Mode & Beauty alle pijlers

Kleding inkijk tiener

23-03-2022 16:40 72 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien hoort deze vraag ook wel bij kinderen?

Maar goed, wat ik wil vragen:
Net was ik in de stad met mijn 13 jarige dochter in de stad om kleding te kopen.
Ze is nogal tenger en bij veel shirts of bv een jumpsuit is er veel inkijk bij haar armen. Dus dat je dan haar bh/topje ziet. Of, als ze niks eronder aan zou doen (wat bij veel kleding het leukste uitziet) haar borsten.
Je kijkt er zeg maar van de zijkant doorheen.

Mij stoort het niet dat je een deel van een topje ziet maar zij vindt dat niet prettig.
Wat zou je daar tegen kunnen doen?

Gewoon accepteren dat je dus gedeelte bh/topje ziet?
Stukje dicht laten naaien? Doorwinkelen tot ze iets vindt wat ook leuk is maar aansluitender?
Star⁴ schreef:
23-03-2022 19:24
Draag jij lekker een hemdje onder je off shoulder top of je bh bij een top met een open rug :hihi:
Bij off shoulder zet ik een bandje in de schouder met aan een kant een drukknoopje en daar zet ik mijn bh-bandje in vast. Open ruggen draag ik niet meer. Vroeger wel en daar had ik een speciale bh onder, die kruislings over je buik en rug dicht ging. De rug is dan vrij.
Mijn borsten waren en zijn te zwaar voor zonder bh of enkel een topje dus dan word je creatief.
Ik vind het zowiezo stom hoor. Soms heb je van die tops met zo'n enorme inkijk aan de zijkant dat je denkt wie heeft er nu werkelijk zulke dikke armen dat dat gat zo groot moet?! Bij sommige tops hoort het maar bij de meeste niet. Soms draag ik er een hempje onder als het van die doorschijnende stof is. Maar bij een gewoon mouwloos topje of met kapmouwtjes wil ik geen hempje eronder want ik draag die alleen bij warm weer en een hempje maakt het nog warmer.
Tmaar schreef:
23-03-2022 19:50
Eh ja...... Niet van die witte oma dingen, maar een strak hemdje met spaghettibandjes heb ik bijna altijd onder mijn kleding aan (behalve hoog zomer). Staat mooi, beperkt evt inkijk en zit lekker warm. En mijn brugpieper vindt mij nog vet hip en leent graag dingen uit mijn kast :-p
O, een topje !!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
blijfgewoonbianca schreef:
23-03-2022 19:58
O, een topje !!
Haha ja, dat bedoelde ik wel eigenlijk maar ik noem dat dus een hemdje.
S0LEIL schreef:
23-03-2022 20:01
Ik ook. Een topje vind ik zo'n ding die meisjes met beginnende borstjes die nog geen bh dragen aan hebben. Of iets anders met blote navel.
S0LEIL schreef:
23-03-2022 19:57
Bij off shoulder zet ik een bandje in de schouder met aan een kant een drukknoopje en daar zet ik mijn bh-bandje in vast. Open ruggen draag ik niet meer. Vroeger wel en daar had ik een speciale bh onder, die kruislings over je buik en rug dicht ging. De rug is dan vrij.
Mijn borsten waren en zijn te zwaar voor zonder bh of enkel een topje dus dan word je creatief.
Ja joh zat trucs te verzinnen, maar het ging om de domme opmerking dat niks leuker staat zonder bh.
S0LEIL schreef:
23-03-2022 20:01
https://www2.hm.com/en_gb/productpage.1080623001.html

Dit toch gewoon?
23-03-2022 19:56
Je gaat toch ook zeker geen hemd onder een topje of een t shirtje dragen ?
Wat is er seksloos aan een strak hemdje met spaghettibandjes?
Star⁴ schreef:
23-03-2022 20:09

Dit toch gewoon?
Een hemd.
Star⁴ schreef:

Dit toch gewoon?
Een hemd.
Tmaar schreef:
23-03-2022 20:04
Ik ook. Een topje vind ik zo'n ding die meisjes met beginnende borstjes die nog geen bh dragen aan hebben. Of iets anders met blote navel.
Precies.
23-03-2022 19:56
Je gaat toch ook zeker geen hemd onder een topje of een t shirtje dragen ?
Van die seksloze oudenwijven bh’s die tot onder je kin zitten? Enig.
Moiren schreef:
23-03-2022 20:11
Een hemd.
Spaghetti top of hemdje, hemd zonder je is wat BGB bedoelt. Hier in ieder geval.

In kindermaten zijn hemden dan weer echt hemden vaak, puber hier blieft ze niet meer.
Star⁴ schreef:
23-03-2022 20:16
Spaghetti top of hemdje, hemd zonder je is wat BGB bedoelt. Hier in ieder geval.

In kindermaten zijn hemden dan weer echt hemden vaak, puber hier blieft ze niet meer.
Is net zoiets als een schattig huisje/vrouwtje/zoontje. Hemd is gewoon de benaming voor dat soort onderkleding.
Star⁴ schreef:

Dit toch gewoon?

Ja, bijvoorbeeld.
LoiseauVélo schreef:
23-03-2022 18:26
Afbeelding

Zoiets? Dit soort heb je ook in volwassenmaten, net iets verhullender dan een bh.
Dit doet mijn kind inderdaad overal onder.
Moiren schreef:
23-03-2022 20:19
Is net zoiets als een schattig huisje/vrouwtje/zoontje. Hemd is gewoon de benaming voor dat soort onderkleding.
Ja dat gebruik ik inderdaad ook altijd.
Surebaby schreef:
23-03-2022 20:22
Dit doet mijn kind inderdaad overal onder.
Mijn dochter dus ook, maar ze vindt het niet leuk als je dat ziet zitten.

Een echte bh heeft ze nog niet nodig.
Bij de H&M heb je ook een soort hemdjes die lijken op een bh, maar van achter gewoon dicht zijn en met een dunner bandje. Kunnen ook voor kinderen met nog weinig borstgroei.
Google op H&M seamless bh.
Ik had dat vroeger met m’n uniform bloesjes. Ik nam de mouwtjes zelf in. Hoef je nooit na te denken wat je eronder aan moet doen.
Cum non tum age
H&M valt ook gewoon wijd. Ander merk proberen, bershka zat hier vaak wel goed. Dochter draagt er een straks top zoals hierboven of een bh onder.
Moiren schreef:
23-03-2022 20:19
Hemd is meer de benaming voor onderkleding van een man, met brede schouderbanden. Een hemdje wordt vaker gebruikt voor een top met spaghettibandjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven