Mode & Beauty alle pijlers

WTF trends

13-05-2022 18:57 106 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Oke ik was opzoek naar kleding voor mn dochter en scrol wat door de h&m site.

Kom ik dit tegen: https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.1051141001.html

Een harnasriem.

Waarom zou je zoiets dragen?!?

Zijn er nog meer bizarre trends voor komende zomer?
Been there, done that, got the T-shirt.
Als ik Arenas zeg dan zeg je? :popcorn:

Ik hoor krekels. En Google.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Roerdomp schreef:
13-05-2022 19:11
https://www.cettire.com/nl/products/bal ... JvEALw_wcB

Dit. Voor die prijs.
Op zich bestaan spijkerbroeken met rafels en gaten al jarenlang. Dus waarom dan niet ook een trui?
Maar die prijs! :O
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Waarom wordt er zoveel geld betaald voor vieze kapotte spullen?
Van de andere kant, nu kan ik lekker cashen ipv weggooien in de kledingcontainer.
Tunamelt schreef:
13-05-2022 20:06
Ik vind de croptops enzo ook heel leuk, al waag ik me er niet meer aan. Heel soms zo'n geknoopt shirt of een korter bloesje met een ieniemienie streepje blote taille, dat durf ik nog net boven een high-waist broek).

Maar dat met die veters lijkt me gewoon moeilijk (sorry Sjulia!). :)
Mag best :-D
Henk-in-Roelie schreef:
13-05-2022 19:18
Ik snap die blote middel mode niet zo na Corona periode ;-D

Ik kan helemaal niks met de combinatie lange mouw - blote buik. Dan heb je het toch of te koud of te warm? :@@:
Wat ik regelmatig langs zie komen op social media zijn van die jonge meiden die zich kleden als 60+. Met jampotbrillen, parelkettingen, coltruien en bijpassend kapsel met grijze plukjes. Schiet mij maar lek. O_O
Tunamelt schreef:
13-05-2022 19:15
Plaatje lukt niet, maar deze dus.

https://www.zara.com/nl/nl/cropped-blaz ... v2=2025498
Leuk set! Zou ik absoluut verliefd op kunnen worden.

Maar ik begrijp zeker wat jij bedoeld.
lisbeth schreef:
13-05-2022 20:01
Ik denk vanwege de Corona kilo’s

Ik vind de blote buiken mode leuk. Zou zo willen dat ik 20 jaar jonger was. Nu heb ik het figuur ben ik te oud🙄
Ah, ok!
Ik lees graag mee, die sneakers van Balenciaga😱
Die balencia sneakers die er uit zien als waterschoenen:

Afbeelding
ZombieQueen schreef:
13-05-2022 19:09
Afbeelding
Afgeragde Balenciaga sneakers voor €1750,-
Cristobal Balanciaga draait zich om in zijn graf..., ze maken er een grote grap van :-?
Relax we're all crazy, it's not a competition
Ik heb echt al mensen met dergelijke riemen gezien, over een wit T-shirt of blouse bijvoorbeeld. Het is natuurlijk een kopie van een designer versie. Best leuk, hoewel niet voor mezelf.
parbleumondieu schreef:
13-05-2022 20:18
Waarom wordt er zoveel geld betaald voor vieze kapotte spullen?
Van de andere kant, nu kan ik lekker cashen ipv weggooien in de kledingcontainer.
Ik denk niet dat die dingen 'vies' zijn hoor en in sé ook niet kapot ;-)
Ik zie die Balenciaga items eigenlijk wel zitten (zou ze niet kopen, veel te duur voor mijn portemonnee). Al zou ik rare blikken krijgen hier bij ons op straat... Wat me dan weer totaal niet zou deren.
Attraverso schreef:
14-05-2022 17:45
Ik denk niet dat die dingen 'vies' zijn hoor en in sé ook niet kapot ;-)
Ik zie die Balenciaga items eigenlijk wel zitten (zou ze niet kopen, veel te duur voor mijn portemonnee). Al zou ik rare blikken krijgen hier bij ons op straat... Wat me dan weer totaal niet zou deren.
Maar waarom? Wat vind je er mooi aan? Oprechte vraag.
Sommige van die dingen die Balenciaga uitbrengt zijn vooral bedoelt on buzz te creëren en aandacht naar het merk toe te trekken, niet zozeer dat ze ook echt verwachten dat het veel gekocht gaat worden.
Een ultrakort topje met enorme plofmouwen. Vandaag nog gezien bij een jonge vrouw. Afschuwelijk! Wat is er mis met een gewoon strak topke of truitje?
OohBoy schreef:
13-05-2022 20:40
Wat ik regelmatig langs zie komen op social media zijn van die jonge meiden die zich kleden als 60+. Met jampotbrillen, parelkettingen, coltruien en bijpassend kapsel met grijze plukjes. Schiet mij maar lek. O_O
Daar komen ze over 20 jaar wel op terug😁
Op het station liep ik achter een meisje met zo´n kort topje aan
Afbeelding

Het stond haar leuk hoor, maar ze bleef er maar aan plukken en trekken. Puber nummer twee die in een soortgelijk topje voorbij kwam, deed hetzelfde.

Zoiets moet je duidelijk alleen dragen als je heel zelfverzekerd bent.
Dat gepluk heeft er vaak ook mee te maken dat jonge mensen trends moeten kopen bij de wat goedkopere ketens. Als je een strakke croptop bij Lulu Lemon koopt blijft dat natuurlijk beter goed op zijn plek zitten dan een vergelijkbare top bij Bershka. En thuis gaat het dan nog wel, maar dan ben je opeens een dagje op pad en blijkt het een rotding te zijn.

Maar vaak moet je een dergelijk zelfvertrouwen ook een beetje opbouwen. Ik durfde als tiener een tijd niks straks aan. Daar moet je dan op een gegeven moment doorheen, maar dat gaat niet in 1x natuurlijk. Daar ben je jong voor!

Ik vind het juist leuk als die jonge meiden een beetje experimenteren. Wat past bij mij, wat toch niet? Onflatteuze dingen, te sexy, te braaf, hakken waar je niet op kunt lopen, bh’s die niet goed zitten, dingen die toch te veel doorschijnend zijn, rare kapsels. Dat hoort allemaal bij het zoeken naar je eigen stijl.

Vind het zelf ook geweldig om te zien wat ik mezelf in m’n jonge jaren allemaal heb aangedaan. Kan me ook echt nog wel herinneren dat ik uitging in slecht zittende strapless tops, of juist in hele lompe houthakkershemden. Mijn haar en wenkbrauwen hebben ook het nodige moeten doorstaan!
Eens met Navyblue. Tegen de tijd dat ik het zelfvertrouwen had voor zo’n top had ik er de buik dus niet meer voor ;-D
Roerdomp schreef:
13-05-2022 19:11
https://www.cettire.com/nl/products/bal ... JvEALw_wcB

Dit. Voor die prijs.
oh leuk, een daklozentrui :lol:
navyblue schreef:
14-05-2022 18:33
Dat gepluk heeft er vaak ook mee te maken dat jonge mensen trends moeten kopen bij de wat goedkopere ketens.
Dat was het inderdaad, haar broek zat ook slecht (nog meer gepluk). Door jouw omschrijving moest ik denken aan wat ik mezelf heb aangedaan. Goedkope strings waren ook een martelmethode. En bh's van H&M ook trouwens, auw! En heel ver lopen op (goedkope) schoenen met hoge hakken. En dat je halverwege de dag als bloedende voeten hebt. Brrr. Gelukkig ben ik nu oud en weet ik beter.
Hmm zo'n harnas als uit de OP zag ik laatst nog in een filmpje. Niet per se mijn ding, maar ook weer niet meteen lelijk, vond ik.

https://youtu.be/jo8bSwmyxOY

En Zara heeft al een tijdje zo'n soort stijl, toch? Ik zocht een tijdje terug naar leren jarretel/harnascombinaties en ik kwam toen steeds op zulke (nep)leren Zara-creaties voor over een shirt uit.
Wat ik zelf lelijke trends vind is al een beetje opgenoemd:

-die wijde, rechte jeans die meiden nu dragen
-rare combinaties van pastel of felle kleuren, kinderachtige kleding
-wijde, gebreide oma-vestjes
-blokschoenen
-al het bovenstaande al dan niet incl. bloemetjes

Het lijkt wel vintage uit de 90s maar dan rechtstreeks uit de winkel, dus het is bewust onflatteus. Mode is natuurlijk altijd raar, ook al toen ik op school zat, maar ik denk dat ik binnen de huidige mode al minstens 5 jaar niets leuks voor mezelf kan vinden.

https://www.zalando.nl/the-ragged-pries ... v-k11.html

https://www.levi.com/NL/nl_NL/kleding/d ... /A00920009
https://www.miinto.nl/p-crocks-madame-3 ... gJjCPD_BwE

Deze :-D
Het is geen trend maar passen misschien wel in dit topic

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven