Weekendtas
vrijdag 18 maart 2022 om 23:49
Inclusief slaapzak? Ik heb zelf een Eastpak Tranzpack en een CabinZero - dat zijn rugzakken. Eastpak is wat praktischer ingedeeld, beiden hebben exact handbagagematen. Maar kun je ook gebruiken voor een weekend weg.
Zonder slaapzak gebruik ik een Le Pliage tas van Longchamp. Die stoffen tassen met leren handvatten die paar jaar geleden heel erg populair waren dus. Super praktisch om gewoon wat spullen in te gooien.
Zonder slaapzak gebruik ik een Le Pliage tas van Longchamp. Die stoffen tassen met leren handvatten die paar jaar geleden heel erg populair waren dus. Super praktisch om gewoon wat spullen in te gooien.
vrijdag 18 maart 2022 om 23:55
Little Green Bag: https://www.thelittlegreenbag.nl/tassen/reistassen/
Maar kijk ook eens bij Bever, een sportwinkel, soms ook in de H&M webshop.
Ik heb zelf een waterdichte rugzak van Bever, want dan hoef je niet zo te sjouwen en die hangt lekker stabiel op je rug. Erg praktisch in het OV.
Maar kijk ook eens bij Bever, een sportwinkel, soms ook in de H&M webshop.
Ik heb zelf een waterdichte rugzak van Bever, want dan hoef je niet zo te sjouwen en die hangt lekker stabiel op je rug. Erg praktisch in het OV.
zaterdag 19 maart 2022 om 07:22
zaterdag 19 maart 2022 om 07:34
Bij de kringloop liggen veel splinternieuwe weekendtassen. Al veel mooie gescoord. Mijn favoriete op dit moment is een neppe "LeSportSac". Er kan een deken of slaapzak in, kleren voor een paar dagen en een paar extra schoenen.
Ik vind het belangrijk dat een tas niet "hard" is, zodat hij efficiënt in een kofferbak of bagagerek kan worden gebruikt.
Ik vind het belangrijk dat een tas niet "hard" is, zodat hij efficiënt in een kofferbak of bagagerek kan worden gebruikt.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
zaterdag 19 maart 2022 om 08:03
Kijk ook eens bij de Decathlon. Ik heb verschillende tassen bij de Decathlon vandaan. onder andere zo'n soort: https://www.decathlon.nl/p/handbagage-t ... 672&c=ROOD
Ik heb hem gekocht om mee te vliegen, maar ik gebruik hem ook vaak voor weekendjes weg.
Ik heb hem gekocht om mee te vliegen, maar ik gebruik hem ook vaak voor weekendjes weg.
zaterdag 19 maart 2022 om 08:13
Ik heb een vergelijkbare maat zwart lederen weekendtas die geen 2000 euro kost
Ben er heel blij mee omdat het er beter uitziet dan de gemiddelde sporttas of rugzak, je m altijd nog ergens tussen kan proppen en het ding is ontzettend stevig en waterdicht. Als ik veel met het OV moet reizen draag ik echter soms liever een ruime rugzak (heb een zwarte van the north face).
zaterdag 19 maart 2022 om 08:20
Oeh, ik denk nu dat ik ook zo'n tas nodig heb.tatlitatli schreef: ↑19-03-2022 04:23Longchamp, Le pliage reistas L. Ik heb de mijne al meer dan 20 jaar en hij kan er nog wel 20 mee.
zaterdag 19 maart 2022 om 08:36
zaterdag 19 maart 2022 om 08:49
Arequipa schreef: ↑19-03-2022 08:36Ik ben erg blij met deze:
https://www.thenorthface.nl/shop/nl/tnf ... tionId=4D0
Die ziet er mooi uit.
Ben een sucker voor dit soort dingen, maar heb er geen doel voor dus ik blijf op mijn vingers zitten.
zaterdag 19 maart 2022 om 08:55
Die is ook super mooi!Arequipa schreef: ↑19-03-2022 08:36Ik ben erg blij met deze:
zaterdag 19 maart 2022 om 09:09
zaterdag 19 maart 2022 om 10:02
Hier ook! Waarom open ik dit topic, ik heb echt geen weekend tas nodig…. Moet ik dus op ook mijn handen zitten, om geen tas te bestellen….
On topic: het is niet wat je vraagt maar ik ben super blij met de maat S trolley van Eastpack mag ook mee in het vliegtuig en er kan ongelofelijk veel in. Wij hebben er hier allemaal één en ik gebruik ze ook voor meerdere dagen dan een weekend. Maar goed heeft wieltjes en dat vroeg je niet.
Edit: ik vind volle weekend tassen vaak zwaar, vandaar dat ik ook kies voor een compacte handzame trolley. als ik een tas zou kopen zou ik ook letten op gewicht. leer is prachtig, maar weegt ook meer dan stof.
tęssa44- wijzigde dit bericht op 19-03-2022 10:07
Reden: Toevoeging
Reden: Toevoeging
14.94% gewijzigd
zaterdag 19 maart 2022 om 10:04
Natuurlijk heb je ook alternatieven die er enorm op lijken en een uitvoering in leer klinkt gewoon ook heel mooi. Dat zie je vaker met tassen van LV dat er vergelijkbare varianten op de markt komen.MadameJean schreef: ↑19-03-2022 08:13Ik heb een vergelijkbare maat zwart lederen weekendtas die geen 2000 euro kost![]()
Ben er heel blij mee omdat het er beter uitziet dan de gemiddelde sporttas of rugzak, je m altijd nog ergens tussen kan proppen en het ding is ontzettend stevig en waterdicht. Als ik veel met het OV moet reizen draag ik echter soms liever een ruime rugzak (heb een zwarte van the north face).
Maar goed, ik heb iets met het origineel en sowieso, de ene is waterdicht (en dan bedoel ik echt waterdicht, die kan ook een paar meter onder water en dan nog komt er geen druppel water in) en de andere is speciaal voor mij gemaakt en daarmee uniek.
zaterdag 19 maart 2022 om 10:08
zaterdag 19 maart 2022 om 10:11
Die heb ik ook. Maar ik ga veel naar Londen. In de metro met al die trappen wil ik echt geen rolkoffertje, zo onhandig.Arequipa schreef: ↑19-03-2022 08:36Ik ben erg blij met deze:
zaterdag 19 maart 2022 om 10:48