Singles unite, vierde editie 2021 deel 9
zondag 1 mei 2022 om 12:26
zondag 1 mei 2022 om 12:31
Hier ook wel flinke chemie van beide kanten maar dat is het me echt niet waard. Ik heb het aangegeven en hij vond het jammer, ik ook wel want voel me eigenlijk wel een beetje triest.Vivi3338 schreef: ↑01-05-2022 11:21Vervelend Attra! Ook weinig aan te doen helaas..Heeft hij zelf aangegeven om hierbij te laten of jij?
Dit was overigens ook wel beetje het geval bij mijn laatste date, die vertelde dat zijn laatste relatie ‘nog maar paar maanden’ uit was en het niet zijn keuze was. Dat hij het misschien nog wel had willen proberen.. Maar nog goed contact is. Toen gingen bij mij de alarmbellen ook wel rinkelen, maar omdat het gesprek verder zo vloeide en flinke chemie was schoof ik dat beetje van tafel. Ergens snap ik nu wel steeds meer waarom er geen tweede date meer is ingepland![]()
zondag 1 mei 2022 om 13:39
Oef dat is inderdaad wel een grote rode vlag ja.. Ook nog nooit eerder gehoord overigens, snap niet waarom hij die behoefte nog heeft. Met haar vriend erbij notabene. En jij die dan bij ‘bepaalde’ dingen mag aansluiten, heeeeel vreemd. Maar kan me voorstellen dat je er wel van baalt natuurlijk, vooral omdat de opbouw zo goed ging en veel chemie. Extra lief zijn voor jezelf vandaag!
zondag 1 mei 2022 om 13:46
Ik ook niet... als je denkt dat je alles nu wel hebt gehad... toch niet...Vivi3338 schreef: ↑01-05-2022 13:39Oef dat is inderdaad wel een grote rode vlag ja.. Ook nog nooit eerder gehoord overigens, snap niet waarom hij die behoefte nog heeft. Met haar vriend erbij notabene. En jij die dan bij ‘bepaalde’ dingen mag aansluiten, heeeeel vreemd. Maar kan me voorstellen dat je er wel van baalt natuurlijk, vooral omdat de opbouw zo goed ging en veel chemie. Extra lief zijn voor jezelf vandaag!
Doe ik...

zondag 1 mei 2022 om 16:14
Hai allemaal!
Een hele tijd geleden dat ik mij in deze pijler gevoegd heb en ook nog even op het andere forum actief geweest maar hier is, zo blijkt, meer activiteit.
Ik wilde vragen hoe het met jullie gaat en voor de nicks die ondertussen actief zijn hier: hoi!
Maar dan lees ik hier de recente teleurstelling van Attra, sterkte.
Die date scene is en blijft irritant!
Een hele tijd geleden dat ik mij in deze pijler gevoegd heb en ook nog even op het andere forum actief geweest maar hier is, zo blijkt, meer activiteit.
Ik wilde vragen hoe het met jullie gaat en voor de nicks die ondertussen actief zijn hier: hoi!
zondag 1 mei 2022 om 22:44
Ik was ook naar het andere forum, maar daar gebeurde niets.mats schreef: ↑01-05-2022 16:14Hai allemaal!
Zit ook op discord. Maar ook rustig.
Offline druk met werk ivm langdurig zieken.
maandag 2 mei 2022 om 07:18
dinsdag 3 mei 2022 om 19:06
Ik zou willen dat ik kon zeggen dat het uitstekend gaat haha, helaas is de werkelijkheid iets anders.
Ik merk, en dat probleem speelde een aantal jaar terug ook al, dat ik mij vaak alleen voel.
Iedereen in mijn omgeving heeft het druk met hun eigen leven en ik merk dat ik enorm de behoefte voel om streng te zijn tegen mezelf en er alleen op uit moet gaan en het valt niet altijd mee om jezelf te motiveren.
En uiteindelijk ben ik ook door de klusjes en mogelijkheden heen.
Ik sport ( thuis ) en zie ook heus wel eens een vriend of vriendin.
Maar in de regel is het werken en thuis komen.. dat.
Dat probeer ik te doorbreken maar het valt nog niet altijd mee.
Tinder heb ik wel maar lijkt kapot te zijn of er is geen wederzijdse klik dus wat dat betreft gebeurd er weinig.
Ik had graag leuker nieuws gebracht
Ik merk, en dat probleem speelde een aantal jaar terug ook al, dat ik mij vaak alleen voel.
Iedereen in mijn omgeving heeft het druk met hun eigen leven en ik merk dat ik enorm de behoefte voel om streng te zijn tegen mezelf en er alleen op uit moet gaan en het valt niet altijd mee om jezelf te motiveren.
En uiteindelijk ben ik ook door de klusjes en mogelijkheden heen.
Ik sport ( thuis ) en zie ook heus wel eens een vriend of vriendin.
Maar in de regel is het werken en thuis komen.. dat.
Dat probeer ik te doorbreken maar het valt nog niet altijd mee.
Tinder heb ik wel maar lijkt kapot te zijn of er is geen wederzijdse klik dus wat dat betreft gebeurd er weinig.
Ik had graag leuker nieuws gebracht

dinsdag 3 mei 2022 om 19:45
Hoi Mats,
Maar jij was toch met die twee dames, waarvan de een er nog niet aan toe was en de andere wel via een feestje ontmoet.
Of haal ik dingen door elkaar?
En had jij ook niet een huis gekocht?
Ook ik herken je verhaal.
Ik moet mijzelf soms een trap onder een mijn kont geven om te gaan wandelen of zelfs mijn broer te bellen.
Omdat ik dan merk dat ik mijzelf zielig ga vinden.
"Zit je dan op de bank, werken en hangen"
Af en toe wel in het weekend met een vriendin een lunch of zo.
Maar verder lange dagen op het werk sinds november. (ook nog meer gaan werken door zieken).
Weken vliegen voorbij.
Maar jij was toch met die twee dames, waarvan de een er nog niet aan toe was en de andere wel via een feestje ontmoet.
Of haal ik dingen door elkaar?
En had jij ook niet een huis gekocht?
Ook ik herken je verhaal.
Ik moet mijzelf soms een trap onder een mijn kont geven om te gaan wandelen of zelfs mijn broer te bellen.
Omdat ik dan merk dat ik mijzelf zielig ga vinden.
"Zit je dan op de bank, werken en hangen"
Af en toe wel in het weekend met een vriendin een lunch of zo.
Maar verder lange dagen op het werk sinds november. (ook nog meer gaan werken door zieken).
Weken vliegen voorbij.
dinsdag 3 mei 2022 om 20:46
Ik voel me niet zo vaak alleen en doe wel vaak dingen met vriendinnen maar ik vind het toch leuker met een lief. Zeker nu ik nog eens gevoeld heb hoe het is om hand in hand met een leuke man door de stad te lopen...
We zijn nog in gesprek, er zou op redelijk korte termijn verandering komen in de situatie...
We zijn nog in gesprek, er zou op redelijk korte termijn verandering komen in de situatie...
woensdag 4 mei 2022 om 17:45
Hi Julia,
Ik had een tijd terug wel een dergelijke situatie maar ik was met geen van beide als je dat bedoeld?
Ik ben 1.5 jaar geleden inderdaad wel met verhuizen bezig geweest maar uiteindelijk ben ik blijven zitten en heb ik een verbouwing laten uitvoeren.
Het is niet zo dat ik mezelf een trap onder mijn kont moet geven maar ik vind het wel heel lastig soms als de mogelijkheden om iets te doen beperkt zijn omdat mijn omgeving ook gewoon een eigen leven heeft en je daardoor steeds maar op jezelf aan gewezen bent om het voor jezelf leuk te maken.
Ik herken dan weer wel wat je schrijft.
Soms wil je dan echt dat het anders is, of dat je je beter voelt in je huidige setting.
@Attra,
Helemaal eens, hoe leuk het ook is om met mensen samen te zijn of iets te ondernemen, een lief maakt het tot een heel andere orde.
Ik begrijp wat je bedoeld.
Ik hoop voor je dat die verandering positief voor je uit pakt!
Ik had een tijd terug wel een dergelijke situatie maar ik was met geen van beide als je dat bedoeld?
Ik ben 1.5 jaar geleden inderdaad wel met verhuizen bezig geweest maar uiteindelijk ben ik blijven zitten en heb ik een verbouwing laten uitvoeren.
Het is niet zo dat ik mezelf een trap onder mijn kont moet geven maar ik vind het wel heel lastig soms als de mogelijkheden om iets te doen beperkt zijn omdat mijn omgeving ook gewoon een eigen leven heeft en je daardoor steeds maar op jezelf aan gewezen bent om het voor jezelf leuk te maken.
Ik herken dan weer wel wat je schrijft.
Soms wil je dan echt dat het anders is, of dat je je beter voelt in je huidige setting.
@Attra,
Helemaal eens, hoe leuk het ook is om met mensen samen te zijn of iets te ondernemen, een lief maakt het tot een heel andere orde.
Ik begrijp wat je bedoeld.
Ik hoop voor je dat die verandering positief voor je uit pakt!
woensdag 4 mei 2022 om 18:57
woensdag 4 mei 2022 om 22:08
Hi Mats,
Herkenbaar. Om dat te voorkomen werd ik jaren terug lid van nmlk.
Maar na corona kan ik mijn draai daar nog niet geheel terugvinden
Door drukte nu op het werk soms ook s avonds geen zin mijn "asociale" contacten bij te houden. Te moe.
Merk dat ik mijzelf ook een beetje aan t terugtrekken ben.
Uitstellen van een borrel te plannen bij mij thuis met een stel.
Mijn beste vriendin die tijdens corona bijna wekelijks op de koffie kwam. Nu zie ik haar sporadisch.
Inmiddels heeft ze nw baan, partner , kind en grote vriendengroep. Inmiddels ook sommige met kids.
Herkenbaar. Om dat te voorkomen werd ik jaren terug lid van nmlk.
Maar na corona kan ik mijn draai daar nog niet geheel terugvinden
Door drukte nu op het werk soms ook s avonds geen zin mijn "asociale" contacten bij te houden. Te moe.
Merk dat ik mijzelf ook een beetje aan t terugtrekken ben.
Uitstellen van een borrel te plannen bij mij thuis met een stel.
Mijn beste vriendin die tijdens corona bijna wekelijks op de koffie kwam. Nu zie ik haar sporadisch.
Inmiddels heeft ze nw baan, partner , kind en grote vriendengroep. Inmiddels ook sommige met kids.
zondag 8 mei 2022 om 14:43
Hi Julia,
Toch jammer dat je je draai niet ( meer ) kan vinden met nmlk, heb je enig idee waardoor het komt?
Covid en bijbehorende beperkingen hebben veel teweeg gebracht, ik hoor in mijn omgeving best veel mensem zeggen dat ze meer op zichzelf zijn en niet meer zo nodig allerlei activiteiten willen doen.
Best vreemd aangezien het nu weer kan!
Je moet jezelf niet terug trekken tenzij je er geen behoefte aan hebt maar dat maak ik niet uit jouw bericht op.
Ergens moet je gewoon ‘mee getrokken’ worden om iets te ondernemen?
Iedereen heeft z’n eigen leven en ik zou bijvoorbeeld heel graag met vakantie willen nu het weer kan.
Maar dan moet ik alleen, of een singlesreis gaan boeken.
En hoewel het laatste erg duur maar wel een optie is, is er natuurlijk het risico dat het niet klikt ( dat zal wellicht meevallen )
Misschien toch maar uit mijn comfortzone en een vakantie voor mezelf boeken.
Ik herken wat je schrijft mbt s’avonds na het werk te moe te zijn om nog iets te doen.
Ik stap af en toe op de fiets en heb het afgelopen jaar te maken gehad met een aantal overlijdens in mijn omgeving waardoor ik mij realiseer dat er meer is dan werken.
Ook op mijn werk hebben we lang onderbezet gezeten en nu is er gelukkig nieuwe aanwas binnen maar die mensen moeten nog ingewerkt worden.
De volle lading is er dus nog en voldoening uit werk halen is heel belangrijk maar ik ben een paar dagen terug 44 geworden en besef mij goed dat er belangrijkere dingen zijn en wil wat werk betreft toch iets meer de kalmte bewaren.
De wereld draait door en hopelijk vind je toch de energie om er op uit te gaan.
Misschien is er animo om een viva-trek-elkaar-uit-het-hol bezigheid te gaan optuigen?
Toch jammer dat je je draai niet ( meer ) kan vinden met nmlk, heb je enig idee waardoor het komt?
Covid en bijbehorende beperkingen hebben veel teweeg gebracht, ik hoor in mijn omgeving best veel mensem zeggen dat ze meer op zichzelf zijn en niet meer zo nodig allerlei activiteiten willen doen.
Best vreemd aangezien het nu weer kan!
Je moet jezelf niet terug trekken tenzij je er geen behoefte aan hebt maar dat maak ik niet uit jouw bericht op.
Ergens moet je gewoon ‘mee getrokken’ worden om iets te ondernemen?
Iedereen heeft z’n eigen leven en ik zou bijvoorbeeld heel graag met vakantie willen nu het weer kan.
Maar dan moet ik alleen, of een singlesreis gaan boeken.
En hoewel het laatste erg duur maar wel een optie is, is er natuurlijk het risico dat het niet klikt ( dat zal wellicht meevallen )
Misschien toch maar uit mijn comfortzone en een vakantie voor mezelf boeken.
Ik herken wat je schrijft mbt s’avonds na het werk te moe te zijn om nog iets te doen.
Ik stap af en toe op de fiets en heb het afgelopen jaar te maken gehad met een aantal overlijdens in mijn omgeving waardoor ik mij realiseer dat er meer is dan werken.
Ook op mijn werk hebben we lang onderbezet gezeten en nu is er gelukkig nieuwe aanwas binnen maar die mensen moeten nog ingewerkt worden.
De volle lading is er dus nog en voldoening uit werk halen is heel belangrijk maar ik ben een paar dagen terug 44 geworden en besef mij goed dat er belangrijkere dingen zijn en wil wat werk betreft toch iets meer de kalmte bewaren.
De wereld draait door en hopelijk vind je toch de energie om er op uit te gaan.
Misschien is er animo om een viva-trek-elkaar-uit-het-hol bezigheid te gaan optuigen?

zondag 8 mei 2022 om 23:05
Hahahaha uit het hol bezigheid.
Kunnen we doen!
Gefeliciteerd met je verjaardag!
Ik ben "sociaal" geweest dit weekend en niet gewerkt op 1 mailtje na aan een collega.
Vrijdag was ik af. Half 7 thuis. Geen zin meer in boodschappen. Ik dacht zal ik toch die borrel doen. Moest nog een pakketje ophalen en kwam in straat achter vrienden.
En ik dacht .. laten we daar eens gaan kijken of ze koffie hebben. Vrienden behouden heeft voorrang. Dus 2 bakken koffie en naar huis.
Gisteren had ik een spelletjes avond met mensen die ik via NMLK ken.
Vandaag luie dag. Wasmachine deed het werk. En 2 mensen geappt.
Vakantie stoer als je in je eentje gaat. Toevallig ging het daar dit weekend op "365 vijver' ook over onder de singles.
Er blijken er meer te zijn die dat doen. Ik durf het nog niet. Zoek juist contact.
Ik hoorde afgelopen week ook van mijn vriendin. Zij is wat ouder dan mij dat haar man met zijn gezondheid tobt. Afgelopen winter gestopt met werken. Zij werkt nog wel.
Dan denk je ook ...ja ik moet het beter en anders gaan doen.
Maar uiteindelijk kom je weer in die zelfde stroom terecht.
Maarruhh uit je bol borrel/hap?
Kunnen we doen!
Gefeliciteerd met je verjaardag!
Ik ben "sociaal" geweest dit weekend en niet gewerkt op 1 mailtje na aan een collega.
Vrijdag was ik af. Half 7 thuis. Geen zin meer in boodschappen. Ik dacht zal ik toch die borrel doen. Moest nog een pakketje ophalen en kwam in straat achter vrienden.
En ik dacht .. laten we daar eens gaan kijken of ze koffie hebben. Vrienden behouden heeft voorrang. Dus 2 bakken koffie en naar huis.
Gisteren had ik een spelletjes avond met mensen die ik via NMLK ken.
Vandaag luie dag. Wasmachine deed het werk. En 2 mensen geappt.
Vakantie stoer als je in je eentje gaat. Toevallig ging het daar dit weekend op "365 vijver' ook over onder de singles.
Er blijken er meer te zijn die dat doen. Ik durf het nog niet. Zoek juist contact.
Ik hoorde afgelopen week ook van mijn vriendin. Zij is wat ouder dan mij dat haar man met zijn gezondheid tobt. Afgelopen winter gestopt met werken. Zij werkt nog wel.
Dan denk je ook ...ja ik moet het beter en anders gaan doen.
Maar uiteindelijk kom je weer in die zelfde stroom terecht.
Maarruhh uit je bol borrel/hap?
maandag 9 mei 2022 om 16:53
Wat fijn Attra! Geniet ervan!Attraverso schreef: ↑09-05-2022 16:50Nou... euh... Ik heb net een heerlijk weekend met mijn date achter de rug.
De voorbije week alles uitgepraat, grenzen aangegeven, compromissen gesloten en wij gaan gewoon genieten![]()
maandag 9 mei 2022 om 19:20
Kijk, zo hoort het!Attraverso schreef: ↑09-05-2022 16:50Nou... euh... Ik heb net een heerlijk weekend met mijn date achter de rug.
De voorbije week alles uitgepraat, grenzen aangegeven, compromissen gesloten en wij gaan gewoon genieten![]()
Heel er leuk voor jullie en geniet er van!
maandag 9 mei 2022 om 19:31
Julia,
Dan moeten we maar iets bedenken en wie weet hangen er meer gegadigden rond hier.
Een uit je hol borrel/hap is zeker een idee.
Zo te lezen heb je dit weekend jouw eigen grenzen toch wel verlegd en ben je goed bezig geweest.
Amper gewerkt en de sociale contacten opgezocht, goed toch!
Voor mij kwam de omslag mbt tot werk doordat er dichtbij een aantal mensen zijn ontvallen en dan begin je na te denken dat er meer is dan werk.
Het bedrijf brand niet af door een stapje terug te doen, het bedrijf krijgt misschien wel problemen als je uit valt doordat je teveel hooi op je vork neemt.
Alleen met vakantie betekend uit mijn comfortzone en heeft niet mijn eerste prioriteit maar als ik die optie niet ooen hou dan word de kans al veel kleiner om met vakantie te gaan.
En dat wil ik mezelf niet ontnemen want ik heb geen zin om een paar weken vrij te zijn en thuis te zijn.
Dat levert me alleen maar ellende op ipv dat ik uit rust van een jaar werken.
Je moet wat op een gegeven moment.
Dan moeten we maar iets bedenken en wie weet hangen er meer gegadigden rond hier.
Een uit je hol borrel/hap is zeker een idee.
Zo te lezen heb je dit weekend jouw eigen grenzen toch wel verlegd en ben je goed bezig geweest.
Amper gewerkt en de sociale contacten opgezocht, goed toch!
Voor mij kwam de omslag mbt tot werk doordat er dichtbij een aantal mensen zijn ontvallen en dan begin je na te denken dat er meer is dan werk.
Het bedrijf brand niet af door een stapje terug te doen, het bedrijf krijgt misschien wel problemen als je uit valt doordat je teveel hooi op je vork neemt.
Alleen met vakantie betekend uit mijn comfortzone en heeft niet mijn eerste prioriteit maar als ik die optie niet ooen hou dan word de kans al veel kleiner om met vakantie te gaan.
En dat wil ik mezelf niet ontnemen want ik heb geen zin om een paar weken vrij te zijn en thuis te zijn.
maandag 9 mei 2022 om 20:05
Dat was voor mij de drijfveer om vorig jaar voor het eerst alleen op vakantie te gaan. Vond 2 weken thuis zitten een verschrikkelijk vooruitzicht.mats schreef: ↑09-05-2022 19:31
En het was fantastisch! Ik kan wel goed alleen zijn en ben een plantrekker. Wist dus wel dat ik het 'kon' en was niet bang om alleen in het buitenland te zijn.
Kan het enkel aanraden.
Wat date betreft, dankjewel! Denk niet dat ik in de vele jaren dat ik date ooit zo'n wederzijdse klik heb gehad. Gewoon heel veel lol.
maandag 9 mei 2022 om 21:36
Dat alleen met vakantie is zo'n dingetje
Zie daar tegen op.
Ben al veel alleen thuis en dan weer.
En ook die gedachte van 2 weken thuis hangen ...zint mij ook niet.
Ik moet eruit nu eigenlijk. Laatste vakantie weg was in 2014.
Al wel nu met een vriendin gesproken over 1 nachtje weg met sauna.
Maar wie heeft ook interesse in "uit je hol borrel/hap? "
Zie daar tegen op.
Ben al veel alleen thuis en dan weer.
En ook die gedachte van 2 weken thuis hangen ...zint mij ook niet.
Ik moet eruit nu eigenlijk. Laatste vakantie weg was in 2014.
Al wel nu met een vriendin gesproken over 1 nachtje weg met sauna.
Maar wie heeft ook interesse in "uit je hol borrel/hap? "