A perfect day again...

29-04-2009 04:27 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een fris nieuw topic waar we weer 5.000 3000 berichtjes met elkaar kunnen delen. Delen om te steunen, te adviseren, te lachen en huilen en om gewoon gezellig te kletsen!!!!
Jeremy is ook goed ja!

Stopbordgedoe ga ik morgen even kijken, dank voor de tip :-)

Trusten allemaal.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Nou, net bericht dat werkgever en ik via wederzijdse advocaten tot een akkoord zijn gekomen. Ben het er door erg laffe actie werkgever niet helemaal mee eens, maar inzetten van advocaat heeft toch qua kosten/baten meer opgeleverd dan wanneer ik met oorspronkelijke voorstel akkoord was gegaan. Nu ff alles zwart op wit krijgen en kan ik weer een streep onder iets trekken en verdergaan met vooruitkijken.....

Grrr, best heftig allemaal!
Wow thee.. inderdaad heftig!!

Ik heb net weer een ideaal hondje gespot, kruising tussen 2 favoriete rassen (nog geen foto gezien) en .. de naam van vriendinnetje van LD Maar goed, 11 weken oud (te jong denk ik) bijna zindelijk en in gastgezin in Randstad. Die is vast wel weg, wanneer wij terugzijn.. t Klinkt alleen allemaal zo leuk
Later is nu
Grin, in de Randstad, moet ik 'm (of haar) zeker tijdelijk onder mn hoede nemen.

En terug zijn van wat, vakantie? Ga je al snel of heb ik over iets heen gelezen?
Over 3 weken zitten wij in het Zuiden van Europa

En onder je hoede nemen, nee, lijkt me niet nodig.. heb besloten dat wachten tot na vakantie toch het slimst en beste is.. Is wel moeilijk hoor, verstandig zijn
Later is nu
Inderdaad heftig Thee, zeker gezien jouw inzet en betrokkenheid altijd. Fijn dat advocaat iig geholpen heeft en dat je dit nu kunt afsluiten

Lastig Dream....... hang in there
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Grin, Dee, die inzet zien zij ineens heul anders..... maar ook dat leg ik maar naast me neer.

Nu eerst naar buiten! Eens kijken of de prosecco nu eens niet op is bij appie, wil toch straks met mezelf kunnen proosten op het in deze/weer een afsluitende fase beland te zijn (haha, hoe excuus nodig....)
Hoe kun je inzet nou anders zien? Toch niet negatief?

Ik wil vanalles.. maar er komt steeds wat tussen, iets met kinderen en huishouden enzo.. en toen had ik eindelijk tijd, viel ik in de tuin in slaap. Ook wel lekker eigenlijk

't Hondje is een 'haar' denk ik, als het de naam van vriendinnetje heeft.. heb ik niet eens naar gekeken. LD heeft het al over reserveren.. hmm.. eerst plaatje zien. Wel lekker, tegen gastgezin zeggen (waar het beestje nu zit) "ik wil het wel na de zomervakantie hebben, moet het wel eerst zindelijk zijn, anders hoeft het niet"

Ik moet trouwens steeds vreselijk grijnzen, als ik honden zie met naam van buurkinderen, lijkt me zó grappig.. rare tik van mij
Later is nu
Later meer werd dus vandaag.

Lekker Dreamer even knikkebollen in de tuin!

Thee ik hoop ook dat je het straks achter je kunt laten. En jee, ik ben echt verbijsterd over hoe zij jouw betrokkenheid ziet.

Jeremy is ook een goed nummer!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
We gaan straks picknicken. Heb een lekkere pastasalade gemaakt, stokbroodjes, druiven, worst voor de hond dus gaat vast goedkomen. Lijkt me fijn op een doordeweekse dag lekker relaxen.
Klinkt superheerlijk die picknick! Zowel de eetdingetjes als het idee.

Geniet ervan, zowel van samen-zijn en met hond!!!

Mmm, druiven, lang niet gehad, maar weer eens halen.

Hier staat ligt de prosecco koud te worden. Nu eerst nog ff aan de slag. Heb eindelijk moed/energie om woonkamer renovatiebouwvalput stapje bij stapje aan te pakken. Voelt goed en doet me goed!

En tsjaa, hoe ze nu denken.... is echt erg. Degenen die me kennen en wat meer weten dan ik hier kan neerzetten waren ook flabbergasted. Al had ik door wat uitspraken een dipje vorige week, heb besloten het me niet meer aan te trekken maar vooruit te kijken. En ben steeds blijer met dat ik idd een advocaat heb genomen ipv akkoord te gaan met 1e voorstel. Ik vind (klinkt misschien arrogant) dat ik het huidige akkoord 'verdien'.

En gek eigenlijk dat PTL me zo goed doet, terwijl hij me eigenlijk leerde kennen in m'n nou niet bepaald beste periode. Het kan raar lopen soms.

*geeft zichzelf schop richting vriezer (om bamiprutje eruit te halen, bedacht me net dat maandagavond voor het laatst gegeten heb, gister kwam het er ff hele dag niet van) en daarna schop richting keuken om emmertje sop te maken en verder te 'kaaten'.

Oh ja, Dreamer, dat is dan toch een heel andere bestemming dan laatste jaren, dat ging toch meer richting 'oost' of vergis ik me? En hoe lang gaat jullie welverdiende vakantie duren?
Ja, andere bestemming, inderdaad.. we wilden dit keer namelijk gegarandeerd ZON.

Pff.. na gisteren echt uitgeput te zijn geweest, nu met hoofdpijn thuis. Lekker dan.. weet niet eens waar en hoe ik me ziek moet melden. Heb maar een emailadres gegokt
Later is nu
Sterkte met je hoofdpijn dreamer En ja ik herinner me nog dat jullie vorige keer/jaar (?) minder goed weer hadden. Dat was in T. toch? Lekker dat je nu naar een zonzeker gebied gaat.

Ik heb iets gedaan wat ik al maanden niet gedaan heb namelijk het ontbijtnieuws van 7.40 gekeken! Ik lag er dan ook al om iets over 21.30 in.

Had een issuetje met PTL gisteravond. Lag aan mij overigens. Ik had op een bepaald iets een reactie verwacht en hij dacht gister, oh, ik zie 'r toch morgen..... klein communicatiestoring dus. Ik ben dan soms echt 'fout' en stuurde lullig sms-je. Hij belde gelijk en 't was opgelost en toen op tijd naar bed.

Zien elkaar rond 11 en dan weer lekker tot morgenmiddag en dat i.c.m. het mooie weer, wordt vast een leuke dag (als we wat ik moet doen en waar ik tegen opzie achter de rug hebben, maar hij gaat ff mee, dus hopelijk te handelen). Leg ik nog wel x per mail uit. Eerst eens zien hoe het straks gaat. Pluspunt is dat ik dan weer iets van het 'beladen lijstje' kan afstrepen!

Fijne dag allemaal!!
Vorige keren hebben we regen gehad, niet alleen afgelopen keer. Maar als ik nu voel hoe warm het buiten is en hoe ik dat vind, houd ik m'n hart vast voor de vakantie

Ik mag van m'n kinderen geen spelletje doen op computer, want ze luisteren guns 'n roses op youtube (heb ik opgezocht) Tsk.

OH, we gaan wandelen!
Later is nu
Haai meiden, ben ik ook weer eens . Een paar enerverende weken achter de rug. Varierend van een buurvrouw die een gat in haar gezicht valt, tot een nichtje die gereanimeerd moest worden en nu met een pacemaker rondloopt, tot mijn vader die ineens met gillende sirenes werd afgevoerd naar het ziekenhuis...Maar goed, met paps is alles weer ok (schijnt er gruwelijk uitgezien te hebben, maar was 'gewoon' een samenloop van omstandigheden, waardoor ie als bijna dood neerviel. Na een half uurtje in het ziekenhuis voelde ie zich weer prima, na 2 dagen werd ie ontslagen en mocht ie naar huis, en nu kreeg ie te horen van de cardioloog dat alles verder goed is. Hij reageert gewoon belachelijk op warmte en te weinig vocht ).

Nu nog even een paar dagen nagelbijten, volgens mij is mijn zoon in een keer over van 4 naar 5 havo (ook een unicum, die druif is elk jaar bespreekgeval geweest...), maar nu schijnt dochterlief bespreekgeval te zijn. Ach ja, het zal eens in een keer goed lopen hier

Eh, Dreamer, die ideale hond die je beschrijft: precies ons oude hondje! (ik mis hem nog steeds, het is 27 juli alweer 2 jaar geleden...). Kruising malthezer/poedel. uit het asiel, 2 jaar, kon alleen, kon prima met kinderen, kon met katten (ok, het moest wel eerst even uitgevochten worden, 7 weken lang, maar toen legde hij zich erbij neer en werd de grootste kattenvriend ever). En was lief, en werd maar liefst 18 jaar!

Okidoki, jullie zijn weer op de hoogte!
Jeetje Carlien, en je dochter deed het juist toch altijd zo goed? Daar is de puberteit ook binnengekomen, dus? En dat je zoon juist van 4 naar 5 havo geen bespreekgeval is, vind ik dubbelknap.. dat is volgens mij het moment waarop de meesten blijven zitten (ik dus, met mij veeeele anderen )

Ik was gisteren moe, ben nu nog steeds moe. Jeumig.. hoeveel moet slapen voordat dát over is?
Later is nu
Hahahaha, Dreamer, ik bleef dus ook in 4 Havo zitten, mjn man ook, mijn schoonzusje ook, ik ken ook eigenlijk vrijwel niemand die 4 Havo in 1 x heeft gedaan.
YEAH!!! Mijn kids zijn allebei over!!!
quote:Carlien schreef op 26 juni 2009 @ 11:22:

Hahahaha, Dreamer, ik bleef dus ook in 4 Havo zitten, mjn man ook, mijn schoonzusje ook, ik ken ook eigenlijk vrijwel niemand die 4 Havo in 1 x heeft gedaan.

Mag ik me even melden, in 1x over van 4 naar 5, en in 1x geslaagd

Het heeft me verder niks gebracht, maar toch
Wat een weken heb je achter de rug Carlien.... mijn vader had ook iets met vochttekort en viel paar weken geleden ook ineens zomaar neer, heel akelig. Ook cardioloog etc, bleek wrs een mismatch van hoge bloeddrukmedicijnen en plastabletten en daardoor vochttekort. Echt schrikken. Fijn dat het met je vader in order is!

Oh ja, jouw hond was 18 geworden, ongelooflijk!

Leuk dat het zo goed gaat met PTL Thee! Moet je niet eens een andere nick voor hem verzinnen zo langzamerhand?

Erg jammer dat je werkgevers je inzet zo anders beoordelen, wat een rare mensen!
quote:Carlien schreef op 26 juni 2009 @ 15:07:

YEAH!!! Mijn kids zijn allebei over!!! Oh, en gefeliciteerd natuulijk, super
quote:Carlien schreef op 26 juni 2009 @ 15:07:

YEAH!!! Mijn kids zijn allebei over!!! Wat supergoed!!! Gefeliciteerd!!!
Dankjulliewel meiden! Ben zooooo blij!

Goh, Dee, dan ben je echt een van de weinigen die dat in 1 keer doet, van 4 naar 5 havo! (toch jammer dat het je niks gebracht heeft... )

Jouw vader heeft dus iets soortgelijks gehad . Ik heb het niet gezien, maar mijn broer en schoonzus wel, en die schrokken zich echt kapot, het leek echt of ie doodging...En in het ziekenhuis dachten ze eerst aan een hartaanval, toen aan een longembolie, maar uiteindelijk was het dus niks van dat al. Al hebben we wel 2,5 dag enorm in de zenuwen gezeten, en pas gisteren kreeg ie van de second opinion arts hetzelfde te horen, dus nou halen we met zijn allen echt weer opgelucht adem.

Fijn dat jou vader ook weer ok is!

En nu....PARTY!!!!!

(nou ja, kaasfonduen bij mijn broer en schoonzus, maar dat valt voor mij ook onder 'FEEST!')
quote:Carlien schreef op 26 juni 2009 @ 11:22:

Psies!

Goed dat beide over zijn. Gefeliciteerd!!!

Zou jij trouwens nog wel eens een hondje willen?

Zulke zitten er 5 van in Oost Twente.. geboren op 10 mei. Schattig, niet waar?

(nee, te jong.. veeels te jong)

Zo.. nu lees ik even verder hoor
Later is nu
En ja.. schrikken van je vader.. brr...
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven