Singles unite, vierde editie 2021 deel 9
donderdag 7 april 2022 om 17:50
Soms kan het leven verrassend simpel zijn he.Bedsermoen schreef: ↑05-04-2022 19:33Gewoon een berichtje copy pasten naar al die gesprekken omdat je al genoeg matches is lijkt me niet lastig toch? Verdoe je hun tijd niet meer en weten ze waar ze aan toe zijn, en jij hoeft niet meer zo te twijfelen wat je nou eens zou doen met hun.

donderdag 7 april 2022 om 22:52
Toch best positief...hij wenst je nog vele jaren toeAttraverso schreef: ↑06-04-2022 09:50Gesprek deze ochtend met nieuwe match:
''Dag Attra'
'Goeiemorgen x'
'Durf je bellen?'
'Daar heb ik nu geen tijd voor'
'Wordt dan maar oud'
Meteen verwijderd natuurlijk maar echt he!? Zo iemand is toch niet helemaal gezond in zijn hoofd??![]()
Geen dodelijke ziektes, scheld ook niet ..

zaterdag 9 april 2022 om 00:26
Ik had vanmiddag een goede stok achter de deur om echt op tijd stoppen met werken, gedaan en in de avond ook nog afgesproken. Gelukkig geen verdere afspraken gepland dit weekend, behalve F1 kijken.
Wel leuk vooruitzicht, hopelijk, is dat ik met zoon een weekje naar de zon ga, heel cliche all inclusive. over een week.
Wel leuk vooruitzicht, hopelijk, is dat ik met zoon een weekje naar de zon ga, heel cliche all inclusive. over een week.
wij slapen nooit.
zaterdag 9 april 2022 om 12:06
Als ze schrikken, angstig, geïrriteerd of agressief zijn zie je dat ook aan gedraaide of platte oortjes. Dat is bij deze kat niet zo. Lees er vooral een speelse uitdrukking in. (Is volgens mij nog een jong katje.) Half open ogen of knipogen is als ze ontspannen/tevreden zijn.
wij slapen nooit.
zaterdag 9 april 2022 om 12:21
Fijne vakantie !iceteapeach schreef: ↑09-04-2022 00:26Ik had vanmiddag een goede stok achter de deur om echt op tijd stoppen met werken, gedaan en in de avond ook nog afgesproken. Gelukkig geen verdere afspraken gepland dit weekend, behalve F1 kijken.
wij slapen nooit.
zondag 24 april 2022 om 16:11
Attraverso schreef: ↑24-04-2022 13:47Ik heb verdorie een super geslaagde eerste date gehad! Dat is meer dan een jaar geleden.
2 de date is gepland, gaan een hele dag samen op pad en we kijken er beide naar uit.
Wat super leuk! Blij voor je.

zondag 24 april 2022 om 18:18
Attraverso schreef: ↑24-04-2022 13:47Ik heb verdorie een super geslaagde eerste date gehad! Dat is meer dan een jaar geleden.
2 de date is gepland, gaan een hele dag samen op pad en we kijken er beide naar uit.
Hoe ziet hij uit Attra? Ben eigenlijk best benieuwd

zondag 24 april 2022 om 18:47

zondag 24 april 2022 om 19:01
Attraverso schreef: ↑24-04-2022 18:47Een knapperd natuurlijk![]()
Maar het aller belangrijkste: we lachen heel wat af en doen dezelfde dingen graag.
En ik kan veel van hem leren want hij weet veel meer dan ik...
Is het professor zonnebloem of meer type barrabas/blaasbloem?
zondag 24 april 2022 om 19:45
Wat leuk voor je Attraverso!
Weet iemand dit toevallig, in heb een match op Lexa, maar geen abonnement dus kan geen berichtje sturen.
Stel hij heeft wel een abonnement, dan kan hij mij een berichtje sturen maar kan ik dan ook terugsturen (zonder match kan het sowieso niet)
Zit eraan te denken om een maand abonnement te nemen (50:korting nu) maar stel hij antwoord niet, of kan niet antwoorden omdat hij weer geen abonnement heeft, ingewikkeld haha
Weet iemand dit toevallig, in heb een match op Lexa, maar geen abonnement dus kan geen berichtje sturen.
Stel hij heeft wel een abonnement, dan kan hij mij een berichtje sturen maar kan ik dan ook terugsturen (zonder match kan het sowieso niet)
Zit eraan te denken om een maand abonnement te nemen (50:korting nu) maar stel hij antwoord niet, of kan niet antwoorden omdat hij weer geen abonnement heeft, ingewikkeld haha
zondag 24 april 2022 om 19:50
Leuk Attra! Hopen dat het goed blijft gaan.
Ik had 2 weken geleden een super leuke eerste date, uren gekletst, gelachen en heerlijk gezoend in romantische setting. Bij afscheid gezegd dat we elkaar weer wilde zien en daarna even geappt. Maarja.. Vervolgens hoor je niks meer
Geen garanties dus helaas, we gaan weer vrolijk door
Ik had 2 weken geleden een super leuke eerste date, uren gekletst, gelachen en heerlijk gezoend in romantische setting. Bij afscheid gezegd dat we elkaar weer wilde zien en daarna even geappt. Maarja.. Vervolgens hoor je niks meer
zondag 24 april 2022 om 19:51
Na even zoeken online het antwoord gevonden, je kan dus niks zonder abonnement, alleen bij premium.Mimali schreef: ↑24-04-2022 19:45Wat leuk voor je Attraverso!
Wat zouden jullie doen?
zondag 24 april 2022 om 20:07
Mimali ik ken de app niet maar dat is precies wat ze willen natuurlijk... Maar waarom zou je actief willen zijn op een app waar je niets kan?
Ik heb wel eens betaald voor Parship.
Vivi leuk dat je er zo luchtig over doet maar het zal de eerste keer niet geweest zijn. Had dat ook al, ook zelf, dat ik er een nachtje over sliep en de dag erna er geen zin meer in had.
Ik zoen trouwens nooit op een eerste date. Zou het dan extra vervelend vinden als het contact daarna stopt. Maar dat ben ik...
Hebben trouwens al heel de dag door contact en hij is erg aan het plannen voor onze uitstap.
Vivi leuk dat je er zo luchtig over doet maar het zal de eerste keer niet geweest zijn. Had dat ook al, ook zelf, dat ik er een nachtje over sliep en de dag erna er geen zin meer in had.
Ik zoen trouwens nooit op een eerste date. Zou het dan extra vervelend vinden als het contact daarna stopt. Maar dat ben ik...
Hebben trouwens al heel de dag door contact en hij is erg aan het plannen voor onze uitstap.
zondag 24 april 2022 om 20:14
Ikheb pas een abonnement gehad voor een maand, ook aanbieding, en mijn ervaring is dat langer achter elkaar teveel is.Attraverso schreef: ↑24-04-2022 20:07Mimali ik ken de app niet maar dat is precies wat ze willen natuurlijk... Maar waarom zou je actief willen zijn op een app waar je niets kan?
Dus ik laat mijn profiel staan , kijk wat rond , met de gedachte dat ik altijd weer een aanbieding kan nemen.
zondag 24 april 2022 om 20:16
Wat balen Vivi, dat gebeurt toch zo vaak hé, laat dan even weten dat je niet verder wil.Vivi3338 schreef: ↑24-04-2022 19:50Leuk Attra! Hopen dat het goed blijft gaan.
Ik had 2 weken geleden een super leuke eerste date, uren gekletst, gelachen en heerlijk gezoend in romantische setting. Bij afscheid gezegd dat we elkaar weer wilde zien en daarna even geappt. Maarja.. Vervolgens hoor je niks meerGeen garanties dus helaas, we gaan weer vrolijk door
![]()
zondag 24 april 2022 om 20:45
Zo kan het ook natuurlijk... wat ga je doen?
zondag 24 april 2022 om 20:55
Ik weet het nog niet, als hij geen abonnement heeft kan hij niks terugsturen, andere kant is natuurlijk dat hij die moeite ook kan doen, berichtje sturen , dat kan ik wel zien maar niet lezen..
En dat heeft hij tot nu toe niet gedaan.