Mode & Beauty alle pijlers

Ondergoed

14-03-2022 11:34 148 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,
Laatst had ik op het schoolplein een discussie met een aantal moeders over welk soort ondergoed ze dragen en waarom. Nu ben ik daar dus hier ook wel benieuwd na. Welk soort ondergoed dragen jullie en waarom?
Ben erg benieuwd naar de reacties.
Groetjes Ilona
kevin_ schreef:
14-03-2022 13:27
Is dat nou echte praat als vrouwen onder elkaar zo op het schoolplein? super interessant wel zeg!
oh en ik draag boxers en strings als je dat nog wilde weten :hihi:
Nee. TO is gewoon een 50 jarige kerel met bierbuik bovendien.
Ilona schreef:
14-03-2022 12:37
Ik draag meestal een string en tijdens de menstruatie dagen een hipster of een Brazilian. Op het schoolplein verschilt het heel erg, de een draagt ook strings, andere gewoon normale slips en de ander weer hipsters.
En tieten heb je niet dus een BH niet nodig.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ilona schreef:
14-03-2022 13:25
Zijn er ook vrouwen die net als mij veel een string dragen en tijdens de menstruatie een hipster of Brazilian?
Net als mij? Ik hoop dat de kinderen van al die moeders op het schoolplein beter Nederlands leren dan jij ....
Flauw flauw flauw.
Ilona schreef:
14-03-2022 13:54
Flauw flauw flauw.

Niet cheil genoeg?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ilona schreef:
14-03-2022 13:25
Zijn er ook vrouwen die net als mij veel een string dragen en tijdens de menstruatie een hipster of Brazilian?
Vind je dit echt interessant genoeg om een topic voor te openen? Wat voor ondergoed wildvreemde mensen dragen?
Dat vind ik heel bijzonder.
Maar goed, in dat geval is mijn antwoord: dat gaat je geen reet aan.
Joyce48 schreef:
14-03-2022 13:39
Net als mij? Ik hoop dat de kinderen van al die moeders op het schoolplein beter Nederlands leren dan jij ....
Wat maakt het uit, het gaat erom wat er onder je broek zit.
Jufjoke schreef:
14-03-2022 13:58
Vind je dit echt interessant genoeg om een topic voor te openen? Wat voor ondergoed wildvreemde mensen dragen?
Dat vind ik heel bijzonder.
Maar goed, in dat geval is mijn antwoord: dat gaat je geen reet aan.

En je aan te melden.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ilona schreef:
14-03-2022 13:13
Oké birdie dankjewel. Eindelijk een volwassen reactie.
oh, je wil gewoon horen, dat we ondergoed dragen
Check
ik draag ook ondergoed
En wat voor soort?
Ik ben fan van lange thermo-onderbroeken. Lekker warm.
Mocht het daar te warm voor zijn, dan mijn eigen gebreide boxers, heerlijk.
Ilona schreef:
14-03-2022 14:16
En wat voor soort?
dan citeer ik Birdie even, want dat vond je een fijne, volwassen reactie:
Wat voor soort, welke maat en van welk merk boeit helemaal niemand niets en ga ik ook niemand mee vermoeien.
Ilona schreef:
14-03-2022 14:16
En wat voor soort?

Het kwijl druipt nog net niet uit je mond... :facepalm:
Ik kwam laatst op het schoolplein Lydia tegen, die bij mij vroeger op de basisschool zat. Ze was getrouwd met een Ghanees, maar dat ging helemaal niet goed de laatste tijd, want hij ging nogal vreemd waardoor zij een beetje gefrustreerd raakte. Hoe het onderwerp op ondergoed terecht kwam weet ik verder ook niet meer zo. Maakt verder ook niet uit voor de discussie. O, ja. Ik weet het weer. Jannie, die van de yoga groep en met haar slecht zittende legging, vroeg of ze haar kuisheidsgordel weer terug mocht die ze had uitgeleend aan Lydia. Toen vroeg ik, hè, wat is dat? Daarna ging het helemaal los. Die man van der eist een string, want staat mooier onder een skinny, maar zij voelt zich tegenwoordig nou eenmaal meer happy in een midi, omdat ze na haar bevalling van haar derde kind, je weet wel, die met dat waterhoofd uit groep 6, wat uitgerekt was geraakt van onder. Ze vindt die bandjes van een string tegenwoordig nogal snijden in haar naad in plaats van haar achterste. Dat vond ik best plausibel klinken, waarop Gerrie, die amateur roddeltante uit de Transvaal wijk met haar juice kanaal, direct zei dat haar man Jim dat echt niet zou moeten eisen van haar. Want dan zouden de poppetjes helemaal aan het dansen zijn in hun toch al niet beste huwelijk. We weten allemaal dat hij zich 's avonds verkleed als drag, moet toch kunnen anno 2022, maar zij is nogal geschrokken dat hij haar ondergoed nu eerder pakt dan de zijne, zodat zij is gaan twijfelen of zij wel verder wil met hem. Maar goed, zo kabbelde de discussie nog even door. Uiteindelijk ging ik, veel te laat natuurlijk, naar de Jumbo om boodschappen te doen.

Discussiëren over ondergoed deel 2
"Wees gewoon jezelf....maar in jouw geval dringend een ander"
Housemus, onbetaalbaar! :rofl:
Ik draag alleen op vrijdag en zaterdag strings. Verder draag ik alleen maar boxers.

Verder draag ik bewust geen BH, voor degene die daarin geïnteresseerd zijn.
Ilona schreef:
14-03-2022 12:37
Ik draag meestal een string en tijdens de menstruatie dagen een hipster of een Brazilian. Op het schoolplein verschilt het heel erg, de een draagt ook strings, andere gewoon normale slips en de ander weer hipsters.
De moeders bij mij op het schoolplein droegen meestentijds een broek. Wat eronder zat is nog nooit onderwerp van gesprek geweest. Gelukkig maar, want ik vind dat niet zo interessant.

Waarom vind jij dit zo interessant, Ilona?
Ik durf het niet meer te zeggen. Ik wilde precies dit onderwerp eens aanzwengelen op het schoolplein en de andere moeders deden een wedgie met me. Heel nare ervaring.
Ilona schreef:
14-03-2022 13:32
Oké Kevin dankjewel. Jaa bij ons op het schoolplein gaat het daar echt over.
Tijdens het buitenspelen bedoel je?
Kel1980 schreef:
14-03-2022 16:42
Ik draag alleen op vrijdag en zaterdag strings. Verder draag ik alleen maar boxers.

Wat is je cupmaat?

*kwijl*
Kel1980 schreef:
14-03-2022 16:42

Waarom alleen op de vrijdag en zaterdag en niet de gehele week?
Ilona is momenteel moeder van 2 kinderen, aldus Viafora. Het is allemaal wat.
Geen
Surebaby schreef:
14-03-2022 16:57
Ik durf het niet meer te zeggen. Ik wilde precies dit onderwerp eens aanzwengelen op het schoolplein en de andere moeders deden een wedgie met me. Heel nare ervaring.
Dat is inderdaad heel naar :hug:
Ik weet niet in wat voor rare omgeving jij leeft, dat je niet eens meer een normaal gesprek kan beginnen over wat voor ondergoed iemand draagt.
Rare wereld leven we in....
Onze "Ilona" heeft een ondergoed-fetish...... :lol:
Kunnen vrouwen tegen betaling hun ongewassen slipje naar je opsturen Ilona? Ben je er zo'n eentje? :bonk:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven