Singles and the city

zondag 24 mei 2009 om 21:23
Kletstopic voor singles van alle gezindten.
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
zondag 14 juni 2009 om 20:34
Vleer....nooit geweten! Wel grappig dat een man dit heeft uitgevonden.
PV...heeft ze jou helemaal alleen gelaten en mocht je niet mee?
Leuk dat ze weekendje weg is!
Appel zit inderdaad op de motor..denk ik? Het is hier nu ook mooi weer dus die zal wel gelijk op dr zadel gesprongen zijn!
Camel...je wilt dus eigenlijk soort sabbatical houden maar dan in je uppie op reis?
PV...heeft ze jou helemaal alleen gelaten en mocht je niet mee?
Leuk dat ze weekendje weg is!
Appel zit inderdaad op de motor..denk ik? Het is hier nu ook mooi weer dus die zal wel gelijk op dr zadel gesprongen zijn!
Camel...je wilt dus eigenlijk soort sabbatical houden maar dan in je uppie op reis?
zondag 14 juni 2009 om 20:40
Hey Indi
Naar omstandigheden gaat het wel ok!
Ben nog niet heel erg open geweest over mijn hele situatie,
Het komt erop neer dat ik mijzelf even moet hervinden, op zoek naar een aantal problemen waardoor ik vaak .."blokkeer". Het is een zeer heftige tijd geweest, maar het uitspreken en accepteren van het probleem was een goede eerste stap!
Gelukkig heb ik zeer begripvolle mensen om mij heen, inclusief WM.
Het is sowieso wel een aardige stap om dit eventjes online te zetten, ik ga dus ook niet volledig in op de details voorlopig (niet op fora in ieder geval!)
Tis hier trouwens in ene heerlijk weer!
Naar omstandigheden gaat het wel ok!
Ben nog niet heel erg open geweest over mijn hele situatie,
Het komt erop neer dat ik mijzelf even moet hervinden, op zoek naar een aantal problemen waardoor ik vaak .."blokkeer". Het is een zeer heftige tijd geweest, maar het uitspreken en accepteren van het probleem was een goede eerste stap!
Gelukkig heb ik zeer begripvolle mensen om mij heen, inclusief WM.
Het is sowieso wel een aardige stap om dit eventjes online te zetten, ik ga dus ook niet volledig in op de details voorlopig (niet op fora in ieder geval!)
Tis hier trouwens in ene heerlijk weer!
zondag 14 juni 2009 om 20:48
Dag dames en heren!
Camel, leuk dat je even komt posten!
PV, goed van je, dat je dingen durft te benoemen. Dan ben je al een stap verder!
Ik heb lekker in het park gelegen met 2 vriendinnen en flessen wijn. Heerlijk van de zon genoten. Heb veel zin om nog verder te borrelen, maar iedereen moet morgen werken, behalve ik!
Camel, leuk dat je even komt posten!
PV, goed van je, dat je dingen durft te benoemen. Dan ben je al een stap verder!
Ik heb lekker in het park gelegen met 2 vriendinnen en flessen wijn. Heerlijk van de zon genoten. Heb veel zin om nog verder te borrelen, maar iedereen moet morgen werken, behalve ik!
zondag 14 juni 2009 om 20:55
quote:Erykah schreef op 14 juni 2009 @ 20:34:
Sabbatical houden wil ik al vanaf de eerste seconde van m'n werkzame leven Ik heb 't nu één keer gedaan, een half jaar. Niet alleen maar met m'n huidige vriendin.
M'n leven is wel, min of meer bewust, ingericht om zo weer weg te kunnen, (Lage huur, geen kinderen, spaargeld en eventuele andere middelen) alleen de stap om daadwerkelijk weer eens te gaan is nog niet genomen.
Sabbatical houden wil ik al vanaf de eerste seconde van m'n werkzame leven Ik heb 't nu één keer gedaan, een half jaar. Niet alleen maar met m'n huidige vriendin.
M'n leven is wel, min of meer bewust, ingericht om zo weer weg te kunnen, (Lage huur, geen kinderen, spaargeld en eventuele andere middelen) alleen de stap om daadwerkelijk weer eens te gaan is nog niet genomen.
zondag 14 juni 2009 om 21:00
zondag 14 juni 2009 om 21:22
zondag 14 juni 2009 om 21:44
zondag 14 juni 2009 om 22:06
haha hoi Camel dacht dat jij bekende van iemand hier was omdat je zo op Indi reageerde
Indi oei kamelenschop ik zou maar glimlachen morgenvroeg!!!
Kameel in belgie is kameel met 1 bult een dromedaris
Vleer al plannen voor je 2 vrije dagen?
Lekker gegeten en nu tam in de zetel denk zelfs dat ik naar nestje ga verhuizen met laptop
Indi oei kamelenschop ik zou maar glimlachen morgenvroeg!!!
Kameel in belgie is kameel met 1 bult een dromedaris
Vleer al plannen voor je 2 vrije dagen?
Lekker gegeten en nu tam in de zetel denk zelfs dat ik naar nestje ga verhuizen met laptop