Alternatief Thermen 2000
vrijdag 15 april 2022 om 05:51
Binnenkort ga ik een lang weekend naar Maastricht. Ik wilde ook een dagje sauna mee pakken maar nou is het steeds badkledingdag daar en ik wil gewoon bloot rondlopen.
Tips voor een alternatief? In België of Duitsland mag ook.
Het zou een na laatste dag zijn dus we overnachten nog in regio Maastricht daarna.
Tips voor een alternatief? In België of Duitsland mag ook.
Het zou een na laatste dag zijn dus we overnachten nog in regio Maastricht daarna.
Chocolade, altijd goed!
vrijdag 15 april 2022 om 07:00
Ook niet wat we zoeken inderdaad.
We zoeken gewoon een complex met thermaalbaden en sauna’s waar iedereen geen badkleding draagt.
Chocolade, altijd goed!
vrijdag 15 april 2022 om 07:02
Dat kan in Aken. Het saunalandschap heeft zwembaden en sauna’s zonder badkleding. Daarnaast is er ook een zwemgedeelte met kleding.TheeMetChocolade schreef: ↑15-04-2022 07:00Ook niet wat we zoeken inderdaad.
We zoeken gewoon een complex met thermaalbaden en sauna’s waar iedereen geen badkleding draagt.
vrijdag 15 april 2022 om 07:13
Ah, oké. Ook buiten zwemmen?Valentijn101 schreef: ↑15-04-2022 07:02Dat kan in Aken. Het saunalandschap heeft zwembaden en sauna’s zonder badkleding. Daarnaast is er ook een zwemgedeelte met kleding.
Chocolade, altijd goed!
vrijdag 15 april 2022 om 09:11
Ja, buitenzwemmen kan in beide delen. Ook zit- en ligplekken buiten
vrijdag 15 april 2022 om 19:23
Je weet wel dat alleen het badengedeelte in Thermae 2000 normaal met badkleding is? Het saunagedeelte is zonder badkleding (tenzij dat het echt net badkledingweekend is).
Ik heb veel goede verhalen gehoord over Elaisa Wellness. Zelf ben ik er nog nooit geweest en het is ook erg duur, maar wellicht een optie?
Ik heb veel goede verhalen gehoord over Elaisa Wellness. Zelf ben ik er nog nooit geweest en het is ook erg duur, maar wellicht een optie?
vrijdag 15 april 2022 om 22:37
Thermen idd badkleding weekend, vrijwel ieder weekend momenteel.MrsBear schreef: ↑15-04-2022 19:23Je weet wel dat alleen het badengedeelte in Thermae 2000 normaal met badkleding is? Het saunagedeelte is zonder badkleding (tenzij dat het echt net badkledingweekend is).
Elaisa zoek ik op. Net als de rest van jullie tips, dank!
Chocolade, altijd goed!
zaterdag 16 april 2022 om 13:01
Dat is niet momenteel hoor. Dat is altijd. Ze hebben daar de thermaalbaden eigenlijk altijd met badkleding en de sauna's ongekleed. Tenzij er speciale weekenden/dagen zijn. Ben me aan het bedenken of er niet ook iets van bad is in het saunagedeelte, maar kan ik me zo even niet heugen.
Blue Wellness in Sittard vind ik overigens niets aan. Het is heel klein, dus als er veel mensen zijn dan voelt het net als de Efteling.
Blue Wellness in Sittard vind ik overigens niets aan. Het is heel klein, dus als er veel mensen zijn dan voelt het net als de Efteling.
zondag 8 mei 2022 om 21:59
Carolus gedaan. Mwah. Geen bubbelbad, geen zout scrub en geen buitenbar. Ook het restaurant vonden we niet heel leuk, niet echt lekker zitten en bijkletsen.
Fijne dag gehad hoor, want zalig weer dus veel buiten gezeten maar we gaan er niet meer heen.
Voor nu Bad Nieuweschans op 1 maar das een heel eind rijden uit Brabant
Fijne dag gehad hoor, want zalig weer dus veel buiten gezeten maar we gaan er niet meer heen.
Voor nu Bad Nieuweschans op 1 maar das een heel eind rijden uit Brabant
Chocolade, altijd goed!
maandag 9 mei 2022 om 20:55
Is die beter dan Thermen Bussloo?TheeMetChocolade schreef: ↑08-05-2022 21:59Carolus gedaan. Mwah. Geen bubbelbad, geen zout scrub en geen buitenbar. Ook het restaurant vonden we niet heel leuk, niet echt lekker zitten en bijkletsen.
Voor nu Bad Nieuweschans op 1 maar das een heel eind rijden uit Brabant![]()
dinsdag 10 mei 2022 om 20:43
dinsdag 10 mei 2022 om 20:50
Bubbelbaden gevonden op de plattegrond, zo ook scrub ruimte.TheeMetChocolade schreef: ↑10-05-2022 20:43Vertel eens? Bubbelbad buiten en lekkere bedjes en binnen (of buiten) leuk zitten op lounge banken?
We gaan er heen. Het is dichterbij dan Bad Nieuweschans
Chocolade, altijd goed!
dinsdag 10 mei 2022 om 21:18
Ja, ja en ja. Maar dat had je zo te zien al gevonden ondertussen. Ben benieuwd naar je reviewTheeMetChocolade schreef: ↑10-05-2022 20:43Vertel eens? Bubbelbad buiten en lekkere bedjes en binnen (of buiten) leuk zitten op lounge banken?