijf je nog even wakker tot ik thuis ben?"
"Ja ik dacht je zal toch wel in bed liggen. Ben nog even een borrel aan het doen bij Harry. Die belde vanmiddag. Gezellig toch?"
Of
"ik moet uit mijn werk nog even langs Carl en Petra om een lamp op te hangen. Ik ben dus wat later thuis"
Normaal om 17.00 thuis dus vertel dat ik om 20.00 uiterlijk eten wil omdat ik ook nog weg moet. Om 20.30 nog geen Vriend te bekennen. Dus bel ik even.
"O, zit je op me te wachten? Ja Carl en Petra zaten te eten dus ik heb even gewacht. Ik kom er zo aan!"
Ben ik nou zo'n muts die te snel ongerust is, en die altijd even belt als het perongeluk toch even later als verwacht wordt?
Of is het gewoon mannen eigen dat er geen lampje branden gaat als het later dan verwacht wordt?
Ik had die lekkere neger nog niet naar huis hoeven sturen dus, maar die is iig op de afgesproken tijd weer thuis
zaterdag 13 juni 2009 om 01:24
quote:kusunum schreef op 13 juni 2009 @ 01:16:
Wie kent dit?
Of
Ik had die lekkere neger nog niet naar huis hoeven sturen dus, maar die is iig op de afgesproken tijd weer thuis Kwoot!
Wie kent dit?
Of
Ik had die lekkere neger nog niet naar huis hoeven sturen dus, maar die is iig op de afgesproken tijd weer thuis Kwoot!
zaterdag 13 juni 2009 om 01:29
Nee ik ken dit niet. Gelukkig maar want ik zou er helemaal van uit mijn dak gaan. Je belt toch even naar huis als het later wordt?? Tuurlijk ben je ongerust als manlief niet thuiskomt op het (ongeveer) tijdstip zoals gezegt. Er zit altijd een kleine marge is, maar uren?
Dus jij bent zéker geen muts omdat je wel altijd belt.
En nee het ook niet typisch iets van mannen. Ik ken er
die altijd netjes belde als het iets later werd.
Dus jij bent zéker geen muts omdat je wel altijd belt.
En nee het ook niet typisch iets van mannen. Ik ken er
die altijd netjes belde als het iets later werd.
zaterdag 13 juni 2009 om 01:50
Als het een uur later word vind ik bellen wel op zijn plaats als je weet dat iemand op je rekent.
Dus rond etenstijd zou ik ook geirriteerd raken als het veel later wordt.
Of als je zelf nog weg moet.
Als vriend bijv bij vrienden is sávonds heb ik dat weer niet zo,tenzij het belachelijk laat wordt,dan ga ik mij ongerust maken.
Maar hier gebeurd dat praktisch nooit.
Heel soms belt hij van zijn werk om half 7, "schat het werd later maar ik kom er nu aan! " .
Maar goed,ik begrijp dat als hij met deadlines zit dat bellen het laatste is waar je over nadenkt.
Wachten met eten doe ik niet.
Dus rond etenstijd zou ik ook geirriteerd raken als het veel later wordt.
Of als je zelf nog weg moet.
Als vriend bijv bij vrienden is sávonds heb ik dat weer niet zo,tenzij het belachelijk laat wordt,dan ga ik mij ongerust maken.
Maar hier gebeurd dat praktisch nooit.
Heel soms belt hij van zijn werk om half 7, "schat het werd later maar ik kom er nu aan! " .
Maar goed,ik begrijp dat als hij met deadlines zit dat bellen het laatste is waar je over nadenkt.
Wachten met eten doe ik niet.
zaterdag 13 juni 2009 om 02:48
Ik herken het wel een beetje, ben géén man, drink geen bier en weet precies wanneer de chips op is. haha.
Ben ook een beetje een plakkert en als ik zeg dat ik wegga sta ik vaak ook nog met jas en tas in de keuken, vervolgens het halletje en bij de voordeur te meuten. "Jij zou toch toen en toen al weggaan?" "Jaahaaaa...toen ging ik ook weg" "Ben je nog ergens ander geweest dan" ..."Neeeheee, ik was nog aan het weggaan"
Ben ook een beetje een plakkert en als ik zeg dat ik wegga sta ik vaak ook nog met jas en tas in de keuken, vervolgens het halletje en bij de voordeur te meuten. "Jij zou toch toen en toen al weggaan?" "Jaahaaaa...toen ging ik ook weg" "Ben je nog ergens ander geweest dan" ..."Neeeheee, ik was nog aan het weggaan"
zaterdag 13 juni 2009 om 07:17
zaterdag 13 juni 2009 om 07:32
quote:Oostvogel schreef op 13 juni 2009 @ 02:48:
Ik herken het wel een beetje, ben géén man, drink geen bier en weet precies wanneer de chips op is. haha.
Ben ook een beetje een plakkert en als ik zeg dat ik wegga sta ik vaak ook nog met jas en tas in de keuken, vervolgens het halletje en bij de voordeur te meuten. "Jij zou toch toen en toen al k was nog aan het weggaan[/b]"
Zo ben ik dus precies hetzelfde.
Zo gaat dat:
"Wil je nog iets drinken"?
"Nee, 'k ga naar huis, manlief moet nog een injectie".
(Kwartiertje later)
"Wil je echt niet nog iets drinken"?
"Nee. nee ik ga".
(Half uurtje later)
"Zal ik je nog een wijntje inschenken?"
"NEE moet naar huis".
Trek vlug mijn jas aan, pak mijn tas.
Komt er bij de voordeur nog een interessante discussie,
sta ik daar gerust nog een uur te beppen.
Manlief boos omdat ik laat ben. En ik hem dan wakker heb moeten maken voor zijn prik.
Ach ja ik kom ook nergens meer tegenwoordig met een zieke man. Dus zo af en toe moet het kunnen.
Ben ook een beetje een plakkert en als ik zeg dat ik wegga sta ik vaak ook nog met jas en tas in de keuken, vervolgens het halletje en bij de voordeur te meuten. "Jij zou toch toen en toen al k was nog aan het weggaan[/b]"
Zo ben ik dus precies hetzelfde.
Zo gaat dat:
"Wil je nog iets drinken"?
"Nee, 'k ga naar huis, manlief moet nog een injectie".
(Kwartiertje later)
"Wil je echt niet nog iets drinken"?
"Nee. nee ik ga".
(Half uurtje later)
"Zal ik je nog een wijntje inschenken?"
"NEE moet naar huis".
Trek vlug mijn jas aan, pak mijn tas.
Komt er bij de voordeur nog een interessante discussie,
sta ik daar gerust nog een uur te beppen.
Manlief boos omdat ik laat ben. En ik hem dan wakker heb moeten maken voor zijn prik.
Ach ja ik kom ook nergens meer tegenwoordig met een zieke man. Dus zo af en toe moet het kunnen.

zaterdag 13 juni 2009 om 08:31