Moderator Relaties
woensdag 15 april 2009 om 22:12
Lieve forummers,
hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com
Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.
Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!
Veel plezier met forummen!
Groeten, Angel 5
hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com
Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.
Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!
Veel plezier met forummen!
Groeten, Angel 5
zondag 14 juni 2009 om 13:46
quote:yasmijn schreef op 14 juni 2009 @ 13:25:
Als een forummer, een Hydrofilialuiert, iemand uit een topic verwenst en allerlei achterlijke aannames doet over betrokken forummer en zelfs van deze hele aardbol wil zien verdwijnen, is dat een ban waard?
Ik vind van wel.
Zoiets heb ik al eens aangekaart op een ander topic en de Angel vond het niet eens een waarschuwing waard.
Ik neem dus aan dat het mag (daarmee zeg ik niet dat ik het vind kunnen he).
Als een forummer, een Hydrofilialuiert, iemand uit een topic verwenst en allerlei achterlijke aannames doet over betrokken forummer en zelfs van deze hele aardbol wil zien verdwijnen, is dat een ban waard?
Ik vind van wel.
Zoiets heb ik al eens aangekaart op een ander topic en de Angel vond het niet eens een waarschuwing waard.
Ik neem dus aan dat het mag (daarmee zeg ik niet dat ik het vind kunnen he).
Cum non tum age

zondag 14 juni 2009 om 22:47
@Allen mbt het topic "zijn vriendin is zwanger" ; topic heb ik verwijderd idd vanwege de verwijderde openingspost + het daaropvolgende schaamteloze afmaken van de TO.quote:nieuwevriendin schreef op 13 juni 2009 @ 13:51:
Best Moderator Relaties,
Zou je mijn onderwerp " Zijn ex eist hem na 3 jaar terug omwille de kinderen" nu svp verwijderen?
Ik ben blij met alle goede raad van de mensen die hebben gereageerd. Nu kan de onderwerp weg.
Alvast bedankt.
Dit is geen reden tot verwijdering, als je je eigen bericht weg wilt hebben kan je zelf editten dmv de edit-button rechtsboven je berichten.
Ik vind van wel.Topic? Tijd? Liever nog: link?
Best Moderator Relaties,
Zou je mijn onderwerp " Zijn ex eist hem na 3 jaar terug omwille de kinderen" nu svp verwijderen?
Ik ben blij met alle goede raad van de mensen die hebben gereageerd. Nu kan de onderwerp weg.
Alvast bedankt.
Dit is geen reden tot verwijdering, als je je eigen bericht weg wilt hebben kan je zelf editten dmv de edit-button rechtsboven je berichten.
Ik vind van wel.Topic? Tijd? Liever nog: link?
maandag 15 juni 2009 om 23:17
dinsdag 16 juni 2009 om 19:53
dinsdag 16 juni 2009 om 20:53
quote:Ten koste van anderen, met hun schoolpleingedrag....goh wat een lol
snap niet zo goed waarover je je nou zo druk maakt... op andere topics worden mensen belachelijk gemaakt en dat " mag" en " kan" allemaal.
" wat de neuk" vliegt je om de oren maar dat is allemaal gezellig?
Door ons is niks raars/kwetsend geschreven... dus je punt is??
snap niet zo goed waarover je je nou zo druk maakt... op andere topics worden mensen belachelijk gemaakt en dat " mag" en " kan" allemaal.
" wat de neuk" vliegt je om de oren maar dat is allemaal gezellig?
Door ons is niks raars/kwetsend geschreven... dus je punt is??
dinsdag 16 juni 2009 om 21:15