Ervaringen Only Tall
maandag 11 april 2022 om 21:52
Ik ben 1,82 met lange armen en benen. Dat betekent dat eigenlijk alle standaard kleding te kort is en de taille te hoog.
Nu zag ik opeens dat Only een tall collectie heeft. Geen idee hoe lang dat al bestaat, het was me nooit eerder opgevallen.
Wie heeft hier kleding van? Is het inderdaad echt langer en beter van pasvorm voor als je zo lang bent? Of valt het toch tegen?
Ik heb wat besteld, dus ik kan het over een paar dagen zelf uitproberen, maar ben wel benieuwd of ik me vast een beetje kan verheugen
Nu zag ik opeens dat Only een tall collectie heeft. Geen idee hoe lang dat al bestaat, het was me nooit eerder opgevallen.
Wie heeft hier kleding van? Is het inderdaad echt langer en beter van pasvorm voor als je zo lang bent? Of valt het toch tegen?
Ik heb wat besteld, dus ik kan het over een paar dagen zelf uitproberen, maar ben wel benieuwd of ik me vast een beetje kan verheugen
maandag 11 april 2022 om 22:01
Ik heb er wel het eea van. Ik koop meestal bij Zalando en selecteer op de Tall collectie en dan kom ik veel meer tegen dan Only. Ook Vera Moda heeft Tall kleding. Selected Femme tall vind ik bijv erg fijn, laatst een supermooie zwarte pantalon gekocht. De mouwen zijn vaak wat langer en de broekspijpen ook. Vaak kun je het wel een maatje kleiner bestellen, ik in ieder geval wel: het lijkt alsof ze denken dat lang ook groffer is, ik zit normaal een beetje tussen S en M in, maar bij Tall collecties meestal wel een S.
Stressed is just desserts spelled backwards
maandag 11 april 2022 om 22:02
Ik had laatst deze broek, erg blij mee, want hij is echt heel lang. Pantalons kopen vind ik doorgaans heel lastig, omdat dat meestal niet met lengtematen gaat zoals jeans.
https://www.zalando.nl/selected-femme-t ... 3-q11.html
https://www.zalando.nl/selected-femme-t ... 3-q11.html
dinsdag 12 april 2022 om 09:00
Je kan bij 'Speciaal assortiment' kiezen voor : Lang - vanaf 1,79 m
en dan zie je alle merken die een tall collectie aanbieden. Nu ben ik 1.78
dinsdag 12 april 2022 om 20:30
zondag 17 april 2022 om 12:16
Het fijne is dat er vaak best wel goede kortingen op zitten. Ik heb daar ooit echt een supermooi echt leren bikerjack gekocht van vero moda tall voor iets van 70 euro. En dan heb je eindelijk een jas met normale mouwen.
zondag 17 april 2022 om 23:02
LTS is een merk gericht op lange vrouwen, ze doen dus niet eens aan regulieren maten. Ik pak altijd de maattabellen erbij, dan zit ik altijd goed. Broeken zijn 36 inch, soms hebben ze ook nog langere versies.