Moderator Relaties
woensdag 15 april 2009 om 22:12
Lieve forummers,
hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com
Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.
Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!
Veel plezier met forummen!
Groeten, Angel 5
hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com
Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.
Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!
Veel plezier met forummen!
Groeten, Angel 5
maandag 25 mei 2009 om 22:43
quote:Xenia66 schreef op 25 mei 2009 @ 10:10:
Hai Angel!
Zou het mogelijk zijn de titel van het topic: ikmishemzoenhijmijook etc.etc. in te korten of meer regels te geven? Een gedeelte van de pagina verdwjnt nu bij mij in de advertenties, heel irri..
Bvd!
Xenia
Is het nu beter??
quote:BosAap schreef op 25 mei 2009 @ 15:27:
[...]
Excuus voor de late reactie:
17-05-2009 20:54Ik was in de veronderstelling dat dit gefingeerde namen waren en heb het dus niet bewerkt Bedankt voor je melding!
Hai Angel!
Zou het mogelijk zijn de titel van het topic: ikmishemzoenhijmijook etc.etc. in te korten of meer regels te geven? Een gedeelte van de pagina verdwjnt nu bij mij in de advertenties, heel irri..
Bvd!
Xenia
Is het nu beter??
quote:BosAap schreef op 25 mei 2009 @ 15:27:
[...]
Excuus voor de late reactie:
17-05-2009 20:54Ik was in de veronderstelling dat dit gefingeerde namen waren en heb het dus niet bewerkt Bedankt voor je melding!
donderdag 28 mei 2009 om 13:48
Ik heb een tijdje geleden Humor en pesten op het werk opgestart in de Relaties-pijler, in eerste instantie omdat het met werkrelaties tussen collega's onderling te maken heeft. Het zou even goed kunnen passen in Werk & Studie. Is er een reden om het naar Werk & Studie te verplaatsen? Het maakt mij niet uit of het verplaats wordt.
World of Warcraft: Legion
vrijdag 29 mei 2009 om 12:40
Ik ben er maandag weer! Bij dringende zaken kan er gemaild worden naar Angel 4 op vivaangel4@gmail.com.
zaterdag 30 mei 2009 om 08:08
quote:Jaschenca schreef op 29 mei 2009 @ 17:10:
Een ip check bij Beestje2009/Wilde in het topic link lijkt me niet overbodig.
Je hebt gelijk, dubbelnick.
Bedankt voor het melden.!
Een ip check bij Beestje2009/Wilde in het topic link lijkt me niet overbodig.
Je hebt gelijk, dubbelnick.
Bedankt voor het melden.!
e-mail | redactievivaforum@gmail.com