A perfect day again...
maandag 15 juni 2009 om 14:16
Ah het zwembad! Ik ging al meteen uit van een voetbalveld of zo maar zwemmen doe je beter in een bad!
Maar goh.. het zwembad hier... leeft dat nog dan?
Hmmm mijn ideale dag.... daar ga ik eens over nadenken!
Die wachtwoorden dat is echt vreselijk hier en daar moet ik een flink aantal keren proberen voor ik de goede heb.
Sommige weet ik echt niet meer.
Maar goh.. het zwembad hier... leeft dat nog dan?
Hmmm mijn ideale dag.... daar ga ik eens over nadenken!
Die wachtwoorden dat is echt vreselijk hier en daar moet ik een flink aantal keren proberen voor ik de goede heb.
Sommige weet ik echt niet meer.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
maandag 15 juni 2009 om 14:20
Oh zal even uitleggen, had net Carlien aan de telefoon en ik vroeg of ze wist wat Dreamers dochter dan doet, vanwege geen veld.
We konden er niet opkomen.
Nu typ ik net dit stukje hieronder, post het en belt Carlien; Dreamers dochter zit op waterpolo! Hahahahaa.
We konden er niet opkomen.
Nu typ ik net dit stukje hieronder, post het en belt Carlien; Dreamers dochter zit op waterpolo! Hahahahaa.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
maandag 15 juni 2009 om 14:45
HAHAHA ( ik lig nu dus dubbel maar mijn emoticons doen het niet)
Helaas valt er hier weinig te lachen want nu heb ik wel een nieuw wachtwoord maar is mijn status verkeerd op studielink en ik belde naar school maar daar wisten ze het ook niet en nu word ik vandaag of hooguit morgen teruggebeld.
BOEHHHHHHHHH doe ik eens braaf alle KL...klusjes komt er toch weer wat tussen.
oh ja en niet schrikken dames ( en niet verder vertellen) maar ik heb me vandaag eindelijk aangemeld bij www. alcohol de baas want ik wil toch echt van die achtelijke gewoonte af om maar iedere avond aan de wijn te zitten..... pffff ben benieuwd... gaan jullie voor me duimen dat het gaat lukken!
Helaas valt er hier weinig te lachen want nu heb ik wel een nieuw wachtwoord maar is mijn status verkeerd op studielink en ik belde naar school maar daar wisten ze het ook niet en nu word ik vandaag of hooguit morgen teruggebeld.
BOEHHHHHHHHH doe ik eens braaf alle KL...klusjes komt er toch weer wat tussen.
oh ja en niet schrikken dames ( en niet verder vertellen) maar ik heb me vandaag eindelijk aangemeld bij www. alcohol de baas want ik wil toch echt van die achtelijke gewoonte af om maar iedere avond aan de wijn te zitten..... pffff ben benieuwd... gaan jullie voor me duimen dat het gaat lukken!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
maandag 15 juni 2009 om 15:55
oei, dapper Freak.. denk je dat je het zonder zo'n website niet kunt? Zoals ik niet zonder m'n chocolade kan? (en toch alweer 2 dagen doe, of geldt het niet, als je ipv chocoladerepen berenburg neemt en de dag erna een broodje hagelslag?)
't Buitenbad wordt in elk geval 1x per jaar intensief gebruikt, Jasmine En in augustus weer, las ik net.
't Buitenbad wordt in elk geval 1x per jaar intensief gebruikt, Jasmine En in augustus weer, las ik net.
Later is nu
maandag 15 juni 2009 om 16:39
Hoi Dreamer.... ik denk dat ik met zo'n website en proffesionele hulp een mega stok achter de deur heb en die heb ik nodig ben ik achter gekomen de laatste maanden... ik pak toch iedere avond weer een wijntje ( of 2,3 4,5, etc)
Laatste klus op lijstje was restaurant reserveren voor zaterdag nou dat is gelukt de rest is nog steeds niet doorgekrast.
Iemand wel een op www.werk.nl zich aangemeld voor een uitkering.... men wat een gedoe ik begrijp uit de inleiding/handleiding dat ik al mijn oud werkgevers moet gaan vermelden... men de helft is al weg of overgenomen of weet ik wat... help!!!!!!!!!
Ik ben in ieder geval ( terwijl ik dit zit te typen ) teruggebeld door school dus wie weet kan ik toch nog een dingetje wegstrepen voor dat het avond is!
Laatste klus op lijstje was restaurant reserveren voor zaterdag nou dat is gelukt de rest is nog steeds niet doorgekrast.
Iemand wel een op www.werk.nl zich aangemeld voor een uitkering.... men wat een gedoe ik begrijp uit de inleiding/handleiding dat ik al mijn oud werkgevers moet gaan vermelden... men de helft is al weg of overgenomen of weet ik wat... help!!!!!!!!!
Ik ben in ieder geval ( terwijl ik dit zit te typen ) teruggebeld door school dus wie weet kan ik toch nog een dingetje wegstrepen voor dat het avond is!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
dinsdag 16 juni 2009 om 09:30
dinsdag 16 juni 2009 om 11:30
Wat goed Freak! Ik moet zeggen dat ik er ook niet in spuug, en ik ga ook zeker over de norm van 1 glas per dag.... maar ja, ik vind het gewoon lekker . Ik loop wel 1 of 2x doordeweeks hard, en dat is dan dus 's avonds, en dan drink ik meestal niet, want dan smaakt het gewoon niet. Succes!
Ik heb een geweldig weekend achter de rug. Werd zaterdagochtend opgehaald door vriendin, als verjaardagskado hebben we een dagje Amsterdam gedaan, met auto daarheen en bij parkeergarage fietsen gehuurd, handig man! Lekker geshopt, geluncht, gefietst, geterrast etc. En enorm gelachen. Vriendin en ik kennen elkaar al 34 jaar, dus 1 blik is vaak al genoeg.
's Avondsgegeten bij een heerlijke Italiaan (zo een waar ze geen pizza's hebben) en toen we daar binnen kwamen zaten er 4 andere vriendinnen al aan tafel... ik was even van m'n apropos, haha, wat een verrassing zeg! Ik zag als eerste vriendin X zitten. Ik denk "goh, wat lijkt die vrouw op X".... en een nanoseconde daarna "oh, het ís X" . Echt een super dag gehad, mede omdat het weer ook zo fijn meewerkte!
Zondag weer uit eten geweest (pizza ), en naar de bios, "de laatste dagen van Emma Blank". Aanrader, als je van absurdisme houdt.
Oh jee Jas, stilte voor de storm... ik hoop het niet voor je!
Veel plezier alvast als jullie zaterdag gaan meeten.
Het heeft hier vanochtend 2 uur gestortregent, het trekt nu open gelukkig, en morgen mooi weer, lekker vooruitzicht!
Ik heb een geweldig weekend achter de rug. Werd zaterdagochtend opgehaald door vriendin, als verjaardagskado hebben we een dagje Amsterdam gedaan, met auto daarheen en bij parkeergarage fietsen gehuurd, handig man! Lekker geshopt, geluncht, gefietst, geterrast etc. En enorm gelachen. Vriendin en ik kennen elkaar al 34 jaar, dus 1 blik is vaak al genoeg.
's Avondsgegeten bij een heerlijke Italiaan (zo een waar ze geen pizza's hebben) en toen we daar binnen kwamen zaten er 4 andere vriendinnen al aan tafel... ik was even van m'n apropos, haha, wat een verrassing zeg! Ik zag als eerste vriendin X zitten. Ik denk "goh, wat lijkt die vrouw op X".... en een nanoseconde daarna "oh, het ís X" . Echt een super dag gehad, mede omdat het weer ook zo fijn meewerkte!
Zondag weer uit eten geweest (pizza ), en naar de bios, "de laatste dagen van Emma Blank". Aanrader, als je van absurdisme houdt.
Oh jee Jas, stilte voor de storm... ik hoop het niet voor je!
Veel plezier alvast als jullie zaterdag gaan meeten.
Het heeft hier vanochtend 2 uur gestortregent, het trekt nu open gelukkig, en morgen mooi weer, lekker vooruitzicht!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
dinsdag 16 juni 2009 om 14:43
Dreamer, bij rtl 4 zijn ze op zoek naar Elvis!
klik hier, op zoek naar Elvis
Dee, nog van harte gefeliciteerd! Klinkt als een superleuk weekend.
Hier is het gelukkig droog nu, heb ook zin in echt mooi weer!
Heb een mooie grote groene melamine kom kapot laten vallen. Of eigenlijk kon ik er weinig aan doen. Ik moest een schaal eronder hebben en toen gleed de kom zo de kast uit toen ik alweer 2 meter verderop stond. Snap er nog steeds niks van. Brrr het spookt hier!
Wel sneu want ik gebruikte hem erg veel.
klik hier, op zoek naar Elvis
Dee, nog van harte gefeliciteerd! Klinkt als een superleuk weekend.
Hier is het gelukkig droog nu, heb ook zin in echt mooi weer!
Heb een mooie grote groene melamine kom kapot laten vallen. Of eigenlijk kon ik er weinig aan doen. Ik moest een schaal eronder hebben en toen gleed de kom zo de kast uit toen ik alweer 2 meter verderop stond. Snap er nog steeds niks van. Brrr het spookt hier!
Wel sneu want ik gebruikte hem erg veel.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
dinsdag 16 juni 2009 om 14:56
Nou Jas.. dat was dus zeker stilte voor de storm!
Men wat een noodweer vannacht.. ik zat rechtop in mijn bed en dacht dat de bliksem bij ons was ingeslagen echt een oerharde megaknal!
Manlief en kindlief sliepen gewoon verder.
Pfff ik weet niet meer wat ik nog meer wilde melden... we zijn intussen een anderhalf uur verder want ik kreeg bezoek.
Ik ben namelijk privebibliotheek voor vriendinnen en er kwam iemand een stapeltje boeken lenen voor de vakantie.
Oh ja mademoisselle... wat een onwijs leuk verjaarskado heb je gekregen... lijkt mij ook wel wat ( ik word 40 dit jaar!)
Nou eerst maar eens posten
Men wat een noodweer vannacht.. ik zat rechtop in mijn bed en dacht dat de bliksem bij ons was ingeslagen echt een oerharde megaknal!
Manlief en kindlief sliepen gewoon verder.
Pfff ik weet niet meer wat ik nog meer wilde melden... we zijn intussen een anderhalf uur verder want ik kreeg bezoek.
Ik ben namelijk privebibliotheek voor vriendinnen en er kwam iemand een stapeltje boeken lenen voor de vakantie.
Oh ja mademoisselle... wat een onwijs leuk verjaarskado heb je gekregen... lijkt mij ook wel wat ( ik word 40 dit jaar!)
Nou eerst maar eens posten
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
dinsdag 16 juni 2009 om 17:05
Ja, dat kan ik me voorstellen, Freak, dat jij dé privébieb bent voor vriedinnen, want wát een boeken heb je! Zo mooi en goed.
heb gisteren een leuk boek gelezen "De plek van de verloren dingen" van Cecelia Ahern. Over een meisje, die tot in het absurde blijft zoeken naar die éne verdwenen sok. Ook als ze vrouw is nog, gaat ze verdwenen mensen zoeken en wordt ze gek als ze wat kwijt is. Leuk en apart verhaal.
Jammer van de schaal Jas! Zeker als je 'm veel gebruikt.
Hier vallen de laatste tijd veel schalen en glazen. Dit komt mede doordat de kinderen de vaatwasser uit moeten pakken, denk ik, maar ik heb Elvis ook al een paar keer wat kapot zien maken. Dus we zullen wel gelukkig zijn
Ik hoef Elvis gelukkig niet te zoeken, ik weet waar hij is.. alleen hij is niet hier, maar in een zonnig land aan de Middellandse Zee en komt zondag pas weer. Veel te laat, voor mijn idee. Had niet gedacht 'm nu al zo te zullen missen.
Wat een heerlijk leuk weekend klinkt dat, Dee!
Mijn dochter schijnt trouwens regelmatig met honden hier in de buurt te spelen. Zullen die mensen nu ook blij zijn, wanneer wij een hond krijgen? Ik wist dit niet eens, ze vertelde net dat ze daarheen zou gaan.
Ik ga nog even in de zon zitten met Dan Brown (heb eindelijk weer een boek van 'm gevonden), Thee (de vloeistof, helaas niet de Thee van hier) en wat chocolade.
Wij hebben trouwens geen storm/noodweer gehad, gelukkig!
Toedels!
heb gisteren een leuk boek gelezen "De plek van de verloren dingen" van Cecelia Ahern. Over een meisje, die tot in het absurde blijft zoeken naar die éne verdwenen sok. Ook als ze vrouw is nog, gaat ze verdwenen mensen zoeken en wordt ze gek als ze wat kwijt is. Leuk en apart verhaal.
Jammer van de schaal Jas! Zeker als je 'm veel gebruikt.
Hier vallen de laatste tijd veel schalen en glazen. Dit komt mede doordat de kinderen de vaatwasser uit moeten pakken, denk ik, maar ik heb Elvis ook al een paar keer wat kapot zien maken. Dus we zullen wel gelukkig zijn
Ik hoef Elvis gelukkig niet te zoeken, ik weet waar hij is.. alleen hij is niet hier, maar in een zonnig land aan de Middellandse Zee en komt zondag pas weer. Veel te laat, voor mijn idee. Had niet gedacht 'm nu al zo te zullen missen.
Wat een heerlijk leuk weekend klinkt dat, Dee!
Mijn dochter schijnt trouwens regelmatig met honden hier in de buurt te spelen. Zullen die mensen nu ook blij zijn, wanneer wij een hond krijgen? Ik wist dit niet eens, ze vertelde net dat ze daarheen zou gaan.
Ik ga nog even in de zon zitten met Dan Brown (heb eindelijk weer een boek van 'm gevonden), Thee (de vloeistof, helaas niet de Thee van hier) en wat chocolade.
Wij hebben trouwens geen storm/noodweer gehad, gelukkig!
Toedels!
Later is nu
dinsdag 16 juni 2009 om 19:52
Grrr wat doet het forum stom zeg!
Ja mooi bieb heb ik ondertussen he... en ik heb me voorgenomen dat iedere week dat ik ( in ieder geval door de weeks want dat is mijn streven) niet heb gedronken dat ik dan een boek mag kopen ( want dan heb ik schaam schaam 20 euro uitgespaard!)
Gisteren ging goed 0 glazen en vandaag ga ik het ook redden ik voel het en ik kan het... daar hebben ze ook een forum en dat is wel fijn heb ik al gemerkt!
Verder weinig nieuws hier aan het front!
Geniet van je boek dreamer en he.. goed teken dat je elvis mist dan zit het goed moet je maar denken.
En jas altijd gaan de dingen waar je het meest aangehecht bent of veel gebruikt het eerste stuk ( althans dat is mijn ervaring!)
Groeten allemaal en fijne avond ( en nu maar hopen dat posten lukt!)
Ja mooi bieb heb ik ondertussen he... en ik heb me voorgenomen dat iedere week dat ik ( in ieder geval door de weeks want dat is mijn streven) niet heb gedronken dat ik dan een boek mag kopen ( want dan heb ik schaam schaam 20 euro uitgespaard!)
Gisteren ging goed 0 glazen en vandaag ga ik het ook redden ik voel het en ik kan het... daar hebben ze ook een forum en dat is wel fijn heb ik al gemerkt!
Verder weinig nieuws hier aan het front!
Geniet van je boek dreamer en he.. goed teken dat je elvis mist dan zit het goed moet je maar denken.
En jas altijd gaan de dingen waar je het meest aangehecht bent of veel gebruikt het eerste stuk ( althans dat is mijn ervaring!)
Groeten allemaal en fijne avond ( en nu maar hopen dat posten lukt!)
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
woensdag 17 juni 2009 om 00:11
Jammer van de schaal Jas!
Haha, Dreamer, nee, denk niet dat die mensen blij gaan zijn dat jullie straks zelf een hond hebben . En goed teken idd dat je Elvis mist.
Voordat het internet ooit uitgevonden werd, las ik veel meer boeken.... tja. Ben nu bezig in "Jan Tromp in New York", van Jan Tromp (joh), of zoiets. Iig van een journalist die 4 jaar in NY gewoont heeft, erg leuk om te lezen, met name omdat hij in de buurt woonde waar wij in hotel zaten, dus dan zie je sommige dingen zo voor je. En verder gewoon omdat ik alles vreet wat over NY gaat, sinds ik daar geweest ben.
Ik heb nog iets van 15 ongelezen boeken liggen, maar als er iets in de boekenwinkel ligt wat ik wil hebben kan ik me vaak niet beheersen, terwijl ik ook lid van de bieb ben. Ik kan me ook niks voorstellen bij mensen die niet van lezen houden.
Goed van je Freak, en goeie beloning ook! Ik hoop dat je bieb zich snel uitbreidt!
Haha, Dreamer, nee, denk niet dat die mensen blij gaan zijn dat jullie straks zelf een hond hebben . En goed teken idd dat je Elvis mist.
Voordat het internet ooit uitgevonden werd, las ik veel meer boeken.... tja. Ben nu bezig in "Jan Tromp in New York", van Jan Tromp (joh), of zoiets. Iig van een journalist die 4 jaar in NY gewoont heeft, erg leuk om te lezen, met name omdat hij in de buurt woonde waar wij in hotel zaten, dus dan zie je sommige dingen zo voor je. En verder gewoon omdat ik alles vreet wat over NY gaat, sinds ik daar geweest ben.
Ik heb nog iets van 15 ongelezen boeken liggen, maar als er iets in de boekenwinkel ligt wat ik wil hebben kan ik me vaak niet beheersen, terwijl ik ook lid van de bieb ben. Ik kan me ook niks voorstellen bij mensen die niet van lezen houden.
Goed van je Freak, en goeie beloning ook! Ik hoop dat je bieb zich snel uitbreidt!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
woensdag 17 juni 2009 om 07:59
Misschien moet ik maar zo'n beloningssysteem gaan doen met snoepen. Ik groei, en niet in de lengte, helaas.. Ben nu zover dat ik de weegschaal de schuld geef van m'n teveel aan gewicht
Maar goed, die oogkleppen moeten ook weer eens af, natuurlijk. En liefst voordat ik terug ben op oude overgewicht.
Ik ben gek op lezen en snap dus ook niet dat ik het zo weinig doe. Momenteel doe ik het weer meer.. Inderdaad, de uitvinding van internet is er gedeeltelijk debet aan. En de kinderen. Heb er lange tijd geen rust voor gehad. Ook nu wil ik er niet altijd tijd voor nemen, want ik wil ook andere dingen doen. Als ik lees, komt alles in het gedrang.. da's niet altijd handig
Gisteren trouwens niet begonnen in het boek, want die lag op zolder..
Maar goed, die oogkleppen moeten ook weer eens af, natuurlijk. En liefst voordat ik terug ben op oude overgewicht.
Ik ben gek op lezen en snap dus ook niet dat ik het zo weinig doe. Momenteel doe ik het weer meer.. Inderdaad, de uitvinding van internet is er gedeeltelijk debet aan. En de kinderen. Heb er lange tijd geen rust voor gehad. Ook nu wil ik er niet altijd tijd voor nemen, want ik wil ook andere dingen doen. Als ik lees, komt alles in het gedrang.. da's niet altijd handig
Gisteren trouwens niet begonnen in het boek, want die lag op zolder..
Later is nu
woensdag 17 juni 2009 om 12:40
Ik hoop zo dat er vanmiddag als de zon op het balkon is er zo weinig bewolking is dat ik nog van de zon kan genieten!
We zijn bezig de badkamer te verven. Was hard nodig.
M. is nu naar z'n werk maar hebben vanochtend geverfd. Morgenochtend hopelijk nog een keer.
We hadden een blauw plafond en dat wordt nu de kleur oester van vtwonen en de blauwe kozijnen worden wit, evenals de deuren.
Ja deuren. In die ontzettend kleine badkamer van 1 bij 2 zitten 2 deuren. Wie dat ooit bedacht heeft.
Maar goed, hopelijk wordt het mooi.
Oh jaaa heb de schaal nog op internet gevonden! Ga eerst bij de blokkert en marskramer kijken of hij daar ook staat, scheelt verzendkosten en anders bestel ik een nieuwe via internet.
Was echt opgelucht dat ie nog te koop is.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
woensdag 17 juni 2009 om 14:23
Ooh, lekker dat je de schaal nog kunt krijgen, Jasmine!
En wat zijn jullie toch altijd goed bezig in huis! Hier moet bijvoorbeeld zolang als we hier wonen de zoldertrap al gedaan worden. Ik kan me er niet toe zetten en het kan mij eigenlijk ook niets schelen. Best wel erg, eigenlijk.
Elvis belt net (jippiee) dacht dat ik de hond wel gekocht zou hebben Als ik oppas kan regelen, mag ik wat hem betreft nu een hond kopen.. dus.. wat ga ik doen met dit mooie weer? Hondje kijken Neehoor.. maar nu baal ik wel even dat ik vorige week toch die actie niet heb ondernomen. Vanmorgen aan de koffietafel bij school trouwens 3 personen, die zo 3 weken voor zo'n frummel wilden zorgen. Dat scheelt weer, wanneer ik naar m'n zus moet .. dat was nog een zorgmoment voor mij (langs Fussie rijden is dan echt wel om )
Ben helemaal hyper nu Misschien dat bij Jasmine in de buurt wat leuks te vinden is
En wat zijn jullie toch altijd goed bezig in huis! Hier moet bijvoorbeeld zolang als we hier wonen de zoldertrap al gedaan worden. Ik kan me er niet toe zetten en het kan mij eigenlijk ook niets schelen. Best wel erg, eigenlijk.
Elvis belt net (jippiee) dacht dat ik de hond wel gekocht zou hebben Als ik oppas kan regelen, mag ik wat hem betreft nu een hond kopen.. dus.. wat ga ik doen met dit mooie weer? Hondje kijken Neehoor.. maar nu baal ik wel even dat ik vorige week toch die actie niet heb ondernomen. Vanmorgen aan de koffietafel bij school trouwens 3 personen, die zo 3 weken voor zo'n frummel wilden zorgen. Dat scheelt weer, wanneer ik naar m'n zus moet .. dat was nog een zorgmoment voor mij (langs Fussie rijden is dan echt wel om )
Ben helemaal hyper nu Misschien dat bij Jasmine in de buurt wat leuks te vinden is
Later is nu
woensdag 17 juni 2009 om 14:53
deze zitten bij ons. Veel katten, grote honden en een kleine hond die droppie heet.
Later: oh ik zie dat hij niet alleen kan zijn, da's minder.
Heerlijk dat je zoveel mensen om je heen hebt die wel 3 weken voor een hondje willen zorgen!
Hm altijd goed bezig valt wel mee, hebben hier nog 1 muurtje die al bijna 7 jaar geverfd moet worden maar ik heb hoop dat na de badkamer dat muurtje aan de beurt is. Hoera want daar zit het oude behang van de vorige bewoonster nog op!
Later: oh ik zie dat hij niet alleen kan zijn, da's minder.
Heerlijk dat je zoveel mensen om je heen hebt die wel 3 weken voor een hondje willen zorgen!
Hm altijd goed bezig valt wel mee, hebben hier nog 1 muurtje die al bijna 7 jaar geverfd moet worden maar ik heb hoop dat na de badkamer dat muurtje aan de beurt is. Hoera want daar zit het oude behang van de vorige bewoonster nog op!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
woensdag 17 juni 2009 om 15:28
Ik heb alle asiels in de omgeving gehad, Jasmine Er zitten echt schattige hondjes ver úit de omgeving, Oostende bijvoorbeeld
Van deze zitten er een stuk of 6 of meer Uit een huis waar 18 honden zaten ...
Ik zoek iets terrierachtigs, of maltezer leeuwtje, kruising mag, niet ouder dan 2 jaar eigenlijk en als ze maar alleen kunnen zijn én met kinderen kunnen. Andere honden ook wel graag (vanwege één der oppassen ) Goed in de auto is ook een pré. Wij hadden vroeger van die zenuwelijers in de auto.. ik weet wel dat Elvis daar neit blij van wordt (ik ook niet, maar kan het inmiddels hebben )
Ik stel wel veel eisen, dat zie ik wel, maar ik heb daarvan ook al een aantal gezien. Ik moet gewoon wel een makkelijke hond hebben, ivm Elvis. En ik kan een rotbeest (ongehoorzaam geval) wel aan, maar de kinderen moeten er ook mee kunnen wandelen. Er staan echt helel leuke hondjes op, die ik zo zou nemen als ik geen kinderen had. Maar ik kan toch niet erop wagen dat het wel lukt en ze dan terugbrengen.
En of het slim is nu een hondje uit het asiel te nemen, en die dan weer 4 weken bij oppas te laten? Ik weet het niet.. eigenlijk weet ik het wel, maar goed.
Van deze zitten er een stuk of 6 of meer Uit een huis waar 18 honden zaten ...
Ik zoek iets terrierachtigs, of maltezer leeuwtje, kruising mag, niet ouder dan 2 jaar eigenlijk en als ze maar alleen kunnen zijn én met kinderen kunnen. Andere honden ook wel graag (vanwege één der oppassen ) Goed in de auto is ook een pré. Wij hadden vroeger van die zenuwelijers in de auto.. ik weet wel dat Elvis daar neit blij van wordt (ik ook niet, maar kan het inmiddels hebben )
Ik stel wel veel eisen, dat zie ik wel, maar ik heb daarvan ook al een aantal gezien. Ik moet gewoon wel een makkelijke hond hebben, ivm Elvis. En ik kan een rotbeest (ongehoorzaam geval) wel aan, maar de kinderen moeten er ook mee kunnen wandelen. Er staan echt helel leuke hondjes op, die ik zo zou nemen als ik geen kinderen had. Maar ik kan toch niet erop wagen dat het wel lukt en ze dan terugbrengen.
En of het slim is nu een hondje uit het asiel te nemen, en die dan weer 4 weken bij oppas te laten? Ik weet het niet.. eigenlijk weet ik het wel, maar goed.
Later is nu
woensdag 17 juni 2009 om 19:05
Oh wat een dilemma's Dreamer.... sterkte en succes met hondjesjacht!
Hier geen nieuws ben moe van de pubers ( men je kunt echt merken dat het bijna vakantie is pfffff)
Nog 3 weken en dan is het zover... heerlijk vakantie... jammer dat het nog steeds onzeker is of ik terug kan komen....
Verder geen nieuws behalve al 2 dagen alcoholvrij!
En alle was gewassen en gestreken en in de kast ( *geeft zichzelf een schouderklopje* )
Fijne avond allemaal
Hier geen nieuws ben moe van de pubers ( men je kunt echt merken dat het bijna vakantie is pfffff)
Nog 3 weken en dan is het zover... heerlijk vakantie... jammer dat het nog steeds onzeker is of ik terug kan komen....
Verder geen nieuws behalve al 2 dagen alcoholvrij!
En alle was gewassen en gestreken en in de kast ( *geeft zichzelf een schouderklopje* )
Fijne avond allemaal
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
woensdag 17 juni 2009 om 19:06