Saai topic
zondag 14 juni 2009 om 16:52
zondag 14 juni 2009 om 17:21
Ben net naar de stad geweest, regen, regen, regen. Wél nieuwe saaie schoenen gekocht. Daarna hier in het dorp nog boodschappen gedaan, wolkbreuk, wolkbreuk. . . kom ik thuis, ben ik vergeten eieren te kopen. Moet ik zometeen nóg een keertje door dat klote weer.
Verder heb ik een heel zonnig humeur hoor op zondag.
Verder heb ik een heel zonnig humeur hoor op zondag.
Snjókorn falla, á allt og alla
zondag 14 juni 2009 om 17:22
quote:Lys schreef op 14 juni 2009 @ 16:52:
Sneeuwvlokje, ik wilde voor de lol saai ook een waarschuwing op het blokkadetopic zetten.
Ik heb vandaag: de hele middag geslapen, ben net een kwartier wakker.... En nu is de zondag bijna om. Zonde, maar moe is moe.Iedereen is dus bij deze gewaarschuwd
Sneeuwvlokje, ik wilde voor de lol saai ook een waarschuwing op het blokkadetopic zetten.
Ik heb vandaag: de hele middag geslapen, ben net een kwartier wakker.... En nu is de zondag bijna om. Zonde, maar moe is moe.Iedereen is dus bij deze gewaarschuwd
zondag 14 juni 2009 om 17:36
zondag 14 juni 2009 om 20:23
quote:Lys schreef op 14 juni 2009 @ 16:52:
Ik heb vandaag: de hele middag geslapen, ben net een kwartier wakker.... En nu is de zondag bijna om. Zonde, maar moe is moe.Ben net ook in slaap gevallen, even een tukkie doen (van anderhalf uur, oeps). Lekker saai hoor.
Ik heb vandaag: de hele middag geslapen, ben net een kwartier wakker.... En nu is de zondag bijna om. Zonde, maar moe is moe.Ben net ook in slaap gevallen, even een tukkie doen (van anderhalf uur, oeps). Lekker saai hoor.