Ondergoed
maandag 14 maart 2022 om 11:34
maandag 14 maart 2022 om 13:33
maandag 14 maart 2022 om 13:36
En tieten heb je niet dus een BH niet nodig.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
maandag 14 maart 2022 om 13:39
maandag 14 maart 2022 om 13:58
Vind je dit echt interessant genoeg om een topic voor te openen? Wat voor ondergoed wildvreemde mensen dragen?
Dat vind ik heel bijzonder.
Maar goed, in dat geval is mijn antwoord: dat gaat je geen reet aan.
maandag 14 maart 2022 om 14:04
En je aan te melden.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
maandag 14 maart 2022 om 15:26
Ik kwam laatst op het schoolplein Lydia tegen, die bij mij vroeger op de basisschool zat. Ze was getrouwd met een Ghanees, maar dat ging helemaal niet goed de laatste tijd, want hij ging nogal vreemd waardoor zij een beetje gefrustreerd raakte. Hoe het onderwerp op ondergoed terecht kwam weet ik verder ook niet meer zo. Maakt verder ook niet uit voor de discussie. O, ja. Ik weet het weer. Jannie, die van de yoga groep en met haar slecht zittende legging, vroeg of ze haar kuisheidsgordel weer terug mocht die ze had uitgeleend aan Lydia. Toen vroeg ik, hè, wat is dat? Daarna ging het helemaal los. Die man van der eist een string, want staat mooier onder een skinny, maar zij voelt zich tegenwoordig nou eenmaal meer happy in een midi, omdat ze na haar bevalling van haar derde kind, je weet wel, die met dat waterhoofd uit groep 6, wat uitgerekt was geraakt van onder. Ze vindt die bandjes van een string tegenwoordig nogal snijden in haar naad in plaats van haar achterste. Dat vond ik best plausibel klinken, waarop Gerrie, die amateur roddeltante uit de Transvaal wijk met haar juice kanaal, direct zei dat haar man Jim dat echt niet zou moeten eisen van haar. Want dan zouden de poppetjes helemaal aan het dansen zijn in hun toch al niet beste huwelijk. We weten allemaal dat hij zich 's avonds verkleed als drag, moet toch kunnen anno 2022, maar zij is nogal geschrokken dat hij haar ondergoed nu eerder pakt dan de zijne, zodat zij is gaan twijfelen of zij wel verder wil met hem. Maar goed, zo kabbelde de discussie nog even door. Uiteindelijk ging ik, veel te laat natuurlijk, naar de Jumbo om boodschappen te doen.
Discussiëren over ondergoed deel 2
Discussiëren over ondergoed deel 2
"Wees gewoon jezelf....maar in jouw geval dringend een ander"
maandag 14 maart 2022 om 16:55
De moeders bij mij op het schoolplein droegen meestentijds een broek. Wat eronder zat is nog nooit onderwerp van gesprek geweest. Gelukkig maar, want ik vind dat niet zo interessant.
Waarom vind jij dit zo interessant, Ilona?
maandag 14 maart 2022 om 17:28
maandag 14 maart 2022 om 17:45
Dat is inderdaad heel naar
Ik weet niet in wat voor rare omgeving jij leeft, dat je niet eens meer een normaal gesprek kan beginnen over wat voor ondergoed iemand draagt.
Rare wereld leven we in....