Problemen Samsung telefoon. Iemand tips?
woensdag 9 maart 2022 om 15:39
Vandaag had ik twee telefonische gesprekken en beiden gaven aan dat ze mij slecht konden verstaan. Niet als in niet duidelijk praten, maar als in wegvallen of ruis op de lijn zeg maar.
Hierdoor realiseerde ik mij dat dit niet de eerste keer is, uitzonderingen daar gelaten. Ik heb de indruk dat het probleem bij mij ligt. Maar ik heb geen flauw idee in welke hoek ik het zoeken moet.
Ook op zakelijk gebied wel gehad dat mensen mij terug zouden bellen, maar mij niet te pakken kregen. Terwijl ik hen zelf eerst had gebeld of wel vaker door hen gebeld ben, denk aan huisarts, tandarts etc. En ik was dan niet in gesprek of had de telefoon niet gehoord.
Vandaag was ik gewoon thuis en zat ik in de woonkamer, zonder allerlei andere dingen aan te hebben o.i.d.
Ik heb een Samsung galaxy S10+. Hij is net twee jaar oud en "hollandse nieuwe" is mijn provider.
Iemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn? Wat ik eraan kan doen? Of misschien hetzelfde heeft gehad?
Hierdoor realiseerde ik mij dat dit niet de eerste keer is, uitzonderingen daar gelaten. Ik heb de indruk dat het probleem bij mij ligt. Maar ik heb geen flauw idee in welke hoek ik het zoeken moet.
Ook op zakelijk gebied wel gehad dat mensen mij terug zouden bellen, maar mij niet te pakken kregen. Terwijl ik hen zelf eerst had gebeld of wel vaker door hen gebeld ben, denk aan huisarts, tandarts etc. En ik was dan niet in gesprek of had de telefoon niet gehoord.
Vandaag was ik gewoon thuis en zat ik in de woonkamer, zonder allerlei andere dingen aan te hebben o.i.d.
Ik heb een Samsung galaxy S10+. Hij is net twee jaar oud en "hollandse nieuwe" is mijn provider.
Iemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn? Wat ik eraan kan doen? Of misschien hetzelfde heeft gehad?
woensdag 9 maart 2022 om 15:50
Mijn schoonvader zit bij vodafone en hij heeft dit thuis ook heel vaak. Eigenlijk kan hij beter overstappen naar KPN, want bij hun in het dorp is KPN beter. Ik weet niet op welk netwerk Hollandse Nieuwe zit, maar daar kan het dus ook nog aan liggen.
Ik heb Samsung A12 (een jaar oud ongeveer) met een KPN abbo en geen problemen.
woensdag 9 maart 2022 om 16:07
wilma36 schreef: ↑09-03-2022 15:50Mijn schoonvader zit bij vodafone en hij heeft dit thuis ook heel vaak. Eigenlijk kan hij beter overstappen naar KPN, want bij hun in het dorp is KPN beter. Ik weet niet op welk netwerk Hollandse Nieuwe zit, maar daar kan het dus ook nog aan liggen.
Volgens mij valt Hollandse Nieuwe onder Vodafone.
Ik woon in een stad, maar geen idee wat hier dan beter netwerk is .....
woensdag 9 maart 2022 om 16:08
Hollandsnieuwe maakt gebruik van het Vodafone netwerkwilma36 schreef: ↑09-03-2022 15:50Mijn schoonvader zit bij vodafone en hij heeft dit thuis ook heel vaak. Eigenlijk kan hij beter overstappen naar KPN, want bij hun in het dorp is KPN beter. Ik weet niet op welk netwerk Hollandse Nieuwe zit, maar daar kan het dus ook nog aan liggen.
Dream it, wish it, do it ♥
woensdag 9 maart 2022 om 16:13
Nee, gewoon tegen mijn oor aan. Ik had weleens dat ik per ongeluk de telefoon ophing, omdat ik het hele scherm als bescherm had. Maar dat heb ik inmiddels veranderd. Updates had ik ook op gehoopt voor verbetering, helaas.
woensdag 9 maart 2022 om 17:40
Daardoor is mijn man onder zijn Vodafone contract uit gekomen. In huis gewoon geen bereik hier of heel slecht. Zit net zo’n vlek zonder bereik hier, dus contract mocht ontbonden worden gelukkig. Zou best daar aan kunnen liggen. Ik heb nooit problemen met kpn, maar hoor best vaak gedoe met Vodafone. Dus ik zou inderdaad even checken of de dekking wel goed is TO.wilma36 schreef: ↑09-03-2022 15:50Mijn schoonvader zit bij vodafone en hij heeft dit thuis ook heel vaak. Eigenlijk kan hij beter overstappen naar KPN, want bij hun in het dorp is KPN beter. Ik weet niet op welk netwerk Hollandse Nieuwe zit, maar daar kan het dus ook nog aan liggen.

woensdag 9 maart 2022 om 18:34
Ja, gezien jullie reacties, denk ik dat ook inderdaad.
Kon mij al moeilijk voorstellen dat een 2 jaar oude telefoon, nu al weer aan vervanging toe is.
woensdag 9 maart 2022 om 18:35
Hier altijd een Samsung gehad, maar nooit bewust naar de streepjes gekeken. Maar ik zie nu bij mij ook maar 2 streepjes.
woensdag 9 maart 2022 om 18:40
Irregular_Choice schreef: ↑09-03-2022 17:40Daardoor is mijn man onder zijn Vodafone contract uit gekomen. In huis gewoon geen bereik hier of heel slecht. Zit net zo’n vlek zonder bereik hier, dus contract mocht ontbonden worden gelukkig. Zou best daar aan kunnen liggen. Ik heb nooit problemen met kpn, maar hoor best vaak gedoe met Vodafone. Dus ik zou inderdaad even checken of de dekking wel goed is TO.
Ik zal er naar kijken, mijn abonnement mét telefoon is nu verlopen, dat was een contract voor 2 jaar. Nu automatisch alleen nog voor bel/sms/mb elke maand. Hopelijk kan ik dat zo opzeggen.
Fijn dat het bij jouw man gelukt is.
woensdag 9 maart 2022 om 18:42
Bel eens iemand via Whatsapp om te controleren of het dan beter is.