Singles and the city

24-05-2009 21:23 4532 berichten
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Alle reacties Link kopieren
Ha Pv!

Alles goed?
Vleer....nooit geweten! Wel grappig dat een man dit heeft uitgevonden.

PV...heeft ze jou helemaal alleen gelaten en mocht je niet mee?

Leuk dat ze weekendje weg is!

Appel zit inderdaad op de motor..denk ik? Het is hier nu ook mooi weer dus die zal wel gelijk op dr zadel gesprongen zijn!

Camel...je wilt dus eigenlijk soort sabbatical houden maar dan in je uppie op reis?
Hey Indi

Naar omstandigheden gaat het wel ok!

Ben nog niet heel erg open geweest over mijn hele situatie,

Het komt erop neer dat ik mijzelf even moet hervinden, op zoek naar een aantal problemen waardoor ik vaak .."blokkeer". Het is een zeer heftige tijd geweest, maar het uitspreken en accepteren van het probleem was een goede eerste stap!

Gelukkig heb ik zeer begripvolle mensen om mij heen, inclusief WM.

Het is sowieso wel een aardige stap om dit eventjes online te zetten, ik ga dus ook niet volledig in op de details voorlopig (niet op fora in ieder geval!)

Tis hier trouwens in ene heerlijk weer!
quote:Erykah schreef op 14 juni 2009 @ 20:10:

Oh jee een man met een midlifecrisis!!

]

Joh, ik verheugde me al jaren op de Midlifecrisis en nu hoop ik dat ie nog even blijft. Heerlijk, altijd een excuus om schuld buiten jezelf te leggen
Pv, goed bezig hoor! Het gaat vast allemaal goed komen! Dat weet ik zeker! Neem de tijd..

En jezelf hervinden..dat herken ik zo enorm. Ik ben daar nu ook mee bezig en dat is niet altijd even makkelijk!

Hier is het ook prachtig weer...
Dag dames en heren!

Camel, leuk dat je even komt posten!

PV, goed van je, dat je dingen durft te benoemen. Dan ben je al een stap verder!

Ik heb lekker in het park gelegen met 2 vriendinnen en flessen wijn. Heerlijk van de zon genoten. Heb veel zin om nog verder te borrelen, maar iedereen moet morgen werken, behalve ik!
quote:Erykah schreef op 14 juni 2009 @ 20:34:

Camel...je wilt dus eigenlijk soort sabbatical houden maar dan in je uppie op reis?

Sabbatical houden wil ik al vanaf de eerste seconde van m'n werkzame leven Ik heb 't nu één keer gedaan, een half jaar. Niet alleen maar met m'n huidige vriendin.

M'n leven is wel, min of meer bewust, ingericht om zo weer weg te kunnen, (Lage huur, geen kinderen, spaargeld en eventuele andere middelen) alleen de stap om daadwerkelijk weer eens te gaan is nog niet genomen.
Pop....lekker zeg zo'n middag in de zon!

PV...fijn dat je veel mensen om je heen hebt die je helpen. En begrijpelijk dat je hier niet de details neerzet!!

Camel...dat klinkt alsof jij al met 1 been uit die relatie bent? Althans dat je ermee bezig bent? Waarom heb je de stap nog niet genomen?
quote:Erykah schreef op 14 juni 2009 @ 21:00:

Camel...dat klinkt alsof jij al met 1 been uit die relatie bent? Althans dat je ermee bezig bent? Waarom heb je de stap nog niet genomen?Nou, omdat ik haar nog steeds erg leuk vind.
Camel...ik snap er helemaal niks van.

Alles is ingericht dat je zo weer weg kan, de stap is nog niet genomen maar je vindt haar nog steeds heel erg leuk. Je zit er niet met heel in je hart in, in je relatie....lijkt me echt niet fijn voelen, zeker niet voor je vriendin.
quote:Erykah schreef op 14 juni 2009 @ 21:22:

Camel...ik snap er helemaal niks van.

Ik nu weer wel

quote:Alles is ingericht dat je zo weer weg kanWeg op reis, weer een sabbatical. Niet uit m'n relatie. Samen weg blijft natuurlijk ook altijd een optie. Begrijp jij het ook weer
Aaaah ok! Dacht dat je bedoelde..zo weg kan uit de relatie.

Ja je weet het niet met een man in een midlifecrisis...die kan zo in een keer een Harley kopen om daarmee in Amerika te gaan cruisen.
quote:Erykah schreef op 14 juni 2009 @ 21:54:

die kan zo in een keer een Harley kopen om daarmee in Amerika te gaan cruisen. Goed idee zeg!
haha hoi Camel dacht dat jij bekende van iemand hier was omdat je zo op Indi reageerde

Indi oei kamelenschop ik zou maar glimlachen morgenvroeg!!!

Kameel in belgie is kameel met 1 bult een dromedaris

Vleer al plannen voor je 2 vrije dagen?

Lekker gegeten en nu tam in de zetel denk zelfs dat ik naar nestje ga verhuizen met laptop
quote:It_Must_Be_a_Camel schreef op 14 juni 2009 @ 21:59:

[...]

Goed idee zeg!
Reiz...tam in de zetel hahaha...dat taaltje van jou blijft grappig!

Ik heb net even mijn kledingkast opgeruimd....ik mag voorlopig niet meer shoppen, het past niet meer in mijn kast
Hahah..reiz..ik weet wat me te doen staat

Ik ben nog even naar The Listener aan het kijken...daarna ga ik ook slapen. Morgen op schoolreis!
Waar gaat het schoolreisje heen Indi?
praat me niet over mannen in een midlifecrisis en harleys
Olive nog niet terug? Wil dat zegge hele leuke date
quote:appeltje72 schreef op 14 juni 2009 @ 22:12:

praat me niet over mannen in een midlifecrisis en harleys

Nog lekker op de brommer gereden Appeltie?
ben er weer hoor!! Om half vijf werd ik opgehaald, dus toch lekker nog een tourtje gemaakt \\

en de fiets net weer ingeleverd
vertel appel

oh en ik had ook zo'n leuk nederlands woord gehoord dacht die moet ik posten ben ik hem kwijt :s
Ja hoe zou het bij Olive zijn? Ze is inderdaad wel erg lang weg....goed teken lijkt mij?
quote:reizendestrijdster schreef op 14 juni 2009 @ 22:14:

vertel appel over de motor of over midlifecrisis-mannen-met-harleys Reiz?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven