we gaan Vrolijk verder!
maandag 7 mei 2007 om 21:45
Hij verzwijgt dingen die hij voelt. Dus dingen die hij wel aan ons vertelt, vertelt hij niet aan de huisarts, of voorheen aan zijn psycholoog. Tenminste, dat weten we niet zeker natuurlijk maar dat vermoeden we. Hij kon bijvoorbeeld nog heel slecht in zijn vel zitten en dan ineens thuiskomen met het verhaal dat de psycholoog vond dat het zoveel beter ging en dat ze de behandeling konden stoppen. Terwijl er in onze ogen niets veranderd was.
maandag 7 mei 2007 om 22:12
Morrie, wat naar zeg dat je vader zich rot voelt. Ik snap helemaal dat je je zorgen maakt.
Pebbles, lief hoor van GP (of wil hij stiekem niet en is dit dé perfecte smoes?;))
Lien, wilde ik nog zeggen, geen dank voor cd's. Leuk dat ze zo goed ontvangen werden.
Wij gaan trouwens van 9 t/16 juni weer naar Hannah!!
Doeiouwekoei:D
Verder gaan we niet op vakantie, want geldschip is nu toch echt gezonken:(
Pebbles, lief hoor van GP (of wil hij stiekem niet en is dit dé perfecte smoes?;))
Lien, wilde ik nog zeggen, geen dank voor cd's. Leuk dat ze zo goed ontvangen werden.
Wij gaan trouwens van 9 t/16 juni weer naar Hannah!!
Doeiouwekoei:D
Verder gaan we niet op vakantie, want geldschip is nu toch echt gezonken:(
maandag 7 mei 2007 om 22:20
Ik heb hem vandaag niet gesproken want hij lag al in bed toen ik belde. Maar toen hij stopte met de pillen was het omdat hij zich goed voelde en dus ook geen pillen meer wilde slikken. En dat juich ik persoonlijk alleen maar toe hoor, alleen ik denk dat hij het iets te snel heeft gedaan en ik denk dat hij begeleid had moeten worden. Nu heeft de dokter volgens hem alleen maar gezegd dat hij elke 2 weken een half pilletje minder mocht nemen en dan was het klaar.
Hoe is het met de dakkapel Elyane? Want dat is vast de reden dat het geld op is! Maar je hebt er wel een lekker ruim huis voor terug.
Hoe is het met de dakkapel Elyane? Want dat is vast de reden dat het geld op is! Maar je hebt er wel een lekker ruim huis voor terug.
maandag 7 mei 2007 om 22:24
Dakkapel gaat goed. Heeft in ieder geval de regen overleefd.
Maar moet dus nog helemaal afgetimmerd worden en daar gaat veel geld in zitten. Dan natuurlijk nog kamertje op zolder die gebouwd moet worden en ingericht moet worden.
Pffff, wat kost het toch allemaal veel.
Zorro heeft vast salaris en variabel salaris, maar door nieuw provisiestelsel, gaat het niet zo best qua variabel salaris.
En zijn vaste salaris is bedroevend laag. En ik werk in de zorg.......
Kutzooi hier dus qua financien.
Mag ik moedermelk meenemen als bijdrage voor het etentje?:P
Maar moet dus nog helemaal afgetimmerd worden en daar gaat veel geld in zitten. Dan natuurlijk nog kamertje op zolder die gebouwd moet worden en ingericht moet worden.
Pffff, wat kost het toch allemaal veel.
Zorro heeft vast salaris en variabel salaris, maar door nieuw provisiestelsel, gaat het niet zo best qua variabel salaris.
En zijn vaste salaris is bedroevend laag. En ik werk in de zorg.......
Kutzooi hier dus qua financien.

Mag ik moedermelk meenemen als bijdrage voor het etentje?:P
maandag 7 mei 2007 om 22:27
quote:
Ja hoor, als je het zelf opdrinkt.
En serieus, als je weinig tot geen geld hebt, neem je toch iets goedkoops mee? Nee hoor, was een grapje, we hoeven nog niet naar de voedselbank.
Maar ik word wel altijd een beetje zenuwachtig als ik moet letten op wat ik uitgeef enzo.
Sta nu ook steeds rood en dat vind ik niet prettig.
Maar hee, ik geniet wel van het leven:)
En serieus, als je weinig tot geen geld hebt, neem je toch iets goedkoops mee? Nee hoor, was een grapje, we hoeven nog niet naar de voedselbank.
Maar ik word wel altijd een beetje zenuwachtig als ik moet letten op wat ik uitgeef enzo.
maandag 7 mei 2007 om 22:28
quote:
Het is in ieder geval wel positief dat hij aan afbouwen kon denken, dat is natuurlijk fijn.
Hopelijk voelt hij zich snel weer wat beter, heb geen idee hoe dat werkt met antidepressiva
Als hij die pillen slikt, is er ook echt niets aan de hand. Dan voelt hij zich goed en gedraagt zich ook normaal. Maar daarvoor was dat niet het geval en nu zie ik alweer dat hij zich net zo gaat gedragen als voor de pillen. En dat is voor hem niet fijn, maar voor ons ook niet want hij is dan rete-irritant en ook heel labiel. En zo wil je je vader niet zien.
Het is in ieder geval wel positief dat hij aan afbouwen kon denken, dat is natuurlijk fijn.
Hopelijk voelt hij zich snel weer wat beter, heb geen idee hoe dat werkt met antidepressiva
Als hij die pillen slikt, is er ook echt niets aan de hand. Dan voelt hij zich goed en gedraagt zich ook normaal. Maar daarvoor was dat niet het geval en nu zie ik alweer dat hij zich net zo gaat gedragen als voor de pillen. En dat is voor hem niet fijn, maar voor ons ook niet want hij is dan rete-irritant en ook heel labiel. En zo wil je je vader niet zien.
maandag 7 mei 2007 om 22:30
quote:
quote: Morrie reageerde
Jammer, ik heb altijd al willen weten wat je nou krijgt bij zo'n voedselbank
.
Maar ik heb dat ook, ga daar dan ook echt in bed over na liggen denken. Én ga dan, zodra er weer geld is, ineens veel te veel uitgeven omdat ik dan denk dat ik van alles nodig heb wat ik al die tijd niet heb kunnen kopen. Ik kon altijd heel goed met geld omgaan maar dat wordt wel iets minder heb ik het idee.
Jammer, ik heb altijd al willen weten wat je nou krijgt bij zo'n voedselbank

Maar ik heb dat ook, ga daar dan ook echt in bed over na liggen denken. Én ga dan, zodra er weer geld is, ineens veel te veel uitgeven omdat ik dan denk dat ik van alles nodig heb wat ik al die tijd niet heb kunnen kopen. Ik kon altijd heel goed met geld omgaan maar dat wordt wel iets minder heb ik het idee.
maandag 7 mei 2007 om 22:30
quote:
Zorro was toch ook ooit aan het solliciteren? Hoe is het daar eigenlijk mee.
Wel grappig dat hij bij die arbodienst die mijn klant is geweest was, bij dezelfde contactpersoon. Als ik dat hoor vind ik de wereld maar klein.
Ja hij had gesolliciteerd, naar de functie van zijn baas, toen die wegging.
Maar iemand met meer ervaring heeft (terecht) de functie gekregen.
Hij heeft wel een goede werkgever, maar krijgt best weinig betaald, vast dan.
Zijn collega heeft net een andere baan en heeft als vast salaris drie keer zoveel als Zorro:o
Dus van mij mag hij solliciteren hoor;)
Ja, grappig he, dat de wereld zo klein kan zijn.
Zorro was toch ook ooit aan het solliciteren? Hoe is het daar eigenlijk mee.
Wel grappig dat hij bij die arbodienst die mijn klant is geweest was, bij dezelfde contactpersoon. Als ik dat hoor vind ik de wereld maar klein.
Ja hij had gesolliciteerd, naar de functie van zijn baas, toen die wegging.
Maar iemand met meer ervaring heeft (terecht) de functie gekregen.
Hij heeft wel een goede werkgever, maar krijgt best weinig betaald, vast dan.
Zijn collega heeft net een andere baan en heeft als vast salaris drie keer zoveel als Zorro:o
Dus van mij mag hij solliciteren hoor;)
Ja, grappig he, dat de wereld zo klein kan zijn.
maandag 7 mei 2007 om 22:35
quote:Wij zoeken nog mensen in de sales. Maar dat is software en volgens mij doet hij nu in 'wat anders'. Ik ken nog iemand bij Canon trouwens, zou dat niet een goede werkgever voor Zorro zijn?
Dat zou Zorro niet zo veel uitmaken hoor, hij heeft echt zijn hart niet verpand aan de apparaten die hij nu verkoopt:D
En voor een deel is dat natuurlijk ook software.
Canon is volgens mij wel een goede werkgever. Hebben ze in ieder geval geld!
Dat zou Zorro niet zo veel uitmaken hoor, hij heeft echt zijn hart niet verpand aan de apparaten die hij nu verkoopt:D
maandag 7 mei 2007 om 22:36
quote:
Wij zoeken nog mensen in de sales. Maar dat is software en volgens mij doet hij nu in 'wat anders'. Ik ken nog iemand bij Canon trouwens, zou dat niet een goede werkgever voor Zorro zijn?
Ik zal eens vragen aan die vriend bij Canon, die overigens 3 keer per jaar op kosten van de zaak op vakantie gaat omdat hij allemaal targets haalt enzo. Dus dan geeft het helemaal niet dat je geldboot gezonken is..... Hmmm, waar werkt Zorro ook alweer nu? Misschien dat nog even in de ak zetten een keer zodat ik dat kan laten vallen bij die vriend.
Wij zoeken nog mensen in de sales. Maar dat is software en volgens mij doet hij nu in 'wat anders'. Ik ken nog iemand bij Canon trouwens, zou dat niet een goede werkgever voor Zorro zijn?
Ik zal eens vragen aan die vriend bij Canon, die overigens 3 keer per jaar op kosten van de zaak op vakantie gaat omdat hij allemaal targets haalt enzo. Dus dan geeft het helemaal niet dat je geldboot gezonken is..... Hmmm, waar werkt Zorro ook alweer nu? Misschien dat nog even in de ak zetten een keer zodat ik dat kan laten vallen bij die vriend.

maandag 7 mei 2007 om 22:51
Zou ik ook in de sales kunnen werken??? Mag ik dan alleen camera's verkopen of moet ik dan ook ontwikkelmachines enzo slijten? Ik heb met die dingen gewerkt, dus kan ze vast ook verkopen 
Vietje is weeeeer ziek.
Combi kinderen en werk gaat helemaal prima, tot de kinderen ziek zijn. Hij is bijna 2, dan is het over hè, en zijn ze nooit meer ziek toch?
Vervelend van je vader Morrie...

Vietje is weeeeer ziek.

Vervelend van je vader Morrie...
dinsdag 8 mei 2007 om 10:35
Vervelend van je vader, Morrie. Lastig ook dat hij niemand mee wil hebben naar dokter. Ik merk dat mensen hoe ouder ze worden ze minder snel naar dokter gaan. En dingen verzwijgen. Wat je niet weet dat heb je niet ofzo.
Mijn moeder wil niemand anders mee naar dokter/ziekenhuis dan mijn vader nu, maar voorheen ook altijd alleen. En dan vertelde ze de helft niet of spiegelde het beter voor (qua hoeveelheid roken en drinken). Dat is tenminste ons idee, we waren er niet bij.
Morgen wordt ze voor 2 nachten opgenomen en starten ze met de chemo, overigens.
Ik kan niet met geld omgaan. Toen we nog rood mochten staan, telde ik tot min dat bedrag. Als geld op was en ik kon nog 500 rood staan gedroeg ik me dus of ik nog 500 euro had. Dus wij hebben het gat gevuld en geregeld dat we niet meer rood kunnen staan.
Over 4 maanden heeft Pebblo geen slaris meer van werkgever en dat scheelt heel veel. Hij doet nu zuinig om buffer te bouwen, ik kan dat niet en denk bij veel dingen die ik koop dat ik ze nu moet kopen omdat het nog kan.
Ook geen vakantie hier dus. Maar meer omdat we niet pakhuis annex winkel kunnen openen en direct weer dichtgaan. Heb overwogen om tent op strandcamping op te zetten en met Pebbeltjes daar 2 weken te vertoeven dat Pebblo 's avond sen in weekend komt, maar zit met Kefpep. Nee, je moet een hond nemen...
Mijn moeder wil niemand anders mee naar dokter/ziekenhuis dan mijn vader nu, maar voorheen ook altijd alleen. En dan vertelde ze de helft niet of spiegelde het beter voor (qua hoeveelheid roken en drinken). Dat is tenminste ons idee, we waren er niet bij.
Morgen wordt ze voor 2 nachten opgenomen en starten ze met de chemo, overigens.
Ik kan niet met geld omgaan. Toen we nog rood mochten staan, telde ik tot min dat bedrag. Als geld op was en ik kon nog 500 rood staan gedroeg ik me dus of ik nog 500 euro had. Dus wij hebben het gat gevuld en geregeld dat we niet meer rood kunnen staan.
Over 4 maanden heeft Pebblo geen slaris meer van werkgever en dat scheelt heel veel. Hij doet nu zuinig om buffer te bouwen, ik kan dat niet en denk bij veel dingen die ik koop dat ik ze nu moet kopen omdat het nog kan.
Ook geen vakantie hier dus. Maar meer omdat we niet pakhuis annex winkel kunnen openen en direct weer dichtgaan. Heb overwogen om tent op strandcamping op te zetten en met Pebbeltjes daar 2 weken te vertoeven dat Pebblo 's avond sen in weekend komt, maar zit met Kefpep. Nee, je moet een hond nemen...

dinsdag 8 mei 2007 om 14:35
Onze grote variant van Kefpep gaat gewoon een paar weken logeren als wij op vakantie willen hoor. Daar blijf ik echt niet voor thuis;)
Lastig inderdaad Morrie, de situatie met je vader.
En voor Peb en moeder wordt het dus ook weer spannend, de aankomende dagen. Ik ga heel hard voor jullie duimen dat ze niet al teveel last van de bijwerkingen krijgt!
Ely, tuurlijk mag jij moedermelk meenemen naar meet. Als je het ook maar weer mee terugneemt:P
Meave, sterkte met ziek Vietje. Nooit leuk, zieke kinderen, inderdaad al helemaal niet in combi met werk. Wat dat betreft kwam het met het gekwakkel van Mini wel megagoed uit, mijn verlof.
ik ga snel nog wat nuttigs doen nu Nano slaapt. Na een periode gigagoed slapen heeft hij nu al een paar dagen weer korte slaapjes, en ik vrees dat hij ook jengelig wakker wordt straks, gezien het feit dat er vanmorgen weer eens twee prikken in z'n beentjes gejast zijn;)
Lastig inderdaad Morrie, de situatie met je vader.
En voor Peb en moeder wordt het dus ook weer spannend, de aankomende dagen. Ik ga heel hard voor jullie duimen dat ze niet al teveel last van de bijwerkingen krijgt!
Ely, tuurlijk mag jij moedermelk meenemen naar meet. Als je het ook maar weer mee terugneemt:P
Meave, sterkte met ziek Vietje. Nooit leuk, zieke kinderen, inderdaad al helemaal niet in combi met werk. Wat dat betreft kwam het met het gekwakkel van Mini wel megagoed uit, mijn verlof.
ik ga snel nog wat nuttigs doen nu Nano slaapt. Na een periode gigagoed slapen heeft hij nu al een paar dagen weer korte slaapjes, en ik vrees dat hij ook jengelig wakker wordt straks, gezien het feit dat er vanmorgen weer eens twee prikken in z'n beentjes gejast zijn;)