Viva verhalen vanaf in den beginne

15-06-2009 19:36 1318 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn forumgeheugen is niet zo ijzersterk als die van sommige forummers hier, dus ik ben wel benieuwd naar wat men zich allemaal herinnert. Vanaf in den beginne tot nu

De leukste "weet je nog?" verhalen ga ik verzamelen en bundelen, wie meehelpt krijgt een exemplaar! (Ja, dat is vette omkoperij ghe )

Toevoeging: Het hele verhaal graag, niet alleen zinnetjes die me niets zeggen

Ik heb een ijzersterk forumgeheugen

Totaal aantal stemmen: 77

Neen (26%)
Jawel, alles wat je zegt kan en zal...ghe! (9%)
Alleen als ik het ook boeiend vind (39%)
Soms (26%)
quote:simbatje schreef op 15 juni 2009 @ 23:17:

[...]

Ja, dat weet ik nog!Is zij hier nog, ik ben best benieuwd hoe het met haar gaat.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:mylenevalerie schreef op 15 juni 2009 @ 23:12:

[...]

Minny gefeliciteerd met je FVDM. En Pink .

Shi.En maar zeggen dat ze echt nooooooit meer zal posten. Ja, zo kan ik het ook!
oh that purrrrrrrrrfect feeling
quote:Djoels schreef op 15 juni 2009 @ 23:16:

En al die gedetailleerde verslagen van de ladiesnight (waar ik zelf ook goed aan meedeed) ben benieuwd hoeveel beeldschermen naar de klote zijn gegaan door rondspuitend zaad!Menig denk ik. En dan hoef je maar even niet na te denken over al die toetsenborden die al die lozingen niet meer trokken hahahaha.
t Ongeveer twee jaar geleden was er een topic van een vrouw die zich zorgen maakte omdat haar man bij een vriendin op bezoek was en maar niet thuis kwam.

Die vriendin reageerde toen in dat topic en werd afgeslacht door de viva-dames.
Er was ook eens een heel bizar verhaal. Heette zij niet Iris ofzoiets? Haar man was vreemdgegaan met een andere vrouw, en uiteindelijk deden ze een trio, of dat was de bedoeling?

Weten jullie dat nog?
Schreef Kitten niet altijd over GM, als ze het over haar vriend had? Duurde lang voor ik doorhad wat ze ermee bedoelde.
quote:Poezewoes schreef op 15 juni 2009 @ 23:18:

[...]

En maar zeggen dat ze echt nooooooit meer zal posten. Ja, zo kan ik het ook! Ik lig hier helemaal in een deuk .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
RobS zijn eerste topic hier was "Vrouwen misbruiken ons!". Dat was nog eens een binnenkomer!
En Marijn2 die vlakbij Rutge Hauer woonde en een buikwandcorrectie onderging. Ze ondertekende altijd met "hoi, Marijn".
quote:Dushi74 schreef op 15 juni 2009 @ 23:18:

[...]

Menig denk ik. En dan hoef je maar even niet na te denken over al die toetsenborden die al die lozingen niet meer trokken hahahaha.Leuke woordspeling
En die man die een minnares had en die minnares mocht niet daten van hem. Dat was belachelijk vond hij, zij had immers hem toch. Zij vond ook de weg naar het forum en die twee gingen al hun vuile was op het forum uitvechten met elkaar. Er waren toen een aantal verstandige forummerts die het stel erop attendeerden het topic te laten sluiten en dat ze in het echt met elkaar moesten communiceren.... god wat haatte ik die politiek correcte forummerts, ik was toeschouwer van de eerste orde en ik wilde die rel gewoon voor mijn neus afgewerkt zien worden......

Volgens mij heeft zij hem toen gedumpt en ging daten. Daar bleef ze nog een tijdje over schrijven... Hij kwam af en toe nog zijn beklag doen en probeerde haar toch voor zich te winnen. Ging hij toch nog weg bij zijn vrouw???
DTEEZ!
quote:simbatje schreef op 15 juni 2009 @ 23:19:

Schreef Kitten niet altijd over GM, als ze het over haar vriend had? Duurde lang voor ik doorhad wat ze ermee bedoelde.

Ja. Ik vond haar altijd zo zelfverzekerd maar ook droevig.

Het topic over Mabel was inderdaad ook geweldig, wat heb ik toen gelachen.
quote:Maleficent schreef op 15 juni 2009 @ 23:19:

Er was ook eens een heel bizar verhaal. Heette zij niet Iris ofzoiets? Haar man was vreemdgegaan met een andere vrouw, en uiteindelijk deden ze een trio, of dat was de bedoeling?

Weten jullie dat nog?Ik weet het niet, maar heb het wel al gelezen hier
Wie was die ene ook weer die altijd eindigde met "xx...*forumnick*..." Gilly of zoiets?
quote:domnaiefmutsje schreef op 15 juni 2009 @ 21:57:

Wie was ook alweer de rivaal van Robs? Hoe heette hij ook alweer? En Valesca die ging ooit met Robs...

Wie was niét de rivaal van RobS ?

Ik denk dat je TL bedoelt, of anders Salo.

Ook memorabel: de komst van Exhex op het leutertopic.

Exhex was een van de exen van RobS maar hij wist eerst niet welke. Zij wist heel wat over hem maar ze werd door hem terugveroverd met emmers baccara rozen, broadway tickets en een liefdesverklaring vanaf een hoogwerker.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:Dushi74 schreef op 15 juni 2009 @ 22:51:

En wat te denken van Rifka, Annkke of hoe heet ze dan ook over de Jidische man met eet probleem... (niet mijn woorden zijn eigen woorden van deze dame)

Onvergetelijk !

Bijna alle na 01.00 gepostte topics door mannen zijn hylarisch / poëzie ; lopen langs de kliffen van de relatie , trektrek .........

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ohja,.. Tenderlovert.... dat was toch zo'n heerlijke forummert!
DTEEZ!
quote:nostradame schreef op 15 juni 2009 @ 23:21:

[...]

Ik weet het niet, maar heb het wel al gelezen hier

Ik weet nog wel dat dat topic heel hard liep. Net als dat van Moon.... nog wat. Die een minnaar had. En dat was altijd een onwijs gedoe, wanneer hij kwam en wat zij wel/niet wilde van hem.

Ik las dat gewoon zoals ik GTST kijk zeg maar. Een dagelijkse soap.
quote:minny schreef op 15 juni 2009 @ 23:21:

Wie was die ene ook weer die altijd eindigde met "xx...*forumnick*..." Gilly of zoiets?

KusKus Gilly..

Eén van de sliertjes eindigt met regelmaat haar mails nog met KusKus
DTEEZ!
Djoels , was dat geen Saskia , ofzo ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Donkeyshot schreef op 15 juni 2009 @ 23:21:

[...]

Wie was niét de rivaal van RobS ?

Ik denk dat je TL bedoelt, of anders Salo.

Ook memorabel: de komst van Exhex op het leutertopic.

Exhex was een van de exen van RobS maar hij wist eerst niet welke. Zij wist heel wat over hem maar ze werd door hem terugveroverd met emmers baccara rozen, broadway tickets en een liefdesverklaring vanaf een hoogwerker.

Jááááá, Exhex die was ik alweer vergeten!

Dit topic lijkt wel een schoolreunie zeg, alles komt weer boven van die goeie ouwe tijd.
Hoe heette die mannelijke forummert ook weer die steeds maar weer topics opende over zijn voorliefde voor badpakken en die vrouwen uitnodigde om naar hem te kijken terwijl hij er een aanhad?
quote:minny schreef op 15 juni 2009 @ 23:21:

Wie was die ene ook weer die altijd eindigde met "xx...*forumnick*..." Gilly of zoiets?Ja Gilly kus kus
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:Djoels schreef op 15 juni 2009 @ 23:22:

Ohja,.. Tenderlovert.... dat was toch zo'n heerlijke forummert!Ja he? Mis je m ook zo?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 juni 2009 @ 23:23:

Djoels , was dat geen Saskia , ofzo ?

Ja Ja Ja dat was Saskia.

Volgens mij Saskia2007 of zoiets in ieder geval het jaar dat het speelde, of niet???
DTEEZ!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven