Viva verhalen vanaf in den beginne

15-06-2009 19:36 1318 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn forumgeheugen is niet zo ijzersterk als die van sommige forummers hier, dus ik ben wel benieuwd naar wat men zich allemaal herinnert. Vanaf in den beginne tot nu

De leukste "weet je nog?" verhalen ga ik verzamelen en bundelen, wie meehelpt krijgt een exemplaar! (Ja, dat is vette omkoperij ghe )

Toevoeging: Het hele verhaal graag, niet alleen zinnetjes die me niets zeggen

Ik heb een ijzersterk forumgeheugen

Totaal aantal stemmen: 77

Neen (26%)
Jawel, alles wat je zegt kan en zal...ghe! (9%)
Alleen als ik het ook boeiend vind (39%)
Soms (26%)
Minny, jij zou toch gaan slapen?!
En " huilie " werd geïntroduceerd omdat ik een autisme-topic op kinderen had geopend .......toen kwam er een héél kwaad topic dat ik forummers af zou pikken
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:minny schreef op 15 juni 2009 @ 23:24:

Hoe heette die mannelijke forummert ook weer die steeds maar weer topics opende over zijn voorliefde voor badpakken en die vrouwen uitnodigde om naar hem te kijken terwijl hij er een aanhad?Ken ik niet maar er plopt ineens ene toelover op mijn netvlies!
quote:Djoels schreef op 15 juni 2009 @ 23:25:

[...]

Ja Ja Ja dat was Saskia.

Volgens mij Saskia2007 of zoiets in ieder geval het jaar dat het speelde, of niet???O, dat weet ik niet meer , weet ook niet meer hoe hij heette . Later hebben zo nog eens met elkaar in de clinch gelegen op " relaties " .
Fuck, hoe heette ze nu toch.... Saskia..

Heette hij niet Marco????
DTEEZ!
En wie waren ook al weer Spinoza en Penelope? Die namen schieten me ineens te binnen, maar kan ze niet plaatsen.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 juni 2009 @ 23:22:

[...]

Onvergetelijk !

Bijna alle na 01.00 gepostte topics door mannen zijn hylarisch / poëzie ; lopen langs de kliffen van de relatie , trektrek .........

Ja he
Ik kan echt nog úren doorgaan, maar het is voor mij al lang bedtijd, en dan moet ik ook nog eens belachelijk vroeg op omdat ik om uiterlijk 7 uur in de auto moet zitten.

Maar uiteraard tot morgen
Over de bekende BNer, Bluuu, maar niemand wist wie het was.

Shi.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:nostradame schreef op 15 juni 2009 @ 23:25:

Ik zou met d'r mee... (nee, niet echt natuurlijk!)

Maar deze trip down memory lane is veel te leuk om te gaan slapen!
Was dat niet ook in het topic over Robert huppeldepup , dat zogenaamde medium ; dat we plaatjes postten van wat Kim Holland allemaal wel niet kon laten verdwijnen ?
quote:nostradame schreef op 15 juni 2009 @ 23:25:

quote:Djoels schreef op 15 juni 2009 @ 23:26:

Heette hij niet Marco????Yep !
quote:Djoels schreef op 15 juni 2009 @ 23:26:

Heette hij niet Marco????Yep
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 juni 2009 @ 23:25:

En " huilie " werd geïntroduceerd omdat ik een autisme-topic op kinderen had geopend .......toen kwam er een héél kwaad topic dat ik forummers af zou pikken Ja want was het niet zo dat jij alle aandacht naar je toe trok en dat toen niemand meer aandacht had voor andere (vooral die van TO) topics hahaha.
Er was toen ook een topic over iemand die in de viva had gestaan (het blad) omdat ze getrouwd was met haar 50 jaar oudere rij-instructeur en zwanger van hun tweede kind. Met helemaal zichzelf verdedigen dat ze echt heel gelukkig was, en toen kwamen er mensen uit dat dorp op haar afgeven dat ze een attention-whore was enzo. Was ook erg vermakelijk.
Stressed is just desserts spelled backwards
Kan me ook nog een abortustopic herrinneren waarin iemand plaatjes plakte van geaborteerde foetussen .
quote:mylenevalerie schreef op 15 juni 2009 @ 23:28:

[...]

Yepje steelt mijn tekst !
Stoom afblazen op de kinderpijler is nog niet genoemd.

En een ander topic van Djoels, over klein kind die kwam logeren, vond ik ook schattig, hoewel geen eeuwige roem geval of zo.

Twinkle is een poster die ook nog wel eens hilarisch uit de hoek kon komen. Quote van haar die in mijn documenten is blijven hangen:

Oh Doddie, wat romantisch (voor de mensen zonder kinderen, niet lachen nou, dit is vaak het maximaal haalbare).

Echt, romantisch 'uit' in je eigen huis.

Mijn ex deed nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit zoiets liefs en leuks voor mij, voor 'ons'.

Alleen voor de kinderen was hij lief.

Kan zo wel weer janken. Bah.

De quote lijkt te komen uit een topic waarin echtgenoten werden opgehemeld, ook een hartverwarmend topic, toen.
quote:mylenevalerie schreef op 15 juni 2009 @ 23:27:

Over de bekende BNer, Bluuu, maar niemand wist wie het was.

Shi.Volgens mij is dat wel duidelijk geworden later toch. Tenminste ik weet wel wie het is.
het waren ook altijd dezelfde mensen die het halve forum over zich heen kregen .
Saskia en Marco op het forum. Kan iemand dat topic terugvinden. Ik ben alweer klaar met mijn google geduld!!

Ja Maleficent. Die Viva las ik van de week nog eens, lag in mijn nachtkastje en ik kon niet slapen. Moest gelijk weer aan dat topic denken.... jemig.
DTEEZ!
Dushi: Vertel vertel vertel vertel!
Ook memorabel: de eeuwige strijd van Antonio tegen de achterstelling van hetero's. Met een moed en volharding een betere zaak waardig.

Uiteindelijk werd het hele beleid aangepast en toen mocht er niemand meer iets, met als gevolg o.a. een uittocht van sexpijler forummers naar het EH forum. Maar dat bleek toch ook minder heavenly dan men dacht dus een heel stel zijn gelukkig weer terug hier (of posten op beide forums).
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
BGB ken jij de filmpjes ook nog van Maxair?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven