SEPTEMBER 2009 *nieuw*

19-05-2009 18:48 171 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdUitgerekend J/M KidsBijzonderheden Bieteltje 34 26 aug verrassing! 1 zoon 13 juli ZH

Nadine 34 3 sep jongen! 1 zoon

MamaD 21 4 sep meisje! 1 zoon

Di_ane 7 sep meisje! 1 zoon

Choca 33 9 sep jongen! 1 dochter

Minie 22 13 sep meisje! - 23 juli VK

Kwimmie 30 15 sep jongen! -

Linda 29 17 sep jongen! - 22 juli VK

Saxmania 31 18 sep verrassing! 1 zoon Shoshiva 37 19 sep jongen! - 24 juli Gyn 30wk echo

Jojo 34 22 sep meisje! 1 zoon 27 juli VK Lynx 37 22 sep jongen!

- Visje 28 24 sep meisje! -

Lieselotje 37 26 sep jongen! 1 zoon,

1 dochter

9 juli trouwen!!

20 juli terug van vakantie

kwimmie, wil je je gegevens allemaal even in 1 post op een rijtje zetten, dan zet ik je zsm in de tabel.

fijn weekend allemaal, geniet van 't mooie weer! zeker vandaag, want vandaag blijft 't, als 't goed is, droog.
Bij deze mijn gegevens

Kwimmie

30

15 sep

jongen

20 juni pretecho

24 juni vk

Het is onze eerste

Fijn weekend, het weer zit iig ernstig mee
Hoi iedereen!

Als eerste welkom hier Kwimmie. Ik hoop dat je hier je verhaal een beetje kwijt kan.

Ik heb een drukke week achter de rug. Vrijdag heb ik mijn afstudeerpresentatie gehouden en gelukkig ging dat ondanks alle zenuwen toch goed. Nu dinsdag mijn scriptieverdediging en dan heb ik het ergste achter de rug, wat betreft mijn studie.

Gisteren pretecho (2d) gehad. Was echt ontzettend leuk om onze kleine meid weer eens goed te zien. Ze was zo gegroeid! Ondanks dat het 2d was zag je toch echt al goed haar gezichtje, was echt zo leuk om haar mondje te zien, met die schattige lipjes. Ook ik ben al helemaal verlieft.

Over twee weken hebben we weer een pretecho maar dan 3D, deze had mijn moeder aangevraagd. Ze wilt de baby zo graag zien en ze is dan in Nederland. ( Mijn moeder woont in Noorwegen). Ik heb nog even gevraagd of het geen kwaad kon voor het kindje om zo veel echo's te maken, maar volgens de gynaecoloog kon het echt geen kwaad. Ben echt benieuwd naar 3D, helemaal nu ik jouw enthousiaste verhaal lees Lieselotje.

Dus voor het schema: 27 juni 3d pretecho voor mij!
succes vandaag visje! ik ga voor je duimen!

jojo en lieselotje, was alles goed bij de VK?

wat leuk dat jullie allemaal zo enthousiast zijn over jullie echo's! gek genoeg heb ik er helemaal geen behoefte aan. 't kijken zelf vond ik bij de 20weken-echo overigens wel leuk, maar dat geduw met dat ding op je buik vind ik echt maar niks. bovendien heb ik nu al weer last van striae, en wil ik ook niet onnodig met m'n blote buik geconfronteerd worden.
bij VK was alles goed!

moet 6 juli weer terug.

PS: 26 weken
Hier was ook alles goed bij de VK. Ook ik moet 6 juli terug

Ben nu 7 kilo aangekomen in totaal, valt nog wel mee.

Striae heb ik geen last van, bij die andere 2 ook niet.

Alles gaat eigenlijk harstikke druk. Erg druk met de bruiloft bezig.

Mini moet morgen trouwen he?! Leuk, ben benieuwd.

Een hele fijne dag Mini!!!
doet weer raar....laatste bericht is van 29-5
super vaag allemaal hier...zie steeds oude berichten en de nieuwe niet. totdat ik een nieuw stukje schrijf, dan komt alles ineens tevoorschijn.

hier gaat alles goed. volgende week de 3d echo. heb er onwijs veel zin in. Het kamertje is behangen en nu is het wachten op de meubeltjes en gordijnen. en dan mag ik eindelijk inrichten! Super leuk!!!

Voel me verder goed. heb wel last van mijn rug...maar niemand heeft gezegd dat je helemaal geen kwaaltjes hebt. dus zo erg is dit nou ook weer niet.

nog maar 6 weken werken. ik kijk echt naar mijn vakantie en verlof uit.

x
Dank je wel Mayls je duimen heeft geholpen hoor!! Hoera ik ben afgestudeerd!!

Ik ben echt ontzettend opgelucht. De laatste weken waren echt zwaar. Nu ga ik lekker ontstressen. Ga lekker deze week verder aan de slag in de babykamer. Moeten nog gordijntjes en een lamp uitzoeken. Donderdag komen de meubeltjes. Echt leuk.
O ja, een hele fijne dag gewenst morgen minie!! Geniet ervan!
....
Gefeliciteerd visje! Echt SUPER!

Minie, geniet morgen van je bruiloft!! Zag net dat 't morgen de hele dag droogt blijft!
Yeah Visje, gefeliciteerd met je afstuderen Mag ik vragen "wat" je nu bent En werk je al in je afstudeergebied of ga je dat (na de zwangerschap) doen? BEn gewoon lekker nieuwschierig, maarrrrrrr echt gefeliciteerd echt ontzag voor je.

Lies: Wat een trotse knul om zo te "swaffelen" op de echo

Minnie: Ohhhhhhhhh morgen wordt echt zulk mooi weer, zie je, een ieder krijgt wat ze verdient, dus gewoon een waanzinnig mooie dag! Geniet er maar lekker van, heel veel plezier en veel geluk!

Kwimmie: klinkt allemaal bekend hoor wat je zegt, hebben we denk ik allemaal wel last van gehad. Maarrrrrr gewoon alles over je heen laten komen en je niet te druk maken.

Hier even een snert week achter de rug. Zoon is vrijdag niet geopereerd want woensdag zat meneer ineens onder de vlekken en jawel,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,waterpokken Helemaal onder, dus mocht ie niet naar het ziekenhuis en moeten we nu tot 23 juli wachten. Vrijdag was hij zo beroerd dat ik hem van de creche heb moeten halen, nu knapt ie wel weer heel goed op hoor. Blaasjes zijn al ingedroogd, dankzij een ouderwets " havermoutbad" Werkt dus echt waanzinnig goed. Wij woensdag en donderdag eerst smeren met dure zalven, niks helpt, pak havermout van 40 cent en jeuk weg

Nog 4 dagen werken en dan lekker 2 weekjes naar de Ardennen relaxen. Krijgen wel veel mensen die ff langskomen. 1e weekend komen mijn ouders en die nemen als verrassing mijn oom en tante uit Z-Afrika mee, echt leuk, en de week erna komen mijn schoonzus en zwager een paar daagjes buurten. Wel heel lekker want Ray is gek op boswandelingen en kanoen enzo en dat kan ik nu niet, dus dat kunnen zij lekker met hem doen en kan ik met een boek in (hopelijk) de zon.

Nou, ga nu ff een bakkie drinken met mijn lief

dagdag
.
minie een fijne dag!!!! DE zon zal blijven vandaag heb ik gelezen.

Ik kan echt o[p geen andere manier het forum lezen. eerst een berichtje plaatsen en dan komt ineens alle tekst tevoorschijn.

wat een goed vooruitzicht 2 weken ardennen. heerlijk! Ik zal duimen voor mooi weer!
Minie??? Hoe wat het? Je hebt het wel getroffen met het weer zeg? Was je erg zenuwachtig????

Ik over 3 weken, maar ben zo bang dat ik zo vreselijk zenuwachtig ben......... Nou j a, laat het maar over me heenkomen
ja minie, hoe was 't? Nog aan 't nagenieten? Bevalt 't leven als een getrouwde vrouw al een beetje?

Gisteren bij de VK geweest. alles was goed!

Bieteltje, balen zeg van je zoontje met die waterpokken! 23 juli komt voor jou ook al akelig dicht in de buurt van je uitgerekende datum, hopelijk herstelt je zoontje snel dan. ze zeggen altijd dat hoe kleiner kinderen zijn, hoe minder lang ze er last van houden na de operatie.

Gelukkig is 't online niet besmettelijk, anders zou ik me nog schuldig gaan voelen omdat m'n dochter ze niet zo heel lang geleden ook heeft gehad.

Geniet van je vakantie volgende week!

Nog drie weekjes, dan begint hier de zomervakantie, ons besluit om toch nog een vakantie te gaan boeken, lijkt nu wel redelijk vast te staan!
Gister was echt helemaal geweldig! Inderdaad lekker zon en met de zenuwen viel het wel mee. In het begin wel hoor, maar toen we eenmaal zaten en de ambtenaar aan haar verhaal begon zakte het flink. En toen we eenmaal allebei 'ja' hadden gezegd waren alle zenuwen weg en hebben we gewoon genoten van de dag.

Ik schrijf binnenkort nog wat uitgebreider, maar ik ben al de hele dag aan het spijbelen en moet nu ECHT wat gaan doen aan mijn artikel...
Ja!! Ik wil graag meer details hahahahahahaa..... Ik moet tenslotte nog. Maar goed om te horen dat je zo genoten hebt!
Gefeliciteerd Minie!

En Lieselotje je hoort het, gewoon ' Ja' zeggen en genieten!

Hier erg rustig aan allemaal, bijna gestopt met werken, alleen nog de laatste inwerkdingetjes voor mijn opvolger en dan begint mijn saaie bestaan. Het is echt nodig dat merk ik gelukkig wel, moet veel liggen om mijn buik ontspannen te krijgen, sta de hele dag zo strak als een ui

Dat wordt nog wat want ik zit pas op 27 weken dus er moet nog een hoop bij, terwijl mn buik nu al ontzettend trekt, vooral aan de bovenkant net onder mn ribben. Ben nu 7 kilo aangekomen, de laatste 2 weken een kilo per week, oops, als dat zo doorgaat...
Ik weet niet wat voor details ik nog meer kan geven! Als je alles al geregeld hebt, heb je toch niets aan mijn tips. Het belangrijkste vond ik, dat we liever van alles te veel hadden dan te weinig. Mede daarom hebben we bergen met drank, broodjes en zoutjes overgehouden, maar dat is niet erg. Broodjes hebben we meegegeven aan behoeftige familieleden (lees: studerende (schoon)zussen en broers/zwagers) en drank en zoutjes blijft lang goed zolang het dicht is.

De taart ging als een tierelier, we hadden voor 50 man taart besteld en we hadden 34 gasten, maar uiteindelijk hadden we maar 6 stukken taart over.

En we zijn echt schandalig verwend!

Als je nog wat wilt weten, brand los!
Wauw wat een ervaring was die pretecho zeg. Ik kan wel uren blijven kijken naar zo'n beeld. Alhoewel zoonlief had besloten om alles wat voor handen was voor zijn gezichtje te houden, hebben we toch een aardig goed beeld . Meneer had handen, voeten en de navelstreng in beeld en hij was er niet toe te bewegen om ook maar iets weg te halen haha. Alles zag er perfect uit, dus deze as mama is weer een stuk geruster op alles. Maar ik ben verliefd geloof ik *zucht*. Het lijkt alleen dat ik een week verder ben dan gedacht, dus nu zit ik met mijn verlof, laat ik m zo staan of ga ik een weekje eerder, dilemma's dilemma's dilemma's, maar ook dat overleg ik nog wel met de vk en is geen ramp. Mijn gevoel van stuitligging blijkt ook helemaal te kloppen, ik ga ervan uit dattie gewoon nog keurig draait, maar gevoelsmatig heb ik vanaf t begin gedacht dattie in een stuit gaat blijven liggen. Heel gek eigenlijk vind ik, maar goed de zorgen zijn dramatisch verminderd nu en dat is wel zo prettig.

Fijn weekend allemaal
Iedereen hartstikke bedankt voor de felicitaties. Ik ben nog steeds erg blij dat ik dit ik mijn studie achter de rug heb.

@Bieteltje ik ben nu pedagoog. Ik werk op dit moment nog niet in dit werkveld. Ga na mijn bevalling na een maand of twee denk ik beginnen met solliciteren. Ga eerst lekker van mijn kindje genieten. Hoop later werk te kunnen krijgen binnen het werkveld opvoedingsondersteuning en dan wil ik graag aan de slag als gezinsbegeleider.

Ben benieuwd of ik theorie ook in praktijk kan brengen wat betreft mijn eigen kind later.Iedereen die ik vertel dat ik pedagogiek heb gestudeerd antwoord ' wat zal jij een lieve kinderen later krijgen zeg' . Als het je eigen kind is wordt het toch wel even anders, verwacht ik.

Verder hebben we dit weekend alle meubeltjes in elkaar gezet. Nu kan ik beginnen met het echte inrichten van de kamer. Erg leuk!
.
minnie wat fijn dat het een goede dag was. en het zonnetje was er ook nog. lekker hoor!

soshiva: saaie bestaan?? ik kijk er echt naar uit. lijkt me heerlijk om niets te hoeven...ga meteen wat boeken uit de bieb halen als ik rusten mag...Moet nog 5 weken..

kwimmie wij hebben vanavond de 3d echo. ben echt heel nieuwschierig!! Hoop dat ik het bijzonder vind.

iedereen een goed weekend gehad?? Wij hebben het relaxt aan gedaan. heerlijk weer een keer.

x

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven