Singles and the city

24-05-2009 21:23 4532 berichten
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Alle reacties Link kopieren
Niet echt Olive..gewoon een beetje van alles en nog wat doen denk ik..beetje lezen, internetten...

Ik vermaak me wel
Ik ben ook echt als een idioot door het huis gegaan hahaha... Moest en zou alles klaar hebben. als de date tegenvalt, heb ik iig een schoon huisje, hoef ik me daar niet druk om te maken

Een lekker rustig dagje is wel eens goed.

Ik heb gister een enorm grappig boek gekregen voor mijn verjaardag: "Single op de sofa"
Lijkt me best een leuk boek! Ik heb hier al weken "de Verbouwing"liggen van Saskia Noort..ik gun mezelf geen rust het uit te lezen...terwijl ik een echte boekenwurm ben
Ik ben ook een ontzettende boekenwurm... maar ook weinig rust. Op vakantie gaat wel een hele stapel boeken mee! Daar heb ik wel de rust om te lezen.

Gister 2 boeken gekregen, én een kookboek voor chocola (met twee repen hahaha)! Ik zit me al ontzettend te vergapen aan de foto's van heerlijk chocolade-lekkernijen!
Olive nog 44 minuten!!! Spannend hoor!

Miran....hoop ook echt dat met GL en jij het helemaal gaat worden. Soms moet je gewoon heel veel geduld hebben lijkt wel he? Bedenk ik ook weleens voor mezelf....

Xen...wat leuk dat R gister is blijven slapen. Is toch echt heerlijk om zo lekker naast iemand te slapen (mits die persoon niet snurkt natuurlijk;-) )

Ik ga zo naar de sportschool....me even in het zweet werken en calorietjes verbranden
Sport ze, Erykah!
Nog 35 minuten... Bril is af, lenzen in... Haar is helaas wat ontploft, maar ja, je kan niet alles hebben

Ery: Sport ze!

En jaaaaaaa... daar komt de zon! Precies op tijd!
Olive, veel plezier zometeen! En de zon komt ook door! En weet je... de 1e 2 minuten van zo'n date zijn engig, maar daarna is dat over! Dus dan kan je echt gaan genieten.

Hier schijnt de zon ook al een hele tijd, maar ik werd om 1 uur pas wakker. Moet even uit mn slaap-modus komen en bedenken wat ik wil gaan doen. Zwemmen lijkt me wel wat, maar heb nog helemaal geen zin om actief te worden.

Xen, niet bang zijn voor morgen hoor. Ik begrijp dat het eng is om met je billen bloot te gaan, maar dat weet zo'n psych ook! Zij hebben daar ook stappenplannen voor, zodat ze niet meteen heel hard gaan graven en de meest pijnlijke plekken open leggen en je na een uur met al die open plekken buiten staat. Net zoals jij dat gefaseerd moet ervaren, gaan zij gefaseerd te werk! Niet bang zijn, maar trots omdat je zo dapper bent om met een professioneel iemand te gaan praten!

Miran, wat een cliffhangers heb je toch met GL. Ik zou er heel ongeduldig van worden. Maar hij pakt het rustig aan en overhaast niks, dat vind ik heel waardevol van hem. Maar ik snap ook wel dat je soms stampvoetend denkt: ik wil hem nu nu NU zien!!!

Reiz, was de film leuk?

Erykah, wat klinkt dat sporten lekker als je het zo zegt. Denk dat ik toch maar mn badpak uit de kast tover en ga zwemmen!
Pop, wat een goed tip voor Xen ! Heb je zelf ervaring met psychen?

Haha, cliffhangers, ja dat zijn het zeker !
quote:Erykah schreef op 14 juni 2009 @ 13:17:

Olive nog 44 minuten!!! Spannend hoor!

Miran....hoop ook echt dat met GL en jij het helemaal gaat worden. Soms moet je gewoon heel veel geduld hebben lijkt wel he? Bedenk ik ook weleens voor mezelf....

Xen...wat leuk dat R gister is blijven slapen. Is toch echt heerlijk om zo lekker naast iemand te slapen (mits die persoon niet snurkt natuurlijk;-) )

Ik ga zo naar de sportschool....me even in het zweet werken en calorietjes verbranden

jemig wat ben jij veel aan het sporten !

Je zult er wel superstrak uit zien inmiddels.... :-) !

tja, geduld, vind ik op zich niet erg, als ik maar wist dat het ergens goed voor was......daar twijfel ik toch een beetje aan, en bang dat hij er uiteindelijk toch niet voor gaat, dat het "leuk voor de spanning" was, daar ben ik zo bang voor.
Ahhhhhhh... meiden, ik ga er vandoor!

Jullie horen wel hoe de date was!

Fijne dag allemaal!!!
Veel plezier Olive !
Veel plezier, Olive!!!
Goedemiddag!!

Olive succes en veel plezier!

...waar is de zohonnnn???
Als ik dat wist had ik 'm al lang tevoorschijn getoverd, Appel!
Hij is in het noorden bij Xen.........
zo mn haar zit in de verf en ook al afgewassen/was opgeruimd etc.

Pop: thanks voor je lieve woorden! helpt me echt! probeer er ook zo blanco mogelijk heen te gaan. Wel printje van mn verhaal dat ik vorige week getypt heb mee in mn tas. Hoe voel je je nu? T.o.v. TM en WWZE? Ga lekker zwemmen joh!

Erykah: sportse! stoer hoor!

Indi: lekker relaxen vandaag!
Ik heb nog wel een paar flessen rose koud liggen hoor, be welcome!
ik ga eerst maar eens uit m'n lui-modus komen, schoonmaken en opruimen...........post doen, achterstallige dingen..........

zonnetje komt voorzichtig door dus hopelijk kan ik straks ook nog ff in de bikini

fijne middag allemaal !
Graag gedaan hoor Xen, ik heb er ervaring mee, ook dat ik het heel erg eng vond, maar dat is me dus 100% meegevallen.

Ik ga niet zwemmen, ik ga zo even met 2 vriendinnen het park in met een boek en een fles rose.

Wat betreft WWZE, ik vind het heerlijk gezellig, maar we zijn vorig jaar een hele poos aan e scharrel geweest, dus verder geen verwachtingen. Wel heeft ie een soort van speciaal plekje in mn hart, ik vind het echt een schatje, maar hij is nogal gesloten en vaak totaal onbereikbaar. Het vakje 'ongeschikt' heb ik al een hele poos geleden bij hem ingekrast.

TM en ik hebben nog een paar smsjes uitgewisseld gisteren. Ik weet ook dat de doubledate waarschijnlijk wel doorgaat. En dat weet ik dan weer van zn collega. Ik denk dat ik met TM een lastig project in handen heb, dus ik moet zelf nog even uitmaken of ik daar tijd en energie aan wil besteden of niet.

Verder kreeg ik nog een mail van een RP-er van de week, die heb ik gisteren beantwoord. Toen bedacht ik me dat er nog en mailadres in mn inbox bij RP stond en ook daar een mailtje aan gewaagd, en met die 2e heb ik net even gemsnt. Ach ik zie wel!
En reis is weer wakker

Jakkes was zo stralend vanmorgen en nu net niet aant regenen (maar zo te zien al wel serieus geregend) dan is het werk van deze nacht toch niet voor niets geweest!!

Bij jullie dus ook niet zo super lees ik, allemaal richting Xen dan maar

Is echt zo'n film om met wat (single) meiden te gaan kijken en daarna tegen elkaar te zeggen als ik ooit zo word zeg het dan aub!!!! Maar nu niet een film waarvan je zegt die moet je gezien hebben.

Xen vorige week wel nepdate gehad

Vriendinnetjes waar ik normaal mee uitga hadden vrijgezellenfeetje maar kwamen naar zelfde feestje als waar ik naartoe ging. Nu weet ik dat zusje van vriendinnetje zich dan altij schuldig voelt tov vriend dat hij alleen thuis zit... Dus ik tegen vriend he je gaat toch gewoon met de kpj mee naar dat feestje?! Na wat heen en weer gesms stuurt hij ok wij hebben date. Via msn nog wat mee gelachen, zijn vriendin op men hyves gepost leuk dat je date hebt... Allemaal leuk dus...

NIET DUS want kerel blijft nu sms-en en kom ik op msn begint hij ook altijd en niet altij even brave praat...

Mannen he!!!!!
Xen komt morgen wel goed hoor!!!!!

denk ook wel dat die mensen het rustig aan pakken en huil je heel de tijd moet je maar denken huilen kan zo opluchten en klap je dicht kun je toch je nota's over je dromen al geven is ze misschien oook al verder mee dan voor je 2e afspraak
Oh reiz, is dat het vriendje van het zusje van een vriendin? En hij probeert je te versieren per sms/msn? Wat een loser zeg!
Ja erg he!!!!!

Ik ga wat burten bij vriendinnetjes tot strakjes!!
Pfffff..reiz wat een eikel! Veel plezier bij je vriendinnen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven