Moderator Relaties

15-04-2009 22:12 1080 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.

Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!

Veel plezier met forummen!

Groeten, Angel 5
"zijn vriendin is zwanger" is verwijderd.
Hé Angel,

jij was ook op tijd uit de wolken. Maar waarom is 'zijn vriendin is zwanger' verwijderd? Omdat zij haar OP wist?
Verdorie, die zocht ik net ja. Why?
Ja, waarom? Ik zocht hem ook.
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
Best Moderator Relaties,

Zou je mijn onderwerp " Zijn ex eist hem na 3 jaar terug omwille de kinderen" nu svp verwijderen?

Ik ben blij met alle goede raad van de mensen die hebben gereageerd. Nu kan de onderwerp weg.

Alvast bedankt.
quote:Viva Angel5 schreef op 13 juni 2009 @ 08:50:

"zijn vriendin is zwanger" is verwijderd.

Wrom?

Ik wilde net nog gaan lezen of TO nog iets had gehad aan mijn posting.

Zal me nog eens uitsloven zeg om iemand welgemeende adviezen te geven.
Hallo Angel,

Kun je onderstaand topic wissen?

wel of niet aan zus laten weten wat ik weet?

Alvast bedankt!
Als een forummer, een Hydrofilialuiert, iemand uit een topic verwenst en allerlei achterlijke aannames doet over betrokken forummer en zelfs van deze hele aardbol wil zien verdwijnen, is dat een ban waard?

Ik vind van wel.
Geen bijzonderheden
quote:yasmijn schreef op 14 juni 2009 @ 13:25:

Als een forummer, een Hydrofilialuiert, iemand uit een topic verwenst en allerlei achterlijke aannames doet over betrokken forummer en zelfs van deze hele aardbol wil zien verdwijnen, is dat een ban waard?

Ik vind van wel.

Zoiets heb ik al eens aangekaart op een ander topic en de Angel vond het niet eens een waarschuwing waard.

Ik neem dus aan dat het mag (daarmee zeg ik niet dat ik het vind kunnen he).
Cum non tum age
Zou het mogen?

Wat een beschaving, iemand van de aardbol verwensen.

Zo iemand kan ik nooit meer serieus nemen.
Geen bijzonderheden
Ja dat neem ik wel hoog op, ja. Ik ben gekwetst.
Dat kan ik me voorstellen.

Five, kom eens hier, ik weet dat je er bent.
Geen bijzonderheden
Wat een stom wijf die hydrofiel, zomaar vanuit het niets. Tsss.

Bannen die hap.
@Allen mbt het topic "zijn vriendin is zwanger" ; topic heb ik verwijderd idd vanwege de verwijderde openingspost + het daaropvolgende schaamteloze afmaken van de TO.quote:nieuwevriendin schreef op 13 juni 2009 @ 13:51:

Best Moderator Relaties,

Zou je mijn onderwerp " Zijn ex eist hem na 3 jaar terug omwille de kinderen" nu svp verwijderen?

Ik ben blij met alle goede raad van de mensen die hebben gereageerd. Nu kan de onderwerp weg.

Alvast bedankt.

Dit is geen reden tot verwijdering, als je je eigen bericht weg wilt hebben kan je zelf editten dmv de edit-button rechtsboven je berichten.

quote:yasmijn schreef op 14 juni 2009 @ 13:25:

Ik vind van wel.Topic? Tijd? Liever nog: link?
yasmijn heeft het over het topic

[ PARTNER BETRAPT MET EX... ]

en dan met name de post van 12.08.
Bedankt Angel voor het verwijderen van mij topic!Z
Ik denk dat je het topic over vrouwen met een moslimman/vriend weer in de gaten mag houden. Driffa en trawanten/alter ego's zijn de boel daar weer aardig aan het verstieren.
Hemera, dank je! Ik heb even gekeken en laat het maar zo. Het is inderdaad niet netjes, maar ik kan me ook zo voorstellen dat Zamirah bóven zo'n uitspraak staat. Banwaardig is ie sowieso niet.

Jasch, thanx! Ik heb er ook al mail over gehad, dus ik ga morgen even op onderzoek uit
VPRO zoekt..... naar de forumregels ;)
quote:Jaschenca schreef op 15 juni 2009 @ 17:38:

Ik denk dat je het topic over vrouwen met een moslimman/vriend weer in de gaten mag houden. Driffa en trawanten/alter ego's zijn de boel daar weer aardig aan het verstieren.OW ja jeetje pas op, stel je voor dat er 3 lol hebben......
quote:Driffa schreef op 16 juni 2009 @ 19:53:

[...]

OW ja jeetje pas op, stel je voor dat er 3 lol hebben......Ten koste van anderen, met hun schoolpleingedrag....goh wat een lol
quote:Jaschenca schreef op 16 juni 2009 @ 20:23:

[...]

Ten koste van anderen, met hun schoolpleingedrag....goh wat een lol Kom je toch niet op dat topic, heb je nergens last van!
quote:Ten koste van anderen, met hun schoolpleingedrag....goh wat een lol

snap niet zo goed waarover je je nou zo druk maakt... op andere topics worden mensen belachelijk gemaakt en dat " mag" en " kan" allemaal.

" wat de neuk" vliegt je om de oren maar dat is allemaal gezellig?

Door ons is niks raars/kwetsend geschreven... dus je punt is??
Mijn punt is dat jullie (Niromi, Driffa en Abuis) voor de tweede keer dit topic proberen te verneuken. Niks geen lol maar bewust de boel verstieren :puke:
quote:Jaschenca schreef op 16 juni 2009 @ 20:56:

Mijn punt is dat jullie (Niromi, Driffa en Abuis) voor de tweede keer dit topic proberen te verneuken. Niks geen lol maar bewust de boel verstieren :puke:Ow gelukkig, ik dacht al dat het ook om mij ging!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven