Mode & Beauty alle pijlers

Toilettas

14-03-2022 21:48 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Er zitten hier een aantal Google wonders dus ik hoop dat iemand me kan helpen :)
Ik kan het namelijk niet vinden...

Ik ben op zoek naar een toilettas, deze lijkt me perfect, maar nergens leverbaar (ik vind het in ieder geval niet..) : https://www.bol.com/nl/nl/p/ophangbare- ... 109709693/

Ik heb iets soortgelijks bij de Hema gezien, maar die is 20cm breed en dat is te smal voor een tandenborstel/kam etc.

Kort m'n wensen:
- uitvouwbaar
- 3 vakken (of meer), waarvan 2 minstens 23 x 16 cm
- vakken met gaas (ik wil er doorheen kunnen kijken)
- liefst alle vakken te sluiten met een rits
- prijs tot €30, minder is altijd fijn
Ik heb deze, maar nog niet gebruikt. In heel veel printjes te krijgen.

https://www.amazon.nl/dp/B0888K2VPS/ref ... UTF8&psc=1
Reisenthel XL Toilettas
Urbanmom schreef:
14-03-2022 21:53
Reisenthel XL Toilettas
Die hebben we hier ook een aantal. Fijn!
Urbanmom schreef:
Reisenthel XL Toilettas
Daar heb ik de rol van. Wat een kutding.
Misschien kun je de toilettas op AliExpress vinden? Veel spullen die op bol.com verkocht worden, zijn te vinden op AliExpress.
Fijn zo snel al reacties, bedankt!

Beide opties zien er goed uit, wel wat 'dikker' maar dat is misschien juist wel fijn

Ga ook nog even verder kijken op Amazon want daar had ik nog niet gekeken

Op AliExpress verdwaal ik vaak een beetje en vind ik de kwaliteit meestal zeer slecht

Als iemand nog een fijne tas weet, lees ik het graag :)
Urbanmom schreef:
Reisenthel XL Toilettas
Die heb ik ook, fijn ding.
Harba lorifa
Hier ook een Reisenthel, superfijn ding!
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.
Ik heb ook een Reisenthel, echt heel fijn. Ik heb zoiets, kun je neerzetten of ophangen en het spiegeltje zit met klittenband vast: https://www.bol.com/nl/nl/p/reisenthel- ... oductImage

Ik heb niet de XL versie maar een maatje kleiner en daar kan al verbazingwekkend veel in
Hij lijkt sprekend op de toilettassen die ze bij defensie verstrekken. Denk als je zoekt op "defensie toilettas" of kijkt op de site van een dump, dat je hem voor weinig geld vindt. Ze zijn handig qua formaat en onverwoestbaar. (Vaak wel zwart van kleur, dus je hebt daar dan geen keuze in)
Ik heb ook zo’n ding wat je kan ophangen, maar die ligt te verstoffen. Ik blijf het ondingen vinden. Veel te groot en vaak niet genoeg ruimte voor in een badkamer. Op het wastafelmeubel kan je hem nooit kwijt qua uitklappen enzo. Ik heb gewoon een normale, alles in 1 vak en past prima.
https://www.anwb.nl/webwinkel/p/31216/a ... _color=494
Ik heb ook een Reisenthel. Ik heb ‘m al zeker 20 jaar, dus ze gaan lang mee (ik reis veel).
Irregular_Choice schreef:
15-03-2022 06:25
Ik heb ook zo’n ding wat je kan ophangen, maar die ligt te verstoffen. Ik blijf het ondingen vinden. Veel te groot en vaak niet genoeg ruimte voor in een badkamer. Op het wastafelmeubel kan je hem nooit kwijt qua uitklappen enzo. Ik heb gewoon een normale, alles in 1 vak en past prima.
Juist dat ophangen vind ik handig bij kleinere badkamers zonder plek om dingen neer te zetten.
In iedere badkamer is wel een haakje en juist in kleine badkamers met weinig opbergruimte vind ik deze toilettas zo handig.
Urbanmom schreef:
15-03-2022 12:12
In iedere badkamer is wel een haakje en juist in kleine badkamers met weinig opbergruimte vind ik deze toilettas zo handig.
Ja, het kwam destijds voort uit m’n kampeertijd, en campings met douches waar nergens een droog stukje is om iets neer te zetten.

Maar ook als je met een flinke groep vrienden in een Airbnb zit en iedereen plempt overal maar van alles neer, ben ik blij met m’n hang-tas.
Urbanmom schreef:
15-03-2022 12:12
Ik vind ze opgehangen al helemaal vreselijk. Alles in die aparte vakjes, steeds ritjes open en dicht doen, zoeken in welk vak wat zit. Ik heb liever gewoon 1 toilettas die altijd wel ergens in de badkamer kan staan, met 1 rits en 1 vak waar alles in zit. Maar dat zal wel persoonlijk zijn. Ik vind die hang-dingen gewoon echt onpraktisch.
Ik vind die hangdingen ook niet praktisch en te groot. Ik heb twee toilettasjes. Een voor douche en verzorgingsspul. En een kleintje voor make-up.
.
Ik hang de mijne meestal ook niet maar zet hem gewoon neer bij de wasbak of ergens op een plankje. Een paar keer was dat te krap in een hotel dus toen opgehangen aan de spiegel, handdoeken stang/haakje of buitenkant douchewand.
Ik vind het vooral met kamperen erg handig.
15-03-2022 12:26
Ik vind ze opgehangen al helemaal vreselijk. Alles in die aparte vakjes, steeds ritjes open en dicht doen, zoeken in welk vak wat zit. Ik heb liever gewoon 1 toilettas die altijd wel ergens in de badkamer kan staan, met 1 rits en 1 vak waar alles in zit. Maar dat zal wel persoonlijk zijn. Ik vind die hang-dingen gewoon echt onpraktisch.
Nee, dat met al die vakjes heb ik ook niks mee. Nu zijn deze vakjes mesh, dus je ziet alles zitten en geen extra ritsen, maar ook in bijvoorbeeld een handtas flikker ik alles gewoon in een groot vak. Allerlei zijvakjes en ritsjes is niks voor mij.
Ik heb er eentje van de decathlon. Doet al jaren goede dienst en heeft veel vakjes met rit (en sommige met gaas)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven